Jump to content

Ajutor, ca-s incepator !


Profy
 Share

Postare recomandată

Salutare la toti !

Am o problema , cred ca mare...

Acolo unde am relatat mai sus nu e altceva decat benzina!!

An week end- ul acesta am dat jos capacul de la culbutori si am constatat ca in timp ce merge motorul, spriteaza benzina si totul se scalda i benzina sub acel capac ! ! .

o segmentare a pistoanelor si o honuire a camasilor poate sa rezolve cat de cat aceasta problema de etansare, daca nu ai si alte bube - ovalizari la bolt/piston, bucse biela dus etc.

posibil sa ai un debit prea mare al carburatorului si o proasta/incompleta ardere a amestecului carburant in camera de ardere...aaa, sa nu uit, daca iti scoate benzina in afara chiulasei sanse mare sunt sa se fi dus ghidurile de la supape si sa scape benzina pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da' daca e ulei care curge prin tubulatura tijelor? si e ceva normal?!?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca garnitura n-ar lasa sa iasa uleiul sau benzina care stropeste pe-acolo, dupa un timp nu s-ar aduna si s-ar umple toata galeria aia la culbutri, si s-ar inneca sau ceva ??

Apoi eu sper din tot sufletul ca nu tre sa se umble la pistoane sau ceva de genul asta, cred ca m-ar costa o avere un set motor daca trebuie segmentat. Si-apoi nu vorbesc de lucrat la ea. Maaama cum o sa conving eu vre-un mecanic sa se-apuce de ea , de parca as cere asta gratis.Na o sa vad eu care-i treaba.

Am niste palpitatii de n-am aer.

Mersi de informatii, si mai astept pareri, ca pana gasesc mecanicul de incredere avem timp povesti si da daca se rezolva singura treaba :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Mersi.

Stii cumva motivele principale care duc la aceasta defectiune... sa stiu ce s-a dus si ce tre' sa cumpar daca-i cazul...

Poate fi supapa, asa cum s-a mai spus.

Motivele sunt uzura.

Iti recomand sa nu mai folosesti masina pana nu repari. Amestecul de benzina/ulei iti poate distruge motorul deoarece uleiul nu mai poate lubrifica.

Normal ar fi sa dai chiulasa jos si sa vezi ce are, poate fi o supapa care nu etansaza, scaunul uzat, ori altceva.

In cazul supapei defecte, iei supape noi si fff important - inainte de a le monta sa le freci bine pe scaun cu o pasta abraziva. Asta pana cand benzina pusa in camera de ardere nu mai curge pe langa supapa inchisa.

E posibil sa ai si un defect la chiulasa. Numai cand dai jos piesa poti evalua corect avaria aparuta.

Cum nu e o "inginerie" poti face tu singur reparatia.

La strangere, dupa ce repari, sa imprumuti o cheie dinamomertica. Multi pot fi f buni mecanici, dar daca nu folosesc cheia dinamometrica la strangeri, munca lor e in zadar.

Modificat de dihorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi o supapa de evacuare blocata nu ar merge rotund motorul. ori din cate am inteles eu..motorul merge perfect si rotund.

nu s-ar putea cumva sa fie doar uleiul care trece de la vilbrochen prin tijele care imping culbutorii pana la culbutori?

sau s-ar putea oare sa fie membrana de la pompa de benzina gaurita si sa intre benzina in ulei?

esti sigur ca ceea ce vezi acolo este benzina? poate este doar ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare !

VA scriu sa ma dau mare ca am cumparat de la un nenea' din piata un radio-casetofon stereo, de nu stiu ce marca dar asa calumea se potriveste in masina de parca de-acolo ar fi scos-o :), si o pereche de centuri de siguranta dintr-un vw jetta, super tare . Radioul a costat 20 ron si curelele 50 ron. Dupa parerea voastra au fost scumpe sau nu ? Intreb si eu asa...

Pe-deasupra sunt functoinale :) , si abia astept sa le montez...

post-7706-1169112881_thumb.jpg

post-7706-1169112893_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

VA scriu sa ma dau mare ca am cumparat de la un nenea' din piata un radio-casetofon stereo, de nu stiu ce marca dar asa calumea se potriveste in masina de parca de-acolo ar fi scos-o :D, si o pereche de centuri de siguranta dintr-un vw jetta, super tare . Radioul a costat 20 ron si curelele 50 ron. Dupa parerea voastra au fost scumpe sau nu ? Intreb si eu asa...

Pe-deasupra sunt functoinale ;) , si abia astept sa le montez...

radio "ferrari" da ... n-am mai vazut din astea de mult.

apropos de "ferrari": in aceashi clasa avem: Pawasonic, Pamasonic, Tecnics, Sharrp ..

Modificat de charlie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radio "ferrari" da ... n-am mai vazut din astea de mult.

apropos de "ferrari": in aceashi clasa avem: Pawasonic, Pamasonic, Tecnics, Sharrp ..

si cel mai tare vazut de mine din serie : AKAIWA. powered by 2 brands :D

poate ca 20 merita daca tot e functional... nush... ;) ... macar nu iti sparge nimeni masina pt el...

Modificat de sergiup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radio "ferrari" da ... n-am mai vazut din astea de mult.

apropos de "ferrari": in aceashi clasa avem: Pawasonic, Pamasonic, Tecnics, Sharrp ..

sa nu uitam Domotech, eurotech, zgomotech toate fabricate in Germany (la Afumati) :D

si cea mai tare firma de pe piata: FUTAKI ;) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa e. In schimb e prea vechi sa fie chiar atat de naspa ca cele naspa din ziua de azi, si totusi merge perfect de atatia ani... am vazut si eu scule calumea dar n-as pune un mp3 player intr-o broscuta ca arata de tot ra...tul , si cand o-i avea 700 euro pt un blaupunkt RECONDITIONAT, o sa-l schimb pe asta :D.Sincer mie chiar i-mi place cum arata , mai putin scrisul ala FERRARI, dar in rest ma pasioneaza ca scala de cautare este luminat de un beculet din interior, nu cu leduri, si se armonizeaza perfect cu ceasul de chilometraj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu uitam Domotech, eurotech, zgomotech toate fabricate in Germany (la Afumati) :P

si cea mai tare firma de pe piata: FUTAKI :P :P

EEEE chiar, am avut un walkman, dar se numea FUTACHI, adica fara " K " si m-a tinut muuult :P pe bune.

By the way : am montat radioul si se-aude tare , adica tare calumea si tare in adevaratul sens, ca erau 2 difuzoare de cate 60 w in masina si nu stiam nici macar daca functioneaza sau nu... dar se pare ca functioneaza , deci mere cool .Si pebune, chiar arata bine acolo :P

Siapoi intre timp am schimbat mocheta din interiorul masinii , bineanteles culoarea verde, mai am sectiunea' portbagaj din spatele banchetei din spate :P , toate astea dupa ce am dat cu un strat grosut de hamerite' adica un grund de calitate super care se pune direct pe rugina desi am curatat cat am putut rugina innaintea aplicarii...

AA si am pus cauciucuri noi calumea , Pneus reesapate, si arata si merge f calumea.Am dat comanda la 1 cilindru de frana ca am unul dus, adica sa rupt stiutul ala de aerisire in el, ( nu eu l-am rupt asa era :P ) si iar s-a lasat moale frana , si m-am enervat si-l schimb si vreau sa le schimb pe toate, numa' sa strang banii.

Daca totul merge bine, in aprilie plec pana-n Budapesta la niste cunostinte care vin de departe si aici ne intalnim, si profit de ocazie sa trec pe la magazinul bugparts de-acolo cred ca ati auzit de ei http://www.bugparts.hu , si vreau sa cumpar o toba noua de esapament, ca a mea suna prea tare si sigur e crapata undeva.

Cam atat printre cate-mi aduc aminte deocamdata... :P Si nu ca m-as da mare numa' ca ma ambitioneaza in pasiune aparitia de noi membri de forum iubitori de broscute, si nu ma pot abtine sa impartasesc chestiile astea , stiti voi cum e... :P . OK va las , nu va mai plictisesc...:P salutare !!

Modificat de Profy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare !

Am o mica' nedumerire...

Stiu ca prdinea de aprindere la motor este 1-4-3-2 si stiu care piston este 1-2-3-4 dar as dori sa aflu si care fasie la care piston trebuie pus pt ca cred ca la mine e ceva in neregula.

V-as ruga daca aveti ceva imagini cu indicatii despre acest lucru sa-mi aratati si mie , sau o poza cu vre-un motor care ara aceste fasii puse ok si poate sa puna poza aici sau si daca deseneaza careva ( niq_ro e talentat;D ) ca ma tem ca la mine aprinderea mere astfel 1-2-3-4 si nu asa cum ar trebuii. :blink:

Vreau sa schimb bujiile si am observat acest lucru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In poza vezi cum ar trebui sa arate delcoul tau daca e pus bine.

Daca acel semn de pe corpul delcoului nu e cam pe acolo insemna ca ai delcoul pus gresit in bloc.

Acum presupunand e asa cum trebuie, pui capacul la loc si.... fisa care iese din capac cumva de deasupra semnului tyrebuie sa mearga la cilindrul 1. Apoi le iei in ordinea acelor de ceas is le bagi dupa cum urmeza: cil 4, cil, 3 cil2.

Cilindri sunt, cum te uiti la motor:

3 1

4 2

Dupa aia trebuie reglat avansul.

Uite in poza asta vezi mai bine care cum sunt fisele puse pe capacul delcoului.

Din nou in cazul in care delcoul e bine pus pe masina.

Tine cont de mai sus care sunt cilindri, pentru ca dupa cum vezi bujiile in poza nu sunt la "locul lor"

post-23-1170431894_thumb.jpg

post-23-1170432799_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In poza vezi cum ar trebui sa arate delcoul tau daca e pus bine.

Daca acel semn de pe corpul delcoului nu e cam pe acolo insemna ca ai delcoul pus gresit in bloc.

Acum presupunand e asa cum trebuie, pui capacul la loc si.... fisa care iese din capac cumva de deasupra semnului tyrebuie sa mearga la cilindrul 1. Apoi le iei in ordinea acelor de ceas is le bagi dupa cum urmeza: cil 4, cil, 3 cil2.

Cilindri sunt, cum te uiti la motor:

3 1

4 2

Dupa aia trebuie reglat avansul.

Uite in poza asta vezi mai bine care cum sunt fisele puse pe capacul delcoului.

Din nou in cazul in care delcoul e bine pus pe masina.

Tine cont de mai sus care sunt cilindri, pentru ca dupa cum vezi bujiile in poza nu sunt la "locul lor"

La mine se pare ca fisa 1 e pusa la cilindrul 2 si fisa 2 la cil. 1 . Dar maine am sa studiez mai amanuntit treaba.

Mersi mult pentru ajutor .

Modificat de Profy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut, si eu sunt din oradea si nu demult mi-am luat o "broscuta" din Deva ( 1200 din '76), inca mai trebuie sa umblu cu actele pe la RAR si primarie, luni o duc la un mecanic care cica pricepe motoare Boxster, nu statea la relanti si i-am dat putin avans sa stea mai turat, merge bine nu se mai opreshte dar sigur consuma mai mult, plus din carburator picura o picatura de benzina cam la 15 secunde ... 20 secunde ... pe la pompa sprits presupun ... si mai lasa o pata de ulei pe asfalt daca sta mai mult intr-un loc cam pe mijloc ... cum nu ma pricep prea bine o sa o duc la mecanicul ala, daca te intereseaza numele lui e Tamas Csaba, strada Biruintei nr. 61 numar de celular e 0723410963. Mi-a zis maica-mea ca un instructor auto a vazut undeva pe Olimpiadei (pe langa FC BIHOR? ) 5 broscute ... la dezmebrat ? la reparat? nu shtie ... o fi si acolo ceva service .. daca shti sa-mi spui mai multe ashtept. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, si eu sunt din oradea si nu demult mi-am luat o "broscuta" din Deva ( 1200 din '76), inca mai trebuie sa umblu cu actele pe la RAR si primarie, luni o duc la un mecanic care cica pricepe motoare Boxster, nu statea la relanti si i-am dat putin avans sa stea mai turat, merge bine nu se mai opreshte dar sigur consuma mai mult, plus din carburator picura o picatura de benzina cam la 15 secunde ... 20 secunde ... pe la pompa sprits presupun ... si mai lasa o pata de ulei pe asfalt daca sta mai mult intr-un loc cam pe mijloc ... cum nu ma pricep prea bine o sa o duc la mecanicul ala, daca te intereseaza numele lui e Tamas Csaba, strada Biruintei nr. 61 numar de celular e 0723410963. Mi-a zis maica-mea ca un instructor auto a vazut undeva pe Olimpiadei (pe langa FC BIHOR? ) 5 broscute ... la dezmebrat ? la reparat? nu shtie ... o fi si acolo ceva service .. daca shti sa-mi spui mai multe ashtept. bafta

Stai linistit, nu-i nimic grav. Daca iti place sa te murdaresti pe maini o poti rezolva chiar tu.

La carburator trebuie sa cureti jiglerul de relanti, il gasesti pe partea dreapta a carburatorului (are 4 gauri pe lateral si una centrala). Il sufli bine, schimbi si filtrul de benzina si gata ;)

Nu stiu unde gasesti o noua membrana de sprit pt carburator, poate stie cineva unde se pot gasi aceste membrane. E simplu de schimbat, cu putina indemanare in 20 de minute e gata si nu ai nevoie decat de surubelnita si patent.

Pata de ulei nu e o problema.

Cum ai zis ca ai luat-o de curand, trebuie sa ii schimbi si uleiul. Cu acesta ocazie (pt ca spui ca pata e pe centru) schimbi si garnitura de la buson si sita (filtrul) de ulei. Cu asta sper sa nu mai ai probleme.

Drum bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pata de ulei nu e o problema.

Cum ai zis ca ai luat-o de curand, trebuie sa ii schimbi si uleiul. Cu acesta ocazie (pt ca spui ca pata e pe centru) schimbi si garnitura de la buson si sita (filtrul) de ulei. Cu asta sper sa nu mai ai probleme.

Drum bun!

cauze posibile: lipsa etanseizare capac decantor ulei (capacul rotund de pe burta motorului) pentru unde de altfel si schimbi zeama in discutie; fie comanzi kit nou fie faci rost/confectionezi: doua garnituri carton mai impermeabil dupa modelul celor mai vechi )sau urmezi conturul sitei decantorului), sase saibe continue de arama si o saiba compresibila tot din arama cu sectiune circulara pentru surubul central (daca ai acest surub pe capac) de pe la vreun magazin de piese de schimb unde poti gasi astfel de oringuri generice ca diametru

alte cauze:

- joc axial care antreneaza uzura: a) cuzinetilor de palier; b ) saibelor compensatoare; c) nu in ultimul rand simeringului de palier, pe care il sfasie si care pe urma lasa sa scuipe ulei - de altfel motorul va varsa intotdeauna preaplinul pe acolo daca ai aceasta buba, reglandu-si singur cantitatea de ulei :Driver:

- lipsa garnitura intre volant si arbore, lipsa o ring intre volant si arbore

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauze posibile: lipsa etanseizare capac decantor ulei (capacul rotund de pe burta motorului) pentru unde de altfel si schimbi zeama in discutie; fie comanzi kit nou fie faci rost/confectionezi: doua garnituri carton mai impermeabil dupa modelul celor mai vechi )sau urmezi conturul sitei decantorului), sase saibe continue de arama si o saiba compresibila tot din arama cu sectiune circulara pentru surubul central (daca ai acest surub pe capac) de pe la vreun magazin de piese de schimb unde poti gasi astfel de oringuri generice ca diametru

alte cauze:

- joc axial care antreneaza uzura: a) cuzinetilor de palier; b ) saibelor compensatoare; c) nu in ultimul rand simeringului de palier, pe care il sfasie si care pe urma lasa sa scuipe ulei - de altfel motorul va varsa intotdeauna preaplinul pe acolo daca ai aceasta buba, reglandu-si singur cantitatea de ulei :D

- lipsa garnitura intre volant si arbore, lipsa o ring intre volant si arbore

Mike, esti prea drastic... Sa nu speriem omul, abia a luat masina :Driver:

Oricum ce spune Mike e foarte posibil, dar nu as vrea sa fie decat garnitura si inelele de cupru la pierderea de ulei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D deci cum spuneam ... o sa merg la mecanic ;) (uleiul a fost schimbat inainte sa o iau - nu are cum sa fie lipse garnituri pentru ca nu s-a umblat in motor niciodata, cel putin asa zice fostul proprietar, mashina are 80.000 km, cat despre membrana de la pompa sprits, mai am un carburator Solex 30 PIC(T) 2 ... s-ar potrivi de pe ala ? avand in vedere ca ce am eu pe broscoaie e Solex 30 PIC(T) 3 ? (recomandati alt tip de carburator?) si mai vroiam sa intreb ca nu am apucat sa ma uit ca nu am avut timp ... poate in weekend ... sper sa apuc ca in weekendul celallat iarashi lucrez :Driver: ... teava de eshapament se paote schimba ushor? nu trebuie sa "dai jos motorul" ? trebuie sa o schimb ca a mea e din INOX facuta de cineva ... si e prea groasa .. si suna ca dracu cand accelerez si vara o sa ma coc in mashina ca incalzeshte prea tare ... am vazut in catalogul BBT una COD 1050-2 ... daca si-a mai luat cineva si poate sa-mi confirme ca e ok ?

Modificat de vavi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) deci cum spuneam ... o sa merg la mecanic ;) (uleiul a fost schimbat inainte sa o iau - nu are cum sa fie lipse garnituri pentru ca nu s-a umblat in motor niciodata, cel putin asa zice fostul proprietar, mashina are 80.000 km, cat despre membrana de la pompa sprits, mai am un carburator Solex 30 PIC(T) 2 ... s-ar potrivi de pe ala ? avand in vedere ca ce am eu pe broscoaie e Solex 30 PIC(T) 3 ? (recomandati alt tip de carburator?) si mai vroiam sa intreb ca nu am apucat sa ma uit ca nu am avut timp ... poate in weekend ... sper sa apuc ca in weekendul celallat iarashi lucrez :Driver: ... teava de eshapament se paote schimba ushor? nu trebuie sa "dai jos motorul" ? trebuie sa o schimb ca a mea e din INOX facuta de cineva ... si e prea groasa .. si suna ca dracu cand accelerez si vara o sa ma coc in mashina ca incalzeshte prea tare ... am vazut in catalogul BBT una COD 1050-2 ... daca si-a mai luat cineva si poate sa-mi confirme ca e ok ?

E vorba de garnitura de la busonul de ulei. Adica acolo unde dai drumul la ulei sa curga. Are o garnitura de cupru, o saiba sa fiu mai precis. Daca nu e de acolo poate fi de la "filtru", chestia aia rotunda prinsa in suruburi de 10 (cred ca sunt 6 suruburi in total), pe mijlocul careia troneza busonul de ulei. Acolo ai o garnitura circulara perfurata de pluta/hartie. Poate fi si asta.

In legatura cu membrana pompei de sprit, cred ca merge, carburatoarele sunt de 30, adica ai multe sanse sa se potriveasca, nu dati cu :D . Poti experimenta.

Esapamentul se poate da jos fara sa umbli la motor. Cred ca vorbesti de toba. Pt asta trebuie sa dai jos intai tablele care sunt in jurul fuliei moror. Cheie de 10, un T ajuta. Apoi cu 13 si o surubelnita dai jos esapamentul la partea de sus, cu surubelnita ori cheie (in functie de coliere) decuplezi partea de jos unde face legatura cu tevile tip "J". Gata , e jos!

Asa poti inlocui esapamentul pt a scapa de zgomot. Nu stiu ce sa iti recomand ca sa substitui, depinde ce vrei. Poti opta pt un esapament sport (dar de obicei sunt mai zgomotoase) ori ceva clasic mai linistit, originalul e f indicat.

Partea cu caldurica... Multi ar vrea sa aiba asa climatizare.... Dar daca zici ca baga cald si nu da fum inauntru, e semn bun, nu pierzi ulei pe la tije.

Vezi ca ai un reglaj al intensitatii caldurii langa frana de mana. Daca nu functioneaza, incearca pe "manual", adica sa inchizi cu mana clapetele de sub bancheta spate.

asteptam noutati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok mersi, tinem minte notam si action. inca o intrebare ... la o prima "vedere" nu am vazut unde poate fi "butonelul" sau ce-o fi ... care atunci cand apeshi frana este actionat si se aprind stopurile pe spate ... la mine apas frana si franeaza si nu se aprind ... doar daca apas mai tare .... dar daca incetinesc cam cu 30 % ala din spate nu-si da seama ... ala se regleaza cumva? e ushor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok mersi, tinem minte notam si action. inca o intrebare ... la o prima "vedere" nu am vazut unde poate fi "butonelul" sau ce-o fi ... care atunci cand apeshi frana este actionat si se aprind stopurile pe spate ... la mine apas frana si franeaza si nu se aprind ... doar daca apas mai tare .... dar daca incetinesc cam cu 30 % ala din spate nu-si da seama ... ala se regleaza cumva? e ushor ?

pai la masinile astea "butonelul" se afla pe pompa centrala de frana,care banuiesc ca stii unde este....

acolo ai sa vezi langa locurile in care se infileteaza conductele de frana 2 "sonde"din care pleaca niste fire cu papuci asemanatoare cu cea de la motor(aia care-ti arata cand s-a incins motoru sau ca nu mai ai oloi in el sau cand n-ai presiune sau cand s-a busit motoru complet)....este posibil ca una dintre ele sa nu functioneze(chestii de fire)sau sa nu ai suficienta presiune in pompa(io am patit asa ceva)sau sa lipseasca cu desavarsire.

...sau am mai vazut la unii ca au contact d-ala de dacee la pedala,contact care ca orice piesa romaneasca de dacee se strica mai tot timpu....

pai la masinile astea "butonelul" se afla pe pompa centrala de frana,care banuiesc ca stii unde este....

acolo ai sa vezi langa locurile in care se infileteaza conductele de frana 2 "sonde"din care pleaca niste fire cu papuci asemanatoare cu cea de la motor(aia care-ti arata cand s-a incins motoru sau ca nu mai ai oloi in el sau cand n-ai presiune sau cand s-a busit motoru complet)....este posibil ca una dintre ele sa nu functioneze(chestii de fire)sau sa nu ai suficienta presiune in pompa(io am patit asa ceva)sau sa lipseasca cu desavarsire.

...sau am mai vazut la unii ca au contact d-ala de dacee la pedala,contact care ca orice piesa romaneasca de dacee se strica mai tot timpu....

aaa si daca zici ca se aprinde doar cand apesi mai tare cred ca nu ai suficienta presiune in circuitul de frana sau iti lipseste o sonda d-aia de care ziceam mai sus...

aceeasi problema am avut si io si atunci cand am remediat'o am constatat ca imi lipsea o sonda(nesimtitu ala de nea sima "a uitat"sa-mi puna si ca de a 2a sonda si chiar mi-a busit si filetu ala de acolo)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nah ca am rezolvat treaba cu carburatorul ... am luat de la alt carburator membrana pompa sprits si am inlocuit... cu ajutorul lui taica-meu si al vecinului :P ... a reglat avansul si alte cele si acuma toarce la relanti ... am rezolvat si cu farurile ca pe faza scurta nu mergea ala din dreapta... si cateodata nici pe faza lunga ... tot ala ... era de la sigurante bata-le vina ... weekendul viitor vad cu shtergatoarele si motorashul lor plus geamul sofer coboara cam 5 cm dupa care nu mai pot da jos ... s-a blocat in ceva ... (Asha am luat-o) ... o-m vedea macaraua aia ce nazuri face. despre frana ... intrebam ... cum mai exact se poate REGLA ... tu-mi ziceai ceva de fire ... dar nu are ceva de genu tija cu arc undeva sub pedala (eu nu am vazut) cum ziceai de alea de dacie ? alea de care ziceai tu langa pompa de frana cum se pot regla? :P imi merg stopurile dar se aprind tarziu ... la o cursa a pedalei de vro 40 % completata

Modificat de vavi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nah ca am rezolvat treaba cu carburatorul ... am luat de la alt carburator membrana pompa sprits si am inlocuit... cu ajutorul lui taica-meu si al vecinului :) ... a reglat avansul si alte cele si acuma toarce la relanti ... am rezolvat si cu farurile ca pe faza scurta nu mergea ala din dreapta... si cateodata nici pe faza lunga ... tot ala ... era de la sigurante bata-le vina ... weekendul viitor vad cu shtergatoarele si motorashul lor plus geamul sofer coboara cam 5 cm dupa care nu mai pot da jos ... s-a blocat in ceva ... (Asha am luat-o) ... o-m vedea macaraua aia ce nazuri face. despre frana ... intrebam ... cum mai exact se poate REGLA ... tu-mi ziceai ceva de fire ... dar nu are ceva de genu tija cu arc undeva sub pedala (eu nu am vazut) cum ziceai de alea de dacie ? alea de care ziceai tu langa pompa de frana cum se pot regla? ;) imi merg stopurile dar se aprind tarziu ... la o cursa a pedalei de vro 40 % completata

Geamul de obicei se gripeaza. da jos fata de usa si unge bine mecanismul. De obicei asa se rezolva.

La frana ai o sonda care actioneza stopul pe frana in functie de presiunea din pompa. Fa cum a zis si Silviu, aeriseste bine franele, incepand de la pompa si terminand cu rotile (nu ar fi rau sa schimbi si lichidul de frana cu ocazia asta), si incearca sa cureti bine contactele de la sonda. Pompa e foarte expusa si mai oxideaza cate un contact. Si dupa cum spui, ai cursa cam lunga la pedala, cred ca arerisirea sistemului rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!