Jump to content

Aditivi si tratamente - pro si contra


Golfer
 Share

Aditivi  

634 voturi

  1. 1. Utilizez aditivi/tratamente pentru ulei

    • DA
      106
    • NU
      532
  2. 2. Utilizez aditivi/tratamente pentru combustibil

    • DA
      214
    • NU
      424


Postare recomandată

Cu ce te încurcă un consum de 1L de ulei între schimburi? Nu merită să faci experimente cu tot felul de soluţii minune. Cei care fac campaniile de marketing stiu exact ce vor sa audă potenţialii clienți, ca la reclamele la suplimente: -Nu-i așa ca te doare nu stiu unde? -Ba parcă mă doare, ma duc sa-mi cumpăr produsul X.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tie ti se pare normal sa cumperi un VW nou sa-l intretii ca la carte si sa mergi cu ea ca un om normal, iar masina sa-ti haleasca 1L de ulei .

Pai la 300000 Km nu-i mai faci schimbul daca noua ia un L la 10000 Km .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. La fostul B6 PD, atat la 50.000 Km cat si la 130.000 Km tot 1L consuma intre schimburi. Am cunostinte carora la 300.000 Km tot 1L le consuma. Asa este proiectat motorul. Daca este enervant sa completezi din cand in cand cu ulei, poti cumpara un CR:) si o sa ai un consum mai scazut, dar nu 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salutare!

detin un polo 1.2 benzina 2004 care "mananca" foarte mult ulei aproximativ 1L/500km si nu sunt scurgeri :(

precizez ca folosesc ulei de la castrol 10W40 / poate e prea subtire si de aceea e "servit" asa rapid?!

m-am hotarat sa folosesc de la liqui moly - OR Verlust STOP - maine o sa-l pun in motor sa vedem ce zice dupa. cica ar trebui sa vezi imbunatatiri dupa 600-800 km

pe flacon zice ca as putea sa folosesc tubul pana la 5l de ulei, tinanad cont ca in motor incape 2l si 700 cred, daca il pun tot dauneaza?

o sa revin cu nouatati dupa ce observ modificari!

Modificat de and_beb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa pui cat are nevoie motorul, daca pui peste limita maxima nu este in regula deloc. In cazul in care iti mananca mult, verifici si completezi cat e nevoie, astfel incat niciodata sa nu depasesti limita maxima.

Nu stiu ce imbunatatiri ar trebui sa sesizezi dupa 600-800 de km, poate doar legat de zgomotul produs, in rest, din ce am mai citit si eu pe forum, motorul se obisnuiste cu noul tip de ulei abia dupa 2-3 schimburi (sper sa nu fi inteles eu gresit).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms pentru raspuns!

O sa pun tot flaconul odata, ca loc are tinand cont ca e mare consumator, conditia sa nu depaseasca maxim .

Imbunatatiri in sensul sa nu mai consume la fel de mult ulei.

descrierea aditivului spune:
- impiedica gaze de esapare albastrui-fumegande;
- protejeaza de pierderi de ulei datorita neetanseitatilor;
- regenereazã garniturile de etansare ale motoarelor;
- reduce zgomotul motorului
- impiedica poluarea mediului datorita motoarelor care pierd ulei;
- reduce consumul de ulei a motoarelor pe benzina si motorina; Proprietati
- impiedica gaze de esapare albastrui-fumegande;

 

Sper sa se intample la fel si la mine!

Modificat de and_beb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai noroc, eu zic ca trebuie segmentat la cat ulei iti mananca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai consum 1L ulei la 500km cel mai bun tratament si aditiv este acesta !

108_824G_Piston_Rings.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta incerc, sa nu ajung la segmentare cat de curand, din cate am inteles ma costa in jur de 3000-3500 ron si tinand cont ca am dat 2500eur pe masina, nu prea imi convine :(

 

Modificat de and_beb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un set de segmenti :D

 

@edit: Nu stiu in ce masura te poate ajuta vreun aditiv, problema este cu totul alta la un astfel de consum, cred ca vei da banii degeaba.

Modificat de Smiley_69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aflasem in cele din urma!

eu incerc sa vad consumul uleiului apoi! daca e acceptabil o tin asa!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inceput sa folosesc Motul si nu a mai trebuit sa completez 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maxim 500 ml. Am folosit Castrol si Liqui Moly

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici e vorba despre 1L la 500km.  Nu exista ulei sau aditiv care sa compenseze asemenea probleme.  Nu are rost sa se amageasca omul.  Un set de segmenti este eftin.. daca nu ai probleme/uzura  la cuzineti la palier poti iesii foarte eftin doar cu un set de segmenti ca o solutie de compromis. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

în urmă cu 1 oră, melin a scris:

maxim 500 ml. Am folosit Castrol si Liqui Moly

la schimb(10000 km) sau?

 

45 minute în urmă, noobsound a scris:

Aici e vorba despre 1L la 500km.  Nu exista ulei sau aditiv care sa compenseze asemenea probleme.  Nu are rost sa se amageasca omul.  Un set de segmenti este eftin.. daca nu ai probleme/uzura  la cuzineti la palier poti iesii foarte eftin doar cu un set de segmenti ca o solutie de compromis. 

 

ieftin?! eu am vb cu un mecanic si mi-a zis ca tb segmentat si ma costa undeva peste 3000 ron, pt mine nu e ieftin tinand cont ca masina a costat 2500 euro

Modificat de and_beb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-un an . Cam 15000 km maxim

 

Modificat de melin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 9/2/2016 at 8:23 PM, and_beb said:

 

 

 

ieftin?! eu am vb cu un mecanic si mi-a zis ca tb segmentat si ma costa undeva peste 3000 ron, pt mine nu e ieftin tinand cont ca masina a costat 2500 euro

eu zic sa mai vorbesti si cu un alt mecanic, mi se pare exagerata suma .... ala e pret de reprezentanta eventual.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorul de 1.2 nu exista tehnologie de reparatie la blocul motor - nu exista nici piese de schimb originale. Cand se desface motorul de 1.2, nu se mai poate pune la loc bine. arborele cotit e prins cu un singur cadru mare de aluminiu, care nu se mai poate pune la loc corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am comandat aditiv Millers ptr benzina, o sa va tin la curent, voi pune in 3 masini diferite timp de 3 luni,  sa vad ce feedback o sa am,  voi pune in logan 1.4 mpi (masina tatalui), fiat 1.1  (masina sotiei) si in  seat 1.2 tsi (masina mea)

 

Mentionez ca toate masinile sunt in mintile lor, exceptand fiatul care consuma multicel(benzina), dar merge excelent, sunt curios ce rezultate voi avea.

In Seat voi pune doar Socar de 95, (asta este si benzina de 95 cu care merge cel mai bine, dintre cele de co95)  in logan se pune deobicei rompetrol de 95 si in fiat deobicei mol sau rompetrol de 95.

 

Daca vor merge bine masinile aditivate, mai ales seatul, se va merita financiar pe termen lung sa pun mereu aditiv si 95 fata de 98 sau 99.

Seatul fiind si tsi si remapat, vreau sa am cat mai bine grija de el, sa evit depunerile de carbon... Asta este motivul principal ptr care vreau aditiv.

De multe ori cu benzina de 99 nu am simtit diferenta, si de teama ca e tot 95 la pret de 99 prefer aditiv.  Asta daca voi simti diferenta in bine dupa 3 luni.

Nu ma deranjeaza daca veniti cu vreun raspuns pertinent pe baza aditivului acesta.

 

On 4/21/2016 at 6:51 PM, @DRI@N said:

Pai tie ti se pare normal sa cumperi un VW nou sa-l intretii ca la carte si sa mergi cu ea ca un om normal, iar masina sa-ti haleasca 1L de ulei .

Pai la 300000 Km nu-i mai faci schimbul daca noua ia un L la 10000 Km .

 

Se spune ca din cauza normelor euro, se lasa intentionat tolerante mai mari in motor,  urmarea este ca masina va avea frecari interne mai reduse cu un consum usor marit de ulei, in acest fel masina va merge mai bine si va consuma si mai putin combustibil, si va avea si noxe mai ok 

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideal era sa pui omv100+ (sau mol evo), fara sa le amesteci cumva. asa, cu aditivi cumparati, trebuie sa stii exact cat sa pui, altfel speli motorul de ulei. plus vezi sa nu inhalezi cand torni, sunt foarte toxici.

la motoare "germane", si mai ales remapate, nu ai ce cauta cu 95. trebui macar un 98 real.

 

nu mai amesteca(sau sortimente) de la statii diferite iar acum cu acest aditiv incearca sa il adaugi doar o data, cand alimentezi mai mult, altfel iti va varia cifra octanica iar ecu va "alerga" sa se adapteze la noua cifra.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mereu fac plinul la masina cand se aprinde becul, in general cu omv de 100 masina merge f bine, singura benzina de 95 ok la mine e Socar 95 mereu, si omv 95 cate o data...

Nu amestec carburantii nici o data, in general prefer omv 100, dar socar 95  fiind f ok, am zis sa o incerc si aditivata, daca e ok, ies mai ieftin asa la un plin.  Ps:  intre Socar de 98 si 95 nu am simtit diferenta, si cea de 95 e la fel de ok. 

La fel si la petrom, diferenta este doar ca petrom 98 este la fel de proasta ca cea de 95... Pana acum ptr tsi doar socar si omv sunt ok, ptr celalalte aspirate din familie nu prea conteaza ce posirca le bag.

Iar aditiv  separat in omv 100 mi se pare blasfemie :)  Am zis sa incerc Millers ca pare a fi firma serioasa.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da, daca amesteci aditivii din omv 100 cu altii, cine stie ce iese si posibil prea multi si speli uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan am bagat la mine in masina si in a sotiei.  Dupa cateva drumuri eu sunt asa si asa, adica parca masina trage mai bine si la relanti e mai silentioasa, dar mi-e sa nu fie placebo...  Sotia zice ca masina ei azi a mers mai repede ca deobicei si parca era mai galagioasa... Consumul la a mea dupa prima zi e acelasi.  Parca totusi trage usor mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!