Jump to content

Probleme EGR


calin_bm
 Share

Postare recomandată

floro o foto ceva cu acea supapa din culbutori? ca si la mine curge pe la egr, inainte sa curat egr curgea mai mult acuma nu chiar dar ma enerveaza sa vad ulei pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda ,am vazut ,am citit in final m-am lamurit dar nu prea.n-am vazut pe nimeni cu un verdict clar din ce cauza ajunge ulei prin filtrul de carter la egr.raspunsul l-am aflat spre dezamagirea mea de la un ing de service vw. motor obosit. mai precis segmentii dusi.

cam nasol si greu de crezut dar asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul in care segmenti ar fi dusi,ar trebui sa avem un consum mai semnificativ de ulei,eu nu completez ulei intre schimburi,cand fac schimbul pun pana la limita maxima ,iar peste 12.000 de km uleiul nu coboara mai jos de jumate,daca nu dadeam 200 ron pe 4 litri de castrol 5w30 cu care inca nu am facuti nici 2000 de km l-as da jos si as incerca cu 10w 40

Un lucru de care nu am auzit prea multe discuti,se poate face adaptare(sau readaptare) cu VAG COM?ar ajuta acest lucru la ceva?cum se face aceasta procedura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

engine- basic settings--grupul 003---go!

Egr-ul va incepe sa lucreze,turatia motorului urca,inchide deschide supapa de vreo cateva ori si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda ,am vazut ,am citit in final m-am lamurit dar nu prea.n-am vazut pe nimeni cu un verdict clar din ce cauza ajunge ulei prin filtrul de carter la egr.raspunsul l-am aflat spre dezamagirea mea de la un ing de service vw. motor obosit. mai precis segmentii dusi.

cam nasol si greu de crezut dar asta e.

Schimba service-ul. Inginerul ala e vai de capul lui. Am vazut EGR murdar si la motoare destul de noi, care in nici un caz nu aveau probleme cu segmentii. In timpul functionarii in motor se vaporizeaza o cantitate mica de ulei din care mai ajunge o parte infima in EGR. In timp se murdareste, practic nu e foarte bine implementata solutia asta de reciclare a gazelor din carter. Mai este o chestie, poate ai tu segmentii dusi la motor si iti arunca ulei in cantitati mari pe acolo..., atunci inginerul are dreptate.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce s-ar intampla daca as infunda acel orificiu pe care sufla ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge deloc bine motorul. Vezi postul #107

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt zipp

postul 249, pag 13

ulei nici eu nu completez, intre schimburi am o `pierdere` de ulei de 3-400 g, faptul ca exista o pelicula de ulei pe admisie, la motoare care au peste 150, 200k km este absolut normal

Chiar si la motoare NOI producatorul da un consum de ulei intre schimburi, care poate ajunge chiar si la 1 L

Modificat de FLORO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul ce vine pe acel orificiu,iese din intercoler sau intra in intercooler?in ce ordine se produce acest ciclu de ardere?turbo=>intercooler=>egr ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Egr-intercooler-turbo. Dar uleiul se depune pe fundul radiatorului intercooler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr-intercooler-turbo. Dar uleiul se depune pe fundul radiatorului intercooler.

Din cate stiu eu uleiul ajuns in admisie are urmatorul traseu:Turbo sau din capacul de cubultori apoi Intercooler pe urma in EGR si de acolo in admisie,asa ar fi normal pt ca presiunea de aer este cea care duce vaporii de ulei in admisie deci implicit si in EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

e exact acelasi traseu care l-am scris eu. Uleiul se tot invarte pe circuitul asta. Eu asa imi imaginez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresit,tu ai scris ordinea inversa si ueiul nu se tot invarte pt ca odata ajuns in admisie este ars sau se depune incet incet pe peretii admisiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Probabil ca asa e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-ai facut o ideie cam cum stau lucrurile,deci daca avem scurgeri la EGR,probabil avem si ulei acumulat in intercooler.

In cazul in care avem ulei in intercooler avem toate sansele ca motorul sa o ia pe ulei cu tot ca turbina nu fluiera sau da semne de oboseala?

Daca scot furtunul marcat in poza, cel care intra in egr,si fac cativa km cu ea se curata intercoolerul fara sa se intample ceva probleme la motor?

post-43313-0-49430200-1332700041_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

degeaba scoti furtunul.In plus de asta motorul va functiona aiurea si zgomotos. Radiatorul intercoolerului il poti da jos si spala, altfel nu poti. Si da, motorul o poate lua pe ulei din cauza uleiului depus in intercooler. 100-150 gr de ulei e ok daca gasesti, dar daca e mai mult atunci ceva nu e in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un mecanic mi-a recomandat sa scot acel furtun si sa fac cativa km asa cu ea,nu multi vreo 3- 5 km

Modificat de IOJI 05 BLD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vei putea circula cu el desfacut.Eu mai demult cand mi-am curatat radiatorul de la intercoler ( cam 50-70 grame de ulei era)nu am fixat bine acel colier care tine furtunul gros peste"gatul" radiatorului si dupa cca 1 km la prima accelerare mai vioaie din cauza presiunii a sarit afara acel furtun si aveam un fum negru dupa mine si nu mai aveam putere deloc la masina,motorul parca mergea neregulat,ei...daca tu faci ce ai zis o sa ai aceleasi probleme ca si cand mi-a sarit mie furtunul,simplu dai furtunul de la radiator deoparte,se scurge uleiul care este inauntru dupa care cu o laveta care absoarbe bine si sa nu fie murdara de praf sau alte impuritati stergi bine acolo in partea de jos unde se aduna uleiul si asta e(asta daca nu vrei sa-l dai de tot jos si sa-l si speli),si daca iti functioneaza normal aceea capsula vacumatica din plastic de culoare neagra care este prinsa de EGR motorul se va opri normal din cheie chiar daca o va lua pe ulei.Si pe ulei nu o ia asa cu una cu doua,principala cauza este de la turbo si o sa-ti "cada"turbo prima data de tot si apoi treaba cu luatul pe ulei,bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU stiu ce intelegeti prin a o lua pe ulei. Daca va referiti ca o sa inceapa sa consume ulei datorita uzurii, nu are nici o legatura prezenta uleiului din galeria de admisie cu treaba asta. Se umezeste galeria pana la intrarea in motor si va consuma acea mica cantitate de ulei fara sa simtiti ceva. Sau va trage o cantitate infima de vapori de ulei care nu vor influenta cu nimic. Dieselul poate functiona linistit cu ulei, adica teoretic puteti baga uleiul de la schimb in rezervor si il va folosi ca si combustibil fara sa se intample nimic. Nu o ia nici un motor pe ulei, toate au ulei in intercooler si in galeria de admisie - ma refer la TDI si nu numai. Turbina aia nu e foarte etansa si mai scapa ulei in galerie, nu se intampla nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DECI,subintelegerea "a o lua pe ulei" inseamna (de regula cand se rupe axul la turbina sau s-au terminat lagarele de la el instantaneu)ca motorul se tureaza foarte tare fara a actiona pedala de acceleratie ,deci se tureaza singur motorul,solutia daca nu se opreste din cheie fiind introducerea intr-o treapta superioara de viteza si eliberarea pedalei de ambreiaj cu pedala de frana actionata,nu am patit si nu doresc la nimeni asa ceva,cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este ,,de regula,, cand se rupe axul turbinei,de regula cand se rupe axul turbinei uleiul ajunge pe esapament instantaneu,la tine a fost o exceptie ca a ajuns in admisie uleiul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt patit cu "luatul pe ulei"cand am cumparat masina turbina suier tare nu stiam ca are viata putina,la o talpa pe rece motorul a ramas in 5000 de rot/min si l-am oprit prin metoda descrisa de colegul S.calin.

Intradevar miam bagat vreo 3 litri de ulei pe esapament

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvi,cand am zis " de regula"m-am referit ca este cauza cea mai des intalnita la "a o lua pe ulei" .Tu spui ca daca se rupe axul la turbina uleiul se duce pe evacuare(o parte din ulei)foarte corect,dar daca dupa ce se rupe axul partea de evacuare ( lagar/bucsa) ramane mai etansa decat partea de admisie(50/50 %) si intra mai mult ulei pe admisie si de aici ajungem la "a o lua pe ulei" ?de altfel stiam ca este singura cauza la "a o lua pe ulei" si nu ma supar daca ne spui tu daca mai sunt si care sunt celelalte cauze care pot crea aceasta nefericita problema,deci asteptam pareri si comentarii ca sa stim cum si ce sa remediem ca sa "ocolim" aceasta problema....

Modificat de S.Calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mult de discutat si santem in aria EGR,deci santem off topic,hai sa respectam regulile acestui forum :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Titlul este "EGR - Inlocuire Sau Reparare?"

cum se poate repara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!