Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Clar ca-mi doresc un FSI, acel a fost doar un exemplar la care am avut timp sa trec. Diferenta pe care am vazut-o este cam de 1000 pt un fsi. Si cred ca am fost inteles gresit, nu-mi cumpar SH din romania, din motive de care stiu sigur ca le cunoaste-ti. Ca o generalitate vazuta pe aici pe forum, aproximativ 80% dintre cei cu probleme, sunt propietari de 2.0 diesel, dar foarte putini benzinari. Concluzia vine de la sine. Chichite electronice toate masinile au, pentru ca orice producator din lume traieste din piese nu din vanzarea de masini.

Un adagio, ochelari cu lentile galbene antireflex se gasesc cam peste tot, si isi fac treaba foarte bine, nu numai pe ceata, ci si pe ploaia torentiala combinata cu un marcaj rutier defectuos, sau cand esti obosit. Practic maresc contrastul. Eu folosesc de mult timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

warp78 de ce nu vrei 2.0 FSI? Este mult mai puternic decat 1.6 si nu are mare diferenta de consum :P

Eu am 2.0 FSI si 1.9 TDI, altfel e 2.0 FSI, motorul cum toarce, cum pleaca. Uite aici umpic de sunet, video facut de mine :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce bine este sa intrii pe forum. Chestia cu bulina neagra nu am observat-o, dar la fata locului nu era, sau era ???. Nu am fost atent, oricum nu este masina dorita, cat despre km., era rezervata de un polonez, deci are sanse sa fie umblata. Treaba sta asa : dealerul expune masina km reali pret atata. Suna rusul, romanul etc. si spune sa fie facuta la km minus pretul poate la fel. E postata iarasi cu noile valori, dar pe alt site unde o vede urmatorul client. Vine samsarul o ia, ii mai da un polish si gata afacerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un motor de 2.0, ma cam impiedic la taxe, dar nu este exclus. Frumos fara cuvinte ! :icon_bounce: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EWS: de obicei zona aia nu se exfoliaza in halul in care e exfoliata in pozele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu caut sa iau un b6, dar nu ma grabesc.. am fost in cluj la targ.. sunt masini .. cate vrei, dar toate sunt smenuite :)).. am gasit un passat frumos din 2007 170.000km.. in germania a avut 3 proprietari :)) primul a luat-o pe firma..arata bine interior/exterior dar .. m-am lasat nu mi-a mai trebuit sa o cumpar.. e mai bine sa merg sa cumpar din germania ? mai am o intrebare.. de ce un b6 berlina din 2006 costa in jur de 7000 mii, si tot un b6 break din 2008 costa tot 7000mii de ce , cele break sunt mai ieftine decat celelalte..? inca astept nu vreau sa ma arunc si sa iau teapa.. :D momentan detin un golf 5 , de 1.9 tdi 105 cp

o faza tare : un prieten ( roman ) a mers in germania la un service cu masina lui cu o problema.. acolo era un turc care era cu masina la service sa isi dea km inapoi :))) nestiind ca prietenul asta al meu e roman.. mecanicul l-a intrebat , ca ce problema are ? el spusese ca vrea sa dea km inapoi.. prietenul asta al meu l-a intrebat ca de ce vrea sa dea inapoi km.. el a zis "o pregatesc pentru romania, ca maine vin fraierii dupa ea "

imi place si asta http://www.speedautomobile.autovit.ro/volkswagen-golf-C26588534.html ( sper sa nu iau warn )

Modificat de Sb93blg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B6-le sh este din nefericire...o afacere proasta. Dintotdeauna mi-a placut masina, de 3 ani de zile am prospectat piata pentru un agregat...din targ pana la reprezentanta. Drive test cu n masini, 1,9-uri, 2.0-uri pd/cr, pana si un fsi. Le-am vazut pe toate...reparate dintr-un cap in altu, vopsite cu acuarele; si sunt destul de sigur ca una din targ avea peste jumatatea de milion de km. Eram chitit sa cumpar un b6 2.0tdi 4motion iarna trecuta de la weltauto, avea vechime 4 ani, ~80k km reali, din tara(highline, xenoane, trapa, nebunii d-astea)...masina cu tot istoricul la porsche bucuresti si pretul era undeva pe la 12k. Consilierul de acolo fiind o cunostinta, ne-a recomandat sa ne ferim de ele ca de popa tuns :))) Drept urmare, am achizitionat de la o alta cunostinta b5.5-ul...chiar daca am dat peste 8k euro pe el, macar stiu o treaba. Sunt masini facute mai cu cap...sigur o sa ma tina mai mult decat un b6 nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuia sa iti iei B5 , te tinea si mai mult decat B5.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi si b4 e o masina buna sau chiar si golf 4 sau golf 3 sau golf 2 sau chiar si golf 1, de ce sa nu amintim si de daciile 1300 sa nu zicem de astea noi 1310 ca erau prea lux si pretentioase.

eu imi amintesc si de Lastunul romanului....

scuze de OT dar nu m-am putut abtine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sb93blg

Chiar ai intarit ce am spus eu mai devreme, infloritura vine de la prieten, caci lucrurilee astea se fac cu perdea, nu la vedere. E caz penal fratilor !

Parere personala : o masina sh din DE de 100tkm, este egala cu 25tkm din romania. Sunt lucrate altfel. Anul trecut m-am suit intr-un Duster nou, luat de un fritz care lucreaza la un depozit de piese Mercedes Hannover. E altceva, plasticul, suspensia, insonorizarea, culmea navigatie, obtiune care nu exista in Romania. Acela a fost punctul in care m-am decis ca nu o sa cumpar din romanica.

Mykael1991

Alta Parere si mai personala, adunand in cativa ani buni, de tot batut Germania, informatii, sa le numim vizuale, observ ca masinile cu cele mai multe problem sunt audi si bmw. Fie tractate, fie scrum. Si credema sunt multe, fara un model anume din gama celor doua. Da versiunea diesel, in special 2.0, vad ca are multe probleme. Nu stiu probleme cu benzinarii, doar am auzit si eu pe la altii ca tsi-urile nu ar fi aranjate inca. Totusi fsi-ul este deocamdata decent spun eu, prin ochii celor care au scris o parere pe acest forum.

Daca gresec scuze anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drept urmare, am achizitionat de la o alta cunostinta b5.5-ul...chiar daca am dat peste 8k euro pe el, macar stiu o treaba. Sunt masini facute mai cu cap...sigur o sa ma tina mai mult decat un b6 nou.

banuiesc ca acum ceva ani de zile.... altfel, mult prea mult, pt un B5.5

Da B5,5-ul a fost o masina buna - dar are si ea problemele ei - injectoarele, garnitura de chiulasa, pompa de motorina, yalele.... etc.. si varsta.

B6-le - cele de 2.0Tdi cu injectoare Siemens... au avut probleme - se inlocuiesc gratis acum... altfel, pompa de motorina,... si la unele cea de ulei.

Oricum, daca optezi pt unul 2010, nu mai ai astfel de probleme... ei e cu mult deasupra B5,5-ului - confort, optiuni, tinuta de drum.

Altfel, plasticul a inlocuit metalul... mai la toate marcile... asa ca, masina care sa fie proiectata sa tina 20 de ani.... nu prea mai exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EWS: de obicei zona aia nu se exfoliaza in halul in care e exfoliata in pozele astea.

Exact asa e exfoliata la mine. Jumatatea de jos era exfoliata cand am luat masina, jumatatea de sus s-a exfoliat in vreo 10.000km. Retine ca stiu masina de cand a fost adusa si atunci zona aia nu era exfoliata, ci doar umflata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la aerul de Romania.... :lol:

la a mea, cand am luat-o din Germanica - 69000km... nicio uzura acolo - dupa un an in tara si vreo 10000km - deja sunt cateva bule umflate pe acolo.... poate e din cauzaa husei breloc ?

La Passat-ul de 1.6 ... cauta macar unu care sa aibe climatronic.... e pacat sa ai B6 cu aragaz...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil din cauza brelocului sau din cauza faptului ca lumea se sprijina cu mana in partea aia cand pune contactul. Ma gandesc ca era foarte probabil sa fie umflata pentru ca masina a fost de showroom/drive-test. Apropo de asta, cand am inspectat-o pe dedesubt se mai vedeau inca urme de ceara de conservare din timpul transportului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se prea poate.... masa... oricum, fata de Audi A4 B6, B7, A6 C5... etc... e pistol cu apa.

Acum sunt curios daca restul ornamentelor, se vor exfolia in timp ... sau daca au remediat problema - asa am auzit - comutator lumini si geamuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, revin si eu din nou in acest topic, inca nu am reusit sa achizitionez un B6 asa cum spuneam mai demult. M-am hotarat la acesta http://www.weltauto....rc=list.htm&ml= . As vrea sa stiu ce pareri aveti despre el si mai ales despre numarul de km. Am sunat la Midocar si mi-au zis ca masina arata impecabil si nu are absolut nici o problema, toate reviziile sunt facute la ei si a fost luat tot prin intermediul lor de fostul proprietar. Fiind aproape 2009 ( oare au facut astia masini de ajun ? :)) de e 24.12.2008 ) mi se pare cat de cat acceptabil 20 000 de km pe an dar dupa ce am citit suflu si in iaurt.

Se poate monta volan cu comenzi cu tot cu air bag ulterior ? Aceeasi intrebare pentru scaune, daca se pot modifica cu unele cu alcantara si sa montez si incalzire in scaune functionala.

Si inca un lucru mi s-a parut ciudat, as vrea sa o achiztionez in leasing pe persoana juridica si am intrebat ce vechime si ce cifre de afaceri ar trebui sa ai minim, si mi s-a spus ca daca platesc un avans de 30% in cazul meu cam 4000 de euro, masina fiind 12 mii si ceva cu tot cu tva, nu mai este nevoie de actele contabile doar CUI si Act constitutiv, iar toata treaba se rezolva in cateva ore din momentul in care sunt hotarat si plus de asta mi-au zis ca primesc si un plin de combustibil. Asa este procedura sau ?

Modificat de Gabriel Goga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Slabe sanse sa fie dati km inapoi (manerul de la usa nu prea e exfoliat, nici zona contactului sau comutatorul de lumini, tapiseria pare destul de curata). Pretul este destul de corect pt o masina de tipul asta (~12500 cu tot cu TVA), incearca sa vezi daca obtii un deviz de la ei, cand preiau masinile (ori de la leasing ori buy-back) le testeaza, le verifica, le evalueaza si intocmesc un deviz, acolo ii posibil sa apara ceva de genu (recomandare inlocuire piesa x). Eventual vezi si cine a fost propietarul anterior (ori in CIV iar daca e porsche leasing, in asigurare ar trebui sa apara propietarul).

Modificat de tobo`
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta a fost si parerea mea legat de km. O sa le cer sa vad cine a fost fostul proprietar si cel mai probabil luni plec pana la Bucuresti sa vad despre ce e vorba.

Legat de motoarele CR au probleme specifice ceva de care ar trebui sa am grija ? Iar despre procedura de leasing are cineva informatii ?

Si daca stie cineva ce unitate optica are, RNS sau RCD ?

Modificat de Gabriel Goga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

momentan probleme specifice pe CR nu sunt, doar cateva cazuri "izolate" cu pompa de inalte ( la noi cel putin )............are RCD310, fara senzori de parcare.

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La km astia nu ai de ce sa-ti faci griji, cu motorul CR.

Exfoliate... la 2008-2009.... nu cred ca ai face diferenta intre 50.000km sau 100.000km....

24.12.2008... cred ca are prima inmatriculare - ca altfel avea cluster alb/rosu.

Se poate schimba si volan - sa treci la cel de G6 cu comenzi - daca vrei, se poate trece si la cluster alb/rosu si unitatea de clima noua.... ce vrei tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca faci lucruri de genu, cat m-ar ajunge volan cu tot cu airbag si comenzi ? de G6 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au facut CR cu bordul vechi, Ros-albastru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca faci lucruri de genu, cat m-ar ajunge volan cu tot cu airbag si comenzi ? de G6 ?

depinde de unde le cumperi ... oricum, cateva sute de euro - vedem ce apare, eventual poate gasimi SH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mikael1991 da ce passat b5.5 ai achizitionat tu cu peste 8 000 e?

poate sa fie si spoit cu aur ca nu merita atit! da si tu un link sau poze sa vedem afacerea facuta de tine.acu 3...4 ani mai ziceam sa dai banii astia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!