Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

am un prieten cu Passat 1997\AFN, care a avut aceeasi problema si a rezolvat-o

il sun maine si revin aici cu un raspuns..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca porneste bine dimineata fara fum albastru ai bujiile bune,

Este normal sa se stinga aproape instant bujia cand este cald motorul,

Nu stiu daca poti seta asa ceva cu bujiile

Eu tind sa cred ca te lasa pompa de injectie.Good luck ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică avansul (verificare în grupul 000 în Basic settings, cu apa la 90 grade, apeşi pe TDI graph şi selectezi din listă tipul motorului, o să-ţi arate un grafic).

Dacă este de aici presupun că ai avansul mare (momentul injecţiei prea devreme), adică injecţia se face în condiţii de temperatură şi presiune prea mici. De la 5 grade în jos intră în funcţiune bujiile incandescente şi această deficienţă este compensată prin ridicarea temperaturii de către bujiile incandescente (după o primă pornire grea după aceea cât este motorul cald porneşte bine, nu? este important de ştiut şi asta).

Asta este o cauză posibilă, probabil mai sunt şi altele, dar verifică întâi asta.

Bujiile sunt ok şi comportamentul lor la fel, nu ai de ce umbla în zona aia. Din descrierea ta şi senzorul de temp al lichidului de răcire este ok (şi ăla ar fi putut cauza ceva probleme)

Fă graficul şi postează-l aici, sau măcar un printscreen cu grupul 000 în basic settings.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am luat in toamna un golf 3 1,9 tdi 90 cp 1995 si nu imi indica apa am schimbat senzorul de temp de pe chiulasa (inel de culoare galbena) si termostatu.Totul sa rezolvat a inceput sa dee caldura si sa porneasca dimineata, ca nici bujiile nu imi cuplau.Acuma mia aparut o problema la rece cupleaza bujiile si porneste foarte usor umblu o perioada pana apa ajunge la 90  dupa aia o las vreo 2 ore cu motoru oprit pe bord  indicatoru arata ca apa ii  racita de tot dar cand vreu sa pornesc bujiile nu cupleaza pot sa pun contactu de cate ori vreau eu si dau la automat pana ma imbat de cap si abia porneste.Dar daca o las mai mult vreo 5 6 ore bujiile cupleaza si porneste iara usor.Intrebarea mea este daca nu as putea sa fac ceva sa cupleze bujiile tot timpu si daca ii apa putin calduta. Sau nu se poate regla cumva releu de bujii sa cupleza si daca apa are 30 de grade sau ceva de genu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi cu fisele de la bujii (rampa) s-au ceva relee care se incalzesc, mai verifica si bobina. s-ar putea sa nu-ti arete nimik in testere aceste probleme.

:beer:  si la multi ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că ar trebui să rezolvi problema pornirii. Bujiile a comportament normal deoarece după 2 ore pe vremea asta nu coboară temperatura lichidului astfel încât să declanşeze pornirea bujiilor. Cuplarea bujiilor contrabalansează o deficienţă existentă, care trebuie descoperită. Vezi şi postul meu de mai sus.

@robert28 ai perfectă dreptate, este exact topicul pe care ne aflăm acum :10[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am luat in toamna un golf 3 1,9 tdi 90 cp 1995 si nu imi indica apa am schimbat senzorul de temp de pe chiulasa (inel de culoare galbena) si termostatu.Totul sa rezolvat a inceput sa dee caldura si sa porneasca dimineata, ca nici bujiile nu imi cuplau.Acuma mia aparut o problema la rece cupleaza bujiile si porneste foarte usor umblu o perioada pana apa ajunge la 90  dupa aia o las vreo 2 ore cu motoru oprit pe bord  indicatoru arata ca apa ii  racita de tot dar cand vreu sa pornesc bujiile nu cupleaza pot sa pun contactu de cate ori vreau eu si dau la automat pana ma imbat de cap si abia porneste.Dar daca o las mai mult vreo 5 6 ore bujiile cupleaza si porneste iara usor.Intrebarea mea este daca nu as putea sa fac ceva sa cupleze bujiile tot timpu si daca ii apa putin calduta. Sau nu se poate regla cumva releu de bujii sa cupleza si daca apa are 30 de grade sau ceva de genu.

la motoarele 1,9 tdi ,afn:1z sau ahu ,bujiile incandescente intra in functiune doar de la - 5 grade in jos,daca nu porneste motorul trebuie cautate alte probleme in afara de bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am o problema si nu reusesc sa-i dau de capat de vreo 2 zile: indiferent de temp. motorului, masina porneste la sfert, apoi se opreste pentru 1/2 sec., si reporneste singura. Becurile din bord se reaprind, apoi se sting. Coincidenta sau nu, electrovalva N75 nu mai tacane (de fapt tacane, dar aproape insesizabil-trebuie pusa urechea langa). Furtunele sunt in regula. In mers nu are probleme. In Vag-Com nu e nici un cod de eroare. Avansul e ok. Problema a aparut subit. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ai probleme in blocul de contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cine ma poate ajuta si pe mine sunt nou aici de o zi am un golf3 1,9 TDI si am probleme cu pornirea porneste si dupa o secunda se opreste si sunt momente cand o ia la prima cheie sunt momente cand porneste dupa a 5 a 10 cheie

Si asta mai mult in sezonul rece vara nu face figuri

Dupa ce porneste pot sa merg pana in China ca nu se opreste

As vrea sa o iau de la simplu la complicat

Dacă ma poate ajuta cineva

Se poate sa fie de la partea electrică ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că este o problemă de imobilizator, nu recunoaşte tot timpul cipul din cheie. Ai şi a doua cheie cu cip?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aceeaşi problemă a mai avut-o un coleg cu golf 3 şi a remediat-o scoaterea cipului din cheie şi lipirea lui într-un loc unde îl citeşte tot timpul.

Ca să fii sigur că asta este problema şi să nu umbli la cip degeaba, trebuie pusă pe tester. Dacă este de la imobilizator precis a rămas o eroare stocată.

Problema poate fi şi de la un contact imperfect la mufa unde se conectează bobina antidemaraj de la contact, dar un tester ar elucida situaţia fără să demontezi nimic pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru îndrumare am sa revin cu Răspunsuri dacă rezolv problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema, era contactul.(a cedat dupa 18 ani...).  N75-ul nu mai tacane asa tare, dar motorul merge fara probleme. Sa fie oare pe duca?


Eu am o singura cheie (cip) si din motive de siguranta am lipit cipul cu banda izolatoare de imobilizator. Recomandat si in cazul tau, daca nu faci o copie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut rost si de copie cheie am schimbat si Releul de temperatura cu 4 Pini si tot la fel face

Am încercat si cu a doua cheie pe care am luat-o de la fostul proprietar am schimbat si Releul de temperatura cu 4 Pini si tot la fel nu știu ce sa fac mai departe

Dacă ma poate ajuta careva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma poate ajuta si pe mine sunt nou aici de o zi am un golf3 1,9 TDI si am probleme cu pornirea porneste si dupa o secunda se opreste si sunt momente cand o ia la prima cheie sunt momente cand porneste dupa a 5 a 10 cheie

Si asta mai mult in sezonul rece vara nu face figuri

Dupa ce porneste pot sa merg pana in China ca nu se opreste

As vrea sa o iau de la simplu la complicat

Dacă ma poate ajuta cineva

Se poate sa fie de la partea electrică ?

Cea mai simpla rezolvare este sa-i faci un immo off din ECU. In maxim 1 ora ai masina functionala "pe veci" :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum se poate face

Tot la diagnoza se poate face aceasta treaba

As încerca cum spunea cineva aici pe forum sa lipesc cipul de imobilizator Numa ca nu știu exact unde se afla

Așa ar fi cel simplu dacă nu merg la diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dezactivarea immo se face prin rescrierea continutului memoriei (parca 24c02) aflata in interiorul ECU. Lipirea cipului din cheie in apropierea cititorului nu e cea mai "safe" alegere.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anularea immo nu se face cu testerul de diagnoza. Mergi la cineva care stie si a mai facut aceasta operatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu unele probleme cu masina din semnatura. Valva n75 tacane non-stop iar dupa cateva schimbari de viteze mai in forta pana la 3200 rpm se taie toata puterea. Dupa atinge si 110 km/h dar e mai lenta ca 1.9 diesel simplu. Daca nu o alerg tare merge bine exact cum trebuie sa merga un tdi. Problema apare cand o turez peste 3000rpm. Fostul propietar nu prea a fugarit-o si mia zis ca nu trece de 140 si nici nu la interesat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!