Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

bad69

Fiabile sunt amandoua. Alege pe cea care are km. mai putini.

Mai intra in discutie si dotarile. Sunt pe locul doi.

La revanzare nimineni nu pune pret pe ele...decat sufletul tau.

Alegerea este a ta.

 

PS. Motoarele sunt identice (110 este tinut din soft pentru taxe mai mici).

Alege echiparea si anul.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinpopa1982

bad69, eu am incercat toate motorizarile diesel model 2009 - 2010 si dintre toate mi-au placut cel de 140 CP si cel de 170 CP, iar in cele din urma am ales 140 CP ca asa s-a nimerit la bugetul pe care l-am avut. Cel de 110 CP mi s-a parut ca nu are putere la demaraj, in schimb la drum intins nu am simtit vreo diferenta intre 140 si 110. La 110 CP ai consumul mai mic decat la cel de 140.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La drum intins nicio diferenta? Numai cuplu, cand vrei sa depasesti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, l-a dat subtire.... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se simte la drum intins 110cp...in depasiri te cam chinui. La inceput pana te inveti cu ea crezi ca nu ai sa reusesti sa termini depasirea cu bine. Asta ar fi singurul necaz la 110, dar daca este adevarat ca motorul e la fel ca cel de 140, cand am sa trec pe la Voinea o sa incerc sa-l duc la 160

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ccristian, daca ai buget doar 9000 trebuie sa te orientezi la o masina pana in 8500 intrucat aproximativ 500 de euro te mai costa inmatriculatul daca trebuie sa-i faci tu tot: RAR, numere, taxa de inmatriculare, etc. La 8500 nu o sa gasesti masina sub 150.000 km in nici un caz. A mea are 161.000 km acum si am luat-o la 158.000 km cu 9.500 la care am mai adaugat peste 400 EUR inmatricularea. Toti ne dorim masini cu km sub 100.000 dar depinde de buget. Vezi in Germania cat costa una sub 100.000 km si gandestete ca samsarii mai trebuie sa si castige ceva si nu se multumesc cu 100 - 200 EUR.

Multe masini sunt luate de pe situri de licitatii, acolo pretul este mai mic decat pe mobile sau autoscout. Unii fenteaza TVA, astfel se explica cumva si preturile din RO care sunt mai mici decat in DE (scoatem din comparatie KM ca sunt irelevanti, majoritatea sunt masluiti). Sunt constient ca drumul, cosmetizarea, etc costa undeva la 500 eur si capacul samsarului e cel putin 500 eur. Deci daca la noi apare la vanzare cu 8500 e clar ca el a luat-o undeva pe la 7000 +/-.

La inmatriculare nu m-am gandit, am considerat-o maruntis, dar daca tu zice ca e 400eur+ (200 taxa, 100 RAR + talon + CI + alte maruntisuri + 100 revizia?) trebuie luata cumva in calcul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca e bluemotion, nu-i poti pune Auto Hold

 

cam ieftin pt un Passat 2009.... si ieftin si bun, nu exista.... scump si prost, exista.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are dreptate F L O R I N

 

Chiar va place sa fiti luati de prosti? Pana una alta ,pe  unul care nu stie cum stau treburile il inteleg.Dar unul care stie dar spera sa prinda o virgina cu 150 de mii , isi merita soara.

 

masini care au fost cu aproximatie 35.000 euro noi , voi le vreti cu 8000-9000 dupa cativa ani....(nu uitati ca in pretul asta intra si castigul samsarului) deci masina valoreaza real mult mai putin.

Modificat de sudberlin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Vreau sa cumpar un B6 din 2008 care este inmatriculata in romania pe firma.

In conditiile acestea, mai trebuie sa platesc vreo taxa de prima inmatriculare?

 

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa de mult m am bucurat ca am gasit o masina cu istoric complet in reprezentanta, dar mai ales ca ultima intrare in service era la 1/2 lunii septembrie 2012 si inmatriculata in Romania pe 10.10.2012.

 

Sa nu mai zic ca apare si distributia schimbata.. in istoric la 175.000.

 

Dupa ce o mai testez saptamana viitoare , sper sa o cumpar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Vreau sa cumpar un B6 din 2008 care este inmatriculata in romania pe firma.

In conditiile acestea, mai trebuie sa platesc vreo taxa de prima inmatriculare?

 

Multumesc frumos.

 

taxa de prima inmatriculare, a intrat pentru prima data in anul 2007, aceasta masina fiind din 2008, cu siguranta s-a platit, insa trebuie avut mare grija pentru ca, daca proprietarul sau unul dintre ei, daca au fost mai multi, au recuperat taxa, va trebui sa o platesti din nou.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos de informatie cridaia.

Stii cumva cum s-ar putea afla daca actualul proprietar si-a recuperat sau nu banii pe taxa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are dreptate F L O R I N

 

Chiar va place sa fiti luati de prosti? Pana una alta ,pe  unul care nu stie cum stau treburile il inteleg.Dar unul care stie dar spera sa prinda o virgina cu 150 de mii , isi merita soara.

 

masini care au fost cu aproximatie 35.000 euro noi , voi le vreti cu 8000-9000 dupa cativa ani....(nu uitati ca in pretul asta intra si castigul samsarului) deci masina valoreaza real mult mai putin.

 

35 000 costa un passat highline 4 motion probabil. Un trendline cu ceva dotari sau un comfortline nu cred ca ajunge la 30 000, cel mai probabil 25 000. Tocmai am dat ieri un exemplu cu un passat 1.6 TDI fabricat 08/2010 cu 150 000 km REALI la 8600 euro in Romania, deci nu sunt himere preturile astea. Mai sunt exmple aici pe forum cu 2.0 TDI 2010 si 150 000 km REALI cumparate si inmatriculate sub 10 000 euro. Asta e piata, trebuie sa fii atent cand cumperi (verificare, teste, etc), doar cumperi masina nu si samsarul.

E adevarat ca sunt multe care in realitate au si 300 000 km insa nu te obliga nimeni sa le cumperi daca nu stii realitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ma distreaza discutia asta...norocul samsarilor ca exista multi pro....ahm....CREDULI pe lumea asta. ;)

 

Uite aici o pagina care calculeaza valoarea unei masini - sunt o gramada pe internet: http://www.autokostencheck.de/VW/VW-Passat/Passat-V/passat-variant-1-6-tdi-3c_33980/wertverlust-restwert/

 

Am bagat un Passat exact cum zici tu: 1.6TDI din 2010, 150k km acum, complet "chel", fara optionale! plecat de la 30k EUR

Costul unei asemenea masini este de 14.270 €  , abia in 2016-2017 va fi 8600 eur cat spui tu. Asta fara sa castige samsarii nici un cent! Hai sa fim seriosi, da?
 

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calculeaza si cu 300k km sa vedem daca se apropie de 8600€ :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ma distreaza discutia asta...norocul samsarilor ca exista multi pro....ahm....CREDULI pe lumea asta. ;)

 

Uite aici o pagina care calculeaza valoarea unei masini - sunt o gramada pe internet: http://www.autokostencheck.de/VW/VW-Passat/Passat-V/passat-variant-1-6-tdi-3c_33980/wertverlust-restwert/

 

Am bagat un Passat exact cum zici tu: 1.6TDI din 2010, 150k km acum, complet "chel", fara optionale! plecat de la 30k EUR

Costul unei asemenea masini este de 14.270 €  , abia in 2016-2017 va fi 8600 eur cat spui tu. Asta fara sa castige samsarii nici un cent! Hai sa fim seriosi, da?

 

 

 

Cred ca impingi discutia intr-o zona in care nu-si are rostul. Foarte frumos ca ti-ai permis un Passat B7 nou la 35 000 euro, dar uite ca multi colegi nu isi permit astfel de sume, atentie, pentru masini. Citeam zilele trecute cum Florin, destul de activ pe acest topic s-a dus in Germania pe cont propriu si si-a luat un exemplar care a fost 35k nou din reprezentanta W, cu kilometri putini (bine sub 100 000) si l-a ajuns undeva pe la 15 000. Ia vezi tool-ul ala al tau cat zice ca ar costa asa ceva? Si in ce an Florin ar fi dat pe el 15 000? 2020?

 

Nu vreau decat sa zic ca eu vb de realitate, masina vanduta in Belgia / Franta / Olanda catre unui samsar care mai apoi i-a dat un polish si km inapoi si il vinde in Romania cu o suma, in profit pentru el. Daca cumparatorul stie km reali, o duce la teste, o verifica la istoric la W, care-i problema ca o cumpara? Vrei sa ii dea bani mai multi samsarului sau cum sa procedeze ca sa nu fie pro..., pardon, credul? :))

 

Scopul topicului cred ca este despre masini din RO sau oriunde, nu despre pro... si creduli.

 

PS:

FYI, preturile de lista B7 Variant, 1.6 pleaca de la 23800 inclusiv tva, dar sunt sigar ca stiai.

Passat 2009 140cp Germania 172 000 KM 7990 eur- http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-passat-variant-2-0-tdi-dpf-trendline-5-hamburg/174109688.html?lang=de&pageNumber=1&action=topOfPage&__lp=27&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25%2C4&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxPrice=10001&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=200000

Sa inteleg ca neamtul e un fraier ca nu o da cu 14270 EUR?

Modificat de ccristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vorbim aici de passat sub 10k EUR sau despre ce? Pentru masina lui florin tool-ul zice ca ar costa 17340. Deci el a luat cu pretul corect.

 

E vorba probabil de o masina care a fost folosita in leasing sau care a fost re-vanduta in sistem buy-back catre VW. La kilometrii aia, dealerul (fie el VW sau samsar turc) plateste cam cu 35-40% sub pretul de piata, daca nu cumva si mai putin (orice zgarietura se scade generos din pretul oferit). Deci VW a platit cam 7000 EUR mai putin decat pretul pietei, si vanzand-o cu 15k a facut un profit de vreo 5000 eur. O afacere buna pentru un polish, curatare interioara si exterioara, nu? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai inteleg nimic, un amarat de 1.6 TDI TL/CL care nou e putin peste 20 000 il evalueaza la 14k si un HL+ de 35 000 euro nou si jumatate din km primului e evaluat la 17 000?

 

Cine vrea km putini se duce si ia din afara ca la noi asa ceva nu se aduce. Dilarii aduc masini de 150 000, 200 000, 300 000 km pe care le aranjeaza sub 100 000. Ca asta vrea romanul si cunosc destule cazuri care se supara daca le spui ca masina mai are un 1 in fata la kilometraj.

 

Eu nu vreau masina cu km putini, eu vreau o masina cu undeva la 150 000 - 170 000 km. Daca gasesc bine, daca nu ma duc sa imi aduc personal una din DE, asa cum e in anuntul de mai sus, pe la 8k, ma mai costa drumul vreo 500 - 700 si asta e.

 

Si Seatul care il am acum l-am adus personal din BE acum 5 ani si avea la momentul respectiv 160 000 si 5 ani vechime. Astazi are 230 000 si nu am avut probleme, doar nimicuri de genul un furtun spart, senzor G62 sau o macara (probleme clasice la G4 / Leon). Deci da, masinile cu 150 000 - 170 000 rulate mai duc mult si bine daca le intretii corect si asta imi permit, un Passat care e 8k+ in DE si sub 10 000 euro in RO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nota 10 pt ccristian

 

sunt in aceeasi situatie, am avut 3 golf uri , toate SH, prima a avut 193.000, am tinut o pana la 240.000 si am vandut o ca sa iau un G6 Conforline.

 

Avea 88.000 dar o diferenta de 7luni de la ultima revizie, am tinut o 6 luni, si am luat ce am acum G6 Highline 140.000 dupa cautari la reprezentante, acum are ~150.000.

 

Toate au mers si functionat impecabil.

 

Am testat inainte sa le cumpar , verificat istoric, intretinere, piese de calitate...

 

Inca ceva, am avut 2 masini noi, o Dacia Solenza si un Ford Focus Sedan, am pierdut in 3 ani 10.000 euro la Focus,

 

prefer sa iau o masina cu ~150.000 km, cu istoric complet la reprezentanta mai ieftina cu 20.000 euro decat noua..(Passat Highline) si daca pica ceva de 2000 euro in 1-2 ani , tot sunt in castig fata de 10.000 euro in 3 ani..

 

Sa nu mai zic ca masinile facute pentru Germania sunt altceva fata de cele facute pt Est.., nu ma poate convinge nimeni, mai ales la cele sub 20.000 euro..

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi si am vazut masina asta.

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C27834693.html

 

Numai ca la fata locului masina avea motor de 81kw (110cp) si avea si multi km in plus fata de cat arata pe bord, plus alte erori si probleme la turbo.

Iar estetic nu arata nici pe departe fata de cum era prezentata in anunt, "fara zgarieturi si retusuri".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la dotari si pret e ok masina ajungi cu ea in 9000 e cu tot cu inmatriculare. eventual curati turbo si mai faci ce mai e de facut la ea, si daca are dati inapoi un 60 mii km iar nu e o problema la pretul cerut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde calculul cu "60.000 km" ? Andrei, lumineaza-ma si pe mine, te rog, fa-ma mai destept! ajuta-ma sa inteleg de ce are dat inapoi doar, "DOAR" 60.000km!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

majoritatea cam 60 mii dau inapoi da nu e o regula. am zis mai ales ca si anul e destul de bun.sa spuna atunci cit avea cu adevarat in baza de date la reprezentanta sau macar la ultima intrare asa iti poti face o parere la cit face pe luna sau an masina. dar s-a tot discutat pe aici problema asta ca nu ai cum sa iei la 9000 e( euro 5 inclusa si taxa de inmatriculare) o masina de 3 ani si cu ceva dotari pe ea in stare perfecta sa fie ca noua si cu km putini! o problema la turbo nu se poate rezolva la o adica? ori un polis de dat? daca cerea omul ala pe masina 14 mii e mai ziceam sa poti avea pretentii.



la o adica bagi tu inca o mie de euro si schimbi distributia, kitul ambreiaj si o curatare la turbo si tot ai o masina veche de 3 ani si in stare perfecta in 10 mii e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vorbim aici de passat sub 10k EUR sau despre ce? Pentru masina lui florin tool-ul zice ca ar costa 17340. Deci el a luat cu pretul corect.

 

E vorba probabil de o masina care a fost folosita in leasing sau care a fost re-vanduta in sistem buy-back catre VW. La kilometrii aia, dealerul (fie el VW sau samsar turc) plateste cam cu 35-40% sub pretul de piata, daca nu cumva si mai putin (orice zgarietura se scade generos din pretul oferit). Deci VW a platit cam 7000 EUR mai putin decat pretul pietei, si vanzand-o cu 15k a facut un profit de vreo 5000 eur. O afacere buna pentru un polish, curatare interioara si exterioara, nu? ;)

 

Problema a fost ca abia am gasit la reprezentanta, masina cu dotarile care le-am vrut, km sub 100.000 si la banii aia.... am stat si am butonat destul de mult timp, pana am dat de ea... am mai gasit altele - similare, dar am rugat colegii care au unde sa o verifice si am ramas la aceasta.

 

Niciun regret, nimic de facut la ea.... numai update-uri. Nimic uzat, nimic zgariat...

 

Daca toti vom intelege ca ieftin si bun, nu exista.... atunci rezulta ca ne cumparam exact ce ne dorim.

 

Km  facuti in Germania - de acord, nu se compara cu cei din Romania.... dar ce bucurie mai am cand isi baga nasul cineva in masina si imi zice ca inca miroase a nou.

 

Masina - cand am ajuns la reprezentanta, in showroom - nu era nicio diferenta intre ea si B7-le nou - cum se prezenta vorbesc..... respect la maxim, nu prosteala ca la unele parcuri.

 

Am reusit sa negociez si la un set de jante noi de tabla plus cauciucuri de iarna si capace.....

 

Eu totusi nu-i inteleg pe cei care isi inchipuie ca o masina peste 30.000 euro, ajunge in 2 ani - cand abia iese din garantie - in jurul la 100.000 km - poate sa fie vanduta in Romania sub 10000 euro...

 

 

dupa aia, incep sa posteze - Golf 6 e prost... Passat-ul e prost... pai normal, daca are aproape 300.000 km....

 

inainte sa o cumpar pe a mea, a venit un baiat care se ocupa cu masini, cu un B6 identic cu al meu, dar avea si trapa, DSG si pielea era bej - eram in 2012... masina era din 2010... si avea 280.000 km. S-a vandut in Autovit.... km... cati vrea cumparatorul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!