Jump to content

Probleme EGR


calin_bm
 Share

Recommended Posts

@doctorul... Ooops... Am uitat. Maine ca am dus masina la garaj acum.

In orice caz, dupa 2 ore m-am dus sa verific cum e "pacientul". Se intarise f. bine siliconul, parea f. stabil. Evident daca tragi ca animalul de el, va iesi, dar cum nu se va intampla asta, eu sunt destul de optimist.

Furtunele le-am prins momentan peste filtrul de aer. Daca nu voi intampina probleme in zilele urmatoare (dezlipire etc) si daca voi vedea ca iese ulei pe ele atunci le voi pune frumos SI urmeaza apoi o curatire DIN TEMELII la motor, eliminand astfel sursa principala de murdarire a motorului.

Probabil daca experimentul decurge bine voi scoate furtunele si re-pune frumos silicon acolo pentru ca fiind entuziasmat am facut cam murdarie pe acolo si nu arata tocmai bine :icon_thumright:

Sunt optimist! :)

Edited by Executron
Link to comment
Share on other sites

Pare sa stea destul de bine.

Pana vibreaza vreo saptamana. :D

Nu vreau sa cobesc, Doamne da sa tina :icon_thumright:

Link to comment
Share on other sites

Rumplestilskin

Parca la un moment dat se punea problema "disecarii" unui EGR pentru a-i "preleva" mebrana. S-a mai intamplat evenimentul? Daca da, ce concluzii ati tras?

Link to comment
Share on other sites

post-8852-1218644642_thumb.jpgColorata maine-i gataaaa :wacko::D

Stiu, stiu arata f. naspa... Dar pare f. stabil, dupa ce mai castig niste experienta cu aplicarea siliconului o sa iasa f. bine parerea mea. Am aplicat pe o parte a EGR-ului sa vad cum sta siliconul si incercand sa-l scot a doua zi am observat ca se lipeste super OK. :question:

Entuziasmul meu persista :D

post-8852-1218644661_thumb.jpg

post-8852-1218644666_thumb.jpg

post-8852-1218644671_thumb.jpg

post-8852-1218644678_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

parerea mea este ca solutia lui c o s m i n cu stutzuri mi se pare cea mai viabila insaar fi un gest frumos sa nu mai dam uleiul pe strada

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eu sunt cel care voi diseca eventual egr

da tre sa ajung in germania ca acolo e 120 euro sa nu le dau la astia 200 sau la reprezentanta cine stie cat cer nebunii aia.

Asa este, pe frig nu face, si nu face din cauza ca probabil EGR nu se deschide pe frig.

Promit sa postez imediat ce disec, inclusiv poze.

Link to comment
Share on other sites

Salut! Am gasit in comrt niste stutzuri din plastic. Ce stiti, rezista? La ma refer in timp, la uleiul acela?

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Depinde de plastic. Dar prea putine sanse sa reziste. Cel mai sigur - metal.

Link to comment
Share on other sites

salut!si eu am o problema asemanatoare.dar mi-am dat seama de unde provine zgomotul.atasez o poza in care am incercuit piesa in care se aude zgomotul.poate stie cineva despre ce e vorba.ms. 1204251.jpg

Edited by Dobry
Link to comment
Share on other sites

@ dobry : este chiar piesa despre care se discuta in topicul acesta si anume supapa/valva EGR

Edited by AndreiVL
Link to comment
Share on other sites

Specialistul

Dobry vezi poate se rezolva cu o curatare.

Link to comment
Share on other sites

stie careva daca se gaseste separat de cumparat acea piesa de plastic care deschide/inchide clapeta egr`ului ? e cea de jos din poza

DSCN1366.JPG

Link to comment
Share on other sites

Nu este decat complet. Eventual un coleg care si-a cumparat EGR si i-a ramas supapa veche.

Ce probleme ai cu el? E membrana sparta sau doar tija s-a rupt?

Link to comment
Share on other sites

Rumplestilskin

daca s-a rupt tija, vezi ca e o poza pusa de Miguel cum a rezolvat el acest aspect neplacut si costisitor. (e aici in aria Passat B5, da un search).

Link to comment
Share on other sites

tija e problema...

totusi cum anume functioneaza? doar peste o anumita turatie se deschide clapeta? supapa aceea sta mai mult comprimata sau in pozitie normala...e forta mare pe ea?

Edited by abstrakt
Link to comment
Share on other sites

Nu e forta nici intr-un caz asupra tijei. Doar daca umbli pe-acolo si o rupi din greseala. Plasticul ala devine foarte casant in timp, datorita uleiului si caldurii.

Tija e trasa de vacuum si actioneaza clapeta cand opresti motorul (inchide aerul la admisie). In rest e deschisa.

Se poate rezolva cu o fasie de tabla prinsa in suruburi peste parghia clapetei.

Link to comment
Share on other sites

deci sa inteleg ca as putea circula fara probleme chiar cu ea rupta ...ea fiind actionata doar cand opresc motorul ?

Link to comment
Share on other sites

Exact. Insa iti va tremura motorul mai tare la oprire. Dar in nici un caz sa nu scoti afara furtunasul, ca vei pierde vacuum si vei avea alte probleme.

Link to comment
Share on other sites

am observat ca se opreste putin mai brutal....furtunasul nu l`am scos....nah e bine asa sa pot circula cat de cat pana gasesc piesa la dezmembrari. Oricum deja ma bate gandul sa dezactivez EGR teoretic avantajeze fiind mai mari decat dezavantajele (singura care o stiu e consumul marit).. Mersi de sfaturi

Link to comment
Share on other sites

am observat si eu egr-ul plangand la masina, dupa care am observat ca am prea mult ulei la motor.

am scos aproximativ 500 ml ulei din motor si abia am ajuns in partea de sus a tijei, dupa care am sters locul. Acum e curat ca lacrima.

Asa ca aveti grija cat ulei puneti in motor. Ar pute fi una din cauze

Edited by rem--
Link to comment
Share on other sites

recomand ca acea valva vacumatica sa fie lasata sa isi faca datoria si sa nu fie scoasa din uz,are ca functiii nu numai oprirea lina a motorului ci si OPRIREA SIGURA a lui in cazul in care o ia pe ulei,deci fiti cu bagare de seama si nu ascultati sfaturile prietenoase ale celor care afirma ca,cu sau fara acea valva,motorul e la fel functional!

Link to comment
Share on other sites

exista diferente la EGR intre doua tipuri de motor diferite? de exemplu AVB si AVF

Link to comment
Share on other sites

intr-o vreme am avut si eu tija de plastic rupta si mergand asa, mi s-a intamplat sa traga curentul de aer clapeta si sa imi obtureze fluxul de aer in mers (nu de tot, dar foarte mult) si atunci surpriza...... am ramas fara putere in depasire si motorul scotea o tona de fum.

Apoi mi-am pus imaginatia la lucru si am dat cate o gaura de 0.7mm in partile ramase prin care am cusut-o cu sarma :icon_thumright:

Link to comment
Share on other sites

Deoarece sunt incepator in ale motoarelor, dezvoltand o pasiune pentru cunoasterea intregii masini doar odata cu trecerea la grupul VAG, am si eu o intrebare. Am urmarit aproape tot topicul, insa nu m-am lamurit de un lucru. Acest EGR se afla doar pe motoarele DIESEL sau este si la benzina? Din ce am vazut in profilurile celor care au postat pe topic pana acum, si din cat am mai spicuit eu, as inclina sa cred ca doar la diesel exista EGR, insa nu sunt sigur.

Poate pentru unii mai priceputi intrebarea mea suna aiurea, dar sunt deschis sa invat. Multumesc. :scratch:

Link to comment
Share on other sites

si benzinarele au clapeta/valva egr.uita-te in zona clapetei de acceleratie/a galeriei de admisie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!