Jump to content

Sonda lambda


Recommended Posts

Dani Michescu
în urmă cu 17 ore, Moog a scris:

Prima eroare poate fi de la GPL. A 2a nu... Rezolva 2 mai întâi, e motorașul ala din față dreapta spre baterie. Furtune sarite, motor bușit, e tipic, se arde... 

După care ștergi erorile și mergi NUMAI pe benzină citeva zile. Vezi dacă mai apare eroarea...

Dacă nu mai apare, te duci la service GPL și rogi sa ți-o calibreze din nou. 

Salut.

Multumesc pentru feeeback.

Te referi la pompa de aer secundara?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Moog

    299

  • ionel.d.2007

    57

  • xxnelu

    51

  • Ursu82_kiki

    42

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Eram pe acelasi principiu cu tine dar aceste bujii au costat 200 de lei, sunt cu iridiu si au mers doar 30k (probabil asta inseamna peste 60k in km nemtesti cat trebuiau sa tina) si au ajuns la 1,25 d

Aha, eu credeam ca are vreun fel de reglaj pe acolo, surub/inbus ceva! 

Dacă ai tigaie după 2001 sonda 1 e uego cu 5 fire, sonda 2 e cu 4... Schimbă sonda 1 dacă e bulita și lasa combinațiile... Pe dedicată nu universală...  Sau ia-ți o bicicletă  

Posted Images

Dani Michescu

Salut!

 

Dupa o noua scanare mi-a aparut eroarea de mai jos.

Aveti idee de la ce o fi?

Mentionez ca am schimbat bujia de pe cilindrul 1, am sters eroarea, dar tot apare si in continuare am check engine aprins.

IMG_20200812_142745.jpg

Link to post
Share on other sites

Vezi dacă ai missfire și pe gpl și pe benzină... Gr 14-15-16

Link to post
Share on other sites
Dani Michescu

Mai exact, sa verific pe VCDS cand e pe benzina dar si cand e pe gaz, nu?

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
Xman_ghio

Salut!

 

Pentru un Golf V 1.4 motor BCA, sonda lambda (Bank 1 Sensor 1 - cea dinainte de catalizator) a fost schimbata acum 1 an (cu dedicata Bosch). A functionat foarte ok... pana azi cand a dat eroare: P0134 O2 Sensor Circuit No Activity Detected (stiu!!! nu am apucat sa iau un VCSD inca ? De fapt nu a aparut eroare in bord deloc; doar dadea putin "in nas"; eroarea a aparut doar la scanare.

 

Dupa stergerea erorii si cateva drumuri in oras totul inca ok, nu a mai reaparut. Pornit si stins motor de vreo 10 ori si tot nu a aparut. 

 

Intrebarea este: dupa cate cicluri de pornire/repornire se inregistreaza in ECU eroarea daca inca este o problema? Sper ca poate am scapat doar cu o eroare trecatoare sau ea reapare dupa un numar X de cicluri de pornire/repornire. Masina acum functioneaza ok.

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Posibil sa scapi numai cu atat...

Dar deobicei la drum lung, sau dupa mai mult timp de mers oras apare ceva...da eroare numai daca e sigur de ea...Sonda trebuie sa se incalzeasca etc...

Nu dupa ce ai pornit, stat 1min si oprit :)

Link to post
Share on other sites
Xman_ghio

@Moog: merci! Sa vedem daca mai apare ceva; momentan functioneaza ok. Ideea este ca nu a aparut eroare in bord; doar la scanare a aparut stocata eroarea in ECU.

 

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
Xman_ghio

Salut!

dupa ce a mers ok 2 saptamani am mai scanat proactiv (nu am eroare in bord, dar am mai avut vreo 2 cazuri cand a “mers inecat” - practic nu amestaca bine aer/combustibil). Am eroare de “slow reaponse” pe sonda. Intrebare: am de vreo 2 luni fisurat flexibilul de la toba de esapament. Poate sa fie eroarea de acolo (pentru ca flexibilul scapa aer si face putin zgomot) sau s-a dus iarasi sonda? (Dupa 1 an si 15.00km? Am luat dedicata Bosch)

Link to post
Share on other sites

dap, de acolo e cel mai probabil. Influenteaza amestecul de carburant 

Link to post
Share on other sites
Catalin#22

Salut !

 

Ma poate ajuta cineva cu urmatoarele erori ?

 

Passat B6,2.0 fsi(BLR),2005

 

P0030  - trebuie doar sa schimb sonda ?Stiu ca pe evacuare sunt vreo 4sonde, B1S1 e cea precatalitica ?

 

 

4  coduri de defecte:
000048 - B1; Sonda 1 
               P0030 - 004 - circuit încãlzire întrerupt - MIL aprins
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 11100100
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 2
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 0 km
                    Indicator de timp: 0

             împrejurari cod:
                    RPM: 720 /min
                    sarcina: 28.6 %
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: 56.0*C

000808 - Senzor de detonaþie 1 (G61) 
               P0328 - 001 - semnal prea mare - MIL aprins
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 11100001
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 6
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 0 km
                    Indicator de timp: 0

             împrejurari cod:
                    RPM: 10200 /min
                    sarcina: 100.0 %
                    viteza: 255.0 km/h
                    temperatura: 215.0*C

000819 - Senzor de detonaþie 2 (G66) 
               P0333 - 001 - semnal prea mare - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100001
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 0 km
                    Indicator de timp: 0

             împrejurari cod:
                    RPM: 10200 /min
                    sarcina: 100.0 %
                    viteza: 255.0 km/h
                    temperatura: 215.0*C

000406 - Senzor temperatura de ulei motor (G8) 
               P0196 - 004 - semnal neplauzibil - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100100
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 0 km
                    Indicator de timp: 0

             împrejurari cod:
                    RPM: 10200 /min
                    sarcina: 100.0 %
                    viteza: 255.0 km/h
                    temperatura: 215.0*C

Link to post
Share on other sites

da, se refera la sonda de inainte de catalizator. 

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

salut, la un Vw golf 4 1.6 16v , BCB , am racordul flexibil deteriorat. Este posibil sa apara defectul asta in vcds:

1 Fault Found:
17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current
            P1178 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent

Multumesc pentru raspuns.

Link to post
Share on other sites
andrei_221

la BCB flexorul este dupa catalizator, deci nu ar putea sa influenteze.

si este eroare de tip electric. deci alta sonda 

 

Link to post
Share on other sites

Ai sonda 1 cu probleme... E timpul de-o schimbare... 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri