Jump to content

Probleme EGR


calin_bm
 Share

Postare recomandată

Frumos lucrat. Felicitari.

Am aprox 1 saptamana de cand am curatat EGR-ul (am facut si ceva km) si spre surprinderea mea, nu a mai aparut deocamdata ulei (poate ca inca nu s-a umplut locasul din capsula). Daca am noroc si scap de ulei, nu-i mai fac nimic insa inca din secunda 1 in care imi apare iar ulei, adopt si eu aceeasi solutie ca tine, Cosmine.

Salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

klar ca nu dau 700 ron pe bucata aia de aluminiu decat daca sunt sigur ca tine macar 100.000 km (pt 5000 km nu merita nici mort), dar inca nu m-am lamurit cum lucreaza nenorocita.

Pana acum solutia cu recuperatu uleiului mi se pare cea mai buna dintre cele discutate, doar ca as vrea sa duc acel ulei undeva sa nu patez asfaltul si nici masina.

PS cat ma costa si pe mine 2 stutz-uri?

Modificat de ABC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca din secunda 1 in care imi apare iar ulei, adopt si eu aceeasi solutie
Asa a facut si la mine in trecut. Dupa curatare, era curat vreo luna, pana se umplea iar camera EGR-ului cu ulei.
cat ma costa si pe mine 2 stutz-uri?
Depinde cum te intelegi cu strungarul. Eu il cunosteam si mi-a luat 10 lei :)

Furtunul insa e cam scump - 15 lei/m.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, aceeasi problema am avut-o si eu cu EGR-ul. dupa ce l-am dat jos de mai multe ori si curatat, m-am gandit sa pun niste silicon pe garnitura aia de cauciuc de la EGR, rezultatul de 3 luni nu am pic de scurgeri

P.S. in oras eu schimb intre 2500 si 3000, afara 3500/4000 deci daca era sa curga curgea pana acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce garnitura e vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ne dai si noua un desen tehnic? pls, pls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

un pic off topic: parca la Dacie acum 10 ani am "redirectionat" un furtun care venea din capacul de la culbutori undeva sub masina, ca sa nu-mi mai bage mizerie in carburator. Era o solutie bune, estetica(foarte frumoasa masina cu furtunul ala scos pe jos care scotea si un fum albastrui) si mai ales ecologica :D .

Oricum, good job Cosmin, perfectionist ca intotdeauna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca la Dacie acum 10 ani am "redirectionat" un furtun care venea din capacul de la culbutori undeva sub masina... Era o solutie bune, estetica(foarte frumoasa masina cu furtunul ala scos pe jos care scotea si un fum albastrui) si mai ales ecologica

Ma, voi radeti de munca mea? :) Acuma nu te gandi ca furtunasul atarna pe sub masina. Te las sa te uiti cat vrei, si tot nu-l vezi.

Tot la fel de ecologic e si EGR-ul asta, doar ca in plus mai e si mizerabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tipul de la care am luat passat-ul mi-a zis ca l-a inlocuit (mi-a arata si factura).

Cica e mai bine sa-l schimbi decat sa-l carpesti.

Nu stiu cum e cu siliconul ala...asteptam desenul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mie a incept sa-mi faca sunete pe autostrada in ungaria la 40 grade C. Pe cand am verifica erau si ulei pe langa supapa. Am chimbat piesa si nu se mai aude sunetul si nici nu curge ulei(peste 5000 km parcursi). Supapa a costat 250 ron si manopera 35 ron. Am pastrat si supapa eGR veche si ma gandea sa o curat frumos si daca am probleme cu cea montata sa o schimb. Ma gandesc ca, cu timpul se v-a murdari si aceea si se v-a umple cu jeg de la fum... Macar acuma am vazut cum se schimba si pot sa o fac si eu acasa. Piese am luat-o direct de la reprezentanta si montatul am fost la un service local.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde ai gasit-o atat de ieftina? ca vrem si noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 1500 km de cand am curatat-o. E curata luna. Sunt happy :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

la mine la ralanti dupa aprox. 1 min se aude un pocnet,inseamna ca a deschis si recircula gazele.

eu l-am curatat in iarna,era practic blocat,la consum nu stiu ce sa zic... :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai sunt happy

Curge din nou ... si destul de tare .

Am vorbit cu un prieten si imi spunea ca scurgerile la EGR su cauzate printre altele si de un nivel prea mare al uleiului in baia de ulei. Stiam ca am si eu prea mult ulei, in sesnsul ca imi este deasupra zonei hasurate, chiar sub indoitura aceea care reprezinta maximul.

Oricum ideea este ca nu scapi de scurgeri prin curatarea ei. Ma gandesc din ce in ce mai mult sa adopt solutia lui Cosmin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum solutia lui mi s-a parut cea mai viabila.

Ar fi frumos sa gasim totusi o solutie pt arderea uleiului sa nu mai curga pe strada

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca era o solutie o rezolvau producatorii. Asta este boala la EGR. Poti so schimbi de citeori vrei, dupa x km reapare problema. Mai ales ca creste uzura masini care duce la marirea presiunii si a cantitatii de ulei care circula pe acolo. Solutia buna este a lui Cosmin, cam neortodoxa dar cu rezultate. Asta referitor la uleiul care curge pe acolo. Insa la consum nu stiu de ce va plingeti ca consumati 12%, fiindca daca prinzi un trafic full, unde nu reusesti sa depasesti treapta 2 de viteza mi se pare normal. Daca conduci sportivi in oras, este normal. Eu personal pe acelasi tronson cu aproximativ acelasi trafic, cu condus diferit am obtinut consum de 11% si respectiv 7%. Daca vreti sa vedeti un consum real referitor la influenta EGR, uitati-va la consumul in relanti, daca aveti calculator de bord. Deoarece EGR functioneaza in relanti. Chiar sint curios cit aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Eu am o teorie... In cazul unui E klasse, a dat roade. Se intampla acelasi lucru si la Mercedes - ulei la admisie. De vina era o supapa demontabila, care vine montata pe capacul de culbutori (la VAG banuiesc ca e partea incercuita), ce avea o garnitura rupta in ea si permitea gazelor de sub capac sa intre prin racordul acela in admisie. Pretul ei a fost de 90 ron. V-as ruga, daca cineva are o poza cu partea interioara a capacului, sau poate face, sa imi confirme daca este sau nu o supapa in locul mentionat de mine.

Ideea mea este ca acolo (la admisie) nu au ce cauta vaporii de ulei, fiindca in acest fel, orice EGR am monta, tot vor exista mici scapari, fiind etansare doar metal pe metal.

post-8441-1211836302_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu un prieten si imi spunea ca scurgerile la EGR su cauzate printre altele si de un nivel prea mare al uleiului in baia de ulei. Stiam ca am si eu prea mult ulei, in sesnsul ca imi este deasupra zonei hasurate, chiar sub indoitura aceea care reprezinta maximul.

Pai daca indoitura e maxim de ce ai avea prea mult ulei. Ai exact cat trebuie, dar oricum nu vad legatura. Oricum multe egr-uri si de la alte marci provoaca neplaceri, si adevarul e ca e un fel de vidanja a motorului, gaze, vapori de ulei si de carburant, depuneri, funingine, e normal sa mai faca probleme. Nu stiu pe nimeni care sa fi gasit rezolvarea scurgerilor de la egr. Cred ca nu e prea bine proiectat sistemul sau poate chiar necesita intretinere.

Ar fi foarte tare sa descoperim ca supapa aia ar fi cauza, daca este asa eu dau o bere fie si pentru idee.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

hello. Am si eu o problema in zona EGR-ului si vreau niste sfaturi daca se poate. Mi sa aprins martorul luminos din bord si cand am mers cu masina la mecanic, cica mi-o curatat egr-ul ca sa isi dea seama daca e dus sau nu, iar mi sa aprins martorul , am revenit cu el la mecanic si mi-o zis ca supapa egr nu inchide 100% numai 80% si scapa pe langa si de aia mi se aprinde in bord. A zis sa cumpar EGR nou, numai ca nu stiu cum arata pentru ca al meu e EGR electric cica, asa azis mecanicu, daca stie cineva cum arata si poate sa puna o poza sa si vad cum arata i-asi fi multumitor si oare chiar asta sa fie problema mea, EGR-ul de mi se aprinde martorul din bord (acel cu motoru)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina este TDI asa cum apare in semnatura, este putin probabil ca EGR, adica recirculatorul sa aiba comanda electrica, ceea ce e electric la golf este comanda valvei de oprire a motorului, care se afla tot in interiorul EGR. E posibil ca mecanicul tau sa faca confuzie, sau nu ai inteles tu bine ceva. Parerea mea este sa te mai interesezi si la alt mecanic, sa nu dai banii de pomana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin Tocmai tu sa faci confuzia asta?

"Gazele de carter" sau cum le spui tu "vapori de ulei" sunt colectate prin acel furtun din capacul qulasei si dirijate in admisie inainte de turbina unde avem depresiune.

Uleiul ce apare in EGR este in marea lui majoritate pierdut in turbosuflanta unde unge rulmentul acesteia (este normal sa piarda PUTIN ulei pe acolo) si in mod normal ar ajunge in cilindrii unde ar fi ars.

Dintr-un motiv foarte ciudat se condenseaza pe supapa EGR si o ia in sus pe langa tija din interiorul ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e TDI, ms de sfat. o sa merg sa ma mai interesez si in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul ce apare in EGR este in marea lui majoritate pierdut in turbosuflanta unde unge rulmentul acesteia
E inutil sa continuam cu explicatii, insa daca tu imi arati unde-s rulmentii din turbina, te cred. :)
"Gazele de carter" sau cum le spui tu "vapori de ulei" sunt colectate prin acel furtun din capacul qulasei si dirijate in admisie inainte de turbina unde avem depresiune.
Si eu ce spuneam? Nu acelasi lucru?

Problema e ca, trec prea multe gaze pe-acolo. Iar la Mercedes, unde am vazut eu diferenta inainte si dupa inlocuirea supapei, tocmai asta s-a rezolvat. Probabil acei vapori de ulei se condenseaza in mare parte in supapa despre care spuneam eu, si nu mai ajung la EGR decat in proportie foarte mica, si nu mai apuca sa dea pe langa. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sefilor, am scos cu o seringa aprox 3-400 g ulei din motor si nu imi mai curge, am facut vreo 500 km.

Eu cand imi schimbam uleiul mergeam totdeauna pana la indoitura de sus a jojei.

Acum nivelul este la mijlocul zonei hasurate si totdeauna cand voi schimba uleiul tot acolo il voi pune.

Verificati-va nivelul uleiului, poate fi si asta o cauza :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da nene FLORO, poate fi si cum zici tu, dar ce te faci cu ce scrie in cartea masinii ? si anume, cand ai de parcurs drumuri peste 1000 km, este bine ca uleiul sa fie doasupra zonei hasurate. Eu personal fac si drumuri lungi , si am si eu ulei acolo, dar pentru cateva picaturi de ulei pe la EGR nu as priva motorul de o cantitate mare de ulei. Stiu ca are bec de nivel, dar parerea mea e ca o cantitate mai mare de ulei ajuta ungerea motorului si a turbinei si previne uzura exagerata a uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!