Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

cum se poate decoda vin-ul unui VW?

sau daca poate decoda cineva

WVWZZZ3CZ6P175865

multumesc

se poate decoda, numai sa intrebi unde trebuie.....cauta aria dedicata pentru decodare.

Am cautat dar nu am gasit aria pentru decodare, daca ma poti ajuta cu un link.

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am cautat in romana :) "decodare vin"

merci mult ;)

taadaaam :) " You cannot reply to this topic"

Modificat de cristiano.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat eu in locul tau!

Citeste regulamentul, o sa te lamuresti de ce nu poti posta acolo!

Intre timp, urmareste acel topic, dupa raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei_70. Merg toate becurile. Am verificati azi masina si a picat testul. So, caut alta.

Modificat de TheSame
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cridaia Ad-blue se gaseste la peco, ori pompa ori la bidon. Pompa e mai speciala, are pistolul foarte subtire si este prevazit cu un mecanism pe baza de magnet care il activeaza. Pretul in tara nu-l stiu, afara este aprox. 50 centi. Consumul nu il stiu decat la tir, la 1000l de motorina, intra cam 20 l de ad-blue.

O treaba trebuie inteleasa, ad-blue nu este aditiv. Are rezervor separat, si este folosit la umidificarea unei site catalitice, din ansamblul euro. Lichidul este recirculat, consumul aparand prin evaporare. Practic este uree filtrata, asa ca purtati-va cu "manusi", la propiu. Contrar unei pareri de pe aici, ad-blue corespunde normei euro5, si este inlocuitorul filtrului ceramic-carbon, ce echipeaza actual masinile. Ca un istoric, euro1- filtru ceramic, euro2- cremic tratat cu argint (a fost cel mai scump), euro3- baza ceramica cu carbon, euro4-carbon(doar invelisul ceramic), euro5- carbon impregnat cu uree (sau rezervor cu sita catalitica pt motoare mari), euro6- ?????, chiar nu stiu !!!

Un singur sfat, daca aveti motoare cu ad-blue, sub nici o forma nu le lasati fara lichid, in caz de nevoie, fara gluma, pisati-va in rezervor urmat de 2l de apa. O sa va coste mult mai mult curatatul, daca se mai poate curata. Primul sindrom este lipsa de putere, practic se inneaca motorul, din cauza evacuarii defectoase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal all, nu cred ca UREEA e acelasi lucru cu URINA :)). Sa mai faci si pipi in masina... :)) Buna asta :))

VA pupa tata si :Driver: Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cridaia Ad-blue se gaseste la peco, ori pompa ori la bidon. Pompa e mai speciala, are pistolul foarte subtire si este prevazit cu un mecanism pe baza de magnet care il activeaza. Pretul in tara nu-l stiu, afara este aprox. 50 centi. Consumul nu il stiu decat la tir, la 1000l de motorina, intra cam 20 l de ad-blue.

O treaba trebuie inteleasa, ad-blue nu este aditiv. Are rezervor separat, si este folosit la umidificarea unei site catalitice, din ansamblul euro. Lichidul este recirculat, consumul aparand prin evaporare. Practic este uree filtrata, asa ca purtati-va cu "manusi", la propiu. Contrar unei pareri de pe aici, ad-blue corespunde normei euro5, si este inlocuitorul filtrului ceramic-carbon, ce echipeaza actual masinile. Ca un istoric, euro1- filtru ceramic, euro2- cremic tratat cu argint (a fost cel mai scump), euro3- baza ceramica cu carbon, euro4-carbon(doar invelisul ceramic), euro5- carbon impregnat cu uree (sau rezervor cu sita catalitica pt motoare mari), euro6- ?????, chiar nu stiu !!!

Un singur sfat, daca aveti motoare cu ad-blue, sub nici o forma nu le lasati fara lichid, in caz de nevoie, fara gluma, pisati-va in rezervor urmat de 2l de apa. O sa va coste mult mai mult curatatul, daca se mai poate curata. Primul sindrom este lipsa de putere, practic se inneaca motorul, din cauza evacuarii defectoase.

o relatare foarte interesanta......cred ca ar fi bine sa se faca topic separat pentru chestia asta.

ai alimentat in Romania cu Adblue ? .....eu nu am vazut la Peco, nici la noi si nici afara (Ungaria) inscriptii cum ca s-ar putea alimenta cu Adblue.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au la Rompetrol Ad Blue, dar nu la statiile din oras, ci la cele de pe centura, cele in care alimenteaza TIR-urile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am achizitionat de curand un Passat B6 2.0 TDI CBBB 170CP DSG din 2009, euro 5, break, culoare neagra, adusa din Olanda. Pretul a fost 9900 euro, dar a lasat la 9700 euro.

Optiuni: scaune incalzite piele neagra, rcd510 cu magazie 6 CD si AUX IN, senzori ploaie, senzori lumini, senzori parcare fata-spate cu afisaj pe display, xenon, autohold, padele volan, incalzire parbriz, bluetooth, pachet aluminiu, perdelute geamuri spate + luneta, jante aliaj 17", geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite, climatronic, pilot automat, inchidere centralizata, 2 chei cu telecomanda, cutie automata 6+1 cu treapta sport.

Tipul de la care am luat'o cred ca era samsar. A acceptat test la reprezentanta, dar acolo, surpriza: domnul Nicolae Manea de la Euro Tehno Grup - dealer VW Pitesti, mi'a spus ca ei nu au acces la baza de date a VW, drept pt care nu'mi poate oferi informatii despre masina (nr. de km reali, revizii, eventuale reparatii, etc.). Mi s'a facut doar o testare mecanica - de genul, masina pusa pe rampa, iar un mecanic s'a bagat pe sub ea si a controlat vizual ce era pe'acolo, si o testare electronica, care a iesit bine, au spus ei, adica nu avea erori sau nereguli (eu oricum nu ma pricep la masini...).

Totusi, mi s'a parut ciudata faza ca n'au acces la baza de date a VW, ei fiind dealer VW. Cred, mai degraba, ca erau in intelegere cu samsarul...

Km pe bord erau 95000. I'am spus omului ca nu cred ca sunt km reali, dar, daca masina e ok, nu ma leg de acest aspect. El a incercat sa spuna ca asa a luat'o din Olanda, ca n'a umblat la kilometraj, etc... bineinteles ca nu l'am crezut. Pe de alta parte, masina arata foarte bine, intretinuta, fara semne de uzura, fara exfolieri sau semne ca s'a umblat pe la tapiterie, asa ca m'am gandit ca nu poate sa aiba foarte multi km peste cei afisati pe bord.

Pe scurt: am cumparat'o, si dupa ce am ajuns la Ploiesti, am vorbit cu cineva de la Cardinal Motors, care a verificat'o si am aflat ca in iulie 2012 avea pe bord 160000. Ma gandesc ca pana in noiembrie cand am cumparat'o eu, nu putea sa faca mai mult de 20-30000 km...

I'am facut schimbul de ulei si filtre, si la motor si la cutia de viteze, iar acum urmeaza sa'i schimb cureaua de distributie, ca sa fiu eu linistit in privintele astea.

De cand am luat'o si pana acum, am mers cu ea peste 1000 km, si nu are nicio problema... toate functioneaza pe ea fara probleme, motorul toarce foarte bine, se "infige" foarte tare cand o "calci", iar treapta Sport de la DSG e nebunie... adrenalina pura la cei 170 de cai!

Eu sunt foarte multumit de masinuta pana acum.

Voi ce credeti, e posibil sa descopar ca mi'am luat vreo teapa? La ce ar trebui sa fiu atent, sau ce ar trebui sa am in vedere sa mai schimb pe la ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai incepe cu distributia. Obiigatoriu.

In rest, mai mergi ce ea si spune singura.

Sa o porti sanatos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul la dsg mai trebuie schimbat si in urma unei verificari pot fi rezulta multe altele, conform planului de service daca nu s-au efectuat la timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul si filtrul de la cutia de viteze DSG l'am schimbat, acum 2 saptamani.

urmeaza distributia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, vreau sa va intreb daca la B6 toate motoarele Euro5 sunt Common Rail.

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu toate CR sunt eu5. Citeste mai multe aici + cateva posturi inainte si cateva dupa

Regards!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit ce mii-ai dat tu dar tot nu m-am lamurit,

Pe mine ma intereseaza daca-mi iau un B6 euro 5, e posibil sa nu am motor CR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la b6 toate motoarele CR de la sfarsitul anului 2008 in sus, sunt euro 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa pun altfel atunci intrebarea.

Exista motoare Pump Duse euro 5 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu doua intrebari:

-Care este codul de optiune pentru parbriz incalzit?

-Codul "7E6" - Electric auxiliary air heater e standard? se gaseste pe toate masinile cu climatronic? (asa citisem pe undeva, dar nu gasesc acum.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa pun altfel atunci intrebarea.

Exista motoare Pump Duse euro 5 ?

nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa pun altfel atunci intrebarea.

Exista motoare Pump Duse euro 5 ?

Din cate stiu eu nu, ultimul PD fiind E4 cu DPF.

Am si eu doua intrebari:

-Care este codul de optiune pentru parbriz incalzit?

-Codul "7E6" - Electric auxiliary air heater e standard? se gaseste pe toate masinile cu climatronic? (asa citisem pe undeva, dar nu gasesc acum.

Multumesc anticipat!

- Nu stiu

- Din cate stiu, daca nu ai PTC (electric auxiliary air heater), ai webasto :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe B6 NU exista aceasta optiune de parcare cu spatele, doar parcare laterala....poate pe ultima generatie de B6 de la CC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ce parere aveti de http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C27686036.html ?

Pare ok, cam prea ok pentru ce zice vanzatorul ca are pe ea...

Daca poate sa ma ajute si pe mine cineva cu o decodare: WVWZZZ3CZAP003396 (nu pot posta in acea sectiune de pe forum)

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!