Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Distributia o are schimbata la 149mii.

La carte mi se pare ca distributia acestui model se schimba la 180k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu stiu la fel, dar uite ca o are schimbata la 149mii si nu e cu tzaca ca la samsarii de la noi.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Doresc sa achizitionez un Passat B6 2.0 TDI 140cp 2009-2010. Dispun in momentul asta de aprox 12000E. Un coleg de-al meu are un passat inmatriculat la inceputul lui 2009, 2.0TDI 140cp, Euro 4, 130.000km reali, cu motor CBAB - model Comfortline. Sunt coleg cu el de aproape un an si jumatate - din cauza lui m-am si oprit la passat :). Mi-a zis ca nu a avut nici o problema mare cu ea - si il cred, pentru ca e un tipicar, care are grija de masina personala. Ce ziceti, merita 12000E? Singurul lucru care ma trage putin este faptul ca este Euro 4 si nu Euro 5. Cat de mult conteaza asta la revanzare?

Aceasta va fi prima mea masina, si intentionez sa o tin maxim 2-3 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele cu euro 5 sunt mult mai reusite nu mai au probleme cu injectoarele si pompa de motorina :) sa nu mai vb de consum de motorina si de consumul de ulei

Sent from my iPhone using Tapatalk

Modificat de benilika
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CBAB este CR

masina este ok chiar daca este Euro 4

diferentele de care spune @benilika sunt intre PD si CR , nu intre Euro 4 si Euro 5

salut @volfied , ma bucur ca ai ales CR

asteptam parerile dupa ce o primesti

care a fost procedura de achizitionare si care este procedura de livrare ?

cat te costa in total ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Feriti-va cat puteti de ART AUTOMOTIVE din militari ,masluiesc masinile la greu , le dau km inapoi, le descompleteaza......etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

art automotive este numele societatii de pe autovit ,iar societatea se numeste w.w.a trade autoshop srl ,din militari in curte la METRO

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. As vrea sa im cumpar un Passat din 2009-2010 si am gasit un passat din 2009 cu seria de sasiu WVWZZZ3CZ9E127164 . Imi puteti spune daca imi pot da seama din ce an este si daca se poate ce luna dupa seria de sasiu? Va intreb ca nu as vrea sa am surprize sa zica ca e din 2009 si el sa fie din 2008 . Va multumesc

Modificat de jeanbacuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e 2009 dupa serie de sasiu. Acel 9 dupa Z determina anul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin la 50.000 km si din 2010 nu o sa gasesti in veci la 14-15 miii!!!eu locuiesc in Germania si acuma 3 saptamani am cautat un passat ptr un prieten si vreau sa iti spun ca aici sunt preturile ceva mai mari decat ceea ce vad eu pe autovit.Binentelesc ca aia le iau de aici cu km foarte multi si an bun de fabricatie si le vand in Romanica cu km dati inapoi si atunci ne miram de ce asa de ieftine in Romanica noastra.Aici masinile cu km putini sunt scumpe!!!In Germania cine is-i cumpara masina diesel si-o cumpara pentru ca face multi km cu ea deeacea se fac kilometri multi in perioada scurta de timp.Problema este ca Romanasi nostri cand vad o masina cu an bun de fabricatie si ieftina se arunca ca stiuca la blincher :lol:

gasesti.... gasesti... acum, pretul poate varia, in functie de dotari http://suchen.mobile...RT&fuels=DIESEL

Iani - dupa nr de telefon, este samsar - cauta pe Google si o sa vezi cate anunturi are.... oricum, masina are nr rosii, deci era clar.... daca vrei, vb cu el si sa treaca maine pe la mine - daca masina nu e in targ - si ne uitam la ea - eventual o scanez, ca sa-ti zic daca e ok.

Telefonul meu e in semnatura, ma suni daca ajungi la un consens, cu omul.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde mult si de zona,de exemplu in zona Hamburg sunt mai ieftine decat in celelalte zone.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

Modificat de Flavyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut @volfied , ma bucur ca ai ales CR

asteptam parerile dupa ce o primesti

care a fost procedura de achizitionare si care este procedura de livrare ?

cat te costa in total ?

Am apelat la cineva, printr-o cunostinta, care se ocupa cu licitatii, are firma. Mi-a dat un cont pe site-ul de licitatii, mi-am ales masina si i-am zis sa liciteze maxim 8800. Pe site erau poze complete, inclusiv defectele, in detaliu. A castigat masina la 8500e, la care se adauga transport pe trailer plus comision inca 1000e. Masina a fost achitata pentru a fi rezervata, iar cei 1000e ii dau cand ajunge trailerul.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. As vrea sa im cumpar un Passat din 2009-2010 si am gasit un passat din 2009 cu seria de sasiu WVWZZZ3CZ9E127164 . Imi puteti spune daca imi pot da seama din ce an este si daca se poate ce luna dupa seria de sasiu? Va intreb ca nu as vrea sa am surprize sa zica ca e din 2009 si el sa fie din 2008 . Va multumesc

Din 01.04.2009

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi prieteni,

Surpinzator de repede, aseara mi-a ajuns masina si atasez cateva poze, facute in viteza pe o ploaie nesuferita.

Sunt foarte incantat, dupa prima vedere.

Am mers cu ea pe un drum necirculat, prin cartier, ca are numere de Belgia, nu troncane, iar motorul toarce f. frumos.

Ca si defect la prima vedere, nu stiu daca aseara era, (tind sa cred ca nu era, dar nu bag mana in foc), s-a aprins in bord simbolul de la evacuare. Se poate vedea in poza cu turometrul. Dupa o traducere din olandeza in romana, in carte scrie ca daca becul e aprins, e un blocaj pe evacuare si este sugerata sonda lambda. Azi, dupa mai multe porniri, ca ma mai jucam pe la butoane, mai puneam contactul, il luam, etc, la una din porniri a inceput sa trepideze motorul, ca se smucea masina. Jucandu-ma pe la butoanele de clima si dupa ce am inchis-o sau am pus-o pe dual, a disparut si nu a mai aparut la alte porniri.

Intentia mea este sa o duc la reprezentanta zilele astea, dupa ce o inmatriculez, sa ii fac revizia (filtre + ulei), o scanare si sa vedem ce recomanda cei de acolo.

La prima descriere a mea, ce creedeti ca ar putea avea?

post-21315-0-02419700-1344776585_thumb.jpost-21315-0-66732700-1344776520_thumb.j

post-21315-0-16598800-1344776645_thumb.j

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e vorba de martorul ala pe galben in forma de motoras ce se vede in poza ta ala poate insemna multiple cauze o sa vezi pe un tester ca ramine eroarea stocata. insa sincer parerea mea e ca nu as lua o masina la banii astia fara sa ii fac eu personal( ma refer la un servise sau mecanic priceput impartial) un tester si o ridicare pe elevator. trepidatia si smunciturile motorului iar sunt lucruri nefiresti chiar daca au disparut de la sine pot aparea deci oricind nu? cu clima ca ai cuplat tu acolo din butoane nu au legatura mai degraba cu sistemul de injectie are( pompa rezervor, injector etc..) acum ramine pe parcurs sa vezi ce apare si sa o inmatricuulezi. fa totusi un tester ca nu costa mult si ala e edificator zic eu...

din cite vad a costat 8500+1000 transportul. mai ai rar-ul , cartea si taxa de inmatriculare...acum nu stiu la ce mici defecte te refereai in prima ta parte cind ziceai ca ai licitat-o. dar eu personal la a mea am tot gasit imperfectiuni destule dupa ce am cumparat-o si doar o verificasem cu atentie si nu numai eu... dar asta e un sh nu are cum sa fie ca una noua din fabrica! eventual daca mergi la reprezentanta sa iti dea si istoricul reviziilor cu km facuti ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur e sonda lambda, ca m-am documentat si costa cam 100e. Istoricul il stiu inainte de a cumpara masina si corespunde cu cartea service. Nu cred ca trebuie sa imi fac probleme, ca masina si toate dotarile merg ceas. Ca defecte, prezentate de firma de licitatii sunt un proiector cu sticla crapata, o zgaraietura fina pe bara spate si lipsa triunghi, cric si cheie roti. Alte defecte nu am vazut si am studiat-o atent. O fac eu sa fie ireprosabila si va tin la curent, ca ii voi face topic la Masina mea.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am gasit masina , in weekend am facut un drum la Pitesti sa vad 2 masini ( tin sa-i multumesc colegului "Cr3ativ3" ) din pacate m-am intors tot fara masina .

Bugetul este neschimbat: 8000 euro.

In weekend o sa fac un drum sa mai vad cateva masini , cred ca ma reorietenz catre 1.9 TDI am gasit una ce pare ok (in poze) si se incadreaza in buget

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C25101466.html

Din cate am inteles motoarele de 1.9 au probleme cu consumul de ulei ,sunt serii de care sa ma feresc (

gen: BKP...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKP este 2L si in general au probleme cu injectoarele...cele de 1.9 sunt cu mai putine bube, dar nu au nici putere ca cele de 2L. Ca fapt divers, masina colegului, al carui link l-am postat de ceva vreme s-a vandut cu 7600E.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi, azi am facut o diagnoza la masina si am constatat ca eroarea din bord era de la EGR. Masina era si in limp mode. Dupa ce a fost stearsa eroarea, masina se tura peste 2000. Dupa multiple scanari nu a mai aparut, dar va trebui sa ii fac o curatare. Am mai gasit si 2 erori la clima (HVAC), la clapeta dreapta si stanga si ceva la navigatie. Ambele echipamente merg foarte bine, nu dau nici o eroare. Am intrebat la rubrica speciala sa vad de la apar.

Am verificat si valorile la injectoare in mers si sunt perfecte, f. aproape de 0.

In rest, ma declar multumit la prima vedere.

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc ,urmaresc topicul asta de ceva vreme dar nu m-am abtinut la achizitie sa nu sar de sumele preconizate aici.Stiu ca sunt putin offtopic dar am zis sa dau cateva detalii despre piata din Romania.

Mi-am luat un Passat 2008 highline 2.0 4x4 break 140 CP BKP acum cateva saptamani.Masina o stiu foarte bine pentru ca a apartinut unui prieten.

Km sunt 62.000 si istoricul se potriveste de minune , mai mult la 58.000 a avut distributia facuta (a implinit 4 ani si fiind pe firma s-a facut ).

La pachet au venit si cauciucurile de iarna ,plus am avut posibilitatea sa imi deschid dosare de dauna pe fiecare zgarietura pe care am gasit-o inainte sa o cumpar.

Optiuni ar cam fii (piele,senzori ploaie +lumini,scaune incalzite ,cotiera refrigerata,scaun sofer electric ) se gaseste o descriere mai exact la topicul "Masina mea ".

Am platit pentru aceasta masina fix 11.000 Euro si nu regret nici un cent ,voi ce parere aveti ?cat de proasta este afacerea facuta ?si cam cat credeti ca voi pierde peste 2 la o eventuala revanzare ?

Sa zicem ca fac cam 20k pe an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B6-le este peste Octavia 2 - sunt clase diferite - trebuie sa te hotarasti, ce vrei.

.

.

Pe ce te bazezi cand afirmi asta ? E aceasi platforma tehnica. Pladticele se cojesc mai repede la passat decat la octavia. Si mai sumt destule argumente cat si defectiuni specifice passatului.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Aceeasi platforma, in scris.... in rest, nu prea. O2 nu e altceva decat un G5 imbunatatit, asa cum 01 era G4 imbunatatit.... restul, cu platforma, e marketing. Oricum, o masina buna, la un pret bun.

B6-le din 2005-2008, a avut problemele lui, arhicunoscute..... dar sa nu uitam ca aceleasi injectoare - vb de Siemens, s-au montat si pe O2 si pe Audi.....

Nu compara O2FL cu B6 le din 2005.... compara cu facelift - dupa 2009 - nu se mai cojesc plasticele, nu mai au probleme - motoarele CR, nu mai au probleme pompele.....

eu ma refer ca nu joaca in aceeasi clasa, indiferent cat se vrea.... Octavia e afectata de cost saving..... vezi fete de usi trase in nituri... etc, etc.

Tinuta de drum, siguranta, confort, spatiu interior, dotari.... nu sunt aceleasi....

oricum, aici trebuie sa discutam de B6.....

Pana la b6, b5 era alta clasa , avea alta suspensie. De la b6 s-a terminat cu diferentele. Tinuta de drum este aceeasi.

Cum sa fie O1 un g4 cand actavia se produce din 1995 si g4 a apart in 1997 ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKP este 2L si in general au probleme cu injectoarele...cele de 1.9 sunt cu mai putine bube, dar nu au nici putere ca cele de 2L. Ca fapt divers, masina colegului, al carui link l-am postat de ceva vreme s-a vandut cu 7600E.

Am testat ambele motoare [1.9/2.0] se simt diferenta,dar nici nu da senzatia de motor subdimensionat.

Am dat BKP ca exemplu ( ma gandesc ca poate sunt unele serii cu probleme si la 1.9)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa fie O1 un g4 cand actavia se produce din 1995 si g4 a apart in 1997 ?

Simplu: STRATEGIE DE MARKETING. Acelasi grup: VAG.

Alt ex: primul: citigo

Al doilea: up

Al treilea: cel de la seat.

De ce?

Vw are deja prestanta, renume, skoda trebuie "crescuta" sub aripa lui vw, poate audi.

Intre up si citigo nu e nici o diferenta de constructie ci doar de 3000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!