Jump to content

consum ulei?


XploD
 Share

Postare recomandată

schimbat in weeknd segmenti + simeringuri supape! Problemele cele mai mari erau la simeringurile la supape care nu mai etansau bine, segmentii nu erau f uzati si motorul arata f bine la interior, uzura era minima:

 

piese  700 RON + 400 RON manopera

 

- simering supape 8 buc Reinz

- garnitura chiulasa Reinz

- garnitura baie ulei Reinz

- segmenti piston Goetze

- ulei Aral 5w40 5 L

- filtru ulei MANN

- antigel HEPU 3 L + apa 3 L

- garnitura capac culbutori Reinz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • abuwz

    12

  • SSRAZVAN

    11

  • alinradita88

    11

  • dr_junior1980

    9

unde ai facut? ma intere si pe mine. thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie intr-un ceas bun:).saptamana trecuta am facut ITP-ul fara nicio problema, noxele au iesit brici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masinuta merge f bine, primii 500 km nu o sa depasesc 90-100 km/h!!! Ce m a surprins este consumul fff mic, intre buzau bucuresti am scos 4.4 L la o viteza de 80-90 Km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

 

Nu am mai intrat de mult pe forum ,dar uite ca am rezolvat problema mea cu consumul de ulei. Cum mi-a spus si Cosmin, pune si fa o segmentare ca nu e ditamai motorul, e un motor de 1.6. A fost tata cu ea la un mecanic recomandat de catre cunoscuti si s-a apucat de treaba. A dat jos totul pana la bloc- in interior era dezastru: aveam pe toate componentele depus un strat de mazga format in urma faptului ca uleiul s-a schimbat cel devreme la 15.000 de km, uneori ajungandu-se  chiar si la aproape 18.000 km cu acelasi schimb de ulei. Vazand asta, mecanicul l-a sunat pe tata ca sa vada ce era acolo si in afara de chiulasa propriu zisa totul a fost schimbat, neumblandu-se si mai jos in motor. S-au pus piesele noi, s-a asamblat totul, dat cheie si mers cu masina ca  totul e ok...Dupa o perioda am observat ca a inceput sa scoata fum negru, moment in care m-am intors cu masina in service, unde am schimbat segmentii si cuzinetii de la arborele cotit si capacul bielei ca erau uzati din cauza la aceeasi mazga gasita si in chiulasa. A fost dat tot motorul jos de pe masina si curata aceea mazga. In total, din pacate, am ajuns cu reparatia motorului la aproape 4800 de RON, dar macar acum nu mai consuma ulei. 

 

Sper sa va fie de folos!

 

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consider si cred ca daca folosesti ulei de calitate buna si il schimbi la 10 000 km sau maxim un an nu ar aparea aceste probleme, foarte multi afirma invers dar nici un ulei semi sintetic cum sunt majoritatea 5W-40 nu are trebui folosit mai mult sau chiar si cele long life sintetice (in cazul acestora 15 000) ... Mazga mai poate sa apara daca se circula preponderent in orase mai mari cu motorul mai mult rece pe distante scurte-foarte scurte... Foarte bine ca ai scris si ai atras atentia ca daca salvezi bani pe ulei si schimburi , tot ce ai salvat dai ulterior dintr-o data inapoi... imi pare rau , dar bine ca ai tras concluziile. Iar cei care au masini noi si afirma cu gura mare ca ei schimba la 25-30 000 uleiul... de cele mai multe ori au o stare materiala buna si nu le pasa sau au masini puse pe firma si le pasa si mai putin...oricum majoritatea dau masina la 100 000km sau putin peste... Deci trebuie uitat si la aia care posteaza... Numai bine :)

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Ca proaspat venit, indraznesc sa pun si doua  intrebari.

1 - ce poate cauza un consum crescut brusc de ulei la motorul meu de 1.4 tsi pe O2 FL ? Rrusc inseamna cca 2,3 l / 4500km. Dupa ce pina acum consumul era normal, de cca 1 l / 10-11 000km ,cu mici variatii ( normale zic eu, in functie de exploatarea masinii ), indiferent de marca de ulei. Am folosit 5W 40/30 , de la Polytron, prin Castrol ( doar 1 schimb) si acum Motul X clean +. Ultimii 90-100 000 km doar cu 5W 30.

Altfel, motorul trage frumos, silentios in relanti, fara fum evident pe esapament. Km, in jur de 212 000km.

2 - ce poate duce la scaderea turatiei de relanti, de la cca 800 ( pe la 120 000 ) la cca 620/650 acum.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!