Jump to content

Probleme EGR


calin_bm
 Share

Postare recomandată

Uleiul ăla e normal. Te rog ceva! C
Modificat de B-52-JGP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur rezolvam. :) Stiu ca uleiul ala este normal dar ma gandesc la fum si la uleiul care curge acum - se va strange in intercooler si va creste intensitatea fumului si a mirosului sau se va rezolva problema. Daca este problema de turbina stie cineva daca exista un kit de reparatie caci de inlocuit turbina este ff scump. :(

Merci

Kituri de reparatie gasesti,dar problema este echilibratul axului dupa montarea paletilor!Daca echilibrarea nu este buna,risti sa ai probleme mult mai mari decat ai acum.Iar ca sa schimbi tot ce e in turbina la o firma specializata,preturile sunt cam mari intre 1300ron si 1700ron.Daca esti interesat iti pot da un nr de tel de la o firma din Brasov care face numai asa ceva!Uleiul care il gasesti in intercooler sau admisie poate fi de la epuratorul de gaze ce intra in tubul care este pe admisia dintre filtrul de aer si turbina!Nu este musai sa fie turbina obosita!Cand este motorul la temp de 90 grade,incearca sa scoti furtunul ala de la epurator si vezi daca nu cumva iti da vapori de ulei pe acolo.Daca iti da,aia este problema ta!Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Agitare prea mare pentru 500 euro cat e un garett nou pentru passat :vinemosul:...adica 2250 ron...dar stii ca e noua. End of offtopic here.!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am luat masina din semnatura acum cateva luni si de cand am luat-o fostul proprietar mi-a spus ca, atunci cand pornesc masina, sa o accelerez mai intai peste 3000 de rotatii, daca vreau sa aiba putere in depasiri( sa nu fie f lenesa); intr-adevar, daca nu o accelerez mai intai, acceleratia mea este extraordinar de lenesa, pana ajung sa trec de 3000 de ture, dupa care masina se comporta normal... la o verificare cu vag com-ul imi da erori la valva egr, debitmetru si senzorul de temperatura a apei( care stiu ca nu are nimic, insa mufa de pe instalatia electrica are blocajul rupt). credeti ca ar fi posibil ca motivul acestei (ne)acceleratii initiala sa fie egr-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e de vina egr daca are depuneri de calamina si iti tine supapa egr pe deschis dupa 2000 rotatii cand ar trebui sa stea inchisa. In acest caz parte din puterea degajata de turbina pe admisie se pierde si prin supapa ramasa pe deschis. Dar cel mai bine verifici mufa si furtunele lui N18 ce actioneaza supapa EGR. N18 e sub vasul de expansiune de antigel.

n18valveexhaustgasrecirup2.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa verific luni(cred) si mai postez aici, ce am gasit. multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a incercat nimeni eliminarea egr-ului???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, EU. Nici o diferenta referitor la putere. Suna mai ciudat si trepideaza putin mai tare la ralanti. Daca este imbacsit si blocat cu siguranta ca este blocat pe deschis asa ca degeaba il anulezi ca nu ai facut nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cel mai bine verifici mufa si furtunele lui N18 ce actioneaza supapa EGR. N18 e sub vasul de expansiune de antigel.

n18valveexhaustgasrecirup2.th.jpg

am incercat sa misc firele pe care le-am banuit de la n81, acolo unde mi-ai indicat, dar nu se cunoaste nici o schimbare din pacate... cred ca pana la urma tot trebuie sa dau jos egr, ca sa o curat:((. din cate am inteles, daca am retinut bine, se poate curata doar cu wd40? ar fi excelent sa fie atat de simplu, fara sa folosesc nici un fel de chestii " hard ":somnmare: dupa revelion o sa vad ce pot face, ca ma calca mult prea tare pe nervi treaba asta cu acceleratia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseste Spray pt curatarea discurilor de frana si decarburosolv, cu WD40 nu faci mare branza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sicner cea mai buan soltuei e trimpfulde aragaz, cel lemon nu degresantul. Am icnercat tot felul de solutii inclusiv dinluant nitro, motorina,benzina, wd-40, , si mutel alteele . Niciuna nu e ca si triumful!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa vreo 2 ore de chinuiala si 2 degete zdrelite pe acolo, am reusit sa NU dau jos egr-ul:))... in consecinta, am sters cum am putut prin interior cu o carpa, am curatat tot exteriorul si am verificat daca si cat de usor se misca axul ce actioneaza clapeta din interiorul egr-ului, dupa care am montat tot ce desfacusem la loc. ieri am iesit si eu din casa pana in buc si masinuta deja se cunoaste ca se misca mai bine, in sensul ca nu mai are acel prag de pe la 3000 si ceva de ture, cel putin nu il mai are atat de evident si nu mai e atat de lenesa la plecarea fara acea acceleratie inainte. banuiesc ca asta( curatarea EGR-ului) si un debitmetru nou i-ar rezolva problemele pe care le are. multumesc pentru sfaturi, voi vedea cum reusesc sa o dau jos pana la urma pentru curatare completa.

Modificat de petru78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 15 minute pe cronometru iese, nu are voie sa nu iasa. Vezi ca egr-url iese mai usor daca desfiletezi si piulitele care tin teava de gase de evacuare de galeria de evacuare, adica sa il scoti afara cu tot cu teava aia de sub el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai unul dintre suruburi nu este accesibil decat daca desfac teava aceea de sub EGR, iar eu pe aia nu am putut sa o desfac. probabil ca imi trebuie niste imbusuri mai mari si mai rezistente:((

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Petru am zis ca egr il scoti cu tot cu teava pe el :D. Teava aia se prinde si de EGR si de galeria de evacuare a motorului. Mai intai scoti piulitele de pe galeria de evacuare care tin teava aia pe galerie si scoti egr cu tot cu teava pe el. DUpa ce dai jos piulitele alea 2 egr mai e tinut in 3 suruburi cu imbus pe galeria de admisie si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha, cred ca abia acum am inteles... o sa incerc si asa, dar pana we viitor nu am timp. multam de sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la intalnirea de duminica, am aflat ca pana nu schimb debitmetru, nu merita sa ma stresez in legatura cu egr-ul. in consecinta, azi am luat un debitmetru si mi l-am scimbat pe cel de pe masina. cand l-am desfacut pe cel vechi si l-am comparat cu cel nou, am observat ca de pe cel vechi lipsea o piesa( nu stiu sigur daca e dioda sau rezistenta). montat cel nou, facut test cu vag-com-ul, facut test de drum. schimbarea comportamentului masinii este totala, motorul merge rotund, este mult mai nervoasa. acum astept sa vad si cand e motorul rece, daca mai trebuie sa fac treaba aia cu saritul de 3000 de ture, desi nu cred ca va mai fi nevoie! multumiri colegului pletero pentru ajutorul acordat! multumiri colegilor pentru sfaturi !

Modificat de petru78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca debitmetrul poate da valori mai mari,atunci cand EGR-ul este blocat!Inainte de a pune diagnosticul debitmetrului,verificati EGR-ul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am reusit si eu sa pun in aplicare metoda lui vicius_the_one cea cu banda de teflon si intradevar alta poveste, furtunele stau acum foarte bine si frumos la locul lor fara sa se mai miste, in schimb n am rezolvat nimik cu fisura de pe intercooler - am gasit si la mine acel orificiu din capacul chiulasei dar era foarte curat acolo si l am testat si functioneaza - am montat toul la loc si cand am pornit motorul stupoare fumul de pe evacuare sa intetit :P sau poate asa mi sa parut mie (poate a fost mai frig afara) am scos si furtunul de la acea valva (condensator de ulei sau ce o fi el) de pe capacul chiulasei - se simte ca scoate aer pe acolo dar nici urma de fum sau de ulei - cu el scos sau bagat aceeasi treaba - nu se modifica nimik.... Ce altceva as mai putea sa incerc - inainte sa ma gandesc la turbina sau la ceva de prin motor care scapa ulei? :(

Modificat de B-52-JGP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa-ti faca presiune si sa-ti dea pe la epurator.Asta-i rolul epuratorului(Ala de unde ai scos tu furtunul),sa permita presiunii ce se formeaza in interiorul motorului sa iasa ptr. a nu forta in garnituri si simeringuri.Are nevoie de epurator,mai ales daca motorul este turbo(se formeaza presiune mai mare cand motorul este turbo).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca debitmetrul poate da valori mai mari,atunci cand EGR-ul este blocat!Inainte de a pune diagnosticul debitmetrului,verificati EGR-ul!

pai nu se putea testa egr-ul, pt ca nu dadea nici o valoare din cauza debitmetrului; daca acceleram peste 3000 de ture, computerul substituia debitmetru cu o valoare prestabilita si atunci masina mergea cum vroia ea. dupa schimbarea debitmetrului, au inceput sa se "populeze" diversele valori (debitmetru si egr) asa ca acum asa putea testa egr-ul, numai ca nu stiu cum se face, adica unde trebuie sa intru. poate ca ma puteti ajuta voi cu niste indicatii. multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa faci un log in mers pe grupurile 3, 10 si 11. Pe grupul 3 o sa vezi si debitmetrul si EGR-ul.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In concluzie totul functioneaza bine si frumos desi scoate fum... Nici nu mai stiu de ce anume sa ma leg acum... :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea scoate furtunul de la compresor de pe turbina sa verifici totusi jocul axului turbinei daca e mare. Nu trebuie sa depaseasca 1mm . COnsumul de ulei care e ? Cat completezi in medie la 1000. Eu completez cam 30-50ml la 1000km si nu am fum deloc. Am zis etalonul meu ca sa stii ca nu imi da fum. Daca trage bine catalizatorul e bine....dar cat timp cu uileiul ala ?! nu se stie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!