Jump to content

Climatronic - probleme


RedLiner
 Share

Postare recomandată

Verifica clapeta de recirculare, sa nu fie pe inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am si eu o problema cu climatronicul de la VW Bora. La un moment dat se auzea un zgomot in partea dreapta, imediat dupa torpedou (din ce am aflat pana acum acolo se afla un ventilator) Dupa ce nu am mai auzit acel zgomot, nu am mai simtit caldura in masina. Parbrizul se dezabureste foarte greu si doar in partea de jos, incalzirea in scaune nu functioneaza in parametrii normali in sensul ca abia se incalzesc putin, oricat as merge iar aer nu intra de nici un fel in masina (nici la picioare, nici la piept). Filtrul de polen a fost schimbat de 1000km aproape si nu tin pe Auto sau Economic.

Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa si vezi daca se invarte ventilatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Aseara cand am venit cu rabla mea de la munca in mers nu a vrut deloc sa dezabureasca.Cand am ajuns acasa am lasata dor sa mearga cu clima reglata sa bage caldura plus dezaburire numai pe parbriz si a inceput sa dezabureasca si parbrizul.IN fata blocului aveam parbrizul dezaburit,geamurile de la usile din fata si luneta.GEamurile de usile spate erau in continuare aburite.


Si tot aseara cat am tinuto pornita in fata blocului a inceput sa imi bage caldura si la picioare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Eu am si grila asta rupta o avea treaba cu dezaburirea?post-142248-0-55742600-1419759939_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam are. Nu ti se uds filtrul de polen ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie ieri la -5 grade cu clima pe pornita ( nu auto nici econ) mi-au pornit ventilatoarele.De ce ar porni ventilatoarele daca nu porneste si compresorul?sa inteleg ca este o problema pe undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Filtrul de polen este perfect uscat acum l-am verificat,de unde se termina ruptura si pana la filtru de polen mai e ceva desiatanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si oricum, ai capac separat la Golf 4, care vine peste filtrul de polen - daca acesta e ok, atunci nu e de la el.

 

verifica sa nu ai blocata clapeta de recirculare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Capacul de la filtrul de polen este intact.

Oricum luni sau marti o bag in service sa vad ce are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asculta-l pe Florin inainte de a da bani aiurea in service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Astazi am pus Vag.comul pe ea si mia arata ca am blocata recircularea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sa nu ai blocata clapeta de recirculare.

 

din pacate... acum, jos cu ea si vezi daca o mai poti repara - trebuie desfacuta ca sa vezi daca e doar de la motoras/colector/rezistor - de curata, intarit lamelele sau s-au spart rotilele.... caz in care trebuie inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu putin in dicutie, ca sa ajugi la la clapeta trebuie dat jos torpedoul si pe acolo se ajunge, sau ii vreo varianta mai simpla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie dat jos torpedoul, alta varianta mai simpla nu este.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, o sa caut o zi in care sa dau jos toate motorasele si sa le curat; la ultima scanare aveam erori cam pe fiecare motoras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare.

De cand a dat frigul ma confrunt cu o problema.

Cand e pornita caldura relantiul UNEORI creste la 1000 rpm.daca dau pe ECON revine la normal.

De la ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate o poza cu motorasul de la clapeta de recirculare, vreau sa umblu si eu acolo si nu stiu care este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ale3x. E normal, nu-ti fa griji.

Cand pornesti clima, adica e fie pe auto, fie nu ai scris ECON, ecu creste turatia automat. Asta se face pt a functiona cum trebuie sistemul de climatizare. Iarna e de ajutor chiar daca la temp scauzte compresorul e oprit, pt ca masina ti se va dezaburi mult mai repede.

 

Insa, cand tu dezactivezi clima si practic o lasi doar pe functionarea clasica, deci vei avea ECON scris pe display, ecu nu mai intervine si lasa ralantiul la valoarea normala, de 700 rpm cand e motorul cald.

 

In acest timp vei avea doar caldura insa fara a se mai controla uniditatea, deci in anumite conditii ti se vor aburi geamurile mult mai repede.

 

Vara la fel, pe econ ti se va introduce in habitaclu aer la temperatura exterioara, fara a fi racit. Compresorul va porni doar cand dai pe auto sau nu e scris econ pe display, cad in care ralantiul ti se va ridica la 900 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in instalatia de ac nu am freon deloc.

Compresorul porneate doar cand are feron in instalatie(sper sa nu ma insel).

Nu face mereu asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ecu nu are de unde sa stie ca tu nu ai freon. Insa, el urca turatia ca asa e programat sa o faca cand nu e pe modul econ. O lasa inapoi la valoarea minima probabil cand compresorul nu porneste din cauza lipsei freonului. Oricum iarna compresorul nu porneste pt a proteja instalatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru explicatie Muraru Dan,dar relantiul meu creste la 1000 rpm chiar daca ventilatia este oprita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Am luat o Bora si am gasit urmatoarele erori:

 

Address 08: Auto HVAC       Labels: 3Bx-907-044.lbl
Control Module Part Number: 3B1 907 044 J
  Component and/or Version: CLIMATRONIC B5GP    0006
           Software Coding: 17000
            Work Shop Code: WSC 05311  
                      VCID: 285F1E2BC806C05EFC3-5072
3 Faults Found:
 
01296 - Sensor for Vent Temperature; Center (G191) 
            30-00 - Open or Short to Plus
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 
            37-00 - Faulty
01336 - Data Bus for Comfort System 
            49-00 - No Communications
 
Ce ma mir mai mult e ca nu este vreo eroare legata de G17, deoarece pe climatronic la temperatura exterioara apare --, iar pe VCDS apare 99 grade, iar la calculated temperature tot 99 grade. E vreo varianta sa influenteze erorile astea temperatura exterioara? Cel de la care am luat-o a spus ca a verificat firele si sunt ok. Eu inca nu am reusit sa verific, dar o sa ma uit...senzorul din bara e verificat, e bun.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Address 08: Auto HVAC        Labels: 3Bx-907-044.lbl
   Part No: 3B1 907 044 C
   Component: CLIMATRONIC     C 1.0.0  
   Coding: 01000
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 21490306AB69E716BBD-5198

1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
            37-10 - Faulty - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • taz21 pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • taz21 unpinned şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!