Jump to content

Probleme EGR


calin_bm
 Share

Postare recomandată

Laurentiu Utiu

Oricum testerul nu iti arata daca turbina mananca ulei,sau daca motorul e uzat. In legatura cu turbina poti face un log in mers sa vezi cum lucreaza,la motor sa ii faci un test de compresie,etc. Sunt multe cauze care pot provoca problemele tale,trebuie sa le iei la rand. Asta in cazul in care vrei sa o faci tu(depistarea problemei).Daca nu,atunci cauta un mecanic priceput si de incredere si spunei ce te "doare". Aici pe forum sunt destui cu feedback pozitiv. Succes

LE: acum am vazut ca esti in Italia. In orice caz fumul albastru e ulei ars. Sa fi atent la nivelul de pe joja.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n
Stie cineva ce diametru are garnitura asta pentru cod motor AWX/AVF? Multumesc.

Am masurat eu acum. 62mm diametru interior, 3mm grosimea inelului. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

va salut pe toti sunt cam nou pe forum si as avea nevoie de parerea voastra,problema mea este cu egr ca la toti dar a mea scoate un fel de zgomot ca un fel de fissss-it,nu ca ala de broasca sau gasca cum spun unii,cand ii scot furtunasul de vacum nu mai face cand il pun la loc face din nou si mai zgomotos e cand accelerez sau reduc,am scos furtunasul si am tras cu gura si isi tine vacumul,ce credeti ca ar putea fi va rog

am uitat sa spun ca masina e passat tdi 130 motor awx 109 000 mile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tin sa va anunt ca am dat jos egr-ul si l-am curatat cu toate ca nu era pre murdar si are aceleasi simtome,scoate sunetul acela enervant,singura solutie cred ca este n75-ul,dar inainte de a-l schimba as vrea si oparere de-a voastra cu multumirile de rigoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

nu n75 e problema. Controleaza toate furtunasele de vacuum sa nu fie rupte sau crapate ce duc la n18 (valva care controleaza tija egr-ului). Din ce spui tu acel fasait inseamna pierdere de vacuum.Mai verifica si ca virgula corpul egr-ului sa fie strans corespunzator, e posibil ca un surub sa-ti fie slabit si sa scape gazele pe langa el.Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal laurentiu,problema e ca am verificat toate furtunasele,sunetul nu stiu sa-l descriu exact dar nu e sunetul ala de gros de broasca ,e unul subtire darf vine de la egr ptr ca scot furtunasul ala de vine in egr si nu mai face cand il pu la loc face iar,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

incearca membrana (ciuperca) egr-ului cu un barometru si vezi daca tine vacuum bine,chiar daca poti si tu cu gura. E posibil sa aiba doar o gaurica sau f putin rupta si de aceea fasaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa-ti spun ca termura si motorul la relanti dar foarte putin si nu tot timpul abia dac il simti dar tremura sa fie din cauza asta tu ce zici,si dac vrei sa-mi spui te rog ca re e n 75 si care n18 te rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Tremuratul poate fi cauzat de mai multe probleme. Roaga pe cineva sa ti-o puna pe tester si uitati-va in Engine-Meas Blocks-grupul 3 ce valoare are egr-ul. Valoarea specified trebuie sa coincida cu valoarea actual (sau cel putin sa fie aproximativa) Daca valoarea actual difera foarte mult se poate face o recalibrare a egr-ului sau modifica cantitatea de gaze recirculate. Iti atasez aici 2 fotografii cu n75 si n18. Sunt asemanatoare doar ca unul are capacul negru(n18) si celalalt il are alb (n75). N75 controleaza actuatorul turbinei si se afla in partea frontala a motorului undeva prin zona ventilatoarelor (mai exact ala de clima) iar N18 controleaza actuatorul(tija) din Egr si se afla undeva sub vasul de antigel (aproximativ pe acolo,daca te uiti atent o sa-l vezi).Am gasit si o fotografie cu n75-ul insa din pacate cu n18 nu am.

Daca tu zici ca ai controlat furtunasele de vacuum pana la n18 imposibil sa nu-l fi vazut.Intra in el 3 furtunase plus mufa electrica.

post-55955-0-60625800-1309205122_thumb.j

post-55955-0-85014000-1309205134_thumb.j

post-55955-0-56720200-1309205210_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal laurentiu multumesc ptr ajutorul accordat,tin sa-ti spun ca m-am uitat mai atent azi si am gasit furtunasul de intra in ciuperca ros de capacul motorului dar nu spart [cred] ca suflai pe el si nu rasufla dar am sa-l schimb maine si daca face iar ii schimb n75 ala cu cap alb ca nu stiu ce sa-i mai fac imi sta pe creer zgomotu ala

poate e important sa-ti spun ca esti mai priceput decat mine zgomotul e mai puternic cand e cald afara cand,adica dimineata cand plec la serviciu se aude foarte incet aproape deloc iar dupaamiaza foarte tare,si cand e racoare afara cum fu astazi se audea foarte incet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Daca nu e spart furtunasul atunci nu rezolvi nimic daca il schimbi. Insa nu stiu de ce tot zici de n75 pt ca el nu are nici o legatura cu functionarea egr-ului. Cel ce controleaza egr-ul e n18.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca fac comfuzie intre ele ala cu capul alb stii de ce ca am mai patit-o acum doi ani cu un alt passat si cand am schimbat-o pe aea cu cap alb a mers ca ceasu,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

abia astazi am puso pe tester si mi-a dat urmatoarea eroare,18009-RELAY FOR SUPPLY VOLTAGE TERMINAL 30[J317];IMPLAUSIBLE SIGNAL,asta cand am logat pe casuta unde scrie ENGINE,apoi am logat pe casuta unde scrie INSTRUMENTS si mia dat urmatoarea eroare 01336-DATA BUS FOR COMFORT SYSTEM 80-10 SINGLE WIRE OPERATION-INTERMITENT,va rog care stie sa-mi dea si mie un sfat care e problema multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

posteaza erorile tale in topicul dedicat interpretarii erorilor in aria TDi.Si daca ai fisierul cu erorile gasite ataseaza-l acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ENGINE mai era un cod si anume P1601-35-00

sal laurentiu problema ca nu prea le am cu calculatoru dar incerc poate reusesc ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata zgomotul nu era de la egr, era de la esapament adica sub egr ,acel cataliza tor sau ce o fi care pleaca din turbo,rasufla pe acolo,problema ramane cu erorile de mai sus,cineva mi-a spus ca ar fi acel releu,dar nu-l gasesc,poate ma ajuta cineva,am facut o poza cu panoul de relee in care cred ca lipseste unul o fi chiar ala masina am cumparato acum o luna si poate a umblat desteptul pe acolopost-83386-0-21586000-1309466167_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A desfacut careva respectiva ciuperca in care se afla membrana care ridica supapa egr??? La mine se pare ca nu se ridica supapa aceasta si cred ca e devina membrana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

poti proba "ciuperca" tragand cu gura aer prin stutul acela sa vezi daca tine vacuum(unde intra furtunsaul). De desfacut nu prea merita, trebuie avuta multa grija si in plus de asta la reasamblare trebuie sa o faci foarte ermetica altfel vei scapa vacuum pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul nu se poate repara , altu nou

post-19199-0-58397100-1309961992_thumb.j

post-19199-0-96553100-1309962007_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Daca tot e deschis acest topic:

Un mecanic mi-a zis ca daca ar fi dupa el ar anula EGR-ul, ca singurul lucru care il face e sa bage din nou gazele arse in motor si conteaza doar la normele de poluare.Ce ziceti?

Eu unu am zis ca nu ma mai duc pe la el, ca vrea sa-mi faca dacie din passat( adica cat mai simpla) :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cam are dreptate.....recircula gazele, la relanti.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema EGR: am fast la reprezentanta si functioneaza f.bine mi-au zis sa-l curat, l-am curatat dar se aude un pacanit(uneori mai tare decat motorul), are cineva vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a reusit careva sa dea jos egr-ul de pe un 1.9 TDI BXE?ma chinui de ceva timp sa-l dau jos si nu reusesc sa desfac surubul de sub conducata ce vine de la filtrul de aer.Locul este foarte stramt.Ma incurca enorm si conducta aceea.Problema e ca nu pot s-o scot nici macar pe asta.Am desfacut colierele dar nu vrea sa iasa.Adevarul e ca nici nu am fortat nota ca nu cumva sa o crap.Aveti ceva idei?cum sa ajung la acel surub?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!