Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Mai ai de asteptat cel putin pana la sfarsitul lui 2008, daca nu cumva 2009.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca mai asteptat pana in minim 2010..( asta a aparut in 2005 dupa jumatate, deci adaugi macar 5 ani)...parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salu'

ma bate gandul sa vad masina din semnatura si sa pun dif sa iau un passat 2.0tdi 170dsg+optiuni. aici va fi o investitie pe termen lung pt mine(4 ani aprox). se aude un zvon ceva cam cand ar iesi un nou model de passat?ca nu vreau sa il iau pe actualul si sa ma trezesc ca peste 1 an apare deja noul model....ce parere aveti?

multam

mai ai de asteptat omu....o sa ii faca un "face lift" probabil prin 2008 pana atunci...... enjoy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se discuta intre un face-lift la inceputul lui 2009 si schimbarea modelului in 2010, in functie de buget.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am vazut ca multi pe aici mananca pe paine passaturile de orice fel. As vrea sa imi cumpar si eu un B6 si voiam sa va intreb unele lucuri. Intai configuratia: Confortline, 2.0 tdi, 170 cp, vopsea negru deep black pearleffect, tapiterie negru velur, climatronic, trapa, pachet sport Monte Carlo (jante de 17 , faruri ceata, geamuri negre in spate si luneta, garda la sol coborata cu 15mm), roata rezerva otel, priza laptop spate si portbagaj.

Inca nu l-am comandat, as vrea sa vamai intreb una alta.

1. Cum arata cu geamurile acelea fumurii pe spate si luneta? Nu prea ma incanta aspectul asta... Parca ai fi soferul cuiva...

2. Am citit aici ca vopseaua neagra ar fi f pretentioasa. Am un prieten care are asa si nu are nici o problema.

3. Se simte diferenta intre un 140cp si un 170cp. Cu alte cuvinte, merita luat 170 cp-ul sau merita salvati niste bani pt un 140cp?

4. Nu am pus computer de bord, mi se pare irelevant. Ar merita adaugat?

5. Este mare diferenta de aspect interior intre un Trendline si un Confortline? In afara ca are tapiteria din alt material, mi se pare ca plasticul e cam la fel. De altfel, legat de acest plastic, nu as vrea sa fi rau sa spun ca e ca la Logan, insa mi se pare cam ieftinel. Am inteles ca aceste ornamente din plastic ar fi prinsa cu cleme de plastic si, daca se umbla la ele in service, apoi nu se mai aseaza ca lumea, totul incepand sa mai scartaie. Aveti probleme de acest gen cu ornamentele?

7. Am o oferta similara de pret pentru un Audi A4 cu pachete optionale full pe el (pachet S-line, senzori etc). Ar merita mai mult un Audi? Cel putin, din ce am vazut la interior, nu are acel plastic "penar" de la Passat, ci un material moale despre care dealerul a spus ca nu cedeaza in timp...

Astept raspunsuri si sper sa :vaidecapulmeu: cat mai repede, cel putin sa dau comanda luna asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai venit pe forum. Intr-adevar aici gaseti oameni entuziasti si cunoscatori, si nu numai in ale Passatului. Parerile care le vei primi sunt doar pareri, bazate pe experienta celorlalti, iar decizia finala va fi tot a ta.

Sa le luam pe rand.

1. Daca citesti pe forum vei edea ca multi doresc sa-si puna folie after market pe geamuri, din diverse motive, deci parerea mea e ca daca ai posibilitatea sa comanzi masina cu geamurile fumurii sa o faci.

2. Negrul e pretentios pentru ca se vede imediat orice firicel de praf. Si suntem in Romania!

3. Depinde ce-ti doresti de la masina si de stilul tau de conducere.

4. Mie nu mi se pare irelevant deloc computerul de bord. Parerea mea ar fi sa il incluzi pe lisa optiunilor.

Ar mai fi o optiune pe care te-as sfatui sa o iei, mufa USB din cotiera.

Dar toate acestea sunt pareri, in functie de banii pe care ii ai la dispozitie poti sa mai pui sau sa mai tai din optiuni. Oricum, bafta! :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Cum arata cu geamurile acelea fumurii pe spate si luneta? Nu prea ma incanta aspectul asta... Parca ai fi soferul cuiva...

Atunci nu iti pune si gata daca ai impresia ca esti soferul altuia.

2. Am citit aici ca vopseaua neagra ar fi f pretentioasa. Am un prieten care are asa si nu are nici o problema.

Atunci cumpara neagra si basta, sunt pareri si pareri, vopseaua neagra chiar e pretentioasa, am o masina neagra si stiu ce spun.

3. Se simte diferenta intre un 140cp si un 170cp. Cu alte cuvinte, merita luat 170 cp-ul sau merita salvati niste bani pt un 140cp?

Acei cai se simt dar numai tu stii daca merita pretul. Sunt oameni care isi iau 1.9 TDI de 105 cai si sunt multumiti, pentru ei sigur nu merita.

4. Nu am pus computer de bord, mi se pare irelevant. Ar merita adaugat?

Si eu consider ca e irelevant, nu merita adaugat decat daca esti speriat tot timpul de consum dar nici aici macar nu e util ca nu iti reduce consumul cu nimic. :icon_thumright:

5. Este mare diferenta de aspect interior intre un Trendline si un Confortline? In afara ca are tapiteria din alt material, mi se pare ca plasticul e cam la fel. De altfel, legat de acest plastic, nu as vrea sa fi rau sa spun ca e ca la Logan, insa mi se pare cam ieftinel. Am inteles ca aceste ornamente din plastic ar fi prinsa cu cleme de plastic si, daca se umbla la ele in service, apoi nu se mai aseaza ca lumea, totul incepand sa mai scartaie. Aveti probleme de acest gen cu ornamentele?

Eu nu am probleme cu acest gen de ornamente. Daca la passat e "ieftinel" atunci mergi la Renault, Peugeot, Ford si ai sa vezi ce inseamna ieftin cu adevarat. Legat de Logan, am impresia ca nu stii ce vorbesti.

7. Am o oferta similara de pret pentru un Audi A4 cu pachete optionale full pe el (pachet S-line, senzori etc). Ar merita mai mult un Audi? Cel putin, din ce am vazut la interior, nu are acel plastic "penar" de la Passat, ci un material moale despre care dealerul a spus ca nu cedeaza in timp...

Numai tu poti stii daca merita un A4 fata de passat, depinde ce vrei, eu am ales passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la computerul de bord chiar merita luat pentru 150 sau 189 euro + tva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Computer de bord da, geamuri fumurii nu.

Oricum fumuriul ala din fabrica e cam apa de ploaie.

Garda coborata la sol...nu cred ca merita (adica te referi probabil la pachetul sport), eu am ales pachetul de drumuri grele, ca...asta avem noi pe aici prin Romania, drumuri grele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pinguinuldestepa

deci eu am geamuri fumurii d fabrica si sunt ok sunt doar 60% nu e negru negru, sunt chiar ok , comuputerul d bord merita banii mai ales ca nu e asa scump ,cat despre plasticul acela mie imi scartaie d nou asa ca mai bine incearca sa pui aluminiu sau lemn daca se poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca toti sustineti ca isi merita banii computerul de bord dar nu argumentati de ce. Eu zic ca nu merita nici un leu in plus, mai ales ca nu face decat sa iti zica cat consuma masina. Asta o stii dupa cati bani scoti din buzunar, ce conteaza ca la un drum a consumat 5 iar la alt drum 6 si intraurban 9 vara si 10 iarna? Consumul tot ala e cu sau fara computer de bord iar daca ajungi sa mergi cu ochii pe compul de bord mai bine mergi cu trenul ca e mai ieftin.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un comp de bord e cred eu un detaliu esential pentru comfortul tau.Adica dai 1000 de euro pe pachet sport..care nu isi are nici un rost la ce drumuri avem noi si jante de 17 sa se rupa ficatii in tine cand dai de o linie de tramvai si nu dai 200 de euro pe comp de bord..sincer mi se par ciudate optiunile tale.Pune si tu o cotiera ca e utila,xenon,si renunta la chestii sport in fon passatul fiind limuzina dupa parerea mea :rolleyes:

iti doresc bafta multa si sper sa faci cea mai buna alegere pentru tine!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Computerul de bord nu face numai ce ai zis tu adi.

Iti mai inchide si usile automat, plus multe alte setari.

Faza cu consumul...no comment. Daca tu crezi ca cei ce si-au pus computer de bord se uita doar la consum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, azi am facut test drive cu un Passat Confortline 2.0 tdi cu 170 de cai. Cand il calci, frate, se duce, nimic de zis. Sta bine in viraje, nu este greu de condus. Un minus vad la suspensii, care sunt cam zgomotoase si dure, dupa gustul meu.

In Audi A4, clar mai putin spatiu interior, cu pachetul S-Line. Un plus pentru finisajele interioare la Audi, asta e clar, e o masina mult mai inchegata, inclusiv la suspensii si manevrabilitate, control directie. E drept, masina avea 140 de cai si motor de 2.0, insa in pretul similar al Passatului se poate lua cu oferta special doar motorizarea de 1.9 diesel cu 115 cai, mult mai lenesa dupa parerea mea.

Eu tin la spatiu si la putere, asa ca as inclina spre un Passat, mie imi ofera o senzatie mai placuta in interior.

Am citit ce ati scris voi aici, cred ca voi renunta la pachetul sport definitiv si (poate) imi voi pune computer de bord, desi asa cum a scris Adi76 nu sunt obsedat de consum iarna/vara. Nu ma intereseaza, sunt sigur ca masina este in parametri si pot calcula si eu cat gaz s-a dus pe teava...

Adi76, ai dreptate, Passat nu e o masina ieftina, ma refeream ca pentru ceea ce ofera e ieftina, daca il comparam cu un Saab, un Volvo sau un BMW de clasa similara, nu? Dar, normal, nu e o masina ieftina ca bani, cel putin pentru mine nu. Referitor la culoare, daca negrul e pretentios, e mai usor de intretinut acel bleu metalizat cu care s-a lansat Passatul? Sau gri deschis metalizat?

Va spun sincer, imi place Passat si inclin 99% sa il iau. Are ce imi trebuie mie, pot sa ii pun accesorii decente, insa ce nu imi place e plasticul de pe bord. Ziceati tu Adi de Ford. Uite am facut un test drive si cu un Focus Ghia de 2 litri tdi cu 136 de cai. Are bordul si pe usi cam acelasi plastic moale ca la Audi! Mi se pare excelent. In rest, fuge bine si Fordul, ce nu mi-a placut la el ca motorul de 2 litri rdi de 136 de cai are numai pachetul Ghia, iar Ghia este urat pentru ca placa de casetofon este lemn sau imitatie de lemn, pe care personal nu o agreez. In rest, Ford Focus are un bord mai urat ca Passat, din ce am vazut, e o masina mult mai stramta si mai normala.

Groove, pachetul de drumuri grele inseamna suspensii mai moi, mai ridicate? Imi poti spune exact? Dar mi se pare ciudat sa dau banii pe asa ceva. :rolleyes:

Imi placeau jantele de 18, am inteles ca la drumurile noastre sunt jale, am decis sa pun de 17. 15 sau 16 mi se par mici, tin cat de cat la designul rotilor, daca la altele nu ma pasioneaza...

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe de alta parte, citeam despre un facelift la finalul lui 2007 pentru Passat-ul B6, dupa ce fraiele VW au fost preluate de o gasca venita de la Audi. Ar fi cam repejor...

Apoi ar fi de considerat si noul Mondeo, care va veni din iunie in .ro si va intra la vanzare din iulie 2007 la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...daca-i vorba de bani..lasa-l chel...dar pune DSG...

MERITA!!

...pune si geamurile inchise...o sa te bucuri de ele pe caldurile care vin...

pe piata daca te hotaresti dupa..sunt la acelasi pret...si e folie lipita...si

nu original vw..

computerul iti ofera informatie si setari altele dacit standard..s-ar putea sa ai nevoie de ele..

pachetul sport..nu merita banii..in rom..

xenon...neaparat.,,

eu am negru...f.pretentioasa intradevar....dar se pliaza cel mai bine ..pe dimensiunea si forma masinii..

du-te la dealar si o sa le vezi aranjate dupa culori in parcare...albul iarasi f, frumos...

succes!

nu uita air-bagurile suplimentare....costa mai mult spitalizarea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care ar fi airbagurile in plus? In optionale vad numai urmatoarele airbaguri: Airbag lateral pentru locurile din spate inclusiv pretensionare centuri de siguranta spate. La ele te referi?

Daca imi pun climatronic sunt asa de importante acele geamuri fumurii spate si luneta?

Eu sunt obisnuit cu manual, parca nu imi vine sa iau DGS. Mai ales ca e nitel mai lenesa asa. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nitel mai lenesa cu cutie de viteze manuala vrei sa zici ... Asa e ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pachetul de drumuri grele ti-l recomand. Am avut si la Octavia inainte si am fost super multumit. Acum, sunt unii care nu-l agreaza pt ca ridica putin fundul masinii, dar mai ai si un scut protector in fata, la baia de ulei.

In rest, decizia iti apartine.

DSG e super, mai ales pe motorul de 170.

Folia...as zice pas.

Iti recomand eu dupa, un service serios unde iti pui cat de inchis vrei si cum vrei.

Xenoanele...merita toti banii.

La fel si computerul de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GRooVe, la xenoane te referi la design sau la functionalitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand la functionalitate. In al doilea rand tot la functionalitate si abia in al treilea rand la design.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai ca acum vad ca tu ai chiar un passat de 170 de cai, exact cum as vrea sa imi iau si eu? Esti multumit de el? Cat consuma in oras? la test drive mi s-a parut o masina puternica, are forta rapid dupa ce schimbi vitezele.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand nu uita de cutia DSG, eu cred ca e cea mai importanta optiune.Nu trebuie sa excluzi noutatea numai pt ca nu esti obijnuit cu asa ceva,insista sa faci un test drive cu o masina echipata asa.Cauta pe forum despre acest subiect si vei constata ca este superioara cutiei manuale din toate punctele de vedere (consum,sportivitate,etc),iar daca vei conduce o astfel de masina sunt convins ca iti vei schimba parerea despre cutia DSG.(nu este o cutie automata conventionala,ci mult mai evoluata fata de ce poate oferi orice alta marca in prezent).

Daca nu esti inpacat in ceea ce priveste geamurile fumurii, ia in considerare echiparea cu jaluzele la portierele spate si luneta,la luneta este electrica din cate stiu,iar cele de la portiere intra frumos in capitonajul usii.

Dupa parerea mea si computerul de bord merita, iti poate oferii multe informatii in afara consumului.

Singurul meu sfat este ca tu sa alegi cat se poate optionale ce nu se pot adauga aftermarket si aici iti dau un singur exemplu: jantele le poti adauga si mai tarziu fara alte modificari,dar computerul de bord mai greu.Acelasi lucru si despre xenon,face banii 100% si nu se compara cu cele aftermarket, numai daca luam in considerare faptul ca farurile originale sunt directionale.

Asa ca citeste cat mai mult pe acest forum si sunt convins ca vei stii care optionale se potrivesc cerintelor tale de la o masina, pt ca in concluzie individualizarea masinii trebuie sa reflecte stilul si caracterul propietarului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand nu uita de cutia DSG

Daca esti insurat si nevasta are carnet cutia DSG poate fi un optional costisitor. Dupa ce sotia mea a condus masina cu DSG a ajuns la concluzia ca are si ea nevoie de o masina cu cutie automata asa ca .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok...

Am un Passat B6 cu motor de 1.9.

Daca vrei putere e evident ca un motor ca al meu nu iti ajunge. Eu as merge pe un 2.0 de 140CP 4x4 si apoi tunat pana la 170. Ai o diferenta mare de pret fata de un 170 cp din fabrica.

Materiale interioare Passat - mi se par de buna calitate. Am urcat intr-un A6 si un A3 modelele noi si tin sa spun ca materialul ala moale de pe bord care tie iti place e cam rugos si la praful din romania o sa iti blestemi zilele incercand sa le cureti. In plus dupa ce am coborat din audi-uri nu am avut acelasi sentiment de placere ca atunci cand am coborat din passat cand l-am vazut pentru prima oara la SIAB

Eu am ales highline. De ce? mi se pare ca ofera cam tot confortul necesar de baza pentru un sofer(plus ai ornamentele cromate la exterior - ceea ce nu are trendline-ul si parca nici sportline - sper sa nu ma insel). Evident la el daca mai ai bani poti pune o gramada de alte dracii in plus. Eu as opta pt : DSG, pachet drumuri grele, Xenoane, USB, gemuri fumurii, roata de rezerva ;), computer bord, scaune incalzite electric, senzor ploaie, senzori parcare, parasolare duble, ...) nu mai stiu acum ce e stock sau nu.

Culoarea...e bine sa alegi ceva ce atenueaza praful. Pe negru se vede orice. e bine o culoare nici prea deschisa dar nici inchisa. Eu am mers pe arctic silver blue( culoarea de care ziceati ca s-a lansat passatul) dar la fel de bine poti merge pe un gri metalizat(dar are tot poporul), un crem deschis...

Conteaza foarte mult si pentru ce iti iei masina. Unii o cumpara pentru utilitatea ei, altii pentru ca confortul maxim pe care il pot atinge, altii pentru fite.Pt utilitate iti tre un trendline cu cateva chestii care sa te ajute pe ici pe colo, pt confort un highline cu o culoare metalica si un motor de 140cp, iar pentru fite o culoare tacanita, super motor, 1000 de gadgeturi...etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!