Jump to content

Probleme EGR


calin_bm
 Share

Postare recomandată

lasa horcaitul in pace,merge asa mult si bine fara probleme!

a mea a mers cel putin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat supapa egr cu una noua (aprox 700 RON) pt ca a vazut mecanicul ulei pe langa ea, dar nu era mult, nu scotea niciun "horcait" cred ca nu era necesar dar eu cum nu ma pricep... abia dupa aceea am citit pe aici :(. Daca il vrea cineva discutam pe pm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu un 2.0 tdi bkd si imi apare martorul check engine aprins cu eroarea pe vag "16785 - EGR System: Insufficient Flow "

Am curatat egr-ul, chiar daca nu era nevoie, dar eroarea a continuat sa apara, de la ce ca ar putea fi problema mea? o fi de la partea electrica, de la ceva conducte care scapa presiune?

Multumesc.

Modificat de razvan87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma poate si pe mine ajuta cum sa incerc sa imi modific valoarile de la EGR, in speranta ca voi scapa de eroarea "Insufficient flow" ?Atasez pozele cu canalele de care ati spus 03-04 aici valoarea maxima care imi permite sa o introduc este 28000 si ceva

http://img576.imageshack.us/i/53588540.png/

http://img96.imageshack.us/i/68121931.png/

http://img713.imageshack.us/i/66771328.png/

http://img850.imageshack.us/i/75343760.png/

http://img163.imageshack.us/i/80753752.png/

http://img217.imageshack.us/i/41623254.png/

Modificat de razvan87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva horcaitul provine de la turbina,mai exact de la geometria variabila?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Hai sa incerc si eu sa spun ceva apropo de EGR si ulei pe tuburile de admisie. Cea mai mica pierdere de presiune pe admisie , dupa turbo, duce implicit la dezechilibru dintre presiunea uleiului care trece prin turbo , pentru ungerea axei, si presiunea aerului comprimat de pe admisie. Deci intre presiunea uleiului si presiunea creata de turbo pe admisie este o stransa legatura deaceea cea mai mica pierdere de presiune duce la trecerea uleiului in admisie. Asa ca putin joc la axa EGR putina uzura la O-ring, un filtru de epurare putin incarcat si deja avem ceva ulei pe instalatia de admisie. Succes la curatarea EGR-ului si inca ceva se curata fain ci cu spuma ptr curatat cuptorul!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca EGR-ul de pe o bora 1.9 , cu 150 caluti , merge pus pe un passat 1.9 , motor AVF ?

L-as schimba ca ala de la Bora nu arunca cu ulei si are 80 mii, km .

Multumesc de info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iarta ma,stiu ca nu asta ai intrebat,dar eu,acum ca am aplicat o,as merge pe ideea anularii egr.scapi si de mizeria pe care o baga in motor,si nici ala de pe bora nu ai de unde sa fii sigur cand incepe sa arunce si el ulei...

stima!;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat EGR -ul acum vreo 4 ani cu unul tot oem , a costat ceva ,dar acum se pastreza curat , nu are mizerie deloc .

Cei de la Porsche au spus ca noua piesa are imbunatatitri fata de cea de pe masina , acum nu stiu daca nu era marketing, dar nu am mai avut probleme.

Modificat de b97dmt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Stie cineva cat curent trebuie sa fie in mufa de la n18? caci m-am uitat azi la egr si nu se misca tija dinauntru deloc. Furtunele sunt bune,membrana egr buna(cu gura am putut sa tin vacuumul). Am ilocuit si n18 cu n75 de proba,dar la fel nu se misca tija deloc. Banuiesc curentul din mufa n18. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Laurentiu, fa testul care l-a facut Cosmin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Dupa un output test pe Engine mi-a pornit si n18, se auzea cum inchide si deschide. Insa la valori in grupul 3 la duty cycle aveam 84,5% (specified cu actualul erau aproape asemanatoare, 30-40 unitati diferenta cateodata).Ramane la 84,5% duty,nici nu scade nici nu urca. Ce inseamna asta?Ca lucreaza bine? sub duty cycle scrie intre 40-75%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si a mea scuipa ulei. Anul trecut am spalat compartimentul motor si au incetat scurgerile, de curand au reaparut. Am intrebat azi la PBN si pentru passat 1.9 tdi un EGR costa 430 RON. Trebuie sa verific si eu acea membrana, dar nu sunt sigur cum sa il desfac, imi e frica sa nu stric ceva pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Membrana o poti verifica tragand cu gura aer pe la stutul ala unde intra furtunasul. Daca tine aerul atunci e buna, dar daca nu atunci e rupta. Nu trebuie sa desfaci nimic. Pune o bucatica de furtun sa-ti fie mai usor sa tragi aer si pune limba pe furtun,vezi daca tine aerul .succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si tine vacum. In schimb pierd ulei si pe la acel furtunel care vine de la capacul motor, si e prins cu colier. Scapa ulei aproape de teava de admisie(cea care vine din corpul filtrului de aer). Am scos acel racord flexibil care face legatura intre carcasa filtrului de aer si restul traseului si cu o lanterna m-am uitat spre zona unde vine acel furtunel, e murdar cu ulei pe acolo, portiunea de jos. Dauneaza daca ajunge ulei pe admisie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Tu te auzi ce spui? Ce furtunel vine din capacul motor??? Ce teava de admisie ce vine din corpul filtrului de aer???

Ori pune o poza si indica punctele unde ai probleme, ori mai studiaza motorul ce-l stapanesti ! Gasesti o groaza de informatii aici pe forum ! :ceuameni:

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

eu banuiesc ca vorbeste de capacul chiuloasei unde e si acel filtru de gaze carter si din care iese furtunul ala in forma de S din plastic si merge in furtunul ala gros care iese din filtrul de aer si debitmetru. Am incercat sa scriu si eu pe limbajui lui,poate ne confirma despre ce e vb. Dar totusi e greu de deslusit ce vrea sa spuna. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e mai bine ? ;) Deh, nu prea le am cu mecanica, si imi e mai greu cu detaliat corect toate elementele tehnice

1 Acel furtun ce vine de la capacul motor

2 In zona aia am ulei + la imbinarea dintre 1 si 2

Furtunul 1 costa 80 RON, dar nu cred ca rezolv problema decat la partea estetica. Ulei o sa ajunga sigur in zona 2 ca si mai inainte, poate chiar mai mult.

post-39800-0-10092600-1306236725_thumb.j

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

1 Acel capac nu e capacul motor..e capacul chiuloasei. Capacul motor e chestia aia mare din plastic cu care se acopera motorul si pe care scrie Vw TDi :blah:

2 Citeste acest topic se pare ca tie iti curge ulei pe la filtrul epurator,poate te lamuresti. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Despre ce masina si ce motor discutam? Ca poza SIGUR nu e de la Passat. Iar acel furtun pentru gazele de carter e complet diferit la Passat.

Daca iti curge la imbinare, ori e crapat/rupt furtunul, ori e doar obosit si ai putea rezolva cu niste silicon pentru motoare, dupa ce ai curatat bine locul cu diulant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru garnitura dintre corpul EGR si galeria de admisie exista varianta N 909 273 01 numai sa fie pe diametru:

http://www.wagenstad.com/index.php?modid=346&page=1-131-07 (pozitia 2 in imagine)

http://65.110.12.166/showthread.php?t=187876

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=270407

Stie cineva ce diametru are garnitura asta pentru cod motor AWX/AVF? Multumesc.

Modificat de ionutctn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentino_xro

Salutare.De cand am masina din profil, avea EGR blocat.Masina merge foarte bine , nu scoate nici un strop de fum in mers insa dimineata cand o pornesc sau dupa vreo 6 ore imi scoate vreo 5 secunde fum albastrui si imi tremura motorul si relantiul variaza.Mecanicul mi-a zis ca pot merge si asa cu ea , avand in vedere ca EGR costa destul.E vreo problema daca merg cu masina asa?Am facut deja vreo 5000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Nu e de la EGR. Fumul albastrui poate proveni de la turbina,motor uzat etc. Uita-te la injectoare ce valori au,si la senzorul g62(temperatura antigelului).Daca astea sunt in regula controleaza axul turbinei daca are joc,s-ar putea sa manance ulei.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentino_xro

Laur, am pus-o pe tester cand am cunparat-o si totul a fost in regula.Dupa vreo 1000 km imi intra in limp mode, lucru rezolvat cu o electrovalva, de atunci nu mi-a mai facut.O sa verific si uleiul sa vad daca imi consuma.Nu prea am timp sa o pun pe tester ca lucrez in Italia si nici nu cunosc un mecanic bun aici.Masina are 195.000 km dar nu stiu daca sunt reali.Sper sa imi fac timp si sa o verific mai bine acesta buba.Ms oricum :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!