Jump to content

Ajutor, ca-s incepator !


Profy
 Share

Postare recomandată

Depunerea de calamina poate fi favorizata de schimbul haotic de carburanti ? Adica am pus fara plumb , dupa aia cu plumb sa mai protejeze un picut scaunul supapelor, dupa aia iarasi fara pb, ca la pecoul ala nu era cu pb... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum hai sa ne gandim ca totusi de la 1 persoana la 4 e ceva diferenta. Adica vreo 250 de kg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apoi eu nu cred ca am mers 2- 300 km de cand o am . dar bujiile sunt de vreo 5 luni noi bosch...

Fisele, le-am schimbat 2 din ele ca erau duse rau, dar cred ca ar trebuii sa le schimb pe toate.

Iar la aprindere odata am desfacut sa vad si io ce mai exista prin delcoul ala ca nu prea ma pricepusi dar am mai citit cate ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa puterii poate fi cauzata si de filtre murdare. Verifica filtrul de aer si de combustibil.

Incearca sa reglezi carburatia si avnsul, si asta poate fi.

Sunt mai multe cauze posibile, enumerate mai sus. Ca sa vezi daca ambreiajul patineaza -> trage frana de mana si incearca sa demarezi. In cazul in care iti moare motorul si masina nu se misca, e de bine. Fise noi, buji verificate, etc. O iei usor prin eliminare... Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum hai sa ne gandim ca totusi de la 1 persoana la 4 e ceva diferenta. Adica vreo 250 de kg.

Pai, eu am 57kg iubita 55 kg , o pers de 53 si una de 78 , si se cacaia masna cu 70 km cu pedala la podea in apatra si-n a treia cam 80 km/h dar mi-era mila sa turez motorul , desi in carte scrie ca mai duce in a treia pana la 85 km/h.

:(

Lipsa puterii poate fi cauzata si de filtre murdare. Verifica filtrul de aer si de combustibil.

Incearca sa reglezi carburatia si avnsul, si asta poate fi.

Sunt mai multe cauze posibile, enumerate mai sus. Ca sa vezi daca ambreiajul patineaza -> trage frana de mana si incearca sa demarezi. In cazul in care iti moare motorul si masina nu se misca, e de bine. Fise noi, buji verificate, etc. O iei usor prin eliminare... Bafta!

OK , pai asta era ideea sa am sirul de chestii la care sa ma uit.

Am incercat, si moare motorul daca nu las frana de mana, deci am eliminat una :(.

Cum se regleaza de fapt carburatia daca am carburator 28 pict solex ??

Doar de la surubul acela de la baza carb-ului, ca la modelul acesta este doar 1 surubel de reglare nu ca la acelea mai noi, si de la cuiul poantou, sau tre sa umblu si la delcou ?

Inca ceva. Am observat o mica fisura parca ( sibtire cat un firicel de par) pe garnitura aceea mai groasa de sub pompa de benzina.Adica pe chestia aia dintre pompa de benzina si blocul motor de vreo-un cm... O fi posibil sa traga aer fals sau ceva ??? Crapaturica e chiar la surub pe directie verticala, in exterior.

Acum i-mi aduc aminte ca intr-o zi cand am montat toba noua am observat ca lipseste termostatul, care tre sa fie in partea dreapta, acolo jos la baza motorului.Ce pot sa fac , daca n-am bani inca de unul si vreau sa circul cu masina?? Nu se strica ?

Modificat de Profy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se regleaza 28picct.... daca ai probleme cu engleza m-apuc sa-l traduc.... da' nush cind.. ca nu prea e timp

There is a lever on the left side (left is left side of car) with a cable connected to it. This is the Throttle Lever.

On the throttle lever is a small screw which sticks out towards the back of the car. This is the Idle Adjustment Screw.

The idle adjustment screw rests on a strange-looking flat piece of metal with steps cut in it. This is the Fast Idle Cam, and works with the choke to give a reliable idle on a cold engine.

The engine must be warm to set the carby, so that the choke is off, and the Idle Adjustment Screw is sitting at the bottom of these steps (at the BOTTOM, not on any of the steps themselves). Directly beneath the fast idle cam on the left side of the carburetor you will see a screw with a spring wrapped around it. This is the Volume Control Screw.

On the side of the carburetor body is a barrel-shaped object, about the size of a pen-light battery, with a wire connected to the outer end. This is the Idle Fuel Cutoff Valve (solenoid). This shuts of the fuel when you turn off the engine, to prevent 'running on'. Be sure the wire is connected and runs to the (+) terminal on the coil. (This usually runs off the same wire which attaches to the choke.)

Also make sure that this solenoid is screwed into the carby snuggly, and not rattling loose. Don't overtighten it though, it's got a fine brass thread and screws into aluminium - both quite soft metals. You can test the operation of this solenoid very easily. Turn on the ignition, and pull off the wire on the valve. Touch the wire on the connector, and you should hear a clicking sound as the valve inside moves. If not, check for 12 volts on the wire (small trouble light, voltmeter etc), and replace the solenoid if required - if it's not working, you won't get a proper idle, and you'll get rough running at traffic speeds too.

As stated previously, make sure your engine is warm and the choke butterfly standing upright. Make sure the air cleaner is ON when adjusting the carburettor--the engine expects it to be there.

* Turn the Volume Control Screw in all the way - GENTLY PLEASE. It is a needle valve, and you don't want to enlarge the hole by forcing it home. Now unscrew it 2.5 turns. This is the starting point for the adjustment.

* Start the engine, and turn the Idle Adjustment Screw in or out to set the idle at 850 RPM. I'll let you work out how to measure 850 rpm - but it's a fast idle. (See our idle adjustment procedure.)

* Then turn the Volume Control Screw in slowly until the engine speed begins to drop, then turn it out until the engine runs at its highest idle speed. It should still be within about ½ turn from the start setting of 2.5 turns. If the hole has been damaged by a previous careless person, you'll just have to do the best you can. Now screw it in until the revs 'just' start to drop - about 30rpm. This is the final setting.

* Reset the idle speed again with the Idle Adjustment Screw. Don't slow the idle too much, 800-850 is about right. VWs need a few revs at idle to keep the cooling air flowing, otherwise when you coast to a stop at the lights after cruising at a good speed, your hot engine won't get enough cooling air, and it won't like you very much.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da la 28 PICT doar din surubul ala cu arculet.

Pe la fisura aia nu poate trage aer fals pentru ca nu comunica cu cilindrii ci doar cu baia de ulei.

Daca nu ai termostat verifica ca paletele sa fie deschise. Daca bagi mana prin stanga turbinei in partea de jos trebuie sa gaseti o parghie. Aia trebuie sa fie trasa total spre satnga masini, adica spre partea cu soferul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

err... sari peste cut-off valve.. tu n-ai de-asta :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-mi spune cineva, babeste ( sau nu ) cum se regleaza avansul ?

N-am gasit pe forum concret , care surub se strange cu care patent sau baston... etc... doar se vorbeste ca trebuie reglat sau cat trebuie reglat , dar poate n-am gasit eu .Sau un link sau ceva, va rog io.

Modificat de Profy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, cum s-a mai spus ... e multe persoane in mashina, nu te ashtepta sa fuga ca si mashinile noi, si astea se caca pe ele cateodata. sunt masini vechi ... nu ai ce face ... decat de-i faci tuning la motor ... nu shtiu pe nimeni care total 4 persoane in mashina sa zica ca-i fuge broasca la 80 km pe ora ... unde sa mai fuga? asha patsesc si eu oricum ... singur in mashina merge cat de cat, cand se urca namila de frate-meu de 105 kile ... merge si atunci, normal ca nu mai trage la fel ... nu are cum sa traga la fel. a mea are doar 34 cai. schimba mai bine toate fishele .... am schimbat si eu, si fishe si bujii si merge mult mai bine, :) aveam bujii sinterom :) ... am pus bosch w8ac si fishe noi ca erau coaaaaaaaapte coapte coapte. problema cu uleiul de picura inca persista ... nu s-a rezolvat singura :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-mi spune cineva, babeste ( sau nu ) cum se regleaza avansul ?

N-am gasit pe forum concret , care surub se strange cu care patent sau baston... etc... doar se vorbeste ca trebuie reglat sau cat trebuie reglat , dar poate n-am gasit eu .Sau un link sau ceva, va rog io.

Se regleaza prim rotirea distribuitorului. Intai trebuie sa slabesti colierul care il tine fix (cu o cheie de 10 la baza distribuitorului).

Apoi cu mana, usor, f usor il rotesti stanga ori dreapta pana camd obti un mers rotund, apoi strangi colierul la loc.. Nimic mai siplu :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se regleaza prim rotirea distribuitorului. Intai trebuie sa slabesti colierul care il tine fix (cu o cheie de 10 la baza distribuitorului).

Apoi cu mana, usor, f usor il rotesti stanga ori dreapta pana camd obti un mers rotund, apoi strangi colierul la loc.. Nimic mai siplu :)

OK. Deci fac asta cu motorul pornit , da ? Vezi asa concret n-am cetit' nicaieri pe forum. Topicul asta o sa ajute pe multi inca, prevad asta... :D

Am aflat ca , ( virgula :D ) carburatoarele 28 piict erau facute pt mot. de 1200 cm3 mai degraba de cat pt. 1300. cu cod mot. "F" cum am io,( adica Dudu' meu ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, cum s-a mai spus ... e multe persoane in mashina, nu te ashtepta sa fuga ca si mashinile noi, si astea se caca pe ele cateodata. sunt masini vechi ... nu ai ce face ... decat de-i faci tuning la motor ... nu shtiu pe nimeni care total 4 persoane in mashina sa zica ca-i fuge broasca la 80 km pe ora ... unde sa mai fuga? asha patsesc si eu oricum ... singur in mashina merge cat de cat, cand se urca namila de frate-meu de 105 kile ... merge si atunci, normal ca nu mai trage la fel ... nu are cum sa traga la fel. a mea are doar 34 cai. schimba mai bine toate fishele .... am schimbat si eu, si fishe si bujii si merge mult mai bine, :D aveam bujii sinterom :D ... am pus bosch w8ac si fishe noi ca erau coaaaaaaaapte coapte coapte. problema cu uleiul de picura inca persista ... nu s-a rezolvat singura :) :D

Deci, eu am mers cu Dacia 1300 cm3 cu varsta de peste 25 ani in care eram 5 pers. dintre care minim 2 aveau peste 75 kg. , cu 120 km/h. :D

Am un prieten care a mers cu trabi cu 110 km/h cu 4 pers la bord. :D

Prin urmare, nu pot si nu vreau sa cred ca n-o sa depasesc 110 km/h cu mot. vw 1300 cm3 si cu minim 4 pers la bord, da ? :D

Stiu ca nu-i Porche carrera gt dar nici chiar asa... :D

Poate sa confirme cineva daca reglarea avansului se face cu motorul pornit ?? Pls.

SI inca ceva , Eu am mers deja cu 110 km/h cu broasca mea, e drept ca eram doar 2 in masina... si cu o roata de rezerva care era mai subtire ca restul, si cu toba de esapament varza, si alte de-astea.

Modificat de Profy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, poti sa lasi roata de rezerva acasa si renunti la toba, ca oricum e ruginita sau n-o lasi, ca hidroxizii de fe sint mai usori decit ferul :) .

Io am mers cu broasca cu 140 cu 2 persoane si bagaje cit inca 2.

Mai apoi am mers 4 persoane cu 100-110. E drept, cu motor de 1600.

Acum, motorul e bucati pentru ca l-am demontat (ca sa vad ce-i inauntru :D; are uzuri mari. Poate mai mergea si asa, nu stiu daca i-am facut eu safteaua sau asa era. Uzura importanta e la bloc, la paliere, din cauza aliajului relativ moale.

Avansul se regleaza static pentru pornire si dinamic (cu stroboscop) pentru regim de functionare optim.

Poti sa invirti de delcou pina merge rotund dupa metoda "dacia", dar ai grija sa fie motorul cald. Stroboscopul probabil ca are un fel de efect placebo, pentru ca la ureche poti obtine o infinitate de rezultate diferite, poate nici unul suficient de bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa confirme cineva daca reglarea avansului se face cu motorul pornit ?? Pls.

Nu numai ca trebuie sa fie pornit, dar trebuie sa fie si cald

Rotesti stsnga/dreapta si ai sa observi ca motorului ii scade turatia in abele variante.

Pozitionezi delcoul in pozitia unde ai "simtit" ca are turatia maxima.

Ala-i" locul faptei"

Te apuci apoi si-ti reglezi relantiul si alte alea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK. Deci fac asta cu motorul pornit , da ? Vezi asa concret n-am cetit' nicaieri pe forum. Topicul asta o sa ajute pe multi inca, prevad asta... :D

Am aflat ca , ( virgula :D ) carburatoarele 28 piict erau facute pt mot. de 1200 cm3 mai degraba de cat pt. 1300. cu cod mot. "F" cum am io,( adica Dudu' meu ).

incearca sa reglezi avansul cum a zis mircea. daca iti poti permite vorbeste cu gotronic sa iti faca o aprindere de aia cu senzor si o sa vezi cumdeodata masina parca este alta (cu conditia sa fie bine reglat: in ordinea scrisa de mine:

1. tachetii

2. avansul si

3. carburatia

Eu as regla intai si intai tachetii...insa dupa ce citesc eu pe aici mai bine nu te bagi.....intai documenteaza-te bine..citeste pe forum

http://rrtech.lx.ro/motor-pages/culbutori.html

http://rrtech.lx.ro/

http://r-si-r-doctori-in-broaste.go.ro/

Sau mai bine daca nu ai curaj atunci nu te baga si treci direct la punctul 2 si 3.

Parerea mea este ca si carburatorul este fie prost reglat fie subdimensionat...asa cum ai scris si tu.

incearca eventual si cu un carburator 30 pict.

TREBUIE SA MEARGA SI CU 4-5 persoane in masina (poate la rampe mari sa se simta diferenta in rest....)

Modificat de tonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am prieten pe care a vrut organul sa-l amendeze, deoarece radarul a aratat 130 kn/h , cu o broscuta rosie din CJ :D.

Am primit un PM cumca s-a mers cu 140 km/h cu mot 1200 si 2 pers si bagaje cat china ( adica multe ) :D .

Intrebare : Daca am demaraj bun ( la turatie mare, mare chiar patinaj !!!) si frana de motor ca lumea de in vit 1 te lipesti de parbriz inseamna ca am compresie bunicica ????

incearca sa reglezi avansul cum a zis mircea. daca iti poti permite vorbeste cu gotronic sa iti faca o aprindere de aia cu senzor si o sa vezi cumdeodata masina parca este alta (cu conditia sa fie bine reglat: in ordinea scrisa de mine:

1. tachetii

2. avansul si

3. carburatia

Eu as regla intai si intai tachetii...insa dupa ce citesc eu pe aici mai bine nu te bagi.....intai documenteaza-te bine..citeste pe forum

http://rrtech.lx.ro/motor-pages/culbutori.html

http://rrtech.lx.ro/

http://r-si-r-doctori-in-broaste.go.ro/

Sau mai bine daca nu ai curaj atunci nu te baga si treci direct la punctul 2 si 3.

Parerea mea este ca si carburatorul este fie prost reglat fie subdimensionat...asa cum ai scris si tu.

incearca eventual si cu un carburator 30 pict.

TREBUIE SA MEARGA SI CU 4-5 persoane in masina (poate la rampe mari sa se simta diferenta in rest....)

Deja m-am pus pe strans banii pt un carburator mai potrivit, si poti te rog sa-mi spui cat costa aprinderea de la gotronic ( si pe pm ) daca nu-i voie altfel :D. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maai. Demult nu m-am dat mare...

V-am spus deja ca am cumparat faruri ovale pt Dudu ??

An sfarsit am scapat de adaptorul ala minunat de la care arata masina ca cum arat io daca ma imbat si nu dorm 15 ore... cu cearcana de n-m aer. Desi inca nu m-am imbatat niciodata :D

post-7706-1177743614_thumb.jpg

post-7706-1177743629_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja m-am pus pe strans banii pt un carburator mai potrivit, si poti te rog sa-mi spui cat costa aprinderea de la gotronic ( si pe pm ) daca nu-i voie altfel :D. Mersi.

intreaba-l pe gotronic pe pm..cred ca trebuie sa ii trimiti o poza cu delcoul tau...trebuie sa iti produca exact pt. delcoul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AA, Innainte sa ma-njure lumea ca ce cauta barele alea pa ovalul meu , calmare va rog, ca le-am primit gratis pt itp, ca am luat masina fara bare, si inca nu am altele sa le schimb , dar sunt pe drum multumita broscarului din Cluj, Peter.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TREBUIE SA MEARGA SI CU 4-5 persoane in masina (poate la rampe mari sa se simta diferenta in rest....)

de acord, la majoritatea drumurilor in broscoiu meu sunt 3 persoane adulte plus catel de vreo 30kg, plus bagaje si urca pante fara probleme cand e pusa la punct, asa ca ... pune-te pe desfacut si reglat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord, la majoritatea drumurilor in broscoiu meu sunt 3 persoane adulte plus catel de vreo 30kg, plus bagaje si urca pante fara probleme cand e pusa la punct, asa ca ... pune-te pe desfacut si reglat

OK.

E bine de stiut ca am anvelope 185/65/15, ceea ce e mai lat decat originalul, si se simte... Forta de frecare mai mare = rezistenta mai mare la innaintare... ca idee stiu ca nu e mare diferenta dar na...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu tot din alea am...deci nu te mai invarti in jurul cozii..scote, in primul rand, bujiile si vezi in ce stare sunt.. ca nu-ti ia mai mult de 10 minute...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!