Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

Salut,

care ar fi cauza? sonda functioneaza,motorul este in parametrii optimi...precizez ca acum o saptamana am schimbat bujiile si o bobina pentru ca imi dadea masina rateuri ( a durat 6 luni pana si-a dat seama un mecanic ca e vorba doar de bujii ?)

Precizez faptul ca aceasta eroare mi-a mai aparut dar nu imi aprindea si martorul de check engine(acum l-a aprins).Poate fi si de la benzina proasta? Nu am mai bagat de mult benzina 99 in ea ?

PS:Seat Leon, 1.4TSI CAXC

75464133_479942615956731_439030113888108544_n.jpg

Modificat de Grideanu98
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, imi puteti raspunde si mie daca eroarea urmatoare e de la sonda de dinainte, sau dupa catalizator? Golf 5, 1.6 FSI, BLP.

17443 - Sensor for NOx (G295) 
            P1035 - 001 - Signal Implausible

Citind pe aici am observat pareri diferite.

Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de la senzorul NOx, de dupa catalizator. E o problema comuna la FSI-uri (motoare BKG, BAG, BLP) si nu se rezolva decat cu inlocuirea piesei (care este formata din modul electronic si sonda). De obicei este defecta sonda, nu modulul electronic, insa nu garanteaza nimeni ca daca iei sonda aftermarket rezolvi.

 

Modificat de vwmkv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspunsul rapid. Asta verifica doar eficienta catalizatorului, nu? Nu da si semnal pentru amestec. Are ceva daca continui sa merg asa? La testul de catalizator de la block 046 am valoare mare, am citit ca trebuie sa fie sub 0,5 si la mine e 2,16 insa totusi zice ca e ok.

Screenshot_20191201-161347.png

Modificat de dzsani
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dzsani normal ca "are ceva" daca mergi asa cu ea; daca nu avea nimic nu puneau piesa acolo, nu? 

Din cate m-am interesat cand cautam pt consoarta un TSI sau FSI, senzorul NOX functioneaza in tandem cu sonda 1 (cum spune Moog). Ca nu functioneaza sonda, senzorul NoX sau ambele ai tot acelasi lucru - un ansamblu care nu functioneaza ok. Personal as zice ca este celasi lucru ca si cand mergi cu sonda 1 defecta (poate sa infunde catalizator, etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi. Deci sonda 1 e inainte de catalizator, iar eroarea de mai sus P1035 e de la sonda de dupa catalizator, care trebuie schimbata, nu?

Am sa comand, sa o schimb si va anunt in legatura cu eroarea.

Stima.

Modificat de dzsani
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! Am și eu o problema cu o eroare la sonda lambda... eroarea pe care o am e P0037: HO2S Heater Control Circuit Low, Bank 1 Sensor 2., Am schimbat sonda ( pus sonda noua NGK dedicata)  dar eroarea persista. 
Din când în când mai apare și eroarea P0038: HO2S Heater Control Circuit High Bank 1 Sensor 2 , dar aceasta apare doar din când în când și dispare singura.  
Are cineva idee ce ar putea fi sau ce a-și putea sa verific?
Mașină e un Seat Cordoba 2005 1.4 16v bkyScreenshot_20200107-122311.thumb.png.8bbac1d2e7e65d6a6466eb49b5bd8787.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajul, mufe reglete etc . Verifica daca vine tensiune la conector , rezistenta senzorului poti sa o masori chiar daca este o piesa noua poate sa fie defecta....si sa ne intelegem tu ai schimbat al doilea senzor dupa (in aval de) catalizator da ? 

Vezi in blocurile de masura cum lucreaza cu motorul rece cand este in open loop

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@laurentiu_is

Erorile sunt de la sonda de dupa catalizator (sensor 2). Daca ai schimbat-o pe cea dinainte(sensor 1) normal ca nu scapi de erori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat sonda care trebuia schimbata , ce de după catalizator, și erorile inca apar.. 

Modificat de lupo_bv
Quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A schimbat sonda 1... Mulți își iau țeapă cu sonda 1 bank 2 :)

 

Încearcă diagnoza cu vagcom... Inclusiv poți sa vezi dacă merg sau nu, cum merg etc... 

Ai circuitul de încălzire defect... Verifica rezistenta pe firele albe... Daca nu ai arunc-o și ia alta... 

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda pe care am schimbat-o e cea de sub mașină, nu cea din fata care se vede când ridici capota. .. deci sonda 2 de după catalizator..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol... Atunci ești printre aia 5% care au probleme de cablaj, mufe etc... 

Mi-am luat-o și eu odată... :(

Verifică clabajul pana în ECU... Eu l-am găsit belit pe la jumate într-o intersecție de cabluri... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la mecanic, a măsurat și a spus că sonda e ok, și că e ceva de la cablaj sau mufe și să văd un electrician că nu mai e de  domeniul lui.. văd cum o rezolv zilele următoare...mulțumesc frumos!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

Cu o saptamana inainte mecanicul mi-a schimbat sonda pre-cat, cu unul Bosch, am cautat la motor 1.6 BFQ tipul sondei, toate paginile mai cunoscute mi-au dat un anumit tip (0258007351), dar dupa ce s-a demontat sonda de fabrica, avea codul 0258007063. Avand mufa si sonda in sine la fel, am spus mecanicului sa monteze asta noua. Am citit ca 0258007351 este inlocuitorul lui  0258007063. Motorul merge normal, consum ok, nu am martor aprins, totusi am 1 erore intermitenta, care nu a fost inainte de schimb:

16555 - Fuel Trim Bank 1

P0171 - 35-10 - System too Lean - Intermittent

Inainte de schimb aveam eroarea:

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1

P0130 - 35-00 - Malfunction in circuit, cu martor aprins in bord.

Interesant este ca eroarea apare de doua ori una sub alta, arata exact la fel. Am sters eroarea dupa ce am adus masina de la mecanic, crezand ca a scos ceva mufe cu motorul pornit, dar azi am scanat, si eroarea/erorile erau acolo din nou.

Ce ar putea fi, si are de-a face cu necompatibilitatea sondelor?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sunt 2 erori total diferite. Aia veche îți zicea ca sonda e busita. 

Asta noua, sonda e buna, și zice ca ai amestec sărac în combustibil. 

Acum, lași sonda în pace și vezi de ce e sărac amestecul... Găsești pe wiki ross tech... 

Aer fals, EGR, clapeta, etc... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Aioanei Alexandru

Salut am și eu o problema și nu știu ce sa ii fac este vorba despre sonda lambda prima sonda îmi da eroare pe ea sfaturi ceva mulțumesc 

IMG_20200410_132447_BURST006.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Circuit de încălzire pârlit. Sau mufa fire rupte... 

Schimba pe dedicată, nu universală. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare! Detin un passat b5 motor 1.6 am facut scanare cu vcds si am urmatoarele errori :

   00523- Intake Air Temp Sensor (G42)

                 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00525 - Oxygen(Lambda) Sensor (G39)

              27-10 - Implausible Signal - Intermittent

 Precizes ca pentru senzor de temperatura am ferificat cablaj si este ok. Am verificat daca acesta masoara temperatura aerului din admisie , o masoara.

La sonda lambda m.am uitat la valori cu vcds imi arata 0,14v in unele momente alteori cu -0,10v sau chiar si alte valori. Masina trage,nu scoate fum deloc,dar in schimb cred ca cu noxele nu stau bine ,miroase destul de inecacios in spatele masinii...voi verifica si cablajul sondei,desi ma indoiesc...

Daca aveti pareri/sfaturi ,mi.ar fi de folos. Multumesc !

     

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Dani Michescu

Va salut.

Am un Golf 5, 1.6 MPI+GPL, cod BGU si am erorile de mai jos.

Poti fi din cauza instalatiei de gaz sau a reglajelor?

Ca si simptome ar fi ca masina scoate fum, albicios din cate am vazut si putere scazuta.

Nu stiu ce sa mai verific si ce sa-i mai fac.

Multumesc,

IMG_20200809_005235.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima eroare poate fi de la GPL. A 2a nu... Rezolva 2 mai întâi, e motorașul ala din față dreapta spre baterie. Furtune sarite, motor bușit, e tipic, se arde... 

După care ștergi erorile și mergi NUMAI pe benzină citeva zile. Vezi dacă mai apare eroarea...

Dacă nu mai apare, te duci la service GPL și rogi sa ți-o calibreze din nou. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a doua eroare citeşte topicul ăsta

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!