Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Serie VIN si verificare,eu cel putin asa fac.Toate care au(spun ei) 89k-96k  dupa verificare aveau intre 190k si 230k de km. si parca nu imi vine sa iau una cu 200k de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bag si eu in discutie,referitor la numarul de km,omului ii place sa fie mintit,sa  vada el acolo in bord maxim 120000km...si sa o ia la un pret mic.cine vrea sa vada realitatea  sa studieze piata externa,in special la nemti  se stie ca sunt cele mai ingrijite si alergate masini si chiar daca au km multi,sunt facuti pe autobahn,unde se merge constant, fara frecusul din orase.stiu un caz, cineva a dus un polo din germania,avea 190000km.in prima saptamina nu il suna nimeni la ea.in piata toti i-au zis sa dea km inapoi,zis si facut .in 2 zile a vindut-o ,la 90 si ceva de mii de km.citi km are masina?citi doriti.... :lol:oricum 200000 la o masina vag ,nelovita si intretinuta,nu este mult,si mai duce inca pe atita daca ai grija de ea.

Modificat de marianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,la 200k mai duce dar trebuie luat in calcul,ambreiajul cu volant,turbina,distributia si multe alte accesorii costisitoare care sunt la limita de viata.Ceva bani de rezerva pentru o interventie neprevazuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate,dar au fost cazuri ca nici a prins 100000 si a picat volant sau turbina.aici tine si de noroc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu acum o saptamana am fost in Germania personal sa imi iau un Passat, bine la un buget destul de mic ... 5500 a fost masinuta, 290.000 de km reali, acolo intradevar masinile au toate chestiile facute in reprezentanta, la asta pana si bateria acu 2 ani tot acolo a schimbat-o, tot ce am vazut pe acolo pana in 6000 a fost cu mult peste 200k, acum ce a trebuit sa aleg intre km facuti mai aproape de 200.000 si lovituri destul de bune (dupa istoric reprezentanta) si de ex asta care la 150.000 i s-a facut motorul, tot la reprezentanta. Am ales sa fie asa cu motorul mai bine si cu o gramajoara de optiuni ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am dat 4500 euro pe passat b6 confortline si am luat-o cu 267000 km,o am de aproape 3 luni si nu i-am facut decat distrib.revizia si placute fata exact cand am cumparat-o,pentru ca eu asa am facut cu toate masinile mele ,ma astept la kit ambreiaj si volant evident dar cu totul ajung undeva la 6000 e si cu totul nou schimbat de mine,eu am preferat varianta asta decat sa iau una la 100.000 km pe la 9000euri si sa ma apuc sa schimb la aia,la urma urmei sunt fiare care se strica.eu am intalnit persoana care a schimbat ambreiaj la 40.000km practic in garantie,aici vorbesc de un golf 5.depinde de cum e exploatata masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare cine va zice peste 2-3 luni "ce masini de [cenzurat] sunt vw passat"...ma distreaza ca toata lumea verbal isi asuma responsabilitatea si faptic se tureaza ca melcu in panta cand e vorba de bagat bani in masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adevarul e ca o masina de 3 ani sa aiba aproape 300 mii km e aproape un lucru imposibil pentru cine nu stie cum se circula in afara,totusi depinde si pe ce drumuri a mers masina aia,parerea mea e ca 50.000km facuti in ro sunt echivalenti cu 150.000 facuti in afara.asa ca nu va mai speriati de 200.000km aduse din Germania de ex.verificati sa mearga bine masina sa nu fi fost busita si cumparati-o mai ales daca aveti de gand sa o tineti un an doi.

 

Nu cred ca ai dreptate cu comparatia 50k facuti in RO vs. 150k facuti in DE. O masina cu 150k km facuti in Germania are probabil 100k km facuti pe autostrada mai mult de cei 50k facuti in RO. Pe autostrada se merge la viteze mari, deci uzura e mult mai mare. Da, poate articulatiile stau mai bine, dar cam atat. Restul pieselor s-a miscat/ rotit mult mai mult si mai repede ca pe drumurile din RO ;)

 

In medie, in Germania o masina face 15k km pe an, deci o masina de 3 ani ar trebui sa aiba cam 50k km. Prin urmare, o masina de 3 ani care are deja 300k km e deja o masina calarita puternic, care probabil a apartinut unei firme si a fost folosita de angajati pentru deplasari lungi si frecvente. Deci o masina de care nu i-a pasat nimanui niciodata. Sigur, reviziile au fost facute la timp si la reprezentanta, firmele n-au timp sa umble pe la service-urile cele mai ieftine. Totusi, asta nu spune nimic despre uzura masinii, aia exista cu toate ca uleiul si filtrele s-au schimbat numai la VW...;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect.... iar cele peste 200.000 km sunt ieftine... iar in Romania ajung pana in 100000 km... vin cu spatele :D

 

in rest, depinde si cum sunt intretinute... exista si in Romania, multe B6 pana 100.000km, care sunt tipla ... asa cum sunt si masini legate cu sarma....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un motor de 1.9 sau 2,0 este un motor pentru drumuri lungi deci e facut special sa cirlcule pe autostrazi la viteze mari,eu spun ca un asemenea motor e chinuit in orase si nu mai vorbim de cele aglomerate.pentru oras e polo sau altele din aceasta clasa,astea ar fi masini calarite si suprasolicitate pe autobenzi la viteze mari.



si nu am spus niciodata ca nu poti gasi masini rulate in ro intretinute si in stare buna,numai ca o astfel de masina costa si nu prea se vinde la pretul ei pentru ca au venit "baieteii"astia descurcareti care aduc minuni din afara,gen b6 2009 89000 km 7500 euri,ce ii mai zici lu ala care vinde o masina cu aceiasi km dar reali si poate chiar mai veche cu vreo doi ani si cere cu vre 3000 euri mai mult,ca-i nebun? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , masina mea e 2010 , 1,6 ,78k din franta, credeti ca o fi reali? Nu am avut timp sa merg sa-i fac vreo verificare si am dat 10500 euroo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, asta-i poti spune aceluia care isi cumpara B6 -2010 - cu multe optiuni, km sub 100.000... si pretul sub 10.000 de euro - adusa acasa... si are pretentii, ca sunt km reali si nu va cadea nimic la ea... ca o sa fie fara bataie de cap.

 

Ciprian - in functie de dotari, o masina ca a ta, se poate apropria de 27.000 de euro.... daca ai doar 70.000 km si 2 ani, de ce sa o vinzi la 30% din pret ?...

 

daca ai cumparat-o, sa o stapanesti sanatos si sa fie fara probleme!

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai avut curaj sa o iei fara sa faci macar o verificare de VIN 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat-o printr-o firma din iasi care dau masini sh in rate si cu garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wow, chiar ca ai avut curaj! In fine, daca n-ai probleme cu ea e ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , masina mea e 2010 , 1,6 ,78k din franta, credeti ca o fi reali? Nu am avut timp sa merg sa-i fac vreo verificare si am dat 10500 euroo

 

Asa am gasit si eu un passat 1.6TDI cu 65 000 in bord care in realitate avea peste 170 000 (vezi cateva pagini mai vechi, cam acum o saptamana, am pus link de Franta si anuntul din autovit). Si era 8600 euro. La a ta, ori a fost samsarul hapsan si a pus comision mare, ori chiar are pe bune kilometrii - as merge pe pruima varianta totusi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e in rate cu dobanda inclusa, de aia era 10.500.. ca la Altex.., Domo..

 

din cautarile mele, media pe an e minim 70.000 euro.., mai ales la Break, nu si lua neamtul Break sa mearga prin oras cu ea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice masina adusa de afara face minim 80k pe an.Din noiembrie 2012 tot caut un passat  dsg  si nu am gasit nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ce-am scris mai sus in ceea ce proveste nr/ de kilometri anuali pentru o masina in Germania. Sigur, sunt date statistice si da, se poate ca in Romania sa ajunga masinile calarite cel mai mult - pentru ca romanul asta cauta: masini ieftine.

 

Sa nu uitam ca Passatul e cea mai vanduta masina din clasa ei, la fel ca Golful pentru compacte. Passatul e cumparat mai ales de familisti, caz in care masina e folosita pentru mers la servici si in concedii, sau de firme. Statistic vorbind, un neamt locuieste la 10-15 km de locul de munca, deci masinile familistilor nu sunt alergate. Problema e cu masinile care au apartinut diverselor firme.

 

Am intamplator un prieten care are un Passat ca masina de servici. Inainte a avut un B6 pe care l-a calcat la maxim, l-a frecat de toate intrarile in garaje etc. N-a bagat nici un cent in el, ca doar nu era masina lui. Dupa 3 ani facuse peste 350k km cu masina aia, o folosea si in scop privat (mergea o data la 2 weekenduri la parinti in Austria, ca. 600km dus!). Chiar ma speria cand imi spunea cat i-a luat sa faca drumul asta, practic tinea masina pe 160km/h tot drumul :)

Acum masina era practic daramata, asa ca a primit un B7, pe care evident ca-l trateaza la fel. Interesant e ca masina lui personala, pentru care a platit din buzunar, este o Honda Jazz, care arata de parca o tine numai in sufragerie :)

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciprian eu zic sa nu mergi la verificare reprezentanta ca iti faci inima rea. daca tot ai luat-o asta e, poate ai noroc si nu cade nimic important la ea.pune si poze cu masina sa vedem ce dotari are si cum arata.da macar un tester ai pus pe masina si o ridicare pe elevator? nu pot crede ca ai luat-o cu ochii inchisi doar la o prima vedere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca tine si de noroc. Eu am luat masina acum 3 ani din vitan,fara sa ii fac vreun test sau sa o pun pe elevator cu toate ca aveam lectia invatata si stiam ce sa fac dar cand am gasit-o m-am pierdut si nu mi-a mai stat gandul la asta(aveam 19ani,lipsa de expeienta si-a spus cuvantul) . Am dat atunci pe ea 10100euro plus taxa 1100euro si in afara de consumabile si distributia nu am schimbat la ea decat 4 bucse. Avea 129754 in bord cand am luat-o si acum are 176000.

La primul schimb de ulei facut de mine i-am facut si un test si am aflat ca avea 20000km dati inapoi si chiar daca ar avea mai multi masina se comporta foarte bine,nu am nimic de reprosat,asa ca eu cred ca mai tine si de noroc:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun exemplul! Deci un passat costa 10k EUR doar daca are 330k km! Si nu se vinde decat daca are 200k km dati inapoi! Ai avut mare noroc, cine zicea ca VW nu face masini fiabile? :D

Oricum, chiar daca masina nu ti-a facut probleme pana acum, in momentul in care o vei vinde iti doresc sa nu dai peste cineva care sa verifice kilometrii reali, ca o sa cam ramai cu ea :(

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare masina se va vinde la pretul corect. Se pare ca e destul de veche si la o masina de, sa zicem, 10 ani mai conteaza daca are 200 000 km sau 270 000 km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai asta discutam aici....ca masinile NU-s vandute la pretul corect, altfel n-ar mai avea kilometrajele date pe repede-napoi :)

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!