Jump to content

Climatronic - probleme


RedLiner
 Share

Postare recomandată

Ai facut si tu verificarile de mai sus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

La un Bora 1.6 16V AZD ,unde gasesc motorasul de la clima responsabil de urmatoarea eroare :

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La un Bora 1.6 16V AZD ,unde gasesc motorasul de la clima responsabil de urmatoarea eroare :

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) ?

  v68 se afla sub consola central si deasupra pedalei de acceleratie, tija de actionare este ceva cu roz/mov.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms.Exista vreun tutorial cu remedierea acestei eroari ? am cautat si nu am gasit nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema la masina din semnatura

in mers la forjat peste 3000 rpm intrerupe clima si se opresc ambele ventilatoare. bineinteles ca nu se mai raceste motorul creste si temperatura apei asa ca da pe afara din borcan.

cum reduc turatia si isi revine un pic porneste din nou clima si ambele ventilatoare.

 

ce am facut pana acum:

1. verificat instalatia si reincarcat cu freon. rezultat OK

2. scanare erori NIMIC

3. verificat traseu fire sonda care vine pe langa EGR OK

4. schimbat modul comanda electroventilatoare LA FEL FACE deci nu e asta

 

a ramas sa vad ce e cu compresorul deoarece  dupa prezentarea spetei unui distins (in adevaratul sens!) meserias din buzau, david, mi-a spus ca e posibil sa fie acesta problema.

 

v-ati confruntat cu asemenea problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am problema cu piesa din imagine,(banuiesc ca este robinetul de caldura)

partea ce se vede in film ca trage si impinge, la mine este iesit si nu mai inchide caldura, am incercat s-o imping la loc dar dupa un timp iese, intrebarile sunt:

  -este rupt ceva in el sau s-a uzat ceva umar si de aceea iese afara?

  -se poate repara?

  -daca dau jos torpedoul si plasticele din zona centrala am acces la el?

  -este scump unul second?

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema la masina din semnatura

in mers la forjat peste 3000 rpm intrerupe clima si se opresc ambele ventilatoare. bineinteles ca nu se mai raceste motorul creste si temperatura apei asa ca da pe afara din borcan.

cum reduc turatia si isi revine un pic porneste din nou clima si ambele ventilatoare.

 

ce am facut pana acum:

1. verificat instalatia si reincarcat cu freon. rezultat OK

2. scanare erori NIMIC

3. verificat traseu fire sonda care vine pe langa EGR OK

4. schimbat modul comanda electroventilatoare LA FEL FACE deci nu e asta

 

a ramas sa vad ce e cu compresorul deoarece  dupa prezentarea spetei unui distins (in adevaratul sens!) meserias din buzau, david, mi-a spus ca e posibil sa fie acesta problema.

 

v-ati confruntat cu asemenea problema?

Ventilatoarele merg pe ambele trepte ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termocupla trebuie sa pornesca ventilatorul, atunci cand temperatura lichidului de racire depaseste 90 de grade.... chiar daca ai AC pornit sau nu..... deci nu trebuie sa se supraincalzeasca, ca nu iti merge aerul conditionat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema la masina din semnatura

in mers la forjat peste 3000 rpm intrerupe clima si se opresc ambele ventilatoare. bineinteles ca nu se mai raceste motorul creste si temperatura apei asa ca da pe afara din borcan.

cum reduc turatia si isi revine un pic porneste din nou clima si ambele ventilatoare.

 

ce am facut pana acum:

1. verificat instalatia si reincarcat cu freon. rezultat OK

2. scanare erori NIMIC

3. verificat traseu fire sonda care vine pe langa EGR OK

4. schimbat modul comanda electroventilatoare LA FEL FACE deci nu e asta

 

a ramas sa vad ce e cu compresorul deoarece  dupa prezentarea spetei unui distins (in adevaratul sens!) meserias din buzau, david, mi-a spus ca e posibil sa fie acesta problema.

 

v-ati confruntat cu asemenea problema?

am rezolvat speta.

a fost vorba de termocupla de pe radiator.

multumesc florin pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termocupla trebuie sa pornesca ventilatorul, atunci cand temperatura lichidului de racire depaseste 90 de grade.... chiar daca ai AC pornit sau nu..... deci nu trebuie sa se supraincalzeasca, ca nu iti merge aerul conditionat

..

.... ti-am zis ca o sa ii dam de cap.... multi km fara probleme, Ionut !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenire.

ceva "NECURAT" se intampla. Dupa 200 km la blana iar a crescut temperatura apei peste 90 iar cand ma uit sub capota ventilatoarele nu merg. Opresc motorul stau 2 minute apoi pun contactul sa vad temperatura apei si pornesc ventilatoarele clima fiind cuplata. Repet: motor oprit contact pus. Pornesc motorul pornesc clima si ooops! se opresc ventilatoarele. Mai stau un pic timp dupa care pornesc motorul si clima si ventilatoarele functioneaza si baga si aer rece.

sunt in ceata totala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU stiu daca te-am mai intrebat: ventilatoarele merg pe ambele trapte? Le-aii varificat facand strap in mufa termocuplei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am facut si merg pe ambele trepte. Ma gandesc sa verific si senzorul de temperatura de pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci verifica si functionarea termocuplei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am facut si merg pe ambele trepte. Ma gandesc sa verific si senzorul de temperatura de pe motor.

vezi valorile afisate... nu cumva sa fie diferente mari, intre ceea ce afiseaza si temp reala.

 

ceasurile, au ceva probleme.... ai modificat ceva pe la ele, soft, etc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ceasuri nu s-a umblat dar masina are soft facut de Dragos TCM. Nu cred ca e vreo legătură cu asta. Termocupla a fost schimbata.

Modificat de john33exe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor !

In urma unei probleme la noua mea masinuta am devenit user pe acest forum, implicit s a marit comunitatea.

  Am o mica problema cu dubluclima Golf V 1.6 / 102 hp

Daca dau pe HI in ambele parti, in stanga baga cald iar in dreapta baga aerul de afara ..  mai precis in grila din  centru dreapta este putin caldut insesizabil dar in dreapta este exact aerul de afara.

Am citit pe forum cu atentie si am inceput cu ce am crezut ca este mai usor.Prima data  am resetat clima fara nici un rezultat, iar astazi am spalat caloriferul prin cele doua furtune ce il alimenteaza . Lichidul rezultat nu avea nici cea mai mica particula de " ceva" iar la final nici o diferenta . Am bagat capul sub torpedo dupa ce am dat un burete prins in niste clipsuri si am vazut servomotorasul care bazaie anormal .. el face o cursa dar nu stiu cum este normal.

Nu am pus o pe vagcom.

Ce ar putea fi? O fi vre o clapeta? Se aude in partea dreapta  bordului  cand este pe Hi o bazaiala,, ca si cum vrea sa inchida, sa corecteze temperartura cred. ( nu mai iau niciodata in viata mea dubluclimatronic) Cum se numeste tot corpul ala unde sunt radiatoarele si clapetele sa pot cauta o poza cu el sa vad cate clapete are  pe tub eventual?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Desi am gasit o varietate de raspunsuri aici indraznesc sa pun intrebarea al carui raspuns am nevoie , in cursul diminetii cand am pornit masina si implicit sa dau drumul la caldura , am observat o ciudatenie la inslatia de climatronic . in momentul cand pornesc motorul , unitea de clima fiind oprita se aud pacaniturile acelea in bord in continuu ( nu se mai opresc ca inainte ), iar freonul ( lichidul de racire ) circula in continuu prin vaporizator fara ca eu sa actionez in nici un fel unitatea de clima .

Se aude aerul acela circuland ca atunci cand eu porneam AC , repet unitaea de clima oprita :

Inainte puneam contactul se auzeau clapetele cateva secunde se opreau si gata , acum clapete se aud in continuu si lichidul de racire circula prin conducta fara sa pornesc AC .

In rest unitatea de clima functioneaza normal, baga si caldura !

A ramas ceva blocat care implicit tine pornit compresorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scaneaza sa vedem.... pacaniturile sunt de la servomotoare.... sigur compresorul se opreste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pocniturile sau zgomotul in bord poate fi de la  Air Flow Flap Positioning Motor v71.De obicei se rupe rotita de plastic si se invarte in continu.Nu am inteles cum se aude aerul in continu?Ventilatoarele care racesc apa sunt si ele pornite?Ventilatorul de la ac merge si el?Daca auzi numai un zgomot ca si cand ar trece freon atunci te intreb:cand ai incarcat ultima data cu freon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antearior cand porneam Ac, in momentul actionarii butonului de la untatea de clima, se auzea cum cupla compresorul, se simtea un soc mic, acum nu se mai aude de loc .

Iar aerul circuland usor prin vaporizator se auzea numai atunci cand cuplam Ac, acum se aude imediat dupa ce pornesc motorul .

Pacaniturile acelea mici inainte se auzea cam 30 sec dupa care se opreau ( asta cand aveam cheia pe contact pana sa pornesc motorul, acum se aude continuu ).

O sa fac si o scanare cu unitaea de clima sa vad ce spune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uita=te la fulia de la compresor si vezi daca se invarte tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce poate insemna faptul ca atunci cand pun contactul, pixelii (adica scrisul de pe displayul de la climatronic) se aprind toti si se sting consecutiv de vreo 4 ori. Ca si cum toate simbourile de pe display ar merge? atunci cand el este pe off. Apoi merge totul ok

Seat ibiza 6L 2005

Modificat de cuibusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei o problema legata de presiunea freonului din instalatie.

 

scaneaza si vezi ce erori ai stocate pe clima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • taz21 pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • taz21 unpinned şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!