Jump to content

Discuri de frana BREMBO MAX


Bogdan_wrc
 Share

Postare recomandată

cred ca la orice magazin de piese de tuning...fii atent sa scrie pe cutie ds2500 sa nu fie dealea normale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit o oferta de la un prieten :rolleyes: adica sa-mi dea discurile lui pe 312 care au vreo 10.000 Km facuti pana a facut un upgrade... Pe astea ar trebui sa merg cu placute stock banuiesc nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau sa te anunt dar discurile e 312 sunt prea mari pt etrierii de fabrica...ai nevoie si de etrierii lui si de placute evident

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat franele fata/spate de pe o Octavia I vRS, adica 312 fata si 256 spate. Adica etrieri, fuzete etc. Tot ce trebuie pentru conversie :blink: dar fara discuri si placute. Eu am avut 280 pe masina inainte...

Modificat de RaveMsTr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa dau edit si stiu ca sunt :screwy: Nu aruncati cu nimic in mine... :wacko:

Ce lichid de frana sa pun? Chiar nu stiu nimic din punctul asta de vedere. Si cat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles acum....despre lichid de frana iti recomand LTR Dot 5.1 Brake Fluid daca gasesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Vreau sa-mi schimb si eu discurile pe Octavia 1.

Am gasit Brembo la 380ron/set.Din cate stiu cele de la Brembo sunt renumite ca niste discuri de calitate superioara.

Ati avut probleme cu discurile Brembo?

Mi-ar fi de mare ajutor raspunsul vostru.Vreau sa le schimb maine sau poimaine.

Sal, unde ai gasit discurile brembo la banii astia?

te rog PM.

merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Trebuie sa-mi schimb si eu discurile si pe fata si pe spate. Nu stiu insa ce dimensiuni au. Cum pot afla? In afara de a demonta rotile si sa masor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frane fata 280mm x 22mm, discuri ventilate, etrier cu un piston

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A folosit cineva EBC green stuff?Si cum se simt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fx, ce inseamna racire brusca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Franat pana la inrosire si apoi oprit dupa putin timp. Mai interesant era de urmarit unde a ales sa crape discul, nu de ce, mai ales ca mai sunt crapaturi diferite pozate de om, toate plecate din perforatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faptul ca l-ai inrosit nu e o problema, dar nici ca te-ai oprit dupa aia nu e o scuza sa crape...nu cumva ai ajuns cumva vreo picatura de apa pe el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A folosit cineva EBC green stuff?Si cum se simt?

sunt placute ecologice, nu le recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faptul ca l-ai inrosit nu e o problema, dar nici ca te-ai oprit dupa aia nu e o scuza sa crape...nu cumva ai ajuns cumva vreo picatura de apa pe el?

Nu-s discurile mele, eu n-am filme de-astea in cap. Pur si simplu, era o ilustratie a ce ziceam mai demult, perforatiile sunt puncte slabe in structura discului. Nu, n-a ajuns apa pe ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde...sa stii ca multe masini supersport vin cu perforate din fabrica...si banuiesc ca nu doar de forma

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm..._Carrera_GT.jpg

http://www.neuralblog.com/_blogImages/Pors...529_image2a.jpg

http://www.cartype.com/pics/3665/full/pors...turbo_wheel.jpg

http://www.edmunds.com/media/ownership/saf....rs.whl.500.jpg

am pus chiar si eu teste facute pe forumurile din afara si spuneau ca cele gaurite nu au asa multe avantaje fata de cele normale, dar ma gandesc totusi ca franele PORSCHE (care sunt recunoscute cele mai bune din lume) nu sunt puse doar de fitza asa perforate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e mit, exista multe discutii despre discurile perforate si crapate (stiu eu multe cazuri numai in romania). acum noi nu putem compara cele mai performante si scumpe discuri cu unele destul de ieftine. oricum, chiar si alea pot crapa daca ajung in contact cu apa cand sunt la temperaturi foarte mari. asta nu inseamna ca un disc solid nu poate crapa din aceeasi cauza, http://www.mustangmods.com/ims/u/2111/11125/280528.jpg, dar mult mai greu.

in general gaurile sunt folosite la masinile sport din 2 considerente, greutate si disiparea caldurii. factorul fiabilitate pe termen foarte lung nu e luat in considerare. la o masina normala poti folosi discurile si 100k km fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde...sa stii ca multe masini supersport vin cu perforate din fabrica...si banuiesc ca nu doar de forma

Sunt constient de asta, cum sunt si sigur ca alea costa mult mai mult decat o pereche de din astea. Nu poti compara fortele care se disipa prin intermediul unor discuri de Carrera GT cu fortele pe care le duce chiar si un S3.

Am mers de exemplu cu M5 E39 cu discuri ventilate pline pe fata, si franeaza impresionant ori de cate ori e nevoie. Si e totusi o masina cu mai multi cai si o masa mai mare decat majoritatea celor pe care vad discuri de-astea gaurite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci intai sa facem o diferenta. ventilate au cam toate masinile mai noi, pe fata. inclusiv GOLF IV TDI.

eu ma refeream la perforate.

da, bine toate pot crapa cand dau de apa...dar eu ma refer ca la utilizare normala (inclusiv franari puternice si multe) nu ar trebui sa existe diferente de rezistenta intre discuri doar pentru ca sunt perforate sau nu. adica gaurile alea nu sunt neaparat puncte slabe.

legat de fiabilitate, si nr de km, cat de puternice si dese si de la ce viteze sunt franarile la un GOLF IV TDI sa zicem (sau la o masina normal) si la un S3 sau un Porsche? una e sa franezi de 10 ori de la 100km/h si alta e de la 200km/h in distanta mica. deci de aici si atunci cand pui frane mai performante (nu neaparat perforate) ele se consuma mai repede. la fel si la alte consumabile, cum sunt cauciucurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde am dat eu impresia ca nu stiu ca-s ventilate? Am si spus lucrul asta pentru altcineva o pagina (doua-trei) mai in spate. In rest, am senzatia ca o dam in diverse, sau sunt eu trezit prea de putin timp.

Ce voiam sa se inteleaga e ca: ordinea upgradeurilor ar trebui sa fie: discuri mai mari inaintea discurilor perforate/canelate. Aici e un domeniu in care marimea conteaza, iar gaurelele nu-s necesare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diagnoza-porsche

discurile perforate se racesc mai bine ,diferenta intre ele si cele doar"ventilate" se face in franarea violenta si repetata.

linistit va,crapa oricum la fortare extrema si repetata nu e nevoie de apa sa le distrugi.

intradevar ca si upgrade si prim considerent marimea conteaza dar discuri mai mari implica si mutarea etrierului deci cele de aceiasi marime dar in plus fiind si perforate sunt un bun upgrade.

acuma fiecare decide ce ai vine mai bine

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca si schimbare lor cu unele perforate ajuta, schimbarea discului cu unul mai mare impune automat si alte schimbari si automat mai multi bani de investit..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!