Jump to content

Polo GTI 2006 in Romania


...Roadrunner...
 Share

Postare recomandată

Aloha! Lasand uleiurile la o parte si revenind problema cu stabilitatea (aici pot spune mai multe decat la uleiuri :))), intr-adevar este o problema ca se ajunge la limita masini in felul asta. Subvirator, ma refer. Totusi, am intalnit cazuri in care masina a supravirat (cat se poate de natural si nefortat), asta dupa un pic de subvirare. Ma gandesc ca pana la urma s-ar putea sa fie vorba despre modul in care se abordeaza curba, de modul in care se tempereaza pedala de acceleratie... Nush ce sa zic intr-un mod clar. Si nu s-a intamplat o singura data acest lucru... Whatever...

Legat de bara de rigidizare cred ca ar trebui sa incepi cu fata (spatele deja este punte fixa si nu isi are rostul decat dupa anumite modificari, parerea mea) atat sus cat si jos (pentru un si mai mare caracter neutru al masinii).

Problema s-ar putea rezolva cat se poate de simplu prin montarea unu diferential cu alunecare limitata. Deci, daca nu vrei sa schimbi lock-ul masinii (gen roti, suspensie) asta ar fi cea mai buna chestie!

Ura!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 283
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ...Roadrunner...

    47

  • RoSonic

    39

  • Zyx

    22

  • sorinxxx

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

* are roti semi-independente pe spate.. nu punte fixa. Nici logan nu mai are asa ceva :))

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Roadrunner:

Am mai spus-o Roadrunner, apreciez, in modul cel mai sincer, interesul pe care il manifestati in ceea ce priveste problemele colegilor de "forum" ca sa zic asa. Deci nu este nici o suparare si intr-adevar ti-am mai citit o parte din postari si am vazut ca nu vorbesti numai de dragul de a vorbi. By the way : "kick ass car" mai ai, omule! Felicitari!

In ceea ce priveste acest subiect cu uleiurile: Cand am spus background vreau sa spun ca am lucrat aproape 2 ani in domeniu la Mach 1 pe partea de uleiuri (Mach 1 fiind la vremea aceea importator direct de uleiuri ELF) si in acelasi timp am avut contact direct cu partea de motorsport (Mach 1 = proprietar George Grigorescu). Pe de alta parte acest lucru s-a intamplat acum vreo 3 ani dupa care nu prea am mai fost asa interesat de acest domeniu in special (al uleiurilor) deci nu mai stiu ce s-a mai intamplat pe piata.

Acum vorbind despre cele 2 uleiuri despre care ma intrebi, parerea mea, SUBLINIEZ parerea, este ca mai potrivit ar fi SLX Professional 5W 40 decat Edge 0 W30 fiindca 0 W 30 are doar clasificare API CF deci doar clasificare de DIESEL (si doar "Meets the engine test requirements of API SM").

Ca alternativa la acest ulei eu unul as alege Castrol Edge 5W 30 ulei special pentru motoarele VW si Audi (clasificari 504 00 si 507 00)

@Zyx:

Bara fata nu face altceva decat sa-ti aduca si mai multa subvirare. Uite aici un link (cred ca a mai fost postat) care explica foarte pe intelesul nostru cum sta treaba:

http://www.stealthtdi.com/SwayBars.html

In ceea ce priveste diferentialul, asa cum am mai spus, din motive usor independente de mine (si nu neaparat financiare :)) trebuie sa tin numarul modificarilor la minim. De aceea caut o modificare mica (cum ar fi cauciucurile) cu efecte mari :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Mersi sefu' ...

Zici ca ai lucrat la Mach1... posibil sa ne cunoastem :)).

Maine as lua 5 litri de SLX Professional 5W40, dar zi-mi tu de unde... ca nu am drum prin Suedia zilele astea :).

Deci, daca tot "Wolkswagen recomends Castrol", ce pana mea punem in motorasul asta, ca eu nu mai inteleg nimic.

Pina la urma cred ca trec pe Mobil1 0W-40, http://www.oilshop.ro/catalog/product_info...;products_id=94

PS: O sa fac un update saptamana viitoare, la topicul despre masina mea... Urmeaza un upgrade de sound inainte ;).

Modificat de ...Roadrunner...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, ce mi-ai dat tu acolo e teorie (si nu vad nimic sa zica de "rau", pana la urma or my english is to bad to understand)... din ce stiu eu (practica) barele de rigidizare te ajuta. In primul rand poti intra si iesi mai tare in/din viraj (deci comportamentul se schimba clar). Dar, ma rog... fiecare lasa urechea la ceea ce vrea.

Modificat de Zyx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi sefu' ...

Zici ca ai lucrat la Mach1... posibil sa ne cunoastem ;) .

Maine as lua 5 litri de SLX Professional 5W40, dar zi-mi tu de unde... ca nu am drum prin Suedia zilele astea ;) .

Deci, daca tot "Wolkswagen recomends Castrol", ce pana mea punem in motorasul asta, ca eu nu mai inteleg nimic.

Pina la urma cred ca trec pe Mobil1 0W-40, http://www.oilshop.ro/catalog/product_info...;products_id=94

PS: O sa fac un update saptamana viitoare, la topicul despre masina mea... Urmeaza un upgrade de sound inainte ;) .

Trebuie sa ajungi doar in Pipera, nu la Cercul Polar :)) (ma rog ca timp s-ar putea sa faci la fel) :)

Deci un litru ulei CASTROL SLX PROFESSIONAL 5W 40 poti cumpara de la Porsche Bucuresti Nord, la raionu' de piese cu 52 lei cu tot cu TVA.

ok, ce mi-ai dat tu acolo e teorie... din ce stiu eu (practica) barele de rigidizare te ajuta. In primul rand poti intra si iesi mai tare in/din viraj (deci comportamentul se schimba clar). Dar, ma rog... fiecare lasa urechea la ceea ce vrea.

Nu ma intelege gresit. Sunt convins (mai bine spus stiu) ca ai dreptate. Comportamentul masinii se va schimba. Se va schimba in bine.

Dar intre a alege in a monta o bara stabilizatoare fata si una spate, pentru inceput as opta pentru una spate fiindca presupun ca impactul asupra comportamentului masinii va fi mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ceva vreme va mai fi inca un membru in acest "mic club" :D .

dar e cam nasol ca "ceva vreme" de care ziceam a fost estimata la 16 saptamani :) , din care a trecut abia una...

sper sa treaca repede si restul... ca deja nu mai am rabdare. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ceva vreme va mai fi inca un membru in acest "mic club" :D .

dar e cam nasol ca "ceva vreme" de care ziceam a fost estimata la 16 saptamani :)) , din care a trecut abia una...

sper sa treaca repede si restul... ca deja nu mai am rabdare. :D

Ehe, e de inteles!

Bine ai venit in club!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Bun venit... Te asigur ca merita asteptarea :)).

Chiar ar fi timpul sa mai ingrosam rindurile. Masina nu e scumpa si ofera foarte multe !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Mda... :) :D :)) In stilul caracteristic.

Foarte tare fraza asta :

"Hmm. I advise caution, because while the engine is certainly strong enough to handle 237bhp, the car isn’t; something you will discover about half a second before you hit the tree. "

Oricum, cind eu spuneam ca Polo GTI este adevaratul succesor al Golfului I GTI, lumea zicea ca am mincat stricat, si stringeau bani sa-mi plateasca o vacanta prelungita la Balaceanca.

PS: Aaa... Nici nu ma asteptam sa nu bage o strimba, cum ca miniul englezesc, care apropo e un ceas cu cuc, pe roti, este mult mai bun decit conserva germana. Jeremy e englez, iar englezii nu-i inghit pe nemti, si viceversa.

Modificat de ...Roadrunner...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Nu. De ce ar exista ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Pe pozitia planetelor si teoria impachetarii repetate in baloti mici si medii ...

Lasind gluma, tu ce vrei de fapt ?! Ai pus o intrebare. Ti-am raspuns. NU exista 1.4Tsi (si nu TFSI... ala e altceva, si n-are treaba cu 1.4) pe Polo GTI 9N3. Nu a existat si nici nu cred ca o sa existe vreodata. Ai putea sa-ti satisfaci singur curiozitatile, exista site-uri oficiale ale produatorului, exista google, exista oameni la Porsche care stau degeaba la birou, si sunt platiti pentru asta... etc.

Desfigurat de stima,

Doru.

Modificat de ...Roadrunner...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tecar cta au zis ca ei nu au in oferta asa ceva si sa incerc la buc.....

La buc nu a stiut nimeni sa-mi raspunda

E vrb de motorul de 170 de cp de pe golf5.

Pe situl oficial nu exista aceasta informatie. Pe google nu am aflat nimc

Eu am pus o intrebare si u vad ca te dai destept.

Si crede-ma ca nu intreb ca sa ma aflu in treaba

P.S. scuza-ma ca te-am rugat sa-mi argumentezi.

Cracanat de stima.

ADI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Nu fac pe desteptul. Dar nu iti inteleg logica.

Din moment ce un anumit model nu este echipat cu un anumit motor, de ce ar trebui sa scrie undeva acest lucru.

Nu cred ca undeva in lumea asta, la vreun producator, este scris in fisa de prezentare cu ce motoare nu se echipeaza. Este stupid ce susti tu.

Dar ca sa nu mai zici ca fac pe desteptul ... te ajut eu :

POLO GTI nu se produce cu aceste motoare :

1.4TSI, 2.0 TFSI, 4.2 V8, V10 TDI, W8, W12 ...

Daca mai ai vreunul in minte pe care l-ai dori pe masina si nu il gasesti in fisa oficiala... spune aici, si te dumiresc eu.

Cocosat de respect,

Doru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D M X:In general la modelele puse in vazare se scriu motoarele disponibile....nu cele care nu se pot pune.

1.4 TSI este pentru Touran si Golf GT( echipare care acum se cheama GT Sport = combinatie intre Sportline si GT).

P.S. Felul in care va respectati ma amuza copios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Zyx:

In urma unei vizite la Dragos astazi :P , am aflat ca esti din Galati...

Poate ne intalnim pe acolo.. :icon_cheesygrin: . Imi arati si mie faleza... bineinteles din masina ta, sa vad si eu ce inseamna o masina "muncita" bine...

@Roadrunner:

In alt post al tau spunei ca media prin oras (presupun Bucuresti) este pe undeva la 11,5-11,9 mers combinat-aglomerat, liber. Frate eu si daca opresc motorul si o imping pret de cateva semafoare nu scot neam sub 12,5, masina fiind stock curata (pana astazi :study: ). Tu ai facut calculul asta la pompa sau ce spune computerul?

Ma gandesc sa fie vreo problema la masina din curtea mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Pai masina stock e problema...si mai exact masina stock noua. Pina la aproximativ 6000 de km, masina consuma mult ... cam ce spui tu. Dupa 6000, consuma mai putin, undeva la 12.5 -13 in oras. Daca insa ii vei face un soft, si inteleg ca mai nou are... o sa vezi o diferenta.

Oricum, nu astepta minuni. Daca tu vrei ca, de exemplu din militari la obor la ora 17, sa-ti ia 11, esti optimist. 11 ia un 1.4 aspirat in conditiile date.

Consumul dat de mine, este citi pe o medie de 1500 km numai oras, si verificat la pompa. Merg cu masina si la servici (deci pe aglomeratie) dar si seara, la plimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Zyx:

In urma unei vizite la Dragos astazi :( , am aflat ca esti din Galati...

Poate ne intalnim pe acolo.. :icon_thumright: . Imi arati si mie faleza... bineinteles din masina ta, sa vad si eu ce inseamna o masina "muncita" bine...

@Roadrunner:

In alt post al tau spunei ca media prin oras (presupun Bucuresti) este pe undeva la 11,5-11,9 mers combinat-aglomerat, liber. Frate eu si daca opresc motorul si o imping pret de cateva semafoare nu scot neam sub 12,5, masina fiind stock curata (pana astazi :D ). Tu ai facut calculul asta la pompa sau ce spune computerul?

Ma gandesc sa fie vreo problema la masina din curtea mea?

Da, sunt din Galati, insa ajung pe acolo cam o data la vreo 2 luni si atunci cu treburi... Ma rog, daca e de vazut, ne vedem prin Bucuresti, de unde presupun ca esti si tu...

Consumul... de cand cu caldura asta (si de cand se simte nevoia unei revizii - evident, vb despre filtre) la mine este undeva la 13-13,5 in aceleasi conditii ca si la Roadrunner...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai masina stock e problema...si mai exact masina stock noua. Pina la aproximativ 6000 de km, masina consuma mult ... cam ce spui tu. Dupa 6000, consuma mai putin, undeva la 12.5 -13 in oras. Daca insa ii vei face un soft, si inteleg ca mai nou are... o sa vezi o diferenta.

Oricum, nu astepta minuni. Daca tu vrei ca, de exemplu din militari la obor la ora 17, sa-ti ia 11, esti optimist. 11 ia un 1.4 aspirat in conditiile date.

Consumul dat de mine, este citi pe o medie de 1500 km numai oras, si verificat la pompa. Merg cu masina si la servici (deci pe aglomeratie) dar si seara, la plimbare.

Corect! Ai dreptate!

Atat imi consuma si mie..In jur de 13-14 normal cu maxime (ambuteiaje in care stai ore intregi) de 16-17.

Merci de lamuriri!

Da, sunt din Galati, insa ajung pe acolo cam o data la vreo 2 luni si atunci cu treburi... Ma rog, daca e de vazut, ne vedem prin Bucuresti, de unde presupun ca esti si tu...

Consumul... de cand cu caldura asta (si de cand se simte nevoia unei revizii - evident, vb despre filtre) la mine este undeva la 13-13,5 in aceleasi conditii ca si la Roadrunner...

Nu, sunt din Galati...

Dar la fel ca si tine ajung rar (cam odata pe luna) pe acolo.

Cu siguranata ca sansele sunt mai mari se ne intalnim in Bucuresti.

Iti multumesc pentru lamuririle legate de consum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D M X:In general la modelele puse in vazare se scriu motoarele disponibile....nu cele care nu se pot pune.

1.4 TSI este pentru Touran si Golf GT( echipare care acum se cheama GT Sport = combinatie intre Sportline si GT).

P.S. Felul in care va respectati ma amuza copios.

Chestia sta in felul urmator.....aseara am avut o discutie destul de aprinsa cu 3 prieteni care sustineau sus si tare ca exista varianta asta de polo.Eu stiam ca nu exista asa ceva(nu are logica ca in momentul de fata sa existe modelul asta de polo poate doar dupa ce iese 1.8t din productie sau sa fie inlocuit).Inca mi-au zis ca se fabrica de peste 1 an de zile.....am sunat pe cineva de la tecar care mi-a zis ca nu au in oferta asa ceva....si azi am vrb la buc si nici ei nu stiau nimic sigur.

Am cautat pe net aseara ...dar nu am gasit nimic.....

Deci in concluzie o sa beau o sticla de jack in seara asta.

Roadrunner....o sa ma gandesc la tine si primul pahar in cinstea ta il beau

Modificat de D_M_X
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modelul ala nu exista...daca o fi fost vreun nebun (desi mi se pare prea putin probabil)care sa puna el motorul 1.4 TSI pe un Polo normal ....asta ar explica un pic situatia.Eu din cate stiu pe Audi A3 deja s-a bagat 1.8 TFSi de 160 de cai...Daca se va inlocui 1.8 T 150 de cai pe Polo GTI tind sa cred ca acesta ar fi inlocuitorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Roadrunner: Pot sa schimb softul masinii astfel incat sa mi se inchida geamurile din telecomanda?

Modificat de djcojo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!