Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

Unde sunt pozitionate cele doua sigurante pentru alimentarea pompei. Am mai citit pe aici si pot fi si aceste. Sunt sigurante sau relee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ignoraţi postul anterior : După aproape 2000 de km făcuţi în concediu, aseară am ajuns acasă. Direcţia s-a comportat bine având în vedere că am mers cu mufa senzorului casetei scoasă din pompa de servo. Acum, revin la problema schimbatului năstruşnicului senzor. La pagina 58, postul 1144, Carmina a postat poze cu cele 3 modele de senzor existente pe casetele TRW. Întrebarea este dacă eu am un anumit model de senzor pe casetă, pot să pun oricare altul, cu referire strict la cele 3 modele din postul menţionat mai sus?   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.

Doar 1 si 2 sunt identice.

Daca ai 3, neaparat doar modelul respectiv.

1si 2 nu au ,,potcoava" identica cu 3.

Nu va potrivi in interiorul casetei:

2w359p0.jpg

La 1 si 2, interiorul potcoavei este asa:

2j31m6p.jpg

Daca respecti codul nu vor fi probleme. Eu banuiesc ca pe caseta de directie a masinii tale, este montat senzorul 2.  Parerea mea este sa achizitionezi senzorul 1, deoarece daca te uiti cu atentie, a disparut partea din spate (cea cu probleme)...intuiesti tu de ce s-a renuntat la placa electronica a senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De aproape 2 saptamâni am schimbat senzorul de pe caseta de directie si lucrurile au reintrat in normal cu servodirectia. Am recuperat si vechea caseta care a fost pe masina si surpriza a fost ca senzorul pe care l-am cumparat eu este identic cu cel de pe vechea caseta, asa ca am ramas cu un senzor G250 bun dar fara mufa care intra in pompa de servodirectie. Daca îl vrea cineva acesta este de vânzare.

Modificat de sveck78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare! am si eu urmatoarea problema: acum cam 3 saptamani am sesizat ca servodirectia mergea un pic cam ciudat,, cand mergeam mai bine decat ar trebuiii cand mergea mai greu, mi s-a aprins is martorul de vreo 2 ori dar fara sa imi faca alte probleme...totusi am mers la un service si am pus-o pe tester...totul bine si frumos doar cateva erori de care nu ar trebuii sa ma ingrijorez imi spuse meseriasul, le sterge si plec inapoi spre munca destul de sceptic. S-a si adeverit temerea mea si astazi in timp ce mergeam spre ai mei, la vreo 50 de km de oras servo directia a inceput sa imi mearga din ce in ce mai greu pana cand a cedat de tot si acum e mai rau ca la un tractor, trag de volan de ma trec transpiratiile iar martorul e aprins doar pe contact, dupa pornire acesta se stinge. Care ar putea fi problema? 

 

O sa trec aici si erorile care au iesit atunci pe partea de servo:

 

6Q0423156E

Leankhilfe 00001

coding 110

Dealer numer 000000

............................

 

00566   027

Steering assistance operation

Implausible signal

Sporadic fault

 

01288  007

Power steering terminal 30

Signal too low

Sporadic fault

 

01290 028

Power steering reference voltage

Short to positive

Sporadic fault

 

 

Ceva idei despre ce s-a putut intampla?

Din ce am citit eu pe forum ar fi senzorul, dar baniuesc ca trebuia sa apara pe erori aici la scanare..zic si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sigurantele de pe baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat deja, stiu ca a 3 a, cea de 50A e cea de la servo directie, si e ok, adica toate sunt, nu sunt rupte sau afumate....am pornit masina, martorul se stinge dupa pornire dar directia e tot greoaie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 coding 110

 

Modifica te rog codarea.

Poti modifica: ...150, ..160.

Erase al DTC inainte de a modifica ce am mentionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna din nou!

astazi am fost la reprezentanta skoda de aici si am testat masina, au rezultat  urmatoarele erori:

 

Electric power steering

6Q0423156E

Lenkhilfe

Codin 110

 

..........................

 

 

00816

G250 - Sensor for power steering

Open/Short circuit to B+

Sporadic fault

 

Vehicle Electrical System Control Module

6Q19370049

BORDNETZ-SG

CODING 9362

 

Astea sunt erorile care apar la Electric power steering...acum Marea mea problema: din cate vad eu la mine senzorul este problema....de ce baiatul de la reprezentanta tot sustine sus si tare ca eu trebuie sa schimb pompa servo??? Cea de-a 2 eroare ce semnifica? 

 

 

Va rog lamuriti-ma si pe mine.

 

Apropo Carmina, i-am spus sa imi modifice codarea asa cum mi-ai explicat tu si pe langa ca s-a uitat la mine ca la felul 4, a zis ca e cea mai amre prostie care a auzit-o ca nu se face asa ceva :)))) ....eu unul am cred ca nu a inteles astfel de chineza :D

Modificat de lucianpopa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baiatul de la service, daca afirma ca pentru eroarea asta trebuie inlocuita pompa servo, inseamna ca vorbeste si el asa sa para interesant.

Te rog sa-i arati ce am scris. Unde apare in eroare J500?

Trebuie verificata conexiunea la senzorul G250, daca este ok, atunci va trebui inlocuit senzorul. Punct. Nimic mai mult.

Daca crezi ca vorbesc doar asa sa mai scriu si eu ceva pe forum, demonteaza ornamentul, proiectorul, si pune mana pe pompa. Functioneaza?

Eu zic ca da. Cum sa inlocuiesti o pompa functionala, cand tu ai eroare pe senzorul G250?

Sa nu uiti si de codare, dupa ce vei verifica/inlocui senzorul. La coding 50, te vei juca cu servodirectia.

 

Sent from my GT-I9600 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi nici nu trebuie sa desfac, ca se aude ca functioneaza in momentul in care actionez volanul....eu sunt total de acord cu tine, mai ales ca apare si negru pe alb, i-am zis sa imi arate eroarea cum ca pompa nu merge, si a zis ca nu are ce sa imi mai arate a facut testul si gata...atat am platit atat primesc, metionez cu parere de rau, ca este reprezentanta Skoda la care am mers si am mai dat si 90 de lei, de pomana, se pare:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian, te rog sa te uiti aici:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00816

Pentru eroarea pe care ai postat-o trebuie sa verifici/inlocuiesti ce scrie acolo. Arata-i si baiatului din service.

Pompa ramane acolo unde este acum. Asta este parerea mea.

Decizia iti apartine.

 

Sent from my GT-I9600 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult de ajutor, chiar apreciez!!

 

am fost inparcare si am incercat sa verific asa cum am putut pompa, chestia e ca sunetul ca functioneaza se aude, si am observat ca se aude cu intreruperi rapinde, pe acele pauze, actionareavolanului e mai usoara....spune-mi te rog, ce ar trebuii exact sa urmaresc sa fiu sigur ca pompa functioneaza???

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ce ai mentionat: sunetul, martorul servodirectiei din cluster, manevrabilitatea, etc. Bine, poti sa verifici si cu vcds-ul, dar daca nu il ai, nu are rost sa mai mentionez unde anume sa te uiti.

Pune contactul, dar nu porni motorul. Invarte de volan. Poti? Ei, asa se manifesta o pompa care nu este functionala. Degeaba bate baiatul ala din gura, fiindca nu ai nicio eroare inregistrata pe J500. Ce a vazut el? Nu stiu...tu ne-ai prezentat doar eroarea pe senzor. Daca mai sunt si altele, eu nu am de unde sa stiu.

Cresterea in intensitate a sunetului produs de pompa fara a misca tu de volan, sunt din cauza senzorului G250.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei bine...asta e si singura eroare care tine de servo directie, au mai fost cateva dar la aerul conditionat si se pare ca switchul la pedala de frana e pe duca....am atasat mai jos si o poza...astea sunt erorile sintetizae de mine in .xl asa cum am putut pt ca, chitrosul mi-a trimis fisierul in formal .xml in chineza ca a zis ca are prea multe pagini ca sa il printeze la el, asa respecat Skoda aici clientii :)))

post-140697-0-81565800-1408994227_thumb.

Modificat de lucianpopa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucianpopa inainte sa te legi de pompa, verifica senzorul de pe caseta cum spunea si Carmina .

Modificat de B0gdy-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, am verificat senzorul e ok, pompa e ok....doar ca am gasit urme de ulei la caseta de directie in partea dreapta, asa ca am desfacut din nou bateria si intradevar nivelul la ulei era scazut....se pare ca cei de la reprezentanta desi am platit, s-au multumit doar sa imi verifice masina pe tester si sa imi puna diagnosticul ca pompa e defecta....intrebare: merita sa reconditionez caseta sau sa iau una sh?

 

 

am facut din nou o diagnoza astazi si la fel eroare imi da tot pe g250....la service-ul de data asta omuletul mi-a zis ca el are o schema secreta, o sa imi lege senzorul direct pe contact, binenteles asta o sa insemne sa nu las niciodata contactul pus, sau chair poate face ceva mai eouluat cu un releu sau nu stiu ce zicea el....ar fi ok asa? cei care aveti cunostinte...sunteti de acord cu parerea electricianului?

Modificat de lucianpopa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai sa le luam pe rand ca nu ne intelegem altfel:

1. Daca iti scapa ulei pe la caseta, volanul iti merge mai greu abea cand in vasul servo uleiul e pe minim.

2. Daca iti da eroare si pe tester si pe cluster pe g250 iar pe loc cand misti volanul pompa invarte ca nebuna si face zgomot mai puternic decat a facut pana acuma inseamna ca senzorul g250 e pe aratura.

3. Ai dat de altul cu vrajeli, nu e nici o schema secreta. Cand se duce senzorul g250 se lasa pe direct adica scoti mufa senzorului de la pompa. Se face treaba asta ca sa nu tot dai spike`uri in motorul pompei, volanul merge o idee mai greut cu senzorul scos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarat! se pare ca a curs destul de mult ieri si azi ca acum eram pe minim! Eu inca imi sustin ideea ca si  senzorul e defect dar si asta sustine sus si tare ca nu e asa, desi si pe diagnoza asta la fel a iesit ca senzorul e defect :))))) se pare ca dau numai de gigei contra peste tot :)))) e clar pt mine ca e senzorul deoarece are momente cant merge mult mai usor, cand mai greu in pic....farurile scad in intensitate etc. In fine, am completat cu ulei am sters erorile si bineinteles ca martorul se aprinde din nou la contact....

 

intrebare: merita sa reconditionez caseta sau sa iau una sh?  Dn B0gdy- te rog raspunzi si la intrebarea asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caseta sau pompa servo ?

 cadiscutam de 2 lucruri diferite,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caseta de directie....pompa nu are nimic, e nebun ala de la reprezentanta....dar intre timp a inceput sa imi curga ulei de la caseta in partea dreapta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o reconditionare duce pe la 10 mil. o caseta sh e cateva milioane....

oricum ai grija sa iei acelasi tip de caseta si un senzor bun

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din dezmembrari nu stii ce caseta iei, poate fi lovita, stramba, ruginita in interior sau cu uzuri interne. De aceea, caseta de directie merita reconditionata, iesi mai ieftin si ai garantie mult mai mare.

Reconditionarea costa 650 lei, nu 1000 cum se spune mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari Trami!

 

multumesc de sfat, intre timp am cautat prin oras si pe net, si aici si pe net multa lume mi-a recomandat o societate din Bihor care reonditioneaza foarte bine casetele, pret bun...460 de lei si garantie 2 ani :D poate mai ajuta pe cineva:D

 

 

 

anyway...am probleme in a gasii aici prin oras si pe net un senzor, daca poate sa ajute cineva, multumesc anticipat.

 

am gasit un singur loc unde se aduc pe comanda...pret 600 ron :(

Modificat de lucianpopa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucianpopa Caseta daca o iei sh din dezmembrari poate sa fie din start cu scurgere, sa te mai tina o perioada mai mica sau mai mare pana sa faca figuri, idea e ca o iei cu uzura din start(asta daca nu ai noroc si o iei dupa o masina 2006-2007 cu km mai putin etc etc care se presupune ca are o caseta mai sanatoasa, mai putin uzata).

Daca nu intalnesti scenariul de mai sus decat sa iei tot felul de chestii puscate mai bine reconditionezi.

Daca aia din Bihor is din Marghita atunci e okay, is buni.

Vezi ca si userul trami se ocupa cu reconditionari si e coleg cu noi aici pe forum.

Aici tu trebuie sa iti faci calculele si sa vezi cum faci si unde mergi.

 

Pentru senzor trebuie sa cauti, sa iei dezmembrarile la rand si pe internet pana gasesti model si pret bun.

 

Pana rezolvi completeaza cu ulei in fiecare zi.

Modificat de B0gdy-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!