Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

Da, tocmai din cauza asta prefer un bec aprins in bord si un volan mai rigid. Totusi dupa cateva sute de km parcursi fara ulei in servo... Tare mi-e teama! Ori eroarea de mai jos e strict pe senzorul ala?

Address 44: Steering Assist

Controller: 6Q0 423 156 G

Component: Lenkhilfe 0004

Coding: 00110

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

00816 - Power Steering Sensor (G250)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Modificat de paul-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In eroarea aia e vorba de G250. E destul de intalnita problema din ce am vazut eu cand cautam informatii inainte sa-l schimb pe al meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul...te sfatuiesc sa incerci sa cureti mufa cu un sprei contact...

Nu iti da fault...iti da intermitent...deci e posibil sa nu faca contact...

00816 - Power Steering Sensor (G250)

00816 - Power Steering Sensor (G250): Short to Ground

00816 - Power Steering Sensor (G250): Open or Short to Plus

00816 - Power Steering Sensor (G250): Faulty

Possible Symptoms

Steering stiff

Power Steering in Emergency Mode

Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

Wiring/Connectors from/to Power Steering Sensor (G250) faulty

Power Steering Sensor (G250) faulty

Possible Solutions

Check Measuring Value Blocks (MVB)

Check Wiring/Connectors from/to Power Steering Sensor (G250)

Check Power Steering Sensor (G250)

Verifica valorile cu un aparat de masura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ! 

Am o skoda fabia din 2002 , apare volanul in bord si nu merge servo directia

" 01309 directia  hidraulica, unitate de control,  no comunication, permanent"

Am inteles ca trebuie schimbata pompa de servo. Asa este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex..Daca te uiti in urma ai sa vezi ca aceasi problema am avut-o eu...pompa trw...am desfacut-o...tranzistor ars...
Are 4 tranzistori pe motorul electric...ti s-a ars unul...eu cum nu am avut de unde sa iau unu bun... Am pus unu prost...si am schimbat pana la urma pompa..am dat 450 lei pe pompa...si buna
..

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut ca multi au avut problema cu un senzor g250, la mine cred ca nu este aceiasi problema , deci trebuie sa dau pompa jos, unde este pozitionata?

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In partea stanga pe partea soferului.... Ca sa ai acces la pompa trebuie sa dai jos roata si aparatoarea neagra...este prinsa in 4 suruburi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o s-o dau  jos in ziele urmatoare!

multumesc!

Modificat de alexxx_aly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat pompa trw cu una tot trw. Mi s-a stins volanul din bord, dar servodirectia tot nu merge! Am pus  un tester pe ea si nu apare nici o eroare,care sa fie problema? Sa fie si pompa pe care am luat-o defecta?

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa iti functioneaza fizic? Deschide capacul de la borcan, de la lichid...si roaga pe cineva sa iti faca curse stanga-dreapta din volan, iar tu uita-te sa vezi daca iti face bulbuci in borcan

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru l-am patit si eu,pompa functiona foarte bine electronic dar era terminata pe partea hidraulica si binenteles ca nu avea ce eroare sa apara in aceasta situatie.Daca pompa ta este sh eu zic ca ar trebuii sa te gandesti si la asta.Bafta si sper sa rezolvi problema  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

o s-o dau  jos in ziele urmatoare!

multumesc!

Am schimbat pompa trw cu una tot trw. Mi s-a stins volanul din bord, dar servodirectia tot nu merge! Am pus  un tester pe ea si nu apare nici o eroare,care sa fie problema? Sa fie si pompa pe care am luat-o defecta?

 

Am rezolvat. Pompa pe care o luasem de la dezmembrari nu era buna. Am luat alta si acum merge 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

carmina am probleme cu o pompa de servo KOYO 6Q0 423 155 AJ la o fabia din 2002 si vreau sa o schimb. Intrebarea mea este: Se potriveste exact acelasi cod dar pe TRW? Baietii de la magazin ma bat la cap ca se potriveste dar mi-e cam teama sa o pun pe aia chiar daca are exact acelasi cod. Sau spune-mi ce echivalente pot monta? Din cate am vazut, gasesc codul asta dar cu alte litere in coada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

KOYO: 6Q0 423 155 AM
6Q0 423 155 AJ
6Q0 423 155 AH
6Q0 423 155 AA
6Q0 423 155 AD
6Q0 423 155 AL
6Q0 423 155 AG
6Q0 423 155 X
6Q0 423 155 L
6Q0 423 156 R
6Q0 423 156 K
6Q0 423 162 X
6Q0 423 162 BX
6Q0 423 162 BV
6Q1 423 070 X

Pompa de la magazin, daca are terminatiia AJ nu are cum sa fie TRW.

Singura pompa compatibiila produsa de TRW pentru servodirectie KOYO, este JER112:

http://www.epiesa.ro/pompa-hidraulica-sistem-de-directie-skoda-fabia-6y2-1-4-trw-jer112/13363/10299/item-2481217/

Sa presupunem ca pompa de la magazin are terminatia AJ, este o pompa ,,TRW", iar tu doresti sa o montezi pe un sistem KOYO: verifica pinii de la prima mufa din dreapta (pompa cu mufele indreptate inspre tine), daca are 4 pini este KOYO, are 3 pini este TRW si nu va fi functionala pe sistemul de pe masina ta.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut! am si eu o skoda fabia 1.4 16v, 55kw, cod motor aua (cred:D). de ceva timp s-a aprin martorul check engine si nu am mai scapat de el. problema e ca recent a inceput sa miroasa in masina a gaze cred sau poate benzina incinsa !!!... am fost la un service si nu am scurgeri de benzina. ce se poate face. si problema doi este ca uneori, la viraje mi se taie servo, dar nu mereu. un mecanic mi a recomandat sa vin sa schimbam uleiul din pompa de servo. acum am facut un drum mai lung si dupa vreo suta de km s a aprins si martorul volan cu semnul excalmarii langa el. cand am plecat spre casa totul a fost ok mai putin check engine ul care sta ca o icoana acolo. ambii martori sunt de cul galbena. ce e de facut??? multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza. Trebuie vazut ce erori sunt inregistrate pe Engine si Steering assistance.

 

Sent from my SAMSUNG-SGH-I337 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gazele in masina ar fi din cauza catalizatorului infundat eventual checkul din cauza sondei lambda intelegi? Deci una din probleme ar fi in zona catalizator-lambda (nu neaparat). La servo sa nu ai senzorul ala defect, g250 sau asa ceva. Ti se taie servo detot sau se ingreuneaza volanul la viraje bruste/rapide?

Modificat de paul-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la viraje rapide se ingreuneaza volanul. servo vine din urma, daca intelegi. adica nu tine pasul cu comanda mea, sa zicem asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, e senzorul g250. Vezi indicatii cu o pagina in urma la problema mea. Luminile nu iti palpaie? Daca nu, probabil a picat senzorul ori sa speram ca e mufa oxidata. Vezi unde se afla cu o pagina in urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum mi am dat seama. si luminile palpaie dar aproape insesizabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu servo la vw polo 9n. Pe tester imi apare eroarea 00566.Mentionez ca am verificat siguranta pe pe capacul bateriei e OK, bateria e OK, CARE SA FIE PROBLEMA? POMPA ? Care parte din ea? Sau e altceva ?

 

Acestea sunt valorile masurate:

 13.80 V   Voltage (Terminal 30)
  0.0 A     Pump Motor Voltage
  24.0°C    Control Module Temperature
  OFF       Pump Motor Status
  0.0°/s    Steer. Aid Sensor Angular Velocity
  0 /min    Pump Motor Speed (specified)
  0 /min    Pump Motor Speed (actual)
  0.0 A     Pump Motor Voltage
  0.0 km/h  Vehicle Speed 
  675 /min  Vehicle Engine Speed
  ON        Pump Motor Status
  Yes       Steering Aid Sensor (G250)
  2697 h    Power Steering Activation Time
  2632      Power Steering Activation Counter
  Correct   Steer. Aid Sensor Reference Voltage
  13.80 V   Voltage (Terminal 15)
 

SOLUTII???

Modificat de valerian Cj-napoca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca siguranta din habitaclu, conexiunile sunt ok...pompa.

Partea electronica a pompei.

Nu cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranta de pe capacul bateriei nu habitaclu pt ca in habitaclu eu stiu ca nu are siguranta pentru servo (cel putin la polo al meu-9N).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!