Jump to content

Aditivi si tratamente - pro si contra


Golfer
 Share

Aditivi  

632 voturi

  1. 1. Utilizez aditivi/tratamente pentru ulei

    • DA
      106
    • NU
      530
  2. 2. Utilizez aditivi/tratamente pentru combustibil

    • DA
      213
    • NU
      423


Postare recomandată

  • Administrator

[...]

6:27 - After one use of this product the results are not significant enough!

[...]

6:30 - Use one of this every tank full for an year and you'll get better results..

 

:biggrin: :biggrin: :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un efect garantat bagati de la 2 in sus, la fiecare alimentare. :lol: :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura solutie care inmoaie calamina din camera de ardere

 

Nu stiu ce contine, i-am contactat pe siteul oficial pt. o fisa msds dar poate n-au inteles... https://translate.google.ro/translate?sl=cs&tl=en&js=y&prev=_t&hl=ro&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fkcleaner.cz%2F&edit-text=&act=url

 

Si din poze si din video pare ca functioneaza sub presiune: https://translate.google.ro/translate?sl=cs&tl=en&js=y&prev=_t&hl=ro&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fkcleaner.cz%2F&edit-text=&act=url

 

Efecte identice am vazut la domestos pe bujii, pistoane, egr, etc... doar ca domestosul pateaza aluminiul fiinca e puternic bazic si coroziv, deci trebuie lucrat repede, si pistonul din video pare putin cam albit pe alocuri... dar curata ca noi niste bujii cat de negre fara sa le freci macar. Sau un piston de pe care calamina cadea doar razuita, se curata pana la aluminiu doar sters cu o carpa dupa inmuiere.

 

Eu nu recomand nici una fiindca domestos e sigur coroziv, dar folosit rapid poate fi "safe", iar cehii nu prezinta compozitia solutiei sau fisa msds de securitate, deci poate e aceasi treaba... Oricum pt. cine are chef de experimente cel mai rapid e sa bagati niste bujii vechi in domestos si sa vedeti "minunea", nici eu n-as fi crezut daca nu probam constrans intr-o situatie.

 

Solutiile ce se baga in combutibili nu au cum sa inmoaie depunerile din camera de ardere, acolo fiind uscat, in functionare sunt sute de grade, singura metoda de curatare e ceva de genu ca mai sus la rece. Aditivii de combustibil pot doar infunda sau desfunda injectoarele, dupa parerea mea.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Ia uitatziva la 2:42 si va datzi seama care este cel mai bun tratament pentru curatat !  Deci treaba aia cu Decarbonizarea cu apa functioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partial dreptate, si iti spun si de ce, in acest clip si mai sunt si altele de genu e vorba de antigel, daca vrei sa cauti mai bine sunt altii care decarbonizeaza cu apa sau solutii gen seafoam, si verifica cu camera video cilindrii, dar efectele in acele cazuri sunt foarte mici. Doar la cazuri cand intra antigel in camera de ardere am mai vazut sa curatere ca nou, pt. ca antigelul are si proprietati anti-calcar, pt. protectia instalatiei de racire.

 

Oricum sunt periculoase metodele acestea pt. ca pot duce la blocare hidraulica a pistonului, si de acolo se pot indoi si crapa multe. Metodele anterioare prezentate de mine sunt la rece si cel putin ai siguranta ca motorul va mai merge, cel putin la un motor cu depuneri mari unde ai detonatii si nu ai incotro sau segmenti blocati, e o solutie bunicica, alternativa fiind desfacutul motorului.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facem abstractie de marca, de urmarit din sec. 45 cam ce contine, sau trebuie sa contina, uleiul pentru motoare termice:

 

 

 

Modificat de teko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Imi mananca destul de mult ulei, dupa 6 luni max 5000km am completat cu aproximativ 2 litri.

Vreau sa incerc solutii....

Ce parere aveti de http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_8375.html?OpenDocument&land=GB&voilalang=e&voiladb=web.nsf ?

sau sa intreb altceva: poate strica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De stricat nu mai are ce sa strice, dar nici nu rezolva problema, cauta sa vezi de unde ai consumul, eu m-as indrepta spre un control la axul turbinei, este posibil sa fie uzat de unde si consumul putin mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina a fost curatata in iunie, inafara ce era murdara, n-a zis nimic de rau

da, intra ulei pe admisie (intercooler apoi EGR) dar asta ar fi "normal" la vechimea motoarelor

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba marca uleiului cu unul mai bun, Castrol este un ulei care se arde repede, la mine lua 1l de noua in 10k, de cand am schimbat marca daca consuma 300ml.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca uleiul nu e chiar asa uzat as fi vrut sa trec iarna... cumva.

Sugestii de ulei ? Desi castrol edge turbo diesel e "mainstream" pe motorul asta.

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se face termenul, nu e graba, eu de 2 schimburi merg pe Ravenol VMO 5w40, sau Liqui Molly 5w40 ambele de productie germana bineinteles cu norma specifica motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In octombrie ar fi 1 an dar nu cred ca sunt 10k km (am belele si cu ceasurile, deci nu pot urmari nr km foarte exact) iar ~2l ar trebui sa fie "fresh" din aprilie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca un aditiv LM, e firma serioasa, in cel mai rau caz nu face nimic :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu folosesc la A3-ul meu aditiv redline si-1 sau millers petrol eco max. Millers-ul petrol eco max il mai pun intr-un polonez de 1.2 benzina 12v. 

 

La ambele masini consumul a scazut cu acelasi stil de a conduce. In cazul in care vreau sa ma dau la ea se duce mai bine sesizabil. 

La audi a3 1.4 tfsi foloseam benzina de 98 rompetrol cu millers. Am facut un drum de 180 km cu benzina 98 simpla fara aditiv si i-am simtit lipsa. De la consumul mai ridicat la felul mai puturos in care miscam masina.

 

Acum folosesc efix 95 cu 20 ml redline si-1 si 2 ml millers petrol eco max / 10 motorina. Rezultatul ? .... Se duce calr mai bine decat cu efix s 98 si .... cand trag linie am acelasi pret.  De aici trag concluzia ca daca redline si-1 creste C.O in doza de 23 ml/10 l cu 3 numere, millers cu 2 numere in cantitate de 10 ml/10l, benzina de 98 in teorie nu are in nici un caz 98.

 

La masina veche, un astra g 1.7 dti remapat eds am mers aproximativ 40 k km cu aditivare metabond megasel plus sau redline 85 plus. Combinata aditivarea cu motorina de 55. Zero probleme. In prezent are 250k km. Ultimii 20k km facuti cu ulei redline 5w-40 iar de la 170k km numai cu mobil 1 turbo diesel 5w-40, motul 8100 xcess.

Modificat de Kspic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti garantez ca daca pui vcds-ul vei observa fix 0 barat in parametrii motorului cu / fara aditiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa spusele tale pe diagnoza parametrii vor fi la fel. Dar mai tin minte ca erau unii care aveau injectoare beton pe diagnoza si in practica erau pe duca.

 

BC-ul imi da cifre mai mici la consum, Vitezometrul are un curent de aer ca impinge acul mai repede. Turometrul la fel.... 

 

Motorina/benzina ca sa ajunga la CC/CO are nevoie de aditivi. Aditivi pe care dai enorm comparativ cu pretul pe care il plestesti daca ii cumperi tu. In plus la peco nu ai sa cumperi in veci benzina premium/ motorina premium pura ci cel mult in combinatie cu sortimentul standard.

 

Compara MSDS-ul MOL EVO, OMW MAXX MOTION cu MSDS-ul metabond megale plus. Ai sa vezi ca pe langa aditivii de performanta metabond mai are ceva compusi de antiware. 

Modificat de Kspic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

   Ce parere aveti de video-ul asta?

 

Nu am folosit niciodata aditiv ulei, folosesc MOTUL 5W40, dar ma tenteaza sa folosesc la urmatorul schimb, masina mea desi e pe benzina are un zgomot de diesel, si se aude cel mai pronuntat cand motorul e rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest test nu reflecta conditiile din motor .Un motor are in compozitie multe neferoase .Aici e un test doar pe un otel si facut la presiune si temp.extrem de ridicata .Acel aditv poate trata otelul dar poate oxida si ataca neferoasele (ex.cuzinetii) si mai mult la temperatura ridicata din zona cilidrilor un asemenea aditiv care nu e verificat in toate conditiile cerute de motor se poate descompune cu rezultante daunatoare .ex acid clorhidric .

Nu asa se stabileste valoarea unui aditiv . Chestiunea e mai complexa si e ca la un medicament (face bine la rinichi dar distruge ficatul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am confirmat ca bisulfura de molibden de la lm (MOS2) nu e placebo. Azi am pus un tub de 300ml la cei aproape 5L (4.7) de mobil 1 0w40. M-am distrat nitel cu masina fara aditiv si am facut o pauza de 5 min sa il pun in motor. Lasat la relanti 10 min sa se amestece si iar la alergat. Instantaneu sunet mult mai mic al motorului, trage parca mai uniform si mai usor. Consumul la relanti nu s-a modificat ramanand tot 0.6-0.7l/h fara consumatori. 

 

O observatie ciudata. La relanti face mai putin vacuum turbina. Acum sta la -0.6 bari la cald cand fara aditivi statea la - 0.75~0.8. De aici reies doua chestii. Ori se invarte mai usor turbina de la aditiv ori am compresie mai slaba, ceea ce nu cred pt ca trage o idee mai bine. 

 

Cifre reale se modifica deci nu are cum sa mi se para mie. cel putin treaba cu vacuumul la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este nu este sigur placebo .Frecarea scade sigur dar ......ca exista un dar placutele de MoS2 oxideaza foarte repede deoarece sunt placute si in consecinta au muchii ascutite . Nota : Toate institutele de cercetari tribologice serioase arata asta .Daca puneai fulerena (sfera)din MoS2 deci structura inchisa fara muchii era altceva !

Cand pui ceea ce ai pus ar trebui sa ai un ulei cu propietati antioxidante foarte puternic ca daca nu apar consecinte .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ce parere aveti despre aditivul BG MOA 110 ? A auzit cineva de el? este eficient? Se gasesc produse originale pe piata romaneasca? Am comandat o cutie si ambalajul arata diferit de cum arata produsele de pe net... IMAG0203_zpsbnlix5gj.jpgIMAG0204_BURST002_zpsknxfzdvx.jpg nu vreau sa fac reclama sau ceva sunt doar curios daca a mai folosit cineva si daca nu face rau la motor ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Colegii .

Maine urmeaza sa merg sa fac schimbul de ulei la masina din semnatura la 10000 Km .

Ocazie cu care as dori sa-i bag un flacon de DuraLube dar tot citind parerile Pro si Contra legate de acest aditiv stau cam in dubii .

Motivul pentru care vreau sa pun acest DuraLube este faptul ca nu mai stiu ce ulei sa pun in motor (acum urmeaza sa folosesc MOTUL) pentru a scapa de consumul de aprope 500 - 1000 ml de ulei la fiecare schimb .

Mentionez ca acest consum al am la masina de cand a fost noua (noua inseamnand 0 Km) iar acum am abia 55000 Km (toti absolut reali) si cu schimburi de ulei pana anul asta facute la Km ce variau intre 5000 si 7000 Km (pentru ca schimbam uleiul anual) .

Rodaj facut cum scrie in manual (primii 3500 Km sa-i fac fara sa depasec 3000 Rpm majoritatea facuti la drum lung) eu am facut rodajul 7000 Km (adica primul an al masinii) .

Ce parere aveti merita pus un falcon de DURALUBE la masina asta si la Km astia sau arunc banii pe fereastra ?

Rementionez ca scopul adaugarii de DURALUBE este strict pentru a scapa de consumul de ulei si nu altul .

Astept pareri si raspunsuri care au folosit acest aditiv la motoarele 2.0 TDI - PD din perioada 2005 - 2008/9 .

Va multumesc .

O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!