Jump to content

Probleme EGR


calin_bm
 Share

Postare recomandată

Garniturile se vand separat. Eu le-am cumparat de la Seat Metrotehnica. Si sincer nu inteleg de ce pana la urma s-au facut 15 pag. pt un EGR. Nu exista alta solutie decat sa il schimbati, nu se curata si nici nu poti improviza cine stie ce mizerii de prindere a furtunurilor.

Pai si cu masina tu faci la fel cand se strica o schimbi nu o repari???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos e mecanic, el doar le schimba ;) . Ideea forumului este ca micii proprietari de masini sa isi poata remedia micile probleme de la masinile lor fara costuri mari. Daca aveam un salariu ...mai mare decat acum... poate nu mai curatam egr-ul si luam unul nou, iar pe cel vechi il dadeam cuiva sa il curete sa isi faca treaba cu el. Poate nici passat din 2003 nu aveam(poate plimbam vreun audi astazi) si "n" alte de "poate". Dar de ce sa dau 600 ron pe ceva nou care merge la fel de bine cu un egr vechi curatat cu 18 ron (wd40) si de diferenta sa nu iau ceva copilului si sotiei de sarbatori. Scuze pentru ca sunt putin off topic, dar cineva zicea pe forum ca nu merita sa schimbi ceva care nu e stricat si necesita doar o simpla curatare sau reglare. Atasez un link cu o poza de dimineata(dupa curatarea egr si etansarea tubulaturii de admisie - cu banda de teflon) consumpassatut8.th.jpg sper sa ma fac inteles

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine punctat Vicius. :icon_thumright:

Sper ca de data asta s-a prins ideea acestui forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai dragii mosului dar pe vremea asta va arde voua de surubarit? :)...

Oricum f. bune posturi la primavara cred c-o sa-l curat si eu DESI sistemul meu curent cu gurtune in stil c_o_s_m_i_n numai ca mai low tech rezista super ok, curge uleiul pe acolo sub masina din belsug :D... Mie mi-e foarte sila de demontat rahatul ala surub care e in partea de langa motor si la care ai acces naspa :D

... alaturi de garnitura de la culbutori, spalat capac, toate garniturile de la furtune, garnitura de la buson.. am treaba :D Dar nu acuma cand e :icon_thumright:

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Executron - Trebuşoarele susmenţionate au fost executate cu o săptăm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos e mecanic, el doar le schimba :D . Ideea forumului este ca micii proprietari de masini sa isi poata remedia micile probleme de la masinile lor fara costuri mari. Daca aveam un salariu ...mai mare decat acum... poate nu mai curatam egr-ul si luam unul nou, iar pe cel vechi il dadeam cuiva sa il curete sa isi faca treaba cu el. Poate nici passat din 2003 nu aveam(poate plimbam vreun audi astazi) si "n" alte de "poate". Dar de ce sa dau 600 ron pe ceva nou care merge la fel de bine cu un egr vechi curatat cu 18 ron (wd40) si de diferenta sa nu iau ceva copilului si sotiei de sarbatori. Scuze pentru ca sunt putin off topic, dar cineva zicea pe forum ca nu merita sa schimbi ceva care nu e stricat si necesita doar o simpla curatare sau reglare. Atasez un link cu o poza de dimineata(dupa curatarea egr si etansarea tubulaturii de admisie - cu banda de teflon) consumpassatut8.th.jpg sper sa ma fac inteles

l-as ca curat si eu egr-ul ala si sa vezi poze... :) :coolpics: :vwrullz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt mecanic dar am vazut pe topicul acesta o gramada de lucruri. Puteti sa-l curatati cu ce vreti voi pentru ca o data ce a dat ulei va da in continuare. Si in plus sa fim seriosi avem Audi, VW, SEAT, Skoda si vrem sa le intretinem cu wd de 18 ron. Daca doreati ceva ieftin mergeati la Colibasi. Sincer ce ai vrea sa demonstrezi cu poza respectiva? Ca ai consum la ralanti de 0.5l/h? Iti pot face o poza cu acelasi AWX cu EGR plin de ulei si acelasi consum. Si teflonul poti sa il pui in alta parte nu la EGR...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dragos am glumit cu chestia cu "mecanic" pentru că aşa fac mecanicii pentru a le fi lor mai uşor.

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca-mi mai si spui unde, esti tare. :P

Asta e inculpatul: img0039lw5.th.jpg

Referitor la imaginea cu EGR-ul tau, observ ca are ceva in plus, adica pe lateral un surub cu cap imbus de 6 care de fapt nu ii este locul acolo, acolo trebuie sa fie o gaura goala si asa trebuie sa ramana, cu acel surub acolo e posibil ca la turatii mari sa-ti scada puterea motorului. Ai recurs la aceasta solutie probabil si mai mult ca sigur iti pulveriza ulei pe acolo, responsabil de acesta ar fi uzura mare a axului de la supapa spre membrana, rolul acelei gauri ar fi ca in cazul in care scapa gaze pe linga axul supapei sa fie eliminate afara, daca acea gaura este infundata e posibil ca presiunea care se formeaza sub membrana sa-ti deschida supapa din EGR la turatii mari si implicit scade puterea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Costel Diaconu... Aia e o chestie veche pusa la cosmin, daca nu ma insel... Si intr-adevar avea probleme datorita ei si acum a pus niste furtune care arunca uleiul sub masina... Gen cum mi-am pus eu in poza numai ca la cosmin e mai high-tech :P

post-8852-1230548314_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul iese pe gaurile de le EGR, din cauza ca pe tubulatura exista presiune, care impinge uleiul depus pe pereti admisiei, pe linga tija cu taler, care inchide si deschide egr-ul.

Aceasta tija are un simering de etansare, care datorita temperatuirilor de functionare si imbatrinirii se distruge, si lasa uleiul sa treaca de el, apoi iese pe la gaurele.

Are cineva un egr schimbat, daca mi-l da omu`, il sectionez, fac niste poze si le pun aici, Pt lamurirea problemei , de ce in unele cazuri trebuie schimbat, nu doar curatat.

Care nu dau uleiul afara, inca, merg numai curatate, pe cind celelalte.............. ,altu` nou.

Modificat de misu tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Misu esti cumva si tu mecanic??? Cum poti sa spui altul nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se pare mai normal daca da ulei mult la egr sa verificam cauzele acestui ulei in admisie decat sa schimbam egr-ul, pentru ca sunt cazuri pe forum care nu au remediat problema uleiului in admisie si cu egr nou tot le curge pe la el. asa eu de exemplu am foarte putin ulei in admisie si in consecinta la fel de putin la egr.

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai facut asa ceva?

pe mine furtunele alea de gradinarit si coturile de cupru ma cam indeparteaza de realizarea sistemului. in alta parte nu ar fi mai usor de montat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi pare foarte dezagreabil. Nu am facut asa ceva. Dar ma gandesc cum as putea face cumva. La motorul meu longitudinal pare mai usor de montat, doar prin taierea furtunului de gaze de carter si montarea acelui filtru de gaze de carter direct intre capacul de culbutori si tubulatura de admisie dinainte de turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ l@u ai curăţat egr-ul? La mine după 1000km egr urcat fără pic de ulei,

post-15891-1230663645_thumb.jpg

post-15891-1230663655_thumb.jpg

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu ca de...sarbatorile ,dar cu siguranta urmeaza...oricum am sa postez.

Modificat de l@u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma gandesc si eu sa schimb egr-ul, am inceput sa am niste zgomote de genul celor prezentate in acest topic.

Intrebarea mea pt. cunoscatori este: de la ce firma producatoare sa-l cumpar? N-am de gand sa-l schimb la reprezentanta pentru probabil o caruta de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu e original din fabrica pe el scrie Wahler(ca si termostatele de lichid de racire)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-ti recomand decat pe original.. e undeva la 130 de euro

038 131 501 AA pentru AVF, AWX si

038 131 501 G pentru AVB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ca a venit vreme sa postez din nou aici de data asta cu noua mea motorizare de 2 litrii euro4 (100KW) cu egr elctric din 2005

La relanti chiar si pe vremea asta am 0,4l/h insa de vreo luna imi baga in habitaclu fum de esapament cu un miros usor intepator, ieri mi s-a aprins in bord emisions workshop iar in noaptea asta la -10 grade dupa ce am pornit motorul a inceput sa-mi clipeasca si becul de bujii (si tot clipeste chiar daca am facut vreo 10 km si s-a incalzit motorul)

in caz ca nu tin de EGR rog operatorii sa-mi mute-stearga postul insa cand am luat masina mi s-a spus ca la acest motor se intampla fix problema asta cand crapa EGR-ul

Modificat de ABC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!