Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Intr-o masina cu 100-150k km reali bagi mai multi bani ca in una cu ceva mai multi km. Schimbi distributie, frine, una alta pe la trenul de rulare....Sau ma rog, dupa noroc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este de schimbat distributia, vorbesti cu vanzatorul si negociezi cu el pretul final astfel incat sa fie convenabil

franele si altele de pe trenul de rulare se pot vedea / simti si fiind consumabile nu mi se pare o problema asa mare

principalul este sa nu aibe alte probleme mai mari, probleme ascunse si mai ales km manariti

 

sunt multi colegi de pe forum care au luat masini cu 250- 280 k km dar masinile se prezentau bine, pretul de achizitie a fost bun, asa incat au fost multumiti de alegerea facuta

 

principalul este sa gasesti masina corecta ca pret / km / istoric

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, masini noi au la reprezentanta ; unde nu trebuie sa schimb distributia / ulei / placute / discuri ; daca ar veni un potential cumparator sa negocieze cu mine schimbarea distributiei pe viitor sau a placutelor, fix la reprezentanta l-as trimite ; numai va bateti joc de timpul oamenilor ( vanzatorilor ), sa mergeti si sa comentati numai bazaconii…ba ca e tapiteria murdara, ca are o zgarietura, ca are placute schimbate, etc ; eu personal sunt satul pana peste cap de dastia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pretentiile astea cu tapiterie murdara, zgarieturi mici, nu merge nu stiu ce buton sau placute frana uzate si ca trebuie facuta revizia ulei si filtre ... normal ca sunt exagerate si nu poti negocia pretul final bazandu-te pe asa ceva

 

dar daca o masina trebuie sa-i faci distributia, sa-i cumperi anvelope noi ca cele de pe masina sunt praf, discurile de frana sunt foarte uzate, ambreiajul nu mai tine sau face zgomote, taxa nu a fost platita, etc .. destea mari .. mi se pare normal sa-mi fac o lista de costuri .. si daca astea te costa 2000 euro tu ce-ai face ?

ii oferi omului exact pretul cerut de el si apoi te pui si schimbi toate astea pe cheltuiala ta ?

 

hmmm ma indoiesc! doar daca te dau banii afara din casa ... si preferi sa preiei cheltuielile masinii asupra ta si fara sa negociezi pretul

 

eu cand vand sau cumpar o masina o vand in stare BUNA!

 

o masina in stare BUNA este aia care dupa ce am cumparat-o, am curaj sa imi urc familia in ea si bagajele si sa plec in concediu pana in Grecia sau Turcia sau alta destinatie si sa ma duca si ma aduca in siguranta acasa

daca nu am curaj sa fac asta ... inseamna ca masina ... necesita bagata in service si acolo trebuie schimbate X,Y, Z piese care evident necesita BANI

 

acum daca te duci la reprezentanta si iei masina cu toate astea schimbate, deci zero cheltuieli imediate, normal ca vei plati cu 2000 euro in plus .. fata de alte masini gasite la particulari

sau iei de la particular, pretul este cel al pietei dar necesita cheltuieli ca sa pui masina la punct

nu poti sa i le bagi vanzatorului pe gat aceste cheltuieli ... dar poti negocia putin pretul final ... astfel incat macar jumatate din probleme urgente sa ti le poti plati din pretul negociat

 

am vandut si eu masina in urma cu 3 luni si masina vanduta nu necesita absolut nici o cheltuiala in primul an sau chiar in urmatorii 2 ani, ca eu am schimbat tot ce era de schimbat la ea, si am avut facturi ca sa demostrez acest lucru;

am cerut 3100 euro si am vandut masina la 2900 pentru ca NU aveam taxa de mediu platita ... deci am suportat eu contravaloarea taxei ..

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EWS esti foarte foarte informat din moment ce postezi ca FORD inseamna ce ai scris tu. Mai bine nu postai. Omul cauta masina sa bage cat mai putini bani in ea, nu sa se mandreasca ca are passsat b5 cu 1 milion de km.

 

 

Daca iti spun ca unele persoane isi vand b5-ul daca afla ca un set de brate lemforder costa 1850 ron ai crede? asta ca sa intelegi cat de bine sunt intretinute unele masini, aka nu cumparati masini cu 300 000km pt ca intretinerea ca sa le aduci la perfectiune costa.

Ai cumva Ford?

 

Am eu impresia sau ii recomanzi sa ia o masina cu kilometri putini, pe criteriul "daca are mai putini km bagi mai putini bani in ea"? Kilometrii putini, mai ales fara un istoric solid (ma refer la combinatia carte service + facturi) sunt pistol cu apa. Stiu masina de 80.000km, chipurile de flota, care a mancat vreo 3000 E numai din injectoare si sonde lambda. La fel, stiu masina de 275.000 km careia i-a picat doar compresorul de la clima. Aia de 80.000 km cica avea service-ul la zi. Aialalta, pe langa caietul de service mai avea o mapa cu toate facturile, de la prima revizie la ultimul set de cauciucuri. Aia de 80.000 km a costat 8600E si-a halit inca 3000. Aia de 275.000 km a costat 8000E si-a halit vreo 6-700.

Te las sa socotesti tu care masina a fost mai ieftina pana la urma. Evident ca e preferabil sa iei masina cu rulaj cat mai mic si cat mai ieftin, numai ca nu prea exista asa ceva, sunt foarte, foarte rare ocaziile cand e pe bune treaba.

 

Referitor la ce zici tu, mie oamenii care vand masinile pe care nu le pot intretine imi inspira respect. Inseamna ca au realizat ca se pot intinde numai atat cat le e plapuma. La 300.000 km poti ajunge si cu Lemforder si cu Starline (zic si eu, nu stiu daca fabrica si brate de suspensie), tot acolo esti dpdv financiar, cateodata chiar cheltuiesti mai mult cumparand piese ieftine, pentru ca le schimbi mai des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Experienta proprie:

1. Golf 4 cu 75.000 Km si 4 ani vechime, cumparat de la dealer vw din Germania, dupa 2 luni s-a rupt rola intinzatoare de la distributie (noroc cu garantia). In cei trei ani si 45.000 Km de utilizare, am mai schimabt niste bucse si sonda lambda.

2. Passat B6 cu 60.000 Km si 2 ani vechime, cumparat de la Weltauto, in cei 4 ani si 60.000 Km, m-a lasat de 3 ori in drum (de fiecare data eram in oras), de 2 ori injectoarele si o data pompa de ulei. Pe langa injectoarele schimbate si rectificat pompa de ulei, am mai schimbat ceva bucse, rulmenti flanse si kit ambreiaj. Cine a cumparat masina asta nu mai are de bagat bani in ea mult si bine.

3. Passat B6 cu 190.000 Km si 4 ani vechime, cumparat de la Weltauto, in cei 1,5 ani si 40.000 Km, am schimbat un difuzor.

Concluzia o trageti singuri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut,

Sunt fericitul proprietar al unui Golf MK4 - 1.9 TDI COD ATD (o masina foarte reusita dupa parerea mea), si doresc sa fac un UPGRADE cu un PASSAT B6, mentionez ca doresc aceasta schimbare doar din cauza dimensiunilor....golful fiind cam mic deja pentru necesitatile mele. De moment am gasit la un pret bun un B6 an 2006, dar din pacate codul motor este BKP, iar dupa o simpla lecturare al acestui forum....ma cam descurajeaza. Din spusele propietarului are volant si turbina schimbata, dar momentan are probleme cu un injector...sau cablajul. Fiind posesori de B6, ce ma indrumati sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele se schimba gratis. daca nu au fost schimbate deja.

 

Treaba asta cu "VAI DOAMNE< BKP>>>!!! Ce ma fac?!, CAH!, BLEAH!", aruncat cu tamaie peste umar si mai stiu eu ce sunt prostii. A fost o spaima cu injectoarele cativa ani, dar de cand s-a dat actiunea, BKP-urile sunt cat se poate de safe. nu sunt cu nimic ma putin fiabile decat restul 2.0 tdi-urilor PD. Ba chiar dimpotriva, s-au demonstrat, in ciuda celor spuse in trecut, ca sunt chiar la fel sau mai ok. Cel putin,  nu vei vedea axe cu came stirbe si tacheti sparti ca la BMP de ex, dpf nu ai(alta pb in minus.". In schimb, are ca si restul 2.0-urilor stock, aceeasi turbina de plastilina si acelasi kit ambreiaj din foietaj.

 

Oricum, conteaza f mult si cum s-a avut grija de masina. Dar aici nu vbim doar de passat..   

 

Daca citeai macar ultimele 10 pagini ale topicului asta(sa nu mai zic de altele) vedeai ce si cum. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ar fi ok la un pret de 5000 Euro...fara taxa platita?


Mentionez care are tapiterie alcantara, senzori ploaie si lumini, xenon OE, dar fara navi, si senzori parcare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai sus mai nimic despre masina incat sa confirm daca e sau nu ok la pretul de 5000. Vezi ca taxa e 1500 sau ceva de genul. Ok, e 2006, are turbina si ambreiajuls chimbate. Dar cati km are? E din Ro sau e import? Banuiesc ca prima varianta. Faptul ca are xenon oem si alcantara e fix pix. Alcantara neingirjiota se face de 2 lei iar xenonul oem poate ridica niste costuri insemnate. Tehnic sa fie ok, restul e cancan. 

 

uita-te la pompe, frane, suspensie, caseta directie, furtune, daca pierde sau nu ulei pe undeva. Daca e ok si nu are nimic din cele enumerate "la activ", merge la 5000. Daca are max 250.000km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este din Ro, are 235k in bord...nu stiu daca sunt reali...motorul este curat exterior la prima vedere, din ce am auzit intr-o mica proba...are o mica bataie la bara de torsiune fata.... in rest pare ok, nu am ridicat-o pe elevator, deci mai multe detalii tehnice nu stiu. Dar ca orice masina SH , este o loterie...nu stii ce ascunde...


Propietarul spunea ca taxa ar fi undeva la 790 Euro... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca are xenon oem si alcantara e fix pix. Alcantara neingirjiota se face de 2 lei iar xenonul oem poate ridica niste costuri insemnate 

 

asta nu e chiar asa.... optiunile au valoarea lor, bi- xenon-ul OEM ca luminozitate este mult peste farurile cu becuri halogen, s.a.m.d.

 

daca reformulam si zicem ca orice optiune este fix pix... daca masina nu este ok d.p.d.v tehnic - asta da... nu o sa ramai niciodata pe drum cu o masina de la xenon sau piele..... dar de la un motor cu probleme, cutie, etc... da.

 

parerea mea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te lua dupa ce spune proprietarul....o poti calcula singur aici.

Introduci toate datele si iti rezulta taxa "exacta", care este intradevar in jurul sumei de 700-800eur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai fi super norocos! Gandeste-te ca cel care vinde masina ar putea schimba injectoarele gratis dar prefera sa n-o faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa merg la reprezentanta cu seria de caroserie sa vad daca au fost schimbate injectoarele mai intai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Faptul ca are xenon oem si alcantara e fix pix. Alcantara neingirjiota se face de 2 lei iar xenonul oem poate ridica niste costuri insemnate 

 

 

 

daca reformulam si zicem ca orice optiune este fix pix... daca masina nu este ok d.p.d.v tehnic - asta da... nu o sa ramai niciodata pe drum cu o masina de la xenon sau piele..... dar de la un motor cu probleme, cutie, etc... da.

 

 

 

Asta vroiam sa spun Florin. Nu m-am exprimat eu cum trebuie ! :)  :beer: Asta era, cel putin, ideea de baza. Si apoi faptul ca multa lume pune accentul pe aceste dotari in defavoarea unei masini bune din pdv tehnic.

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de ajuns sa te duci la reprezentanta cu seria sa vezi daca au fost schimbate sau nu. Trebuie mai intai sa fii sigur ca nu au fost reconditionate cele de pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau inlocuite, s.a.m.d... trebuie sa fie cele originale ale masinii si sa nu constate ca s-a umblat la ele - reparat, etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici e mai complicat...masina e in Tulcea...si cea mai apropiata reprezentanta e in Constanta....si cu munca nu prea am timp...iar masina s-ar putea sa dispara....vine un samsar, o ia si o da dupaia cu 6.000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se omoara niciun samsar la pretul/anul respectiv. Ei cauta prajituri.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, dupa cum se poate observa sunt nou pe aici, iar in viitorul apropiat as dorii sa-mi achuzitionez un Passat b6, an 2009-2010, cutie manuala, iar ca motorizare obligatoriu diesel si vreau sa stiu ce coduri de motor exista si care este mai fiabil ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CBAB, CBDC pentru anii aia la 2.0 TDI common rail. Citeste topicul asta și altele ca ai informațiile scrise

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie mai degraba 2010 decat 2009 pentru ca pana in 2009 au fost probleme la pompa de ulei (axul hexagonal - s-a scris pe forum), iar Solutia poate fi costisitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la jumatea lui 2008 la CR nu mai sunt probleme la pompa de ulei dar sunt probleme la ce a de inalte - mai putine cazuri dar sunt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi pentru informatie  :icon_confused:  De cateva zile, citesc acest topic, dar inca n-am reusit sa ajung decat pana la pagina 93... Sper ca o sa ajung si eu candva la zi, oricum in mare stiu cam ce-mi doresc, 2.0 TDI, cod motor: CBAB, 138 de cai mi se pare ok pentru un b6 variant... Ma mai gandisem si la 2.0 TDI, cod motor: CBDC, dar are doar 108 cai si mi se par cam putini pentru un b6, daca mai e si variant, mai rau... Probabil ca s-a mai intrebat, dar cum vi se pare ca motor 2.0 TDI, cod motor: CBAB ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!