Jump to content

probleme imobilzator electronic


bankaru g3
 Share

Postare recomandată

va cer ajutorul intr-o mica problema. am urcat motorul si instalatia electrica pe un golf 2 din 91 dar am probleme cu immobilizatorul , nu stiu cum sa-l "leg" mi-a ramas o mufa mica maro, care nu stiu unde vine , iar firul este de culoare gri. stiti cumva unde vin toate mufele? va rog daca se poate cei care aveti imobilizator pe masina sa aruncati o privire . multumesc anticipat

post-12834-0-91048800-1317326061_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ar fi util daca ai fi mai clar! Expresia ,,am urcat motorul si instalatia electrica pe un golf 2 din 91'' vrea sa exprime faptul ca ai pus un motor de G3 pe un G2 sau ca ai pus un alt motor de G2 cu immo?

Modificat de draganuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut la toata lumea..problema mea este urmatoarea: acum citeva zile mergind cu masina la drum lung opresc la un magazin pt a.mi lua o apa,urc in masina introduc cheia in contact, pun contact si nu face nimic(functioneaza totul in afara de contact),cotactul electronic a fost schimbat in urma cu 3saptamini,de atunci nici o problema.dupa citeva incercari face contact,pornesc,ajung la electrician..schimba contactul electronic, apoi gaseste o buba la o piesa descoperita pe sub bord..pe acea piesa scrie"steuerger

post-17132-0-77903600-1317434459_thumb.j

post-17132-0-16869300-1317434541_thumb.j

Modificat de spesiel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acela este un releu,se scoate lamela releului si se curata contactele cu banda abrazia fina pt ca de atata timp s-a depus calamina acolo se monteaza inapoi si trebuie sa mearga daca bobina releului este buna,mai trebuie verificar daca pe placuta respectiva nu sunt contacte reci,adca sunt se refac cu un pistol de lipit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

reinvii un pic acest topic , avand cam aceiasi intrebare mai de sus, se poate anula acel imobilizator ? cum se procedeaza ?

Nu cred ca mai sta nimeni acum sa fure golful 3 , sa fim seriosi , problema este ca acel imobilizator i-mi face f des probleme, in sensul ca masina porneste 3 sec dupa care se opreste !

Ca defectiune a imobilizatorului a dedus-o un electrician, in prealabil am crezut ca este contactul, l-am scimbat tot asa face, am ascimbat cheia ( am doua ), tot asa face , a ramas imobilizatorul , de aceea vreu sa-l anulez .

Daca a mai facut cineva acesta operatiune poate pot primi ceva detalii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce am vazut pe net, se poate renunta la acel IMO doar prin rescrierea softului pe calculatorul masini. Operatiune ce costa in jur de 250 ron. Daca gresesc doresc sa fiu corectat. Cam aceeasi problema o am si eu dar mi se intampla f rar si aleeatoriu. Si eu sunt curios, daca a facut cineva aceeasta operatiune. O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si la mine se intampla rar, poate odata la 2 luni sau o data pe luna , depinde de cum are napadaii, uneori i-l dau si de 5-6 ori sa pornesca , nu spun ca o data am patit-o chiar cand faceam ITP-ul .

Mai sa plec cu buza umflata de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nui indicat dar na,daca tu vrei. dai carcasa jos din jurul volanului,scoti colacu de plastic de la contact.apoi din cheie scoti cipu. e mic si negru :D si nu e lipit cu nimic in cheie (asa a fost la mine cand mam uitat).cipu il lipesti cu ceva pe acel inel MARO parca care vine in jurul lui si intra un fir gros in el ;) ala iti recunoaste tie cipu. pui tot la loc si atat. pui cheia fara cip in contact si o pornesti fara probleme.ne spui ceai facut :)


din ce ai zis tu aici ""Ca defectiune a imobilizatorului a dedus-o un electrician, in prealabil am crezut ca este contactul, l-am scimbat tot asa face, am ascimbat cheia ( am doua ), tot asa face , a ramas imobilizatorul , de aceea vreu sa-l anulez""  nustiu cat e adevarat.el nu e defect....ci nu mai bate unda lui pana la cipu din cheie(pe romaneste sa ma exprim")...si cheie cumva trebue sa stea mai aproape de acel cerc maro sau chiar lipit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asa nu rezolv nimic , eu vreau sa scot din joc imobilizatorul, din ce i-mi povestesti tu cipul ramane si imobilizatorul la fel .

Eu vreau sa pornesca ca si golgurile anterior anului 1995, cele care au pornire cu cheie fara cip.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da domnu meu...e acelasi lucru....doar ca lasi cipu din cheie lipit de imobilizator. si uiti de el. si folosesti orice cheie fara cip.... nui bine asa? alta varianta nustiu ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offffffffff, pai omul mi-i spus ca tocmai componenta in sine ( imobilizatorul in sine ) este defect , cica ar avea acolo un sistem de parghie , nu ma pricep prea bine , care nu mai este comandata corespunzator , si de aceea nu autorizeaza pornirea, dar o sa incerc si varianta ta , sa vedem daca mai sunt probleme, varianta asta cu cipul lipit acolo este f buna , ptr cei care nu au decat o cheie la masina si vor sa faca dublura fara cip ( varianta mult mai ieftina )

Daca ai la dispozitie , o poza face cat  o mie de cuvinte , cu locul unde vine amplasat !

Cu stima !

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă imobilizatorul în sine (nu ştiu despre ce pârghie este vorba, eu ştiu că este alcătuit din bobina antidemaraj de la contact şi un mic calculator, toate conectate electric) este defect (poate fi un contact imperfect pe traseul bobină_antidemaraj---->imobilizator---->ECU), atunci mutarea cipului din cheie nu are nici un rezultat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dacă ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informație am un golf 3 1,9 TDI si as vrea sa stiu daca schimb imobilizatorul trebuie sa rescriu si memoria la calculator sau nu?????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o procedură de împerechiere a imobilizatorului cu ECU (presupun că vrei să schimbi calculatorul de la imobilizator) şi a imobilizatorului cu cipurile din chei.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare.
Improspatez topicul cu o nelamurire. Detin motorizare 1.8 cu cip. Problema sta in unitatea fixata pe coaja bordului, uneori nu face contact, chiar daca folosesc oricare din chei. Intrebarea mea este daca schimb cheile+cip, cititorul si unitatea respectiva de pe o alta masina donatoare (1.4, 1.6, etc), este nevoie de resoftare a calculatorului de pe masina cu problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce sa te complici atat cand mai bine il anulezi de tot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut aceeasi problema cu IMMO.Am desfacut contactul...am scos efectiv inelul acela din jurul contactului i l-am curatat foarte bine ca era super ultra mega giga plin de mizerie(cred ca nu fusese desfacut niciodata din '95 pana in 2015). Si de atunci traim fericiti si eu...si immo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna, imi poate spune si mie cineva ce tip de immo am pe golf 3 din 1995?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr. ce te intereseaza tipul immo? Nu functioneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu functioneaza. Masina porneste aproximativ o secunda si se opreste. 

Modificat de Marckk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intereseaza sa stiu ce tip de immo este si daca are nevoie de cod PIN ca sa pot adapta dinou cheia. Precizez ca am decat o singura cheie si am incercat si varianta cu cipu lipit de inel. DIn cate stiu cred ca immo 1 si immo 2 nu au nevoie de cod PIN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/1/2018 at 3:46 AM, Marckk said:


                Address 25: Immobilizer  (1H0 953 257 B)

06:47:53
   1   Engine Start permitted
   1   Engine (ECU) responds
   0   Key Status OK
  N/A   Number of adapted Keys
Saturday,10,March,2018,06:52:12:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910


Chassis Type: 1H - VW Golf/Vento III (1992 > 1999)
Scan: 01 02 03 08 12 15 25 41 56

-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer        Labels: 1H0-953-257.lbl
   Part No: 1H0 953 257 B
   Component: IMMO VWZ3Z0R8187586 V00  
   Coding: 09600
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 2A5BE423D60AF24EEA7-4A3A

1 Fault Found:
01176 - Key 
            65-10 - Unauthorized - Intermittent

End   ---------------------------------------------------------------------
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA toate IMMO ai nevoie de cod pin, Iar daca ai IMMO 1 trebuie cip nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La care chip te referi ca trebuie schimbat?

Ala din immo sau cel din cheie?

Nu m-am putut abtine si am desfacut immo si am observat ca la chipu ala de pe mijloc era umblat. Am verificat sa vad daca are cumva contacte reci da sunt lipite bine piciorusele alea, doar la cateva picioruse a fost umblat.

download (7)bhg.jpg

Cand am demontat din bord sa scot immo afara am observat ca mai am unu in masina, cel care era conectat la masina avea lipit chipu din cheie pe inelu ala ce vine la contact doar ca nu era montat unde trebuie,era pus undeva sub bord 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!