Jump to content

Ajutor, ca-s incepator !


Profy
 Share

Postare recomandată

Am reglat supapele, si merge ok masina, ieri aveam 100 km/h cand prietena m-a rugat s-o las mai moale... asta e :).

Doresc in schimb sa obiectez din link-ul de mai sus faptul ca scrie 0.20 mm si in toate cele-lalte indrumari pe care le-am citit ( ca am cictit mai multe si in mai multe limbi.. ) scrie ca spatiul trebuie reglat si tinand cont de zonele climatice si pt. noi in RO. sau HU peste tot recomanda 0,15 mm...

Acuma care-i adevarul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia-i facut bine la 0,15 mm. Se simte, nu e asa? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)
Ia-i facut bine la 0,15 mm. Se simte, nu e asa? :P

Deci, m-am speriat rau numai cand am auzit cum suna de curat. Am vrut sa-mi dau pumni in cap numai ca am masina parcata in loc public si chema lumea salvarea :P... Ca io' am piscalit acolo cand am luat masina si am cam dereglat :) .

Am lasat partea din stanga ( pist 3-4 ) sa vad cum se comporta, si abia astept sa ajung acasa sa le reglez ca si acolo se aude ( mult mai incet decat in dreapta ) un pic tacataca... Dar aici n-am piscalit eu inca...

Modificat de Profy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Azi am reglat si pist. 3-4 . Se aude smooot adica,,, calumea si silentios, si intre timp am schimbat si bujiile .Am pus 4 bujii Brisk si de-ocamdata zboaraa masinuta :(. Sper sa ramana asa, si sa nu cedeze ca si cu bosch-urile in juma' de an.

Hehe si intre timp am scapat de portocale, ( semnele de exclamare pt. incepatori ) in 19.05 am implinit un an de cand am permis de conducere. Sper sa nu am evenimente neplacute nici de-acum incolo :D. :(

Modificat de Profy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce portocale? Ca-s galbene, in mod normal li se zice lamii (lamai :(. Acum esti pe cont propriu, pe persoana fizica ca sa zic asa, sa ma fac inteles!

Cum anume au "cedat" bosch-urile? Erea negre? Cum erea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)
Pai de ce portocale? Ca-s galbene, in mod normal li se zice lamii (lamai :icon_thumright:. Acum esti pe cont propriu, pe persoana fizica ca sa zic asa, sa ma fac inteles!

Cum anume au "cedat" bosch-urile? Erea negre? Cum erea?

Un picut da, erau negre adica aveau unstrat subtire de scrum... Dupa aia am reglat si acum bujiile au culoarea maronie fara scrum :vaidecapulmeu:.

Si pe de-asupra au mai cedat si din cauza ca am scos conducta aia care face legatura intre camerele de preancalzire de unde intra caldura in masina ( tocmai sa nu mai intre caldura ca-s stricate levierele alea de care ar trebuii sa fie conectate bowdenurile de la manerele de incalzire... ) si cred ca neavand o racire pe masura au crapat ( au ceat ) ca numai pe partea de unde lipsea chestia aia au murit...

Deci nu zic ca bosch e de vina ci mai degraba eu... si pe deasupra nici nu erau model prescris... w7bc ceea ce am aflat ca sunt pt alt tip de motoare.

Noah , dar invatam pana traim.

Modificat de Profy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna !

Am ajuns la aproximativ 1 an de broscareala si sa-ntamplat prima data cand am ramas pe marginea drumului ca s-a oprit broasca din mers, si mai are benzina aproape plin...

Totul a-nceput acum vreo trei sapt, cand am mers vreo 27 km, am parcat si la pornire innapoi n-a vrut sa porneasca, desi pana acolo am mers foarte fin fara sa faca fite chiar si cu peste 90 km/h ...

Dupa cateva ture de impins masina an fata si annapoi, tot n-a pornit. Am verificat aprinderea , bujiile, desi cand dadeam cheie sa pornesc simteam ca cu aprinderea n-are probleme... m-am uitat la filtrul de benzina ala mic din comp. motorului de dinnaintea pompei de benzina, si era gol golut. Stand asa neputinciosi, socrul meu mi-a spus ca sa-ncercam sa tragem un pic benzina cu gura prin teava de alimentare dand jos filtrul de benzina ca poate-i infundata teava sau in rezervor, (depuneri etc...). Am zis ok sa vacem. Zis, facut si se umpluse iar filtrul cu benzina dupa suctie :Driver:. Am apasat pedala de vreo 2 ori sa alimentez carbul si aparusa umiditatea la baza tijei papagalului ( ca binenteles e roasa treaba , da nu picura, se umezeste doar si asta cand nu e pornit motorul )

Am dat cheie si a pornit.

Binyeee, am diagnostizat infundatura in rezervor.

A doua zi am dat jos rezervorul am bagat cateva pietricele si suruburi, am balansat stiti voi cum, si am clatit cu apa si cu benzina, am suflat si curatat si sita aia de la teava de iesire a benzinei. Dupa ce am montat totul 2 zile a mers perfect de am crezut ca am rezolvat problema, dar a tria zi pe un drum mai lung s-a oprit masina din mers de parca n-avea combustibil cu un pic de zgaltaiala desi am fost la peco innainte sa pornim...

Tras benzina , pornit, ajunsi la pescuit, verificat, habar n-avut ce-i baiu, ajunsi acasa.

A doua zi am dat jos carburatorul, l-am demonta am suflat in toate oruficiile l-am clatit cu bezina sters cu burete si carpa unde aveam acces, l-am montat annapoi, am reglat ralanti-ul, mers frumos 2 zile cand iarasi a murit la fel ... :lol:, tras benzina cu gurita, umplut filtru, dat 2 pedale sa alimenteze carbul, pornit si ajuns acasa, enyervat rau, dat cu piciorul in cauciuc, amenintat cu vanzarea si asta - basta.

Nah, am scris toata povestea asta ca poate a mai fos cineva in situatia asta si ma poate ajuta. Am scimbat intre timp filtrul de benzina am curatat filtrul de aer.

Oare am probleme cu pompa de benzina, cu carburatorul, cu ce oare ( desi carb-ul mi s-a parut ok fara orificii infundate... ).

An schimb ma deranjeaza sita aia mica de filtrare din rezervor, care este trasa pe capatul conductei de cupru, deoarece pa improvizata , legata cu sarmulita, etc dar la sa treaca benzina si apa si aerul , deci nu e murdara sau ceva, doar ca m-am chinuit s-o montez innapoi pt. ca am eliminat sarma si am infasurat un pic de aluminiu sa prinda pe capatul conductei. In fine eu cred ca acolo merge benzina ca de cate ori trag cu gura vine usor. ( deja devin dependent de benzina incetul cu incetul, ca altul de alcool, daca m-apuc si de fumat o sa am o problema cu focul :)) ).

PS: Help

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai omule!!

Pompa de benzina are niste supape ( doua ca orice pompa). una dintre ele ( prima dinspre rezervor) e de retinere: nu lasa benzina sa se scurga inapoi in rezervor cand e oprit motorul. Vezi ca supapa aia are ceva!!. Cu alte cuvinte schimba pompa. Mai vezi si "cuiul pontou" sau supapa de "preaplin" din carburator, din capac. S-ar putea sa blocheze pe inchis. Da aproape sigur e pompa! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok .

La asta ma gandeam si eu, dar mai astept pareri...

Si din seria "sa ne mandrim cu ce-am mai montat pe broscute" va informez mandru ca cu ajutorul lui EPE, DUDU nostru a primit o pereche de bare de protectie originale, fidele anului de constructie al modelului, foarte stralucitoare :). Tot in aceeasi rubrica se prezinta montet si o pereche de oglinzi laterale, tot stralucitoare.

...si dovada cu poze, dar sunt facute innaintea schimbarii oglinzilor.

post-7706-1185708633_thumb.jpg

post-7706-1185708642_thumb.jpg

Modificat de Profy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ponpa de benzina noua n-are cum sa strice da-ncearca daca nu ramine cuiul pontou (pointeau :) inchis. Adica cind esti in pana , sufla spre carburator. Tre sa poti sufla. Daca nu, bate cu ceva in capacul carburatorului si sufla pe urma. Probabil ca aia e, daca poti sufla. Bafta. Schimba cuiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum zici parerea mea este ca teava de benzina de la rezervor la motor are ceva mizerie si aia face cate o data pe " dopu" si obtureaza teava .Si noi am patit asa la masina lui Buju si am schimbat tot ce se putea schimba la alimentare ,inclusiv rezervor,mergea ce mergea si iar se infunda.Solutia a fost desfundarea conductei de cupru cu un fir de otel dintr-un capat pana in celalalt,rezultatul fiind OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mah tu ai bagat Diesel la saraca masina ... lasa ca ne intalnim noi si te trag de ureche. :blink: apropo, in Timisoara cand eram student aveam un prieten care tata-sau ii mai dadea ceva Mercedes break mare... nu shtiu modelul, zapacitul asta, nu shtiu ce avea in cap, dar in loc de motorina la Benzinarie a bagat benzina si nu si-a dat seama. a mers ce a mers pana s-a oprit. de tot. :) unii oameni ... desi o conducea de ani buni de zile :) PROFY RECUNOASTE !!!! :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica si conducta, dupa cum spunea karcsi, si mai ales verifica furtunele de legatura sa nu fie crapate si sa traga aer in loc de gaz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am vorbit cu Peter, care m-a luminat cu faptul ca in carburator tre sa existe o chestie pe care eu n-am vazut-o cand l-am desfacut.

E vorba de putuca aia strambata-n jos care cred ca se numeste cioc de sprit sau ce... o chestie de alama sau cupru, ce iese dintr-o gaura in partea dreapta al corpului carburatorului, in interior spre gatul de jos al carb-ului.

Si sunt sigur ca nam vazut asa ceva, deoarece cand am apasat pe clapeta( ca si cum as apasa pe pedala de acceleratie ) , benzina din camera plutitorului sprita efectiv in sus ca o fantana din aia arteziana.

Intrebarea mea vine asa : Poate sa fie asta raspunsul la problemele descrise mai sus ? In afara de faptul ca nici nu am curajul sa ma gandesc ce poate sa se-ntample daca treaba aia metalica a ajuns in camera de ardere al vre-unui piston... :king:

Modificat de Profy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca da! Piesa aia ar trebui sa dea un sprai si sa dozeze oarecum. Gasesti tu una de la un carb vechi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm, "papagalu" ala nu poate genera problemele pe care le ai tu. el poate doar sa creeze fenonem de innecare, ingatuiri in accelerare, consum mare, practic el are rolul de a suplimenta amestecul de carburant in accelerare. dar de aici pana sa nu mai porneasca masina, e cale lunga. eu cred ca ai un gunoi pe teava de alimentare, care face pe dopu, la fel cum a zis karcsi. eu iti recomand sa le elimini pe rand.

as zice sa faci o proba cam ciudata, dar clara, deloc periculoasa in anumite conditii. iei o sticla de 2 l, o umpli cu benzina si o pui in compartimentul motor, in partea stanga, si alimentezi pompa de benzina direct din ea, si pleci la drum. binenteles, te asiguri ca sticla respectiva nu se mista, legand-o cu o sarma, ceva.

daca sa zicem, iti face probleme in continuare, inseamna ca problema este undeva in segmentul filtru benzina - pompa benzina - cui poantou. sunt singurele componente care pot duce la fenomenele date de tine. daca ar fi asa, eu banuiesc pompa de benzina, daca nu e noua, sau cuiul poantou.

bafta! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zi-mi ce tip de carburator ai ca am eu unul si daca se potriveste itsi dau putsa aia. eu am avut o data mizerie pe porcaria aia si la fel... nu-mi mergea. era masina la dopo inca in reparatie. a suflat prostia aia cu compresorul si a ieshit afara o bucata de lemn, o aschie ... dracu stie cum a intrat acolo ... :) nah lasa ca te sun si te intreb direct :) cine stie cand intri p-aci :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune mana de curata bine sita de la iesirea din rezervor si conducta de benzina. la fel ca si tine am patit si eu acum la OS. o data in parcare la lukoil in OS dupa ce am mers cei 420 de km intre Arad si OS, o data in parcarea de la Vlahita si inca o data in Sighisoara. am invinuit pompa de benzina (era chiar sa o schimb daca gaseam o tija de 100 caci a mea de pe motor era de 108 iar pompa de rezerva era cu tija de 100) si ea saraca nu avea nici o vina cu exceptia stutului de intrare in pompa. stut l-am scos cu tot cu furtun cand am vrut sa-l scot sa vad ce e cu pompa si pe care l-am lipit cu ceva negru si urat mirositor de la sorin (sorine inca o data mare multam :)) ) .

in sighisoara abia am tras benz cu gura din conducta si cand a pornit a aparut mizerie in filtru, filtru care pana atunci era curat curat. masina a mers super ok in rest mai putin fazele de porc cauzate de mizerie.

pune neaparat ciocul caci nu e ok fara. pana acum asa ai circulat? unde e? a avut carburatorul cioc sau s-a pierdut la o demontare-montare? sa fi cazut in timpul functionarii si sa fie pe undeva prin admisie? in camera de ardere nu prea are cum sa ajunga din cauza supapelor asa ca nu cred ca e cazul sa intri chiar in panica dar nici ok nu e daca e prin galerie pe undeva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara a venit VAVI pe la mine cu un carb, destul de carpit din care am scos putza aia care chiar lipsea de la ala de pe masina mea. Si nu tin minte sa fi intalnit asa ceva in cele doua ocazii cu care am demontat carbul, asa ca lipseste de ceva vreme.

Nu stiu daca a cazut in timp ce mergeam cu masina sau nici nu era, desi i-mi aduc aminte ca atunci cand am cumparat masina un tip care a avut mai multe broscute in oras la mine , (dar nu se mai ocupa"...) s-a uitat in carburator ( montat pe masina ) si a spus ceva de genul ca "e o chestie in carb unde picura si ar trebuii sa dozeze".( mergea mot. la ralanti )

Si eu n-am inteles ce vrea sa zica, dar cred ca acuma intzeleg...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa verific daca am probleme cu cuiul poatou ?? Desfac si suflu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfaci capacul carb. Il dai jos de pe carburator, il intorci in sus fata de cum sta el normal si sufli pe teava pe care intra benzina in carb. Daca e bun ar trebui sa nu poti sa sufli, adica cuiul sa inchida perfect doar datorita gravitatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...asa verifici daca tine inchis...dar la tine ar fi problema ca ar ramane inchis si cand se termina benzina din camera, si coboara plutiorul. mai intai verifici cum a zis victor pe urma il tii in pozitie normala si impingi incet in tija aia, si vezi daca acolo unde inchide, nu cumva ramane blocat, sau ceva de genul. este foarte posibil sa fie ceva in el are blocheaza, asa ca ar fi bine sa faci teste de mai multe ori, eventual sa-l dai jos de tot de pe capacul carburatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am facut, si cand am suflat in teava aia, si cu capacul carb-ului invers, nu am putut sufla doar cand m-am fortat tare. Si atunci abia sesizabil... cu capul in sus, adica in pizitie normala pot sa suflu si mere ok aerul.

in schimb plutitorul di camera carbului avea un unghi ciudat si cred ca nu prea apasa pe cui, deoarece nu mai avea loc.

Asta de cand am desfacut prima oara carbul sa-l curat. Probabil atunci s-a intamplat ceva si sa fortat un pic.

Aseara am dat cateva ture, si mi-a placut, accelera mai bine, mai fin ( nu zgaltzaie cand ma deplasez cu viteza mica in trepte mai innalte de viteza ).

Mai tre sa-ncerc pe distante lungi, sa nu moara si ar fi ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a mai umblat cineva cu broasca , fara ciocul de sprit, poate sa-mi zica,, cam cu cat a consumat mai mult decat cu ciocul pus innapoi.

Ca la mine manca muuult broasca fara cioc. vreo 15% in oras, poate si mai mult :D

Modificat de Profy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a mai umblat cineva cu broasca , fara ciocul de sprit, poate sa-mi zica,, cam cu cat a consumat mai mult decat cu ciocul pus innapoi.

Ca la mine manca muuult broasca fara cioc. vreo 15% in oras, poate si mai mult :blink:

je, cu mama reglajului si tot imi halea 12-13 in oras, ulterior a coborat la 11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!