Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

zic sa cureti mufele de pe pompa

 

din experienta, daca nu e senzor servo merge doar intr-un mod

si nu e nevoie sa schimbi si caseta daca totusi pompa e arsa; 


ATENTIE: nu pune pompa TRW ca nu e compatibil senzorul si filetele furtunelor (tot din experienta stiu :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contactele de pe pompa , inclusiv mufele , bornele pompei sunt curate , nu sunt oxidate  , pe mine ma interesa daca la acest defect si cum se manifesta el poate sa fie senzorul G 250 cauza .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze, ii foarte mult de citit si foarte multe pareri...si eu am aceeasi problema cu volanul la un ibiza 1.4 tdi 2004 si am schimbat senzorul (ce i drept, l am luat de la schrot) becul din bord cu volanul s a stins, nivelul de ulei este bun dar volanul tot greu merge...adica la o parcare laterala te omoara, trebuie sa rotesti usor de volan ca altfel nu ai nici o sansa. 

 

Are cineva o solutie??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge, mai sunt perioade cand isi revine si merge usor dar apar si fluctuatii la luminiile din bord...palpaie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica conexiunile, sigurantele si restul de pe traseul de alkmentare ca pompa „bea„ mult curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul nu se calibreaza cand il inlocuiesti, doar ca trebuie musai sa fie acelasi cod si ma refer si la litera din coada . De unde ziceai ca ai luat senzorul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie verificata si incarcarea sa fie ok, prima data...

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul l am luat SH, ca nou era 650 Ron si nu eram sigur ca asta i de vina....si cu incarcarea, dupa ce am schimbat senzorul si ocazional is revine pentru o perioada scurta si palpaie luminiile in bord, am schimbat si bateria ca era destul de veche da nici o treaba, tot la fel face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa senzorului din pompa si vezi cum merge volanul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare eu am facut pompa bucati in urma cu 2 luni si am gasit pe o placa(cea bagata in silicon) are 6 cipulete din care 3 arse,am duso la electronist dar nu gasesc piesele,ma poate ajuta cineva sa gasesc aceste piese,se gasesc sau trebuie sa iau alta pompa???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms..maine sa iau codurile si sa caut pe site..ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am o Skoda Fabia 1.4 16v AUA din 2002 si de o saptamana mi s-a aprins in bord martorul de la servodirectie si nu s-a mai stins, am sters eroarea insa tot apare. Servodirectia mergea mai greu doar daca trageam brusc de volan, in rest mergea aproape normal.

 

Am fost la un service mi-au facut o constatare si mi-au spus ca senzorul G250 este defect si ca trebuie inlocuit. Costul senzorului este de 600 RON (pentru Koyo) si ca vine numai pe original si cu piesa veche la schimb. Dupa ce am dat cateva telefoane pe la dezmembrari, nu am gasit, am hotarat sa-l schimb in acelasi service. Am lasat masina mi-au comandat senzorul, dupa ce au incercat sa-l puna au constatat ca nu e bun, si au comandat altul. A doua zi au monatat senzorul si m-au chemat dupa masina. Becul s-a stins, insa servodirectia merge mult mai greu decat inainte. Le-am spus ca este o problema si ca merge mai greu, ei spunand ca servodirectia este "compromisa". Am spus ca nu pot plati pentru un senzor 600 lei si masina sa mearga mai rau ca inainte si am primit banii inapoi, mi-au pus la loc senzorul vechi, acum becul sta aprins, dar si volanul se invarte mai greu ca inainte.

 

Este posibil sa fi stricat ceva dupa ce au montat celalalt senzor? ceva nu e in regula.

 

De unde stiu daca pompa este Koyo sau TRW? Pe modulul scanat cu VAG scrie TRW!

 

Pe scanarea de la VAG inainte sa o duc la service aveam o singura eroare, cea cu "scurt la masa", dupa ce am luat-o de acolo a mai aparut una. Am sters iarasi erorile si a doua intradevar nu mai apare! Exista posibilitatea sa fi stins ei becul din soft si sa nu fi schimbat senzor?

 

Adresa 44: Asistenþã direcþie        Eticheta: fãrã
   Numãr VAG: 6Q0 423 156 M
   Componenta comandatã: LenkhilfeTRW        V210  
   Codare: 00110
   Atelier: WSC 00000  
   VCID: 3972C31723C994D0269

2  coduri de defecte
01290 - Tensiune de referinta de la servodirectie
            29-00 - scurt la masa
01317 - Modul de comanda bord-J285-
            49-10 - Nu este comunicare - intermitent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista si modele de senzori G250 TRW care au firul capsulat in el.

Te rog sa te uiti cu atentie:

3305teo.jpg

 

Posibil la Fabia lui Lucian, daca pompa este TRW, la anul de fabricatie al masinii, sa fie acesta:

2w7050i.jpg

 

Intr-adevar, exista si varianta  cu mufa:

bip7k1.jpg

Ce trebuie sa retina Lucian, este forma senzorului , in opinia mea nu ai cum sa-l confunzi cu senzorul G250 KOYO:

2czwuu9.jpg

Intr-adevar, cum ai mentionat Dragos, singura varianta de a vedea ce este in interiorul senzorului, este aceasta:

2m2vuao.jpg

 

2mme642.jpg

 

Lucian, pentru a afla ce pompa are masina ta, va trebui sa demontezi proiectorul sau ornamentul din partea dreapta (cum stai in fata masinii), si te uiti pe eticheta de pe pompa. Te rog sa te uiti cu atentie:

2quhpwz.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca o ia pe fir in sus spre caseta isi poate da seama de tipul senzorului.

cind am cautat cablu pt senzor la fostul polo al lui madam nu arata ca poate fi capsulat si la TRW (acelasi an fabricatie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu vad unde ar fi problema de senzor. In primul rand, verifica sigurantele de alimentare alea mari de pe baterie si apoi tb vazut de ce nu comunica cu ceasurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian a mentionat clar ca martorul servodirectiei era aprins, iar in service s-a constatat ca G250 este problema.

Dupa erorile care le-a prezentat, ai dreptate.

El a adresat niste intrebari...eu i-am raspuns la intrebarile adresate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat pe capacul de la bidonul servo si scrie TRW.. dupa ce am sters erorile si am rescanat mai apare doar "01290 - Tensiune de referinta de la servodirectie 29-00 - scurt la masa"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01290 - Reference Voltage Steering Assist: Short to Ground

Possible Symptoms

  • Malfunction Indicator Light (MIL) ON
  • Power Steering not working

Possible Causes

  • Wiring and/or Connector(s) from/to Sensor for Power Steering (G250) faulty
  • Sensor for Power Steering (G250) faulty

Possible Solutions

  • Check Fuse(s)
  • Check Wiring and/or Connector(s) from/to Sensor for Power Steering (G250)
  • Check/Replace Sensor for Power Steering (G250)
Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua am un prieten care are o pb ,,are o skoda fabia de 1,4 din 2004 si a ramas in mers fara directie volanul mort  cu motorul pornit  a verificat nivelul uleiului de servo si este ok,,,,o parere ceva pana reuseste sa faca o diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!