Jump to content

Tuning Fabia


Vially
 Share

Postare recomandată

  • Replies 601
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bebeko

    143

  • saboteur

    47

  • Andrey_sxg

    44

  • b77eru

    42

Top Posters In This Topic

Posted Images

sambata merg sa imi schimb culoarea in bord, decizie finala : lumina alba cu limbile rosii. sambata seara o sa pun niste poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a realizat. desi a durat un pic mai mult si pe putin frig, rezultatul este: super. eu sunt foarte multumit de munca baietilor de la zextar, carora le multumesc inca o data. pozele vor aparea mai pe seara la "masina mea". astept sa se intunece.

treaba nu este terminata pt mine, caci mai trebuie sa schimb ceva la masina. fiind model avantaj, nu am avut din fabrica posibilitatea sa micsorez intensitatea luminii din bord. trebuie comandat un model de deschidere faruri (pozitii +faruri +proiectoare) de la skoda cu dimer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intrebat inainte sa fac asta la avia si mai ca au ras de mine ( au incercat sa se abtina) la faza cu garantia. masina are aproape 1 an si am inteles ca garantia asta e valabila cam 6 luni...pana la 1 an dupa deja te cam iau la puricat. de ex: discurile de frana au garantie 10 000 km. ca sa vezi...

aici e masina mea:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=18497

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata bine, mie imi place. Cat te-a ajuns toata operatiunea? :P

P.S. De ce este martorul ABS aprins ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a ramas aprins airbag-ul. pentru ca au scos bordul si s-au resetat si km si consumul. trebuie intrat cu laptopul pe calculator si stearsa eroarea.

a costat 2 mil. dupa parerea mea a fost ok. ma asteptam la mai mult dar putea sa fie si mai putin :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se la climatizare nu din pacate pentru ca dura prea mult, nu puteau sa scoata ledurile usor...asta e. doar la butoanele de deasupra casetofonului si cele din stanga volanului, de unde pornesti farurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumos arata. Personal mi-ar fi placut LCD-urile albe. Comanda geamurilor electrice de pe usa e facuta? (cred ca se face usor, la fel ca si comanda oglinzilor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intrebare : daca imi montez acele inele cromate pentru ceasuri bord de la milotec ( vitezometru + turometru ) , pierd garantia pe partea electrica a masinii ??? In schema de montaj de la milotec se spune ca nu este necesar sa decuplez nici un fir de la bord in momentul montajului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu imi sara nimeni in cap... dar incearca sa suni la un service. Ori... intreaba pe cineva de-aici de pe forum care lucreaza la service. Din ce am inteles pe-aici Ardei_Iute ar reprezenta un service (nu stiu care). Sau barbato mihail, care sigur reprezinta Avia pe forum. E posibil sa nu citeasca pe aceasta arie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare : daca imi montez acele inele cromate pentru ceasuri bord de la milotec ( vitezometru + turometru ) , pierd garantia pe partea electrica a masinii ??? In schema de montaj de la milotec se spune ca nu este necesar sa decuplez nici un fir de la bord in momentul montajului.

Nu stiu cum e cu garantia :(

Din cate am vazut eu, exista 2 conectori la instrument-cluster.

- Deconectezi bateria (plus si min)

- scoti cheia din contact (mai mult nu o mai bagi, pana nu e pus totul la loc).

- scoti capacul de plastic din fata cadranelor (tragi de el spre tine, nu are cleme sau suruburi)

- tragi volan maxim spre tine si maxim in jos

- o sa vezi acolo 2 suruburi torx, le scoti cu mare grija, sa nu iti cada sub bord

- ca sa scoti cadranele ridici cu o mana putin "caciula" de deasupra lor si cu cealalta incerci sa apuci cadranele de partea de sus si sa le "apleci" cat mai mult in fata.

- acum poti prinde bine de cadrane si le tragi incet spre afara

- o sa vezi in dreapta un conector verde, cu o piedica, o ridici maxim sus si tragi conectorul afara

- in partea stanga e un conector negru cu o clema, tragi de ea spre exterior si concomitent tragi de conector afara

- scoti cadranele pe masa

- acum teoretic ar trebui sa treci la dezlipit geamul cadranelor. nu incerca sa desfaci placa din spate, o sa "violezi" un sigiliu acolo si n-are rost.

- nu stiu cum e cu dezlipitul (nu am incercat), te orientezi la fata locului sau poate posteaza aici un forumist care a mai facut

- remontarea e in ordine inversa

- lipesti geam

- conectezi conectorii (nu uiti sa cobori piedica celui verde pana jos)

- fixezi suruburile cele 2

- te duci si reconectezi bateria

- dai o cheie :offtopic:

Cam asta e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc rvacaru. Cei de la DXX Blue Line , care sunt si pe site-ul skodatuning.ro, dealeri milotec , mi-au trimis urmatorul e-mail , referitor la intrebarea mea : " Avand in vedere ca suntem singura firma avizata de RAR pentru modificari pe Skoda si BMW cred ca putem face montajul produselor mentionate de dvs. fara nici o problema. "

Acuma ce sa mai cred ??? :(

Atasez aici si schema celor de la milotec http://www.milotec.de/pdf/fabia/106_01.pdf

Modificat de bebeko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate inteleg eu din PDF ala (e extrem de vag prezentata partea cu montatul), vor sa desfaci clusterul in cele 2 parti componente (care au placa cu circuite in mijloc), iar asta duce la ruperea unui "sigiliu" acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ceasurile de bord nu se pot scoate pur si simplu fara sa rup nici un sigiliu ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scrie acolo mic printre ultimele randuri de la instructiunile in engleza:

"In general we recommend that the work be carried out by yor Skoda partner"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,da, da asta m-am gandit si eu !

Oricum am sa merg azi pe la dealer sa pun o intrebare ...

Modificat de bebeko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ceasurile de bord nu se pot scoate pur si simplu fara sa rup nici un sigiliu ???

Ceasurile de bord se pot scoate fara sa rupi sigiliu, dar asa, sa te uiti la ele :)

Daca vrei inele, ori rupi sigiliu, ori dezlipesti geamul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu un coleg de forum ce lucreaza la un service Skoda si intradevar se pierde garantia doar la instrumentele de bord :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.o intrebare..se pot monta pe fabia discuri pe spate??intreb pt ca pe fabia unui prieten in spatele tamburului ,acolo unde se prinde de punte ,mai are 2 ''urechi'' care arata ca un suport pt etrier..intreg angrenajul fiind prins in 4 suruburi de punte,deci in principiu ar putea fi demontat si inlocuit..fabia e din 2002 1.9 tdi eventual revin si cu o poza.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!