Jump to content

Probleme EGR


calin_bm
 Share

Postare recomandată

gabone luciano

Salutare . sunt nou pe forum si as avea si eu o intrebare in legatura cu egr-ul meu ,,,am un vw passat din 2003 1,9 tdi 75 kw, 101 cp..................am fost dumica trecuta la un gratar , era si foarte cald afara , iar dupa vreo 80 km cind opresc masina am auzit un zgomot ciudat sub capota...cind deschid se auzea in jurul egr-ului dum, dum , dum .....des si repetat.......a doua zi nu se mai auzea...am mai facut drum de vreao 50 km a doua zi si nu se mai auzea, precizez ca in jurul egr-ului este destul de mult ulei....asa am cumparat-o si asa o stiu de vre-un an de zile cu egr-ul murdar

Am dus-o la vag-com si mi-a testat si egr-ul si injectoarele....nimic rau. totul bun nici o eroare... :) ...........masina functioneaza si trage normal.....

Astept parerile voastre ..............multumesc ....

Modificat de gabone luciano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se poate sa fie EGR-ul blocat pe deschis si din cauza asta sa se auda zgomotul ala!Uita-te pe Vag-Com in canalul 3(daca nu ma insel)si vezi ca ai acolo EGR si debitmetru.Uita-te la ciclul egr si la debitmetru,ptr ca debitmetrul raporteaza valori mai mari de aer atunci cand egr-ul este blocat pe deschis.Sau mai poti scoate tubul de aer din egr sa vezi daca "bufneste" pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
gabone luciano

la vag-com inca nu am ajuns a 2-a oara..deoarece e al uni prieten de al meu care il "prind" mai greu......in timp ce se aude dum dum dum...am scos furtunasul de la egr si nu se mai auzea .... asta oare sa insemne ca e blocat?

multumesc pentru ca ai raspuns,,,

Modificat de gabone luciano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur e membrana sparta la egr. aia e in ciuperca aia de deasupra. trage aer pe acolo cu un furtun infipt si daca simti ca pierde aer e clar !, deci alt egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

am un galaxy cu motor auy 116cai PD, mi'au anulat EGR prin scoaterea furtunului din el si blocarea lui cu un surub

vreau sa zic ca mi'a scazut consumul de la 10% la 7% , si merg cu AC pornit ..des cu remorca si motociclete pe ea

merg asa deja de 10mii km fara probleme, doar ceva ulei pe la EGR pe acolo ..dar mereu a fost asa

ma sfatuiti sa desfac sa curat si sa remontez la loc EGR? sau sa las asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei creste consumul, dar la cosnumul asta, tu ce zici ?! lasa-l asa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabone luciano

ieri am desfacut egr ca sa-l curat cu un prieten de al meu..........nu era chiar asa de murdar....dar am desfacut si ciuperca aia de plastic, cu tija care se apasa cind opresti motorul....la mine nu se apasa cind opream motoruul, am desfacut-o si inauntru este o membrana foarte fina care era rupta, am gasit alta cu tot cu membrana si am montat inapoi.......iar cind opream motorul tija lucra...poate am rezolvat problema fara sa schimb egr cu totul

multumes de raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

cred ca il las asa vazand ca am un consum multumitor in conditiile astea de exploatare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si eu uleiul zilele astea si cand am dat capacul de la motor jos am vazut EGR-ul cu ceva ulei iesit l-am curatat pe exterior, intrebarea la cat ar ajunge unul nou si ce consecinte are (daca da ulei) asupra motorului si a consumului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturile pot varia intre 350 si 700 lei, in functie de producator si magazin.

Consecinte asupra motorului are nu atat pierderea de ulei in sine, cat alterarea celorlalte elemente auxiliare ale motorului. Uleiul iti va ataca furtune, izolatii, instalatia electrica din zona si iti va fi foarte greu sa combati efectele.

Asadar, ori adopti metoda mea de redirectionare a pierderilor de ulei, ori cumperi altul (care nu te va ajuta prea mult) fiindca vina nu o poarta EGR-ul. Problema e mai complexa. Poate fi turbina, poate fi filtrul din capacul de culbutori, pot fi eventualele gaze de carter ale motorului (nu cred ca e cazul la tine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca daca punu unul nou in scurt timp o sa aiba aceeasi soarta, nasol mai ales ca unul de calitate medie probabil ajunge 400-500, cred ca o sa incerc o curatare la service sa vedem ce zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabone luciano

un prieten de al meu si-a luat egr nou...500 ron egr plus 70 ron schimbat in service rezultat , dupa un schimb de ulei problema reapare ...... concluzie ,,mai bine il curat mai des decit sa dau 500 ron pe unul care in scurt timp va arata ca acel vechi ..... sau il las sa crape acolo cu totul :) , am inteles ca asa lucreaza el , din cauza gazelor

-pe de alta parte unii mecanici spun ca daca egr-ul nu lucreaza bine si nu recircula gazele cum trebuie in timp poa sa se buleasca si motorul...:(.....najpa nu..eu incerc sa nu-i dau prea multa importanta.....:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
bbogdanmircea

salutare

am si eu o problema mi se prelinge ulei pe la furtunul ala care intra in EGR si consumul de ulei este cateodata foarte mare de exemplu acum pe caldurile astea cand m-am dat la ea

ideea e ca acel furtun nu mai are siguranta deci sta intr-o parte si de aceea se prelinge pe langa el ulei

intrebarea mea este cum stiu care este cauza am inteles ca ar putea fi:

turbina - nu am fum, trage perfect pana la 190, nu am avut limp,

epuratorul de gaze - cum il verific

Mie imi curge ulei si pe la busonul de la baie, e posibil sa se prelinga de fapt de la EGR si sa mi se para ca a curs de la buson?

Cum sa le verific in ordine ca sa ajung la turbina cea din urma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, am si eu o intrebare! As vrea sa dau jos galeria de admisie si sa o curat, impreuna cu EGR-ul! Intrebarea mea e urmatoarea, galeria de admisie are vreo garnitura? Si daca da, din ce este facuta? tabla? clingherit? Ca sa stiu daca trebuie sa o cumpar inainte de a ma apuca de demontat! Multumesc frumos!

L.E. Am vazut ca are garnitura, acum mai ramane intrebarea... Din ce material e confectionata? Merge refolosita sau trebuie schimbata? Multumesc!

Modificat de Delphinul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clingerit. Se poate refolosi fara probleme. E in genul celei de Dacia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc cosmin, acum cobor la masina sa vad ce gasesc acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut.

Ieri am curatat Egr-ul pt ca a inceput sa horcaie.Era murdar si dupa 20min de curatat la el l-am facut sa arate ca nou.Nu am mers cu masina sa vad daca mai horcaie dar nu prea cred,la ce mizerie avea in el nu ma mir ca facea asa saracu'.

Cand l-am montat la loc si l-am rugat pe prietenul care era uc mine sa opreasca motoru si in acel moment normal era ca ciuperca din plastic sa actioneze clapeta din interiorul Egr-ului si sa ii i-a aerul si sa se opreasca nu?

la mine nu misca deloc.Posibil sa fie rupta membrana din acea ciuperca, nu am desfacut-o inca dar o sa vad.

In contiunuare am cateva itrebari pt ca ma citit topicul si nu nu sunt lamurit.

1. in cazul meu ,cand nu lucreaza ciuperca neagrade plastic cum se de opreste motorul?

2.Daca este sparta membrana in ciuperca cea ce este foarte probabil ,gasesc separat asa ceva sau doar cu EGR?

3.Dauneaza daca nu schimb respectiva ciuperca?

4. Am tot citit ca se anuleaza Egr-ul dar nu am inteles cum se face acest lucru. Care dintre furtune trebuie scos, cel de la ciuperca de plastic sau cel de la ciuperca mare de metal situata deasupera .Furtunul scos trebuie inchis?

Astept raspunsurile dvs.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Clapeta aceea ajuta la oprirea mai lina a motorului (ii taie aerul in acelasi timp in car ECU taie al;imentarea cu motorina la inj), daca nu iti lucreaza aceasta mebmrana motorul se opreste mai brutal, cu multe trepidatii

2. Nu gasesti separat, numai cu tot cu EGR

3. Nu stiu cat dauneaza suportilor motorului, insa eu as face rost de o capsula

4. Se scoate furtunul de la ciuperca metalica. Insa majoritatea care au facut acest lucru au sesizat o crestere a consumului

Modificat de FLORO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerca sa iti raspund eu,la cateva intrebari.

in cazul meu ,cand nu lucreaza ciuperca neagrade plastic cum se de opreste motorul?

Pai, cand opresti contactul, taie alimentarea electrica la toate componentele ce gestioneaza motorul si injectia de motorina. Probabil, ramane instantaneu apropape, fara motorina.

Daca este sparta membrana in ciuperca cea ce este foarte probabil ,gasesc separat asa ceva sau doar cu EGR?

Din cate stiu, nu se vinde separat. Poti incerca sa gasesti un EGR busit, dar cu membrana buna, la capsula neagra cu vacum. Nu stiu ce sanse ai...

Am tot citit ca se anuleaza Egr-ul dar nu am inteles cum se face acest lucru. Care dintre furtune trebuie scos, cel de la ciuperca de plastic sau cel de la ciuperca mare de metal situata deasupera .Furtunul scos trebuie inchis?

cea mai usoara varianta este aceea, de a scoate furtunasul care vine in "ciuperca mare" si sa indesi in el, un surub - sau orice altceva care nu permite sistemului sa mai traga aer fals pe acolo, si nici nu iti intra in furtun sa nu il mai scoti.

mai exista varianta cu confectionarea unei bucati de tabla si care sa obtureze canalul EGR-ului---

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pt raspunsurile date. O sa desfac ciuperca sa vad exact daca este sparta membrana si voi reveni cu impresi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi am demontat ciuperca neagra si intradevar membrana este dusa. Este rupta in proportie de 80% si am si dat-o jos ca si asa nu mai face nimic..Am sa caut stiu eu pe la dezmembrari poate gasesc sa-mi vanda doar ciuperca fara Egr cea ce este putin probabil dar nu se stie poate gasesc sau sa adaptez alta ciuperca.Nu am de gand sa schimb Egr-ul pt treaba asta, functioneaza ok ulei pierde foarte putin si nu vad rostul sa arunc 400lei asa doar de dragul acelei ciuperci.In cazul in care nu gasesc nici cum ultima varianta este inlocuirea Egr-ului.

Drept urmare daca dintre colegii care au schimbat EGR-ul cu unul noi si acea ciuperca functioneaza si sunt dispusi sa o vanda ii rog sa imi trimita un mp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta masina, aceeasi problema.. ulei pe langa EGR si cand opresc motorul, se opreste cam brutal. Dupa o 'revizie' la VW cei de acolo mi-au sugerat sa-l schimb. Citind aici, vad ca nu rezolv mare lucru daca-l schimb, ca o sa reapara 'problema'. Deci pana la urma, care e cea mai buna metoda? Curatarea, inlocuirea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu scoate zgomote inseamna ca e ok trebuie doar curatat la interior de depuneri. Ulei dau toate si daca pui nou va da si ala dupa cateva mii de km

La curatat poti folosi Triumf de curatat aragazul, varianta clasic nu lemon

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomote ciudate nu da. Doar ca mi se opreste masina cam brutal ... cat despre curatat .. nu am mai desfacut niciodata si mi-e sa nu-l stric de tot :)) E cineva de prin Piatra care se pricepe sa-l curete, contra cost bineinteles ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeste cu @Cipos pe privat ca el e din Piatra Neamt (dar sta in Bucuresti) si vezi cand merge acasa. El e mester la probleme de genul asta

Oricum e foarte usor de desfacut. Eu am umblat la al meu anul trecut si l-am dat jos fara sa citesc nimic pe nicaieri si nu am stricat nimic. Are 3 suruburi imbus de desfacut si de frecat bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!