Jump to content

Probleme EGR


calin_bm
 Share

Postare recomandată

Oh veste buna ca cipos e din neamt :)) Inseamna ca se uita nitel si la turbina mea .. ca mi-am luat limp de 2 ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea ai ce sa strici daca desfaci egr-ul sa il cureti

eu l am curatat singur desi nu scotea zgomote era ok

si la mine scapa ulei pe la egr mai bine zis vapori de ulei...

nu te ingrijora..."asa fac toate" :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, maine o sa-mi iau inima in dinti si vad .. ori il curat .. ori il schimb :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu scoate sunete ciudate nu il schimba. Ulei arunca toate. Fai o curatare si ai scapat de stres. Daca zici ca se opreste mai urat verifica actuatorul care actioneaza clapeta de aer,cel negru de plastic, in interior aer o membrana daca e rupta aia ar putea fi cauza.La mine e rupta dar nu se opreste diferit nu sesizez diferenta. Mi-am dat seama intamplator ca e sparta nu ca s-ar fi manifestat intr-un fel anume.

Cei de la reprezentanta recomanda sa il schimbi sa mai vanda piese la preturi enorme si manopera la fel. A mea acum un an si ceva aveam limp , turbina trebuia curatata si m-am dus la ei si mi-au zis ca e gata turbina si ma costa 60mil inlocuriea ei. Le-am zis bine lasa ca merg asa cu ea pana se strica de tot si am plecat acasa .A 2 zi am fost la cipos si a curatat-o. Turbina are de atunci 25mi de km , nu avea joc deloc si ei ziceau sa o schimb. Trage si tu concluzia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din capitolul "asa face doar a mea" in loc de "asa face toate"...va prezint egr ul lu subsemnatu,care curge...PRIN CAPAC!!!

dada,ati auzit bine.

pierde nitel ulei pe la unul din "umerii capacului".(capacul nu e plan,asa,ca la un borcan,ci are 2 umeri,ca 2 scarite.fix printr una din buze,fix pe acolo se formeaza o mica scurgere de ulei).

habar n am de ce scriu,din ce am auzit de la colegi forumisti cu experienta nu prea exista solutie la faza asta,da nici sa dau bani pe un egr nou pentru atata lucru zau ca nu imi vine...

sau..aveti careva un capac in plus? :)) :D

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu scoate sunete ciudate nu il schimba. Ulei arunca toate. Fai o curatare si ai scapat de stres. Daca zici ca se opreste mai urat verifica actuatorul care actioneaza clapeta de aer,cel negru de plastic, in interior aer o membrana daca e rupta aia ar putea fi cauza.La mine e rupta dar nu se opreste diferit nu sesizez diferenta. Mi-am dat seama intamplator ca e sparta nu ca s-ar fi manifestat intr-un fel anume.

Cei de la reprezentanta recomanda sa il schimbi sa mai vanda piese la preturi enorme si manopera la fel. A mea acum un an si ceva aveam limp , turbina trebuia curatata si m-am dus la ei si mi-au zis ca e gata turbina si ma costa 60mil inlocuriea ei. Le-am zis bine lasa ca merg asa cu ea pana se strica de tot si am plecat acasa .A 2 zi am fost la cipos si a curatat-o. Turbina are de atunci 25mi de km , nu avea joc deloc si ei ziceau sa o schimb. Trage si tu concluzia

Nu am mai avut masina pe motorina si sincer nu stiu cum se opresc astea pe motorina .. dar spre deosebire de benzina mi se pare ca se opreste putin cam brusc. Lasand asta la o parte, o sa incerc sa desfac azi EGR-ul si sa-l curat (cu triumf normal). Trebuie sa fiu atent in mod special la ceva cand il desfac sau cand il pun la loc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se opreste mai brusc pt ca au compresia mult mai mare decit benzinarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai la ce sa fi in atent in mod special.Eu am desfacut intai cele 2 suruburi de la racordul care iese din galeria de evacuare, apoi cele 3 suruburi ale EGR-ului. ai nevoie de imbusuri bune pt ca sunt stranse. Nu mai stiu dimensiunea exact a imbusurilor necesare.Scoti furtunul de admisie care intra in EGR si cam asta e tot. La montare faci inversul demontari.

Daca mai ai intrebari te rog sa pe pui. Bafta la demontat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi i-am desfacut pana la urma EGR-ul si l-am curatat .. era ceva mizerie pe acolo. Sa vad de-acum daca o sa mai arunce ulei ... si daca o sa se simta vreo modificare in mersul masinii (ar trebui sa fie vreo modificare? si daca da, care?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pesonal nu ma simtit alta modificare in afara de dispartia sunetelor pe care le facea inainte poate o idee parca mai vioaie dar nu sunt sigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut prima tura cu ea dupa curatare .. si sa va zic ca exista o diferenta, se simte .. si anume .. nu mai sufla turbina.. Stie cineva de ce ?! Am demontat EGR-ul si l-am curatat cu motorina impreuna cu chestia aia neagra de plastic (care cred ca e o pompita ceva)... si acum nu mai sufla turbina... ma poate ajuta cineva ... repede? :) Ca maine trebuie sa merg cu ea la VW sa-mi puna un capacel nush unde (actiune de rechemare de la VW)

PS: Nu am garnitura intre EGR si conducta aia prinsa in 2 suruburi .. ori am avut si am pierdut-o ... dar eu n-am vazut-o.. e posibil sa fie de la asta ?

Modificat de Alungatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o ora de injuraturi, blesteme si descanturi am reusit sa dezlantui misterul... erau niste furtunele scoase sub capacul de la filtrul de aer..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din capitolul "asa face doar a mea" in loc de "asa face toate"...va prezint egr ul lu subsemnatu,care curge...PRIN CAPAC!!!

dada,ati auzit bine.

pierde nitel ulei pe la unul din "umerii capacului".(capacul nu e plan,asa,ca la un borcan,ci are 2 umeri,ca 2 scarite.fix printr una din buze,fix pe acolo se formeaza o mica scurgere de ulei).

habar n am de ce scriu,din ce am auzit de la colegi forumisti cu experienta nu prea exista solutie la faza asta,da nici sa dau bani pe un egr nou pentru atata lucru zau ca nu imi vine...

sau..aveti careva un capac in plus? :) :cool:

de cand e mai racoare afra e perfect uscat capacul meu....de ce oare?

ce legatura are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut stiu ca nu detin passat dar motorul este asemanator.De curand am achizitionat un vw bora motor 1.9 tdi de 101 cp si as avea si eu urmatoarea problema :1)consumul la relanti 1.0 1.1 la suta cu motorul cald si a 2 problema cand opresc motorul se aude un horcait nu pot sa explic zgomotul in accelerare nu face nici daca masina urca o panta mai abrupta !

Egr are ulei pe langa el si ma gadesc ca e blocat,daca il voi curata o sa mai scada consumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are ulei pe langa el, e din cauza uzurii turbinei sau motorului (pe langa uzura EGR-ului in sine).

Daca e blocat, inseamna ca e sparta membrana. Un semn poate fi si acel horcait. Ca sa te convingi, scoate comanda vacuumatica de pe el, pune alt furtunel si incearca sa tragi tu aer prin furtunel. Daca poti mentine depresiunea (vacuumul), membrana e ok. Daca nu, alt EGR.

Cat despre curatare, oricum nu strica. Asta daca depunderile sunt in cantitati semnificative.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu banuiesc egr pentru ca fostul proprietar a avut masina 70000 km si nu la curatat niciodata,in rest masina trage foarte bine nu am intreruperi de putere absolut nimic ,nu fluiera turbina ulei consuma cam 200 ml la schimb maxim si schimbul la 15000 cu castrol magnatec,plus ca am mai vazut pe forum tot la passat ca dupa curatare egr consumul a revenit la normal adica 0.8.O sa ma duc la service in weekend sa vedem ce zic .Valva aceea n18 exista si la motorul meu poate sa fie vinovata acea valva?>

Modificat de Martynel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista. Poti verifica daca in ralanti ai vacuum pe furtunelul ce comanda EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Intradevar am avut foarte multa calamina pe egr ,l-am curatat dar consumul a ramas acelasi,problema e ca pe teste consumul este 0.7 0.8 pr bord imi arata 1.0 1.1 si nu stiu ce as putea face sa modific valuarea in bord!Stiti cumva vreo solutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu de 30-40mii km am anulat egr'ul la masina mea si sincer n'am observat nici o problema

merge cat mergea si inainte ..180 maxim ..consumul vara cu remorca si 2 motoare pe ea + clima pornita ..la 120-130 pe autostrada se mentine la 7-7,2%

cred ca va faceti prea multe probleme

pe bord imi indica 250mii km dar probabil are 400mii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Iti inchide EGR-ul. Creste putin consumul urban si emisiile de NOX, se incalzeste putin mai greu motorul si devine mai zgomotos atat in ralanti cat si in sarcina.

In schimb, trage putin mai bine si vei avea mai putin fum la accelerari.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut am curatat si eu EGR ,nu am gasit multa mizerie acolo,dar mi-a iesit din grija,consumul la relanti nu a scazut deloc.Dupa 500 km a inceput iar sa murdareasca cu ulei,si i-am aplicat metoda lui Cosmin,cu stuturi la cele doua gauri,cu doua furtunase duse intr-o sticluta si am rezolvat problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

aceeasi problema ...supapa EGR..de cand am masina imi facea acest oac=oac suparator.. (era plin de ulei, atat el cat si motorul in zona respectica),meseriasul mi-a recomandat schimbarea spunandu-mi ca si cu un EGR nou uleiul va reveni in max 3000 k si ca aceasi problema e si la el (vw touran)..avand o alta supapa EGR de la alta masina (doar ca era curatata) mi-a inlocuit-o pe a mea cu respectiva..in primii 500-600 k nu a facut absolut deloc apoi horcaitul a revenit..tin sa precizez ca de atunci am facut 5000 k si nu mai arunca cu ulei deloc. deci o problema am rezolvat-o "aruncatul uleiului pe la supapa" dar de horcait nu am scapat inca..as vrea sa inlocuiesc si electrovalva n18 sa vedem daca se schimba ceva..oricum are efect asupra motorului..cresterea consumului de carburant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!