Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

Dani Michescu
în urmă cu 17 ore, Moog a scris:

Prima eroare poate fi de la GPL. A 2a nu... Rezolva 2 mai întâi, e motorașul ala din față dreapta spre baterie. Furtune sarite, motor bușit, e tipic, se arde... 

După care ștergi erorile și mergi NUMAI pe benzină citeva zile. Vezi dacă mai apare eroarea...

Dacă nu mai apare, te duci la service GPL și rogi sa ți-o calibreze din nou. 

Salut.

Multumesc pentru feeeback.

Te referi la pompa de aer secundara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dani Michescu

Salut!

 

Dupa o noua scanare mi-a aparut eroarea de mai jos.

Aveti idee de la ce o fi?

Mentionez ca am schimbat bujia de pe cilindrul 1, am sters eroarea, dar tot apare si in continuare am check engine aprins.

IMG_20200812_142745.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi dacă ai missfire și pe gpl și pe benzină... Gr 14-15-16

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dani Michescu

Mai exact, sa verific pe VCDS cand e pe benzina dar si cand e pe gaz, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

 

Pentru un Golf V 1.4 motor BCA, sonda lambda (Bank 1 Sensor 1 - cea dinainte de catalizator) a fost schimbata acum 1 an (cu dedicata Bosch). A functionat foarte ok... pana azi cand a dat eroare: P0134 O2 Sensor Circuit No Activity Detected (stiu!!! nu am apucat sa iau un VCSD inca ? De fapt nu a aparut eroare in bord deloc; doar dadea putin "in nas"; eroarea a aparut doar la scanare.

 

Dupa stergerea erorii si cateva drumuri in oras totul inca ok, nu a mai reaparut. Pornit si stins motor de vreo 10 ori si tot nu a aparut. 

 

Intrebarea este: dupa cate cicluri de pornire/repornire se inregistreaza in ECU eroarea daca inca este o problema? Sper ca poate am scapat doar cu o eroare trecatoare sau ea reapare dupa un numar X de cicluri de pornire/repornire. Masina acum functioneaza ok.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa scapi numai cu atat...

Dar deobicei la drum lung, sau dupa mai mult timp de mers oras apare ceva...da eroare numai daca e sigur de ea...Sonda trebuie sa se incalzeasca etc...

Nu dupa ce ai pornit, stat 1min si oprit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Moog: merci! Sa vedem daca mai apare ceva; momentan functioneaza ok. Ideea este ca nu a aparut eroare in bord; doar la scanare a aparut stocata eroarea in ECU.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

dupa ce a mers ok 2 saptamani am mai scanat proactiv (nu am eroare in bord, dar am mai avut vreo 2 cazuri cand a “mers inecat” - practic nu amestaca bine aer/combustibil). Am eroare de “slow reaponse” pe sonda. Intrebare: am de vreo 2 luni fisurat flexibilul de la toba de esapament. Poate sa fie eroarea de acolo (pentru ca flexibilul scapa aer si face putin zgomot) sau s-a dus iarasi sonda? (Dupa 1 an si 15.00km? Am luat dedicata Bosch)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap, de acolo e cel mai probabil. Influenteaza amestecul de carburant 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

 

Ma poate ajuta cineva cu urmatoarele erori ?

 

Passat B6,2.0 fsi(BLR),2005

 

P0030  - trebuie doar sa schimb sonda ?Stiu ca pe evacuare sunt vreo 4sonde, B1S1 e cea precatalitica ?

 

 

4  coduri de defecte:
000048 - B1; Sonda 1 
               P0030 - 004 - circuit încãlzire întrerupt - MIL aprins
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 11100100
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 2
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 0 km
                    Indicator de timp: 0

             împrejurari cod:
                    RPM: 720 /min
                    sarcina: 28.6 %
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: 56.0*C

000808 - Senzor de detonaþie 1 (G61) 
               P0328 - 001 - semnal prea mare - MIL aprins
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 11100001
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 6
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 0 km
                    Indicator de timp: 0

             împrejurari cod:
                    RPM: 10200 /min
                    sarcina: 100.0 %
                    viteza: 255.0 km/h
                    temperatura: 215.0*C

000819 - Senzor de detonaþie 2 (G66) 
               P0333 - 001 - semnal prea mare - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100001
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 0 km
                    Indicator de timp: 0

             împrejurari cod:
                    RPM: 10200 /min
                    sarcina: 100.0 %
                    viteza: 255.0 km/h
                    temperatura: 215.0*C

000406 - Senzor temperatura de ulei motor (G8) 
               P0196 - 004 - semnal neplauzibil - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100100
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 0 km
                    Indicator de timp: 0

             împrejurari cod:
                    RPM: 10200 /min
                    sarcina: 100.0 %
                    viteza: 255.0 km/h
                    temperatura: 215.0*C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut, la un Vw golf 4 1.6 16v , BCB , am racordul flexibil deteriorat. Este posibil sa apara defectul asta in vcds:

1 Fault Found:
17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current
            P1178 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent

Multumesc pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la BCB flexorul este dupa catalizator, deci nu ar putea sa influenteze.

si este eroare de tip electric. deci alta sonda 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am doar aceasta eroare:

17598 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage
            P1190 - 35-10 - Implausible - Intermittent

 

Sonda a fost schimbata in aprilie 2019. Din cate am citit acest reference voltage vine dinspre ecu spre sonda. Sa desfac tot cablajul de la sonda pana la ecu ar fi extrem de dificil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mai jos elementele necesare să verifici cablajul şi tensiunile

Tensiunea de referinţă nu este trimisă spre sonda lambda ci este folosită în ECU ca termen de comparaţie pentru tensiunea generată de celula Nerst.

Uite aici principiul de funcţionare al sondei planare

http://www.e-automobile.ro/categorie-motor/19-diesel/62-sonda-lambda-diesel.html

Prima dată verifică cablajul  (rezistenţa ohmică între pinii mufei de la sondă şi pinii de la mufa ECU)

Labda 1-1.jpg

lambda1-2.jpg

pini sonda lambda 1.jpg

pini sonda lambda1.jpg

verificare lambda 1.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/28/2020 at 2:38 PM, Moog said:

5-10% posibilitate sa fie cablaj...sonda 1 bulita...

Sa fie bulita dupa nici 2 ani ? E NGK/NTK. Recomanzi alta marca ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua. Va rog, un cod pentru sonda lambda S2, după catalizator, la o Bora motor AZD, ma poate ajuta cineva? Va Multumesc anticipat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

@supernova86 eu am mers pe Bosch cu mufa dedicata (deci nu sonde universale). A mers super ok 2 ani si 35.000km doar in oras. Aveam si cele 2 flexibile de la toba sparte putin, dar acuma a inceput sa imi faca si mie figuri (No Activity Detected sau Slow response). Mi se pare cam repede (parca citisem undeva ca sonda se schimba la aprox. 60.000km), dar probabil flexibilele sparte au "ajutat-o" sa moara.

 

Pentru ceilalti colegi: Sonda 1 Bank1 este sonda dinainte de catalizator, nu? Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

57 minutes ago, Xman_ghio said:

Pentru ceilalti colegi: Sonda 1 Bank1 este sonda dinainte de catalizator, nu?

Da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super; merci! Este aia mai scumpa 😞 Inainte am avut Bosch; aveti recomandare pentru altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ştiu să-ţi zic cu precizie. Presupun că una dedicată fabricată de un producător serios (NGK, Bosch, Magneti, Denso) ar trebui să fie ok.

Oricum înainte să o schimbi remediază problema evacuării şi verifică cablajul şi mufa. În plus ar trebui făcută o diagnoză  cu un vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci!

 

Evacuarea am rezovat-o deja de cateva luni si nu am mai avut nici o eroare pana acum. Planul este sa merg la mecanic si sa imi puna el VCSD-ul pe masina si apoi sa verifice cablajul (desi mi se pare cam "frectie la picior de lemn"; de obicei am vazut ca schimbarea sondei rezolva problema). Ramane dilema: de ce se duce o sonda noua (Bosch) in 2-2.5 ani si doar vreo 30-35.000km? Probabil o sa incerc alta marca (dar tot dedicata, nu universala) ca sa vad daca este vreo diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Câteva cauze ar fi: funcţionarea motorului cu amestec prea bogat -> contaminare cu combustibil, ceva consum de ulei-> contaminare cu elemente componente ale uleiului, fosfor în principiu, ajungerea lichidului de răcire în motor, combustibil de slabă calitate, şocuri termice, tensiuni mecanice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!