Jump to content

Sistemul de ventilatie si A/C la Fabia


vicu
 Share

Postare recomandată

Multumesc frumos SergiuD. O sa verific cu toate ca merge bine AC nu am probleme cu aerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu m-am gandit, dar de ce dispare impreuna cu oprirea climei? Frecventa zgomotului creste impreuna cu turatia motorului, si daca clima e pe minim ca temperatura, nu apare deloc zgomotul. Culmea, in compartimentul motor nu se aude.

SI cum ai rezolvat problema omule ca si eu am acelasi motor si acelasi sunet cand este AC-ul pornit pe rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Reinviu topicul! 

 

Dupa ce sta masina oprita in jur de 12 ore o pornesc,pornesc ventilatorul si vine un miros de antigel asa maxim 1 minut dupa care nu mai miroase.S a intamplat ieri,astazi nu am mai simtit mirosul acela de antigel.Nivelul nu l am urmarit,e aproape la minim de o vreme.Am completat la maxim astazi cu motorul rece..... sunt curios daca scade.
Poate sa fie fisurat radiatorul de incalzire din bord?Daca ar fi pierderi de antigel in masina nu ar trebui sa simt acel miros non stop nu doar cand pornesc ventilatorul pentru scurt timp?
Pe anotimpul acesta nu mi lipseste sa trebuiasca sa dau jos bordul absolut deloc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mirosul poate sa vina si din compartimentul motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce i drept in compartimentul motor miroase de cand am masina,dar pana ieri in habitaclu nu s a simtit deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai uitat sa vezi daca ai pierderi de antigel pe undeva? Trebuie sa completezi periodic cu antigel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am masina nu am completat deloc,nivelul era spre minim si atunci.Ieri am completat,am pus putin peste maxim si am observat ca a aruncat din vas ce a fost peste pana am ajuns la servici.

M am uitat acum,nivelul antigelului in vas e exact pe linia de maxim cu motorul rece.Am pornit ventilatorul si parca nu s a mai simtit mirosul de antigel.

Am scos filtrul de polen si am bagat mana pe acolo spre radiatoare....am ajuns cu cateva degete pe unul dintre ele,dar era uscat si curat,acum nu stiu care a fost acela cel de incalzire sau cel pt. ac.

Pierderi nu am prin compartimentul motor,cel putin vizibile.

Ramane sa urmaresc daca scade nivelul sau nu.

Modificat de Akos09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa arunce afara surplusul.

Acolo nu ai decat radiatorul de caldura, cel de AC e in compartimentul motor.

Cred ca trebuie sa urmaresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate m am exp[rimat eu gresit dar acolo este si evaporatu pt. AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

e normal sa porneasca ventilatorul in conditiile in care afara sunt -12 grade C ? adica pornesc masina...o las sa se incalzeasca sa pot porni la drum...cand ajunge apa la 90 porneste si ventiletorul...insotit de un scartait enervant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca temperatura motorului depaseste 90 grade, si mai deschide si termostatul, DA, e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Hristos a inviat! 

rog ajutor.....

schimbat releu ventilator si senzor, iar ventilatoarele inca merg turat pe ultima treapta si cu pauza la secunda, pornesc si se opresc la secunda, iar de cand fac asa au inceput si sa scartaie un pic...pe tester nu iese nimic, daca scot senzorul tot asa fac....de undevine semnalul catre acestea daca de la senzor nu sa faca asa ca nebunele?? mai ales ca AC-ul il tin oprit, nu a fost nevoie sa il folosesc deocamdata, mai ales ca trebuie sa il incarc cu freon.....

 

poate fi o problema cu cablajul pe undeva?

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut,stie cineva care este plusul si care este minusul la firele care ies din compresor?mentionez ca unul este negru iar celalalt rosu.va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor. Am impresia ca numi baga suficient rece cu ac pornit. Am umplut instalatia cu freon. Baga rece dar parca se chinuie sa raceasca. Pe treapta 2 rece maxim temperatura exterioara 30 grade abia face fata sa-mi fie k. Exista posibilitatea ca senzorul v68 sa nu inchida caldura de tot? Functioneaza butonul rotativ de selectie temperatura dar parca nui suficient de rece. La golf 3 pe treapta 2 inghetam. Am decuplat bateria si o las pana maine sa vad daca se readapteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ass Am observat si eu chestia pe care o spui tu in legatura cu golf3.Poate explicatia e ca golful are  in jur de 850g si fabia doar 550g de freon....interiorul  e cam la fel de mare la ambele masini.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare: Cum ajung la senzorul de temperatura habitaclu (g236). Este vorba despre o Skoda Fabia 1 1.4 16v.

Am cautat pe toate forumurile si nu este nimic, nici macar o poza a inculpatului senzor.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o skoda fabia combi 1.4 aqw din 2002 ... de cand am luato nu a functionat AC-ul la ea ... ieri am fost la un mester care baga freon si mi-a gasit o spartura in instalatie, mai exact in radiator ... din ce mia spus el masina mea nu a avut AC din fabrica si a fost montat mai tarziu sau a fost modificat daca e din fabrica si daca as vrea sa cumpar un nou radiator nu ma  va ajuta ca nu se va potrivi la mufele de la conducte. Mesterul mia spus sa merg la un sudor ca sa anuleze elementul spart. 

Credeti ca daca il anulez va tine macar 2 3 ani ?

Ca sa dau jos radiatorul trebuie sa demontez toata partea din fata ? inclusiv bara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/30/2016 at 9:56 PM, Narcotic said:

O intrebare: Cum ajung la senzorul de temperatura habitaclu (g236). Este vorba despre o Skoda Fabia 1 1.4 16v.

Am cautat pe toate forumurile si nu este nimic, nici macar o poza a inculpatului senzor.

 

Demiontezi calc de confort si dupa aia, bagi mana pe acolo si cu ceva chinuiala ajungi la el. Altfel, demonteza bordul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor dinou. Am mai facut niste sapaturi in legatura cu ac-ul meu. Am 2 ventilatoare si am inteles ca la pornirea ac-lui trebuie sa porneasca amandoua. Mie imi porneste doar ventilatorul mic iar cand stau pe loc si se incinge motorul pleaca sporadic si ventilatorul mare (cred ca treapta 2). Cred ca ori nu primeste comada ventilatorul mare de la ac (de unde primeste comada?) ; sau defecta treapta 1 ventilator mare ( unde se afla rezistenta care face posibila treapta 1?) Va rog sa ma corectati daca gresesc si orice informatie e bine venita. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare. Am scos mufa de la termocupla si suntat pinul 1 2 si 1 3. Pe una pleaca doar ventilatorul mic pe celalalt pleaca doar ventilatorul mare. Asa ar trebui sa functioneze?

Cu ac pornit ventilatorul mare porneste sporadic merge cateva secunde dupaia se opreste si tot asa. Cel mic merge in continu. Asta verificat la relanti pe loc. Apa nu sare de 90 grade.

Modificat de ass
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rebuie sa mearga ambele ventilatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca la cuplare ac, pe ventilatorul mare voi avea in mufa ovala pe unul din cele 2 fire rosu-alb +12v permanent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Narcotic, cauta la pagina 16 in topicul Erori Vag-com. Vei gasi imagini cu senzorul G263, demontare, locatia senzorului. Tu ai cautat probabil asa cum ai scris ,,236". Nu vei gasi nimic, deoarece la Fabia  nu exista senzorul 236.

Jerk, o conducta o vei gasi deasupra la ventilatorul mare, iar cealalta conducta in partea stanga (cum stai in fata masinii) in partea de jos a radiatorului intre masca si radiator vei observa cuplajul. La tine cum este? De ce intreb? Deoarece o instalatie aftermarket costa cat masinuta ta. Sa nu ai impresia ca fostul proprietar a luat instalatia de clima de pe un Ford si a montat-o pe Fabia. Daca mesterul crede ca instalatia a fost montata ulterior, tot de pe o Fabie provine.  Sa fie asa cum spune mesterul, radiatorul tot are un cod inscriptionat pe el. Posteaza codul. Nu stiu cat va tine, personal nu agreez ,,legatul cu sarma", eu asa vad anularea respectiva, o carpeala. Nici vorba. Un radiator nou.

Pentru a inlocui radiatorul, va trebui demontata masca, bara, dupa care partea superioara a tragerului.

Ass, trebuie sa intelegi doar un lucru: in acest moment treapta 1 a ventilatorului mare, este nefunctionala. Achizitionezi un ventilator nou, sau  demontezi ventilatorul:

2r6pa9y.jpg

 

Modificat de Carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina multumesc ca incerci sa ma ajuti.... prinderile inteleg ca sunt la fel adica in acelasi loc dar nu cred ca sunt la fel mufele ... de exemplu ieri am fost la un alt mester care incarca instalatia cu freon si nu a reusit sa bage mufa de la manometrul lui in una din mufele de la masina si a masurat doar cu o parte din instalatie sau ceva de genul .... 

O sa postez si o poza cand ajung acasa ca sa-mi spui daca este normala sau nu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!