Jump to content

Senzori De Parcare Oem sau AM


zeus
 Share

Postare recomandată

@Valentin: din ce stiu eu nu e pasul torsadarii diferit, doar culorile difera ca sa usureze identificarea conectarii (infotainment, convenience, drive train etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am demontat unitatea PDC si am vazut ca in pini 7 si 14 sunt fire de de Gateway sau cel putin asa cred.Firele de la can nu au culoarea portocaliu/verde si portocaliu/maro? Nu as putea sa-i pun direct in pini 6 si 15 de la OPS? Si in pinul 3 de la PDC ce se transmite?

NU poti, ti-a explicat valentin de ce.

 

Pinn 3 o alimentare cu plus dupa contact de care nu mai ai nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de putin ajutor. Doresc sa inlocuiesc buzzerul PDC din fata la un Passat B6. Am desfacut compartimentul de la sigurante si cel cu usita dar tot nu gasesc buzzerul defect. Unde anume este acesta situat? Eventual o poza mi ar fi de mare ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, a incercat cineva

Parking Sensor Parking Dynamics

 

http://www.parkingdynamics.co.uk/Vehicle-Sensors/Audi/Audi-Parking-Sensor-Parking-Dynamics-PD1-Front-%26-Rear-Pack

 

Sunt curios daca sunt o varianta de luat in seama. Avantajul este ca nu se mai dau gauri in bara.

 

Si varianta chineza  :lol:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/New-Electromagnetic-Auto-Car-Parking-Reverse-Backup-Radar-Sensor-Reversing-Kit-/310680306676?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item4855fd43f4

 

Ms

Am montat eu, a doua varianta (cel putin asa pare din imagine, eu le-am luat direct de pe co.uk, au venit in 3 zile; nu am rabdare pe .com din china ca dureaza o luna). Cat despre prima varianta (cea scumpa), cred ca este vorba doar despre marketing. Se comporta foarte bine cei montati de mine. Semnal sonor scurt la actionarea R pt ati indica ca se "armeaza". Cand dai cu spatele ai doi indicatori de sonor; un beep beep (cca 30 cm de obstacol) si un beeeep mai lung (cca 10 cm de obstacol). Practic te lasa sa parchezi foarte aproape de obstacol, odata ce te-ai obisnuit cu semnalele sonore. Eu mai intai m-am jucat o ora pe langa alte masini si foarte usor. Apoi am incercat si spre zid, si a fost ok, s-a parcat bine. Montarea lor se face foarte usor; iti pot da si indicatii directe daca doresti.

Modificat de illusions
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact de ce aveam nevoie, o sa comand si eu. Stiu ca din china dureaza cam o luna.

As fi recunoscator pentru indicatii, imi poti lasa PM sau aici daca mai intereseaza si pe altcineva

 

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ar interesa și pe mine, dacă se poate și ceva detalii despre montaj.

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bara se da jos asa --

Inainte de a o da, se masoara cca 45-50 cm de la sol in inaltime pt a vedea exact unde trebuie lipita antena pe interior. O sa vina situata exact sub numar. Se curata foarte bine cu alcool partea de interior unde urmeaza sa lipim antena dintr-un capat pana intr-altul. Apoi, se lipeste antena, incepand din partea dreapta a barii pt ca mufa antenei trebuie lasata in partea dreapta, pt ca tot acolo avem becul de marsarier. Antena incepe a fi montata putin din curbura barii si se merge la fel pana in partea cealalta; restul antenei ramase in partea stanga se taie pur si simplu cu o foarfeca. Dupa ce antena este montata, peste venim cu banda izoliera simpla neagra. O sa avem nevoie sa tragem doua ture cu ea pt a acoperi in intregime antena. Asta facem pt a nu interfera cu bara de metal, cea de pe caroserie pt situatii de accident. Calculatorul senzorilor se monteaza in spatele stopului drept, are dublu adeziv. Din el pleaca un cablu cu mufa pe care o sa-l scoatem printr-o supapa de cauciuc situata in coltul drept al caroseriei. Asa ajungem cu el afara si-l conectam la mufa antenei. Apoi, avem un alt set de cabluri, patru la numar. La un capat sunt grupate intr-o singura mufa care intra in calculatorul senzorilor. La capatul celalalt avem doua fire pt un mic difuzor. El poate fi montat oriunde, are dublu adeziv desemenea. Eu l-am pus initial in portbagaj, dar nu se aude suficient daca muzica merge. Apoi l-am pus in spatele tetierei din spate, cea din mijloc, dar firele se vedeau urat. Intr-un final, l-am tras din spatele stopului drept pe sub capitonaj pana in stalpul drept al usii din spate, apoi am urcat cu el in sus, spre plafoniera, si l-am scos exact la stopul de sus de pe luneta unde l-am si lipit central pe acesta. Nu se vede rau deloc, sunetul oferit este suficient pt a-l auzi chiar si cu muzica, iar firele desemenea nu se vor obs sub nicio forma. Recomand. Odata montat si micul difuzor, ne mai raman doua cabluri din cele patru. Aceastea reprezinta plusul si minusul calculatorului de senzori cu care plecam spre becul de marsarier de pe portbagaj prin acel tub arcuit care-l sustine. Odata ajunsi in partea de sus la becul de marsarier, il scoatem de acolo si identificam firele. Ele sunt de aceeasi culoare, maro. Dar, unul este gros si altul subtire. Cel gros este plusul, iar cel subtire este minusul. Facem conexiunea finala de rigoare si-am terminat. In pachetul de senzori mai sunt 2 cleme, 2 soricei si vreo 2 benzi mici de dublu adeziv, cu care nu facem nimic. Urmeaza proba. Cheia in contact in pozitia a doua, fara a porni motorul. Ambreiaj si frana calcata, bagam in marsarier. In acest timp odata aprins becul din spate de marsarier, primim si un beep scurt de armare a senzorilor. Coboram jos din masina si in spatele barii cu mainile larg deschise incercam sa ne apropiem de bara. Senzorii o sa reactioneze cu un semnal sonor linistit, iar apoi cu unul continuu. Asta ins ca merg. Cel mai bine este ca dupa sa probati ca si mine de altfel pe langa alte masini parcate, usor usor. Cand incep semnalele sonore sa se prezinte, scoateti din R, puneti frana si coborati pt a identifica distanta. Apoi din nou in masina, continuand a da cu spatele pana prindem un alt semnal sonor. Coboram din nou pt a identifica distanta. Asa o sa aveti idee la ce distanta reactioneaza semnalele sonore. Eu m-am obisnuit foarte repede. Sunt foarte precisi. Am tot parcat cu spatele spre diferite masini, ziduri, borduri inalte, etc. Am reusit 2-3 cm fata de obstacol. O apropiere mai mult decat suficienta. Succes !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte detaliat, mersi.

Am dat comanda de senzor, astept sa ajunga sa ma apuc de treaba.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa-mi spuna si mie cineva daca exista codul acesta (1T0 919 475S) pentru modulul PDC/PLA/OPS? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Hayate. Aici unde ma aflu acum, am avut ocazia sa cumpar un kit retrofit PLA care are controllerul cu S in coada. N-am bagat de seama decat azi si am cautat pe net codul dar n-am gasit decat o referinta la unul similar de Audi, cu mentiunea ca nu suporta decat PDC/PLA, fara OPS. Sper sa nu fie cazul si pentru asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc D@ny. Acu' am dat de alta temere: o sa fie compatibil cu B6-le din 2008?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D@ny@pe Passat CC 2010-2013 vandut NUMAI in China.

EWS, cum sa nu suporte OPS un modul care stie PLA? Suporta OPS fara probleme. La fel, nu ar trebui sa ai nicio problema in a-l monta pe un B6 din 2008.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acu' am gasit si eu ceva referinte la 1T0 919 475R (o fi un catalog mai vechi pentru ca se opreste la R, nu stie S) si intr-adevar, mentioneaza: numai in China, 2010-2013, Passat CC. Multumesc tuturor. Era sa-l iau un pic la impins vagoane pe vanzator.

Modificat de EWS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si 1T0 919 475S si 1T0 919 475R apar in Etka ca fiind montate numai pe FAW VW... dar asta nu este o problema. O sa functioneze

 

Eu pe a mea am 1T0 919 475P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa-mi spuna si mie cineva daca exista codul acesta (1T0 919 475S) pentru modulul PDC/PLA/OPS? Multumesc.

 

Daca nu l-ai luat inca, eu zic sa n-o faci. Desi nu m-au preocupat prea mult versiunile din China (ver S), am impresia ca acestea nu suporta decat PLA 2. Asa ca este posibil sa trebuiasca sa investesti masiv in ABS, senzori, posibil can, etc.

Studiaza cu atentie inainte de a cumpara.

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modulele cu 1T0 sunt PLA 1.5, cele cu 3AA sunt PLA2.0

Cum a zis si Florin, poti pune linistit 1T0919475S. Toate modulele PLA sunt Made in Germany, fie ca echipeaza masini din Europa sau din China.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, Dane. Faza cu 1T0 vs 3AA o stiu de multa vreme, ca doar am discutat cu tine pe privat despre intentia ta de a-ti monta PLA acum cativa ani.  ;)

Asa cum am mai spus, eu n-am montat niciodata S. Daca tu sau altcineva ati montat S, atunci case closed, insa daca doar judeci dupa prefix, trebuie avuta mai multa grija.

 

S-urile de pe CC-urile chinezesti sunt puse pe masini mai noi de 2012, cu ABS-uri si IC-uri similare celor de B7. Cu prefixe 3AA, respectiv 35D

http://club.autohome.com.cn/bbs/thread-c-905-19889016-1.html

 

Chiar daca se folosesc tot 10 senzori sa nu fie probleme de compatibilitate cu ABS-ul. Nu zic ca sunt, ci doar ca trebuie verificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valentin: am gasit si eu thread-ul acela. Vanzatorul sustine ca tot ce este cu 1T0 este PLA 1.5, pentru PLA 2.0 codurile sunt cu 3AA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este irelevantă asigurarea vânzătorului, iar eu nu contrazic pe nimeni care susține asta. Potrivit ETKA, LA modul ăla se conectează 10 senzori, așadar nu poate fi vorba de parcare perpendiculară. Ce este neclar și pare ca va trebui s-o lămurești tu, este dacă modulul comunică cu ABS-ul tău. Asta cred că ar trebui să-l întrebi.

ABS-ul tău nu seamănă cu cele care se montează în China, care sunt de tipul celor de pe B7. PLA 1 sau 1,5 sau 2 nu contează, ca nu greu să schimbi 2 senzori pe spate, ci comunicația dintre modulul de PLA și celelalte componente. Cere-i să-ți confirme asta...

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valentin: e drept ca nu pot avea incredere in ceea ce zice (in fond interesul lui e sa-si vanda marfa), dar insista ca a vandut cateva pana acum, toate cu S, si nu a avut reprosuri. Eticheta pe kit zice "Park Assist PLA for Passat B6 3C". In poza nu am vazut clar sufixul de pe controller, dar in pachet e un controller cu sufixul S.

M-a intrebat daca vreau de B6 sau B7, i-am zis clar: B6 si mi-a zis ca pentru B6 vinde cu 1T0, pentru B7 numai cu 3AA. N-a inteles el prea bine ce vreau, ca zicea ca imi vinde si 1T0 pentru B7 dar nu mi-l accepta inapoi daca nu functioneaza. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Generatia mai noua - gen Passat B7, VW CC - au modul ABS cu seriile - 3AA 614 109 x,  module de parktronic cu 3AE 919 475x, respectiv Can gateway cu 7N0 907 530xx

 

deci, nu au cu 1T0919475x.

 

asa cum ne-am obisnuit, fata de masinile fabricate de VAG in Europa, cele din China sunt un fel de struto-camile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Manuel N. a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!