Jump to content

Reglarea Farurilor


Boops
 Share

Postare recomandată

Salutare,am reusit cat de cat sa ma ireglez farurile!Sunt mai multumit acuma!Prima poza e pe faza scurta la 7.5 m de perete! iar a doua e pe faza Lunga...!zic eu ca bat bine,voi ce ziceti?

Asta e a doua poza!nu am putut so pun acolo!

Din cite stiu eu farurile trebuie sa lumineze asfaltul in fata masinii si la tine din poza reiese ca e intuneric bezna pe jos ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in aria de vanzari, mai sunt colegi... spre exemplu Baracuda, eu lucrez cu kituri de la el si sunt ffffffffoarte putine cazuri in care sa vina cineva si sa solicite schimbarea unui bec sau balast pe garantie.

Oricum se rezolva imediat daca exista o astfel de problema si este bine si la pret. Ii dai un PM si iti face o oferta. :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eram la o distanta mica de perete,si am fost la drum bat super bine!:)is ff incatat!

Borisake, multumesc mult de ajutor!o sa vad!

Modificat de C o s m i n
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma intereseaza sa ridic farul cu totul sau doar faza lunga. in ce parte sa rotesc? am dat si stanga si dreapta dar pe perete nu se vede nici o schimbare...

post-6163-1272046081_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma intereseaza sa ridic farul cu totul sau doar faza lunga. in ce parte sa rotesc? am dat si stanga si dreapta dar pe perete nu se vede nici o schimbare...

Incearca sa invarti usor cu o bormasina cu ACU si cu cap de surubelnita sau de imbus ce ai tu acolo!

daca nici asa nu merge inseamna ca tia iesit oglinda din suport!

unde locuiesti?poate te ajut daca stai prin zona!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rotit vreo 2 ture cu imbusul... nu am incercat mai mult de frica sa nu-l dau peste cap.. farul este modelul cu xenon din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rotit vreo 2 ture cu imbusul... nu am incercat mai mult de frica sa nu-l dau peste cap.. farul este modelul cu xenon din fabrica.

Din cite stiu eu la halogen si becurile normale oglinzile sint prinse in trei puncte in far , punctele fiind situate in forma de L . Punctul din colt este articulat si fix . Punctele din capete sint pe suruburile de reglaj, din surubul situat deasupra articulatiei reglezi pe inaltime , din surubul situat pe orizontala reglezi pe orizontala, stinga-dreapta .

O alta posibilitate este, cum a spus si un coleg, sa fie iesita clema de pe surubul de reglaj sau chiar rupta . Asta o poti vedea, desfacind capacul de protectie din spate si incercind cu mina sa misti de bec in sus si in jos . Daca se misca usor e clar ca oglinda (care se misca odata cu el ) e iesita dintr-un punc de fixare .

La xenon cu lupa oglinda e fixa si surubul misca doar un dispozitiv obturator inauntru , la care iar poate fi iesita clema de pe surub .

In nici-un caz sa nu incerci cu surubelnita electrica , oricit de mult i-ai micsora cuplul din ambreiaj , roteste la mina , ca sa simti cind ajungi la cap de cursa .

La faruri nu e numai un singur surub de reglaj ci minim doua , poate nu roteai surubul care trebuie .

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suruburile 1 si 2 banuiesc ca sunt doar pt reglarea sus-jos stanga-dreapta pt faza cu xenon... iar 3 pt sus-jos tot farul. dar nu sunt sigur de aceea am intrebat aici poate are cineva un print din manualul de service... si daca e asa in ce parte trebuie sa rotesc? in sensul acelor de ceasornic sau invers ?

post-6163-1272100343_thumb.jpg

Modificat de Ratonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai xenon din fabrica insemna ca ai autoleveling asa ca nu il poti regla din suruburi.

O cunostinta de-a mea a incercat sa le regleze la un Touareg cu Xe OEM si atunci cand a aprins farurile autolevelingul le-a rearanjat asa cum erau inainte de reglajul manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma interesa sa ridic farul cu totul sau doar faza lunga (cea de-a doua nu bixenonul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu incurci reglajele, pt ca din cate vad eu in poza pusa de tine si tocmai ce ai confirmat tu ai xenon OEM. Orificiul pe care il indici tu este de la fascicolul de faza lunga si ca sa te asiguri ca iti iese reglajul incearca sa acoperi faza scurta cu ceva (lupa xenon) si pe urma comuti pe cea lunga ca sa vezi ce faci; evident toata treaba proiectata pe un perete cam la 5-6m, dar mare atentie sa nu il ridici prea mult sau sa il cobori prea mult fata de xenon ca nu ai rezolvat nimic.

Este cam greu sa scoti oglinda din reglaj, dar daca a fost un meserias inaintea ta...nu este exclus. Oricum la faza lunga se observa mai greu daca iti urca sau coboara faza, pt ca nu ai ca la faza scurta o dunga dupa care poti sa te orientezi, iti da un halou si trebuie sa iti dai ceva semne pe peretele unde ai proiectia fazei. Daca crezi ca nu te descurci mergi la o statie ITP si ti-o regleaza ei acolo. Sa nu incerci sa iti ridici farul cu totul (si aici inteleg farul in insine) pt ca nu o sa reusesti prea mult plus de asta devine inestetic sau daca nu este bine asezat pe locul lui, aseaza-l are 4 prinderi si o lamele sub el, 2 prinderi se vad imediat ce deschizi capota motorului si celelalte 2, unul este in spatele farului se vede la tine in poza 23042010193.th.jpg si cel de al patrulea il gasesti sub capacul indicat de mine in poza.

Bafta.

But, se face reglaj manual si la Xenonul OEM, autoleavalingul are rolul sa iti masoare unghiul dintre axe (ca daia ai senzori pe roata fata stanga si dreapta spate) si cu informatiile de la ei, iti ridica sau coboara fascicolul luminos. Evident reglajul se face pe o supafata perfect plana ca sa nu influenteze senzorii si tot timpul la xenonul OEM o sa gasesti reglaj separat de faza lunga. :)

Modificat de Borisake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Touaregul de care am povestit avea bixenon si tipu a reusit cumva sa le regelze dar cand a pus contactul dupa 2 minute si a aprins farurile au revenit la faza initiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ca dupa reglare nu a invatat pozitia de zero a farurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect Al Bundy. :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit am reusit sa le fac in proportie de 90%,cel din stanga mai trebuie un pic ridicat,in rest :nono: In sfarsit am scapat :D Va multumesc tuturor pt. sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

pentru reglarea farurilor in sus in ce parte trebuie sa rotesc suruburile de reglare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sens invers acelor de ceasornic. Dr iti dai seama rapid in timp ce reglezi si vezi cum se modifica lumina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand reglam farurile,pozitia potentimetrului din interior (acela cu care ridici si lasi jos farurile ) cum trebuie sa fie? pe ce numar?(0-4)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu auzisem ca pe 2 ,ca sa le poti si lasa si ridica::)

ms frumos!

Modificat de LuCy_Medias
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, pe 0 se lasa, altfel risti sa fie prea sus cand le ajustezi la pozitia urmatare, evident in sus spre 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe zero se pune cu conditia ca masina sa fie goala, sa nu aiba greutate suplimentara. In momentul cand exista greutate in portbagaj se regleaza farurile mai jos .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha,multumesc mult de sfaturi!Eu am pus pe 2 si leam reglat,o sa le reglez iara:)!

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe zero se pune cu conditia ca masina sa fie goala, sa nu aiba greutate suplimentara. In momentul cand exista greutate in portbagaj se regleaza farurile mai jos .

La reglajul farurilor din reglajele lor, nu din butonul din interior, nu se pune problema ca aceasta sa fie ocupata de cineva sau sa aibe incarcatura in ea, ca despre asta esra vorba. :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal,farurile se regleaza cu rezervorul plin,iar farurile trebuie ridicate la maxim inainte de reglaj!Treaba cu rezervorul nu cred ca se mai aplica in Romania datorita pretului carburantilor!In documentatia pe care o detin,asa scrie ca se face reglajul farurilor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!