Jump to content

Climatronic - probleme


RedLiner
 Share

Postare recomandată

Am găsit doar 3 senzori si ar trebui sa mai existe unul tip lamelă dar nu am găsit unde este amplasat . Va rog sa ma ajutați . Am schimbat si acel senzor de presiune de pe instalație . Acesta este senzorul pe care nu il gasesc . 

image.jpeg

Modificat de Leo Marius
Adăugare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Golf 4, din ce stiu eu, nu exista senzorul ala. Asta inseamna ca ai coding gresit pe modul care cauta senzorul acela. La Passat cred ca este senzorul ala. Il cauti degeaba. Verifica soft coding-ul sa fie pentru Golf, nu altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut test cu ajutorul vag Comului si a rezultat : senzor FOR vent temperature . Care este acel senzor ! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Leo Marius ai citit ce-am scris eu mai sus ? La Golf 4 eu stiu ca nu e G191. Verifica-ti soft coding-ul daca e pentru Golf. Ai schimbat cumva panoul de comanda si nu l-ai codat ca pe original ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi dupa firele din diagrama si ajungi la g191

Screenshot_1.png

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am schimbat panoul . Va rog ajutați-mă . M.ati pierdut cu aceasta schema . 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GTD eu nu am vazut la niciun Golf 4 senzorul ala. Este doar G192 care e senzorul pentru aerul de la picioare iar pentru interior e senzorul de pe panou, G56. Nu stiu pentru ce masina ai scos diagrama aia dar eu in ELSA nu am vazut la niciun Golf 4 (climatronic vechi sau nou) senzorul G191.

@Leo Marius ne zici si noua ce soft coding ai pe 08 - Auto HVAC ? Tipi dupa ajutor dar asta e a 3-a oara cand te intreb ce soft coding ai si nu ne raspunzi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Soft coding 11010. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce an e masina ta si ce cod motor ai ? Ca vad ca in soft coding ai "with characteristic map cooling" si eu, unul, n-am vazut si nici n-am auzit de asa ceva pe Golf 4. Coding-ul este pentru Golf, dar nu inteleg de ce ai eroare pe senzorul G191. Poti posta un log cu eroarea ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este din 2002 , cod motor Bcb . 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aceeasi masina am si eu si soft coding-ul trebuie sa fie 11000. Recodeaza cu 11000 si vezi ce se intampla. Totusi, coding-ul tau nu explica prezenta erorii pentru senzorul G191 pe care nu-l ai. Fa recodarea, sterge erorile si zi-ne rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
9 hours ago, Leo Marius said:

Soft coding 11010. 

 

On 5/22/2016 at 4:36 PM, mmg said:

@GTD eu nu am vazut la niciun Golf 4 senzorul ala. Este doar G192 care e senzorul pentru aerul de la picioare iar pentru interior e senzorul de pe panou, G56. Nu stiu pentru ce masina ai scos diagrama aia dar eu in ELSA nu am vazut la niciun Golf 4 (climatronic vechi sau nou) senzorul G191.

@Leo Marius ne zici si noua ce soft coding ai pe 08 - Auto HVAC ? Tipi dupa ajutor dar asta e a 3-a oara cand te intreb ce soft coding ai si nu ne raspunzi. 

am verificat acum - spre exemplu.... Golf 4, BCB, 2003 - apare clar in ELSA senzorul g191 - vezi diagrama atasata.

9 hours ago, Leo Marius said:

Soft coding 11010. 

Codarea este ok.

Verifica in mufa de la climatronic T20, pin 6, daca ai firul alb/negru.

g191.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am ajuns la capatul pistei cu nefunctionalitatea instalatiei de climatizare si tot nu am rezolvat nimic !

Am schimbat 4 compresoare - rezultat 0

Am schimbat valva expansiune -rezultat 0

Am schimbat senzor presiune -rezultat 0

La fel acelasi comportament , pornesc clima , compresorul cupleaza , ventilatoarele pornesc , presiunea de joasa nu coboara , presiunea de inalta nu coboara .

Practic daca te uiti la ceasurile statiei de incarcat ceasurile se comporta la fel si cum compresorul pornit si cu compresorul oprit , doar o mica miscare a ceasurilor atunci cand cupleaza compresorul .

Practic nu mai stiu ce sa schimb !

Am ajuns la capatul pistei !

Daca mai aveti si alte idei le ascult cu placere !

Singura dilema pe care o mai am este fapul ca in uleiul pe care l-am introdus in compresor avea bagata substanta florescenta pentru depistarea eventualelor scurgeri . Uleiul l-am masurat si lam pus la cantitatea de 135 gr !

Ceasurile asa raman si cu compresorul pornit , si cu el oprit , v-am spus doar o mica balansare de ac atunci cand cupleaza compresorul ( compresorul ramane cuplat fara sa decupleze decat atunci cand primeste comanda de decuplare !

240520162785.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@F l o r i n nu stiu la ce diagrama te-ai uitat in ELSA ca la mine, tot in ELSA, nu apare G191. :) Cumnatul meu are tot G4 BCB 2003 si nu are G191 si nici coding 11010. Are coding 11000 iar pe VCDS la G191 n-apare nicio valoare. Nici la @Leo Marius nu apare nimic pe G191 sau apare o valoare mare negativa. Senzorul G191 apare pe GOLF 4 doar pe motorul BAD (1.6 - 81kW) din mai 2002. Pentru celelalte coduri de motor, mai putin cele mentionate in diagrama, nu e niciun G191. Atasez toate diagramele sa comparati voi.

Climatronic from May 2002 (not for AFP, AVU, BAD, BFQ).pdf

Climatronic BAD from may 2002.pdf

Climatronic from May 2001 (not for AVU, BAD).pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

am postat diagrama ca idee.... ca apare pe diagrame, la Golf 4 - nu ca nu apare pe niciun G4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, F l o r i n said:

am verificat acum - spre exemplu.... Golf 4, BCB, 2003 - apare clar in ELSA senzorul g191 - vezi diagrama atasata.

De aici a rezultat ca ai gasit in ELSA, G191 pentru BCB 2003, care nu apare in ELSA decat pentru cod BAD. Nici eu nu am zis ca nu exista la niciun Golf 4 acest senzor, ci ca nu am auzit si nici vazut eu personal. Acum ca m-am uitat in ELSA, am prezentat aici ca e doar pe cod BAD la Golf 4 acel senzor. Degeaba cauta omu' senzorul ca nu o sa-l gaseasca. Firul poate sa fie acolo dar senzorul nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

intai sa vedem daca are sau nu, firul acolo - in teorie nu trebuie ca el sa aibe acel senzor, eventual sa incerce cu alta unitate de climatronic.

Nu stiu pentru ce masina ai scos diagrama aia dar eu in ELSA nu am vazut la niciun Golf 4 (climatronic vechi sau nou) senzorul G191.

 oricum, asta era ca idee, ca exista Golf 4 in Elsa, cu g191... nimic altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu vazusem atunci ca m-am uitat in fuga si m-am exprimat tot in fuga, iar pentru cod BAD e diagrama separata. Cred ca voi ati nimerit-o pe aia si eu nu. :) In fine, ideea e sa-l ajutam pe om, nu sa dezbatem chestii din astea ca inducem omu' si mai in eroare decat e deja. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai observat o chestie de fapt o diferente intre compresorul cu pricina si cel funtional de la golful 1.4 .

Cand invart de cuplajul compresorului de la masina mea merge foarte usor in comparatie cu cel de pe masina funtionala care invarte foarte greu ( este ca si cum ar opune rezistenta ) se comporta precum un motor cand invarti de el cu bujiile scoase , si cand bagi bujiile se invarte foarte greu !

Nu stiu ce sa mai cred !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta chestie care ma nelinisteste este faptul ca in toate documentatiile pentru compresor trebuie ulei pag 46 , si mie mi-a pus in compresor ulei sl 32 ( din ce am citit si acest sl 32 este compatibil cu agentul R 134 . Poate fi si acesta o cauza ? Probabil ca a mai fost amestecat si cu a ramas prin instalatie cu pag 46 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florin_gti Daca zici ca se invarte usor ambreiajul eu zic ca is duse pistonasele din compresor si nu prea ai ce sa-i mai faci. El cupleaza si nu face servici. Ar fi indicat sa incerci cu alt compresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De cand am cumparat masina in 2012 n-am facut nicio verificare a instalatiei de racire(climatronic).

Ce ar trebui sa verific daca merg cu ea in service?

Modificat de Slay
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 24.05.2016 at 8:45 PM, mmg said:

@florin_gti Daca zici ca se invarte usor ambreiajul eu zic ca is duse pistonasele din compresor si nu prea ai ce sa-i mai faci. El cupleaza si nu face servici. Ar fi indicat sa incerci cu alt compresor.

Am schimbat 4 compresoare pana acum si tot asa este problema !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sly: cel mai bine mergi la un service si frigotehnistul = mecanicul  (cum am procedat si eu) a golit, vidat si umplut din nou cu freon. Asa vezi cat freon si ulei mai aveai in instalatie si dacă ai ceva porii pe undeva.

Florin_gti:  am citit aproape toate posturile tale si sincer cred ca NU ar mai trebui sa te atingi de compresor, adică 4 e mai mult decat ghinion. Având in vedere ca tu ai instalația fara pierderi de freon  = asa arătau manometrele , plus ai 8 bari cu motorul pornit. Eu as merge direct la reprezentanța vw, pt ca softul lor este complet si ar putea sa vadă daca ai o problema electrică la ceva senzor . Daca trece aceasta etapa si nu merge, as schimba supapa de pe vaporizator,  pt ca ea este responsabila de aerul rece in vaporizator.   Insa as lua una de proba din dezmembrari si doar as testa. Daca trece testul poți sa cumperi una noua ca sa fii sigur ca nu mai ai de lucru. 

Ca saajungi la supapa trebuie sa dai bordul jos.. asa ca mult succes si cauta tutoriale pe net dacă nu stii cum se face. 

Modificat de Bogdan20cj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a bagat aer cu presiune pe instalatie si circula fara probleme , iplus conducta care duce spre vaporizator este calda , nici decum rece , sa spui ca s-ar impotmoli undeva in vaporizator !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • taz21 pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • taz21 unpinned şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!