Jump to content

consum ulei?


XploD
 Share

Postare recomandată

salutare. un golf 4 am si eu, 1.6, 16v, 105 cp, azd. trebuie sa-i fac segmentare. mecanicul imi cere 17 mil, din care 5 sunt manopera. ce parere aveti ? e ok, sau sa mai caut in alta parte. multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • abuwz

    12

  • SSRAZVAN

    11

  • alinradita88

    11

  • john_doe200616

    9

daca e doar segmentare... mai cauta. Cand am schimbat eu segmentii acum vreo 3 ani la un 1.6 erau 220ron originali. Daca nu mai ai de schimbat si alte piese in banii aceaia (binenteles, in afara de garnitura de chiulasa care trebuie obligatoriu schimbata - aprox 120 ron) mai bine schimba mecanicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Pentru Urs_Edi. Compresia este f.buna schimba semeringurile de la supape,sunt uzate la 200k si ne spui dupa aceea,turbina consuma prea putin ca sa-ti faci griji.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

segmentare mi-a zis, stiu si de garnitura de la chiulasa,si de semeringuri si a mai zis cateva piese care tin tot de ulei, nu mai retin ce din pacate. pt ca am schimbat supapele, acum 2 luni si de atunci a inceput macelul la ulei (am 5 litri bagati in 4500 km), manca si inainte, dar nu asa mult.

Modificat de outkast
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam astea sunt preturile, nu ai ce face. Manopera la 500ron e chiar ok. In decembrie am schimbat supape, simernguri de supapa si garnitura de chiulasa si m-a costat 800ron, asta fara strungar care a mai fost 150ron. Si la segmenti nici nu a ajuns. E mai important sa iti faca treaba buna decat niste sute in plus sau in minus. Masina scoate fum? Cand ai schimbat supapele nu ai schimbat si simeringurile de supapa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am reusit sa rup distributia in mers, in drum spre service :)), si atunci am schimbat 8 supape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot de rupt curea am ajuns si eu sa fac lucrarile de care ti-am zis, dar nu ai schimbat si simeringuri de supapa daca tot ai schimbat supape? Eu am reusit sa indoi 12. Simeringuri le-am schimbat pe toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit factura de la service, mi-a schimbat doar 8 supape fara sameringuri. s-a mai uitat un mecanic, si zicea ca nu ar trebui segmentare, pt ca prin motor nu arunca ulei , nu miroase a ars, nimic, este curat. sa scap oare doar cu semeringurile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare prostie ca nu a schimbat si simeringurile atunci. Oricum le-a scos, oricum e o operatie la care se ajunge inevitabil la un nr. de km, oricum sunt ieftine. Eu zic ca scapi doar cu ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Si eu am avut aceleasi probleme la o bora 2001 motor akl!

vezi ca e posibil ca pe linga siemeringurile de la supape (acestea se intaresc - imbatrinesc in timp) sa ai si segmentii de ungere coxati! Acestia chiar daca sint buni din cauza benzinei de la noi se coxeaza si se intepenesc in piston si nu mai fac treaba.

Eu am trecut cu masina pe la mai multi mecanici :unul de la un mare atelier a zis ca ma ajunge 3000 de ron reparatia si eu i-am spus ca la banii astia iau motor sh ,altul a zis ca e prea mult de munca si nu se baga sa schimbe.

Dupa ce ajunsese cu consumul de ulei undeva la 3 litri la 1000 km si fumul ca la trabant dar nu permanent am decis sa desfac motorul . Printre altele am mai gasit si segmentii dusi in linie la toate pistoanele.

Cu toate acestea cind am facut testul de compresie a iesit la 10 bari pe piston! Dupa ce am desfacut pistoanele am vazut ca segmentii erau in parametrii de uzura . Acum cu aceeiasi segmenti pusi la loc ca la carte mi-a consumat cam 50g la 1000km , din care 500 facuti la un drum mai lung cu masina plina-4 pers + bagaj .

In concluzie atentie la mecanici!

post-44031-0-66535100-1304003759_thumb.j

post-44031-0-48307300-1304003785_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Intebare: credeti ca ar fi posibil cu un ulei vascozitate 5w40 sau 10w40 sa ai un anumit consum de ulei sau un consum mai mare de ulei decat cu un 5w30 din punct de vedere a proprietatilor lui de aditivi/detergenti, etc... :question:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

tot timpul 5w30 se va consuma mai repede decat 5W40 pentru ca este mai fluid.asta depinde si de stilul de mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, teoretic asa ar trebuie sa fie, dar eu am mai auzit si citit de la alte persoane care ar fi schimbat 5 W30 cu 5 W40 si ar fi aparut un consum de ulei care inainte nu exista...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Shell castrol magnatec c3 5w40 Consum : cca. 400g. la 8000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare.Am o nelamurire si anume:intru-un regim de condus normal,la aproximativ 500 km parcursi imi scade nivelul de ulei nu exagerat dar scade.Motorul nu scoate fum sau alte fenomene,am verificat sa vad daca am pierderi si nu am pierderi.La mine uleiul se afla in zona A dar scade pana in zona B asta dupa vrep 500-600 km parcursi.Este normal sa consume din zona A pana in zona B??Maine am zis ca desfac bujiile sa vad in ce situatie se prezinta ca ma cam baga la idei.Voi ce parere aveti,are voie sa consume in 8000 km aproape 1 litru ulei.Multumesc

post-46557-0-72997700-1310578502_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal nu e.Inseamna ca are uzura.Poate il mananca pe la supape,pe la segmenti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar azi am verificat uleiul,i-am dat si forje la motor(5000 rot/min) si vad ca iar a scazut un pic.Asta ar fi chiar belea sa consume ulei :angry:

N-am avut destule probleme cu cutia de viteza ca acum sa ma apuc si de motor. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In forje de 5000 e normal sa mai consume si el putin. Daca mergi in regim normal pun pariu ca nu o sa consume.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zebrocksky:

-daca ar pierde compresia pe langa segmentii toata compresia o baga in baia de ulei si de acolo in filtru de aer si pe la joja nu?

-daca ar consuma ulei nu ar trebui sa scoata fum?

-daca ar consuma ulei si ar pierde compresia nu ar trebui ca motorul sa fie mai puturos(sa nu traga)

-bujiile nu ar trebui sa fie negre?

Si poate ca pare absurd ce afirmatie o sa fac dar:DIN TOATE ENUMERATE MAI SUS LA MINE NU SE MANIFESTA

Si am observat ca de cand am trecut la Castrol Magnatec 5w40 exista acest minim consum de ulei deci..........ce sa cred???ULEIUL E DE VINA :angry:

Va rog mai dati-mi niste sfaturi in legatura cu acest consum de cateva grame de ulei ca eu unul nu cred sa fie ceva de la motor.Ori am inebunit eu ori masina :angry:

Va Multumesc si va doresc o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai perfecta dreptate.Mai e o varianta...pe la supape.Ghiduri/scaune uzate.Turatie mare=>miscarea accelerata a supapelor.Daca este uzura pe acolo si nu mai au timp sa etanseze,de asta ma gandesc sa il manance in fctie de turatie.Cu masina stand la rece dimineata,i'ai dat cateva "pedale" mai ridicate in turatie?Eu cred ca atunci vei vedea un pic de fum pe evacuare.Oricum tot ce am zis eu mai sus poate fi desmintit de un test de compresie.Ciudata situatia si asemanatoare cu a unui prieten cu un AXP.Nici o pata de ulei la filtru,nici un fir de fum dimineata,nu trancane,etc.Totusi intre schimburi are o diferenta pe joja pana deasupra zonei C(destul de mare).Inainte folosea Mobil s2000(daca tin bine minte e 10w40),acum foloseste Castrol 5w40 C3 si nici o diferenta/imbunatatire.Ce e drept,a observat un consum accentuat cand o scapa in afara peste 120-130km/h.De altfel,nici el nu a facut un test de compresie,deci :scratch:

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou.Azi mi-am dat bujiile jos de pe masina si arata foarte bine.Eu unu cred ca mi-am luat teapa cu uleiul castrol magnatec 5w40 de il papa asa de usor.

Eu unu zic ca daca era uzura la segmentii,semeringuri supape bujiile trebuia sa arate ca naiba.Chiar azi i-amm dat si niste forje(blana cat poate motorul )si nu scoate fum.

Ca mi-am luata teapa cu uleiul asta em dar ce sa ii bag la urmatorul schimb???

Am zis ca o saii fac si un test de compresie ca sa esclud orice dubiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Azi am fost sa fac un test de compresie la Seat-ul din semnatura si am avut: la cil.(1)16.5 ; (2) 17.0; (3)16.5; (4) 17.0;...am facut testul deoarece imi consuma ulei, circa 200-300 gr/1000km...am schimbat mai multe tipuri de ulei,5 w 40 si 10 w 40, cu Aral am avut consumul cel mai mic...de la sevice mi-au recomandat sa schimb uleiul cu unul full sintetic un 5w 30(preferabil) sau 5 w 40,mecanicii banuiesc 90% semeringurile de la supape, ce ziceti?..iar de compresia asta asa de mare?...mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal,

problema mea e ca golful meu papa prea mult ulei.....l-am schimbat si la 2000 de km facuti, era pe minim

ce ar trebui sa fac?

mc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Luna trecuta a tr. sa fac verificarea la golful meu si am avut surpriza sa nu-mi iasa fumul,adica am consum de ulei am aproximativ 10000 Km de la ultimul schimb si nu stiu ce sa fac ?? nu am curajul sa-mi schimb uleiul pina nu fac o verificare,dar ma ia cu groaza la auzul segmentarii.Mentionez ca masina e din 2001 , benzina ,motor de 1/4 si D-zeu stie citi Km pt ca nu am avut carte sevis si nu cred ca nu este masluita(am aflat ca a fost si lovita din pacate prea tirziu) cam la ce pret ajunge o segmentare??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!