Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

Probleme la pornire.

Pun contactul dar martorul de bujie incandescenta ramane aprins dar nu cu intensitatea obijnuita, chiar mai mica decat atunci cand se cupleaza bujiile (la bujii nu ajunge curent in aceasta situatie, am verificat), dau la contact si se invarte motorul dar nu porneste(nu ii da motorina).Mi-am dat seama ca lovind bordul usor deasupra la sigurante se aude un "clink", martorul de bujie incandescenta se aprinde la intensitatea normala, se stinge imediat (este vara) si motorul porneste.Am observat ca in aceasta situatie nu ajunge curent la electrovalva de la pompa de injectie.Daca trag fir direct de la baterie la acea electrovalva porneste fara probleme, dar nu o pot opri decat daca scot acel fir.Cateodata pun contactul si nu se aprinde nici un bec in bord, dupa 3-4 sec , "clink" pe acolo prin bord si se aprind toate sau cum am explicat la inceput.

De un lucru sunt sigur:problema este de deasupra platoului de sigurante, iar electrovalva de la pompa este OK.

Exista vreun releu "obosit" prin bord (deasupra la sigurante) care are legatura cu acest incident?Care este acesta?

Poate fi din cauza bateriei?(sa nu dea amperaj suficient pentru acel releu)

Poate fi vreun fir de "masa " care nu este OK?

Poate fi din contact?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am patit eu. M-am chinuit vreo 2-3 luni sa ii dau de capat si nimic. Pana la urma s-a dovedit a fi un releu din alarma de fabrica a fi defect (este deasupra sigurantelor in "bord" ascunsa). O alarma noua costa cam 150 EUR si nu merita. Eu am permutat releul nasol din alarma cu altul (tot din alarma) care nu era folosit (cel de claxon) si nu mai am nici o problema.

Vezi sa nu fie chestia asta.

Daca vrei ne putem uita intr-un w/e la ea sa vedem ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut-o si eu, nu se mai alimenta pompa de la releu de la alarma din fabrica, l-am desfacut era curat releu da avea lipitura rece, i-am refacut-o si merge, daca al tau e praf nu merita sa cumperi altu, faci un bypass la releu ala si pui pompa pe direct (ea oricum mai are un releu al ei). Releu din alarma e numai pt efractie daca iti sparge masina sau ceva sa nu porneasca pompa da se pare ca nu functioneaza prea mult timp. P.S Tot 3 luni mi-a luat sa imi dau seama si 7 milioane paguba (mi-am luat pompa noua)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Diesel-are e diferit. Pompa nu e electrica ci mecanica iar releul ala alimenteaza (indirect) tot ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Diesel-are e diferit. Pompa nu e electrica ci mecanica iar releul ala alimenteaza (indirect) tot ECU.

Deci sa inteleg ca deaspra platoului de sigurante se afla mai multe relee , intrebarea mea este cum il identific pe cel de la alarma? eu am alarma EN-FORCER cu inchidere centralizata pe telecomanda.

Sa inteleg ca pot sa il schimb cu cel de la calxon? sau sa incerc sa ma uit in el putin?

Daca este nevoie de by-pass de unde si pana unde il fac ca sa nu mai trec pompa prin acel releu?

Multumesc mult! cel putin am aflat de unde este problema (m-am gandit eu si la acest lucru)

paguba creeata: am omorat bateria (150 ron)dand la automat si batand cu pumnii prin bord -6 luni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vorbeam de alarma de fabrica pe care multi care monteaza alarme nici macar nu o observa, daramite proprietarii masinii. Aceasta alarma are 4 relee in ea, 2 mici, 2 mari. Unul din cele mici se ocupa cu claxonat (in caz de declansare) si unul cu alimentat releul de alimentare al ECU-ului. Unul din cele mari se ocupa cu semnalizatoarele de avarie si ultimul nu mai stiu.

Eu vorbeam de inlocuit releele mici intre ele. Aceste relee sunt in modulul de alarma din fabrica, care modul (o chestie patratoasa neagra de plastic) se afla deasupra cutiei de sigurante, cumva spre interiorul aripii (tot sub bord).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are 2 mufe si un surub in care se prinde (cel mai usor o vezi daca scoti butonul de la faruri si capacelu de la abs si airbag in cazul in care ai, daca nu e un capac simplu de plastic in stanga butonului de lumini, le scoti si o sa vezi cutiuta magica pe care scrie ceva cu ......shutz=hotz :scratch: ), apoi o sa vezi ca are un capac cu 4 cleme trage de el si vezi ca iese in sus si inautru o sa gasesti cele 4 relee. P.S alaltaieri am scos-o :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are 2 mufe si un surub in care se prinde (cel mai usor o vezi daca scoti butonul de la faruri si capacelu de la abs si airbag in cazul in care ai, daca nu e un capac simplu de plastic in stanga butonului de lumini, le scoti si o sa vezi cutiuta magica pe care scrie ceva cu ......shutz=hotz :huh: ), apoi o sa vezi ca are un capac cu 4 cleme trage de el si vezi ca iese in sus si inautru o sa gasesti cele 4 relee. P.S alaltaieri am scos-o :)

Am rezolvat.Erau mai multe lipituri reci.Releele erau bune doar ca nu mai aveau lipiturile bune.

Multumesc ! Daca nu aflam schimba tot platoul de sigurante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci aia fuse? Alarma de fabrica? Mama lor de dispozitive de doi lei... :huh:

Mie mi-a mancat nervii vreo 3 luni (aproape). Cel mai mult m-a durut ca in schemele din manual nu aparea si diagnosticarea imi fuse foarte dificila. Daca e bine ma bucur pentru tine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare.

Am nevoie de un help. Am niste povesti cu motorul de vro luna - zic poate a mai avut cineva asemenea povesti si poate sa-mi dea un sfat.

Povestea a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu cu aceea coada de purcelus(martorul de la bujii) si am aflat ca nu imi mergeau stopurile(verifica daca iti merg),verificai sigurantele poate e una arsa.Martoru ala se aprinde de fiecare data cand e vreo eroare la masina,sigurante arse/sarite,mufe scoase sau arse. Succes

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Merg toate problema este de la Injectorul cu senzor.

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ce fel intrerupe nu ar merge rotund sau in mers apar smuncituri.Daca nu merge rotund at ai probleme cu un injector care nu pulverizeaza cum trebuie motorina sau din pompa de injectie...iar daca intrerupe din mers poate fi filtrul de motorina imbacsit sau prinde aer pe tur.Si eu em patit dupa ce am luat masina faza asta cu plapaitul becului de la bujii si am scos mufa de la senzorul de temp am suflat in ea si am bagat inapoi si nu am mai avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rapidistul13

CARE DIN SENZORII DE TEMPERATURA ??? ALA DE COMBUSTIBIL SAU CEL DE AER ASPIRAT....IN CARE AI SUFLAT ?

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior. Nu mai scrie cu Caps Lock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici unu nici altul e senzorul de temp cu o mufa cu 4 fire ce iasa din acel cot de pe chiulasa.2 fire sunt cu temp apei si inca 2 cu caldura motorului(temp exterioara a motorului)

Termp apei - http://img32.imageshack.us/i/apaq.jpg/

Temp ext a motorului - http://img36.imageshack.us/i/motorkt.jpg/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de TDI-uri.

Al meu "galopeaza" la relanti. Buba e din pompa de injectie.

Am corectat-o cat s-a putut cu VAG-com-ul , dar trebuie sa-i reglez cantitatea din capacul pompei.

Problema mea e ca nu stiu cu ce pot desface unul din suruburile de pe capacul pompei. (e un surub cu cap triunghiular cu colturile taiate; celelalte 3 sunt torxuri).

S-a lovit cineva de surubul ala? Cum a rezolvat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am scos cu o hexagonala si l-am inlocuit cu unul in stea ca pt viitor sa nu mai am probleme.E un cap special pt o cheie boch pt pompe.Dupa ce dai drumul la cele 4 suruburi si sa reglezi ai f mare grija ca vag-comul iti zice cantitatea de motorina injectata(valoarea normala intre 3-9)dar trebuie sa turezi motorul peste 2000 RPM si cand vine inapoi acul sa vina cursiv, chestia asta o faci pe loc nu in mers ca o sa ai surpriza sa te zguduie de numa numa parca ti-ar merge motorul sacadat.Alta chestie ai grija ca din capacul de la pompa reglezi si debitul de pornire sa nu ai surpriza sa dai la automat si sa porneasca greu.Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!Am si eu o intrebare: Care sunt simptomele cand nu mai functioneaza bine un debitmetru la tdi? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai trage bine masina, sau nu mai trece de o anumita turatie (asa a patit un prieten, nu putea mai mult de 3000 de ture).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de TDI-uri.

Al meu "galopeaza" la relanti. Buba e din pompa de injectie.

Am corectat-o cat s-a putut cu VAG-com-ul , dar trebuie sa-i reglez cantitatea din capacul pompei.

Problema mea e ca nu stiu cu ce pot desface unul din suruburile de pe capacul pompei. (e un surub cu cap triunghiular cu colturile taiate; celelalte 3 sunt torxuri).

S-a lovit cineva de surubul ala? Cum a rezolvat-o?

Am schimbat pompa de injectie. 5 mil. SH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am si eu o nelamurire in legatura cu masina a lu taicamiu.Un golf 3 tdi, motor tdi AHU, 310000 km. Mi se pare consumu de motorina cam mare, consumu mediu cam 7,5-8 % mers in oras si in afara.Dar drumuri scurte 30 km.

Motoru merge bine,nu fumega, nu galopeaza, nu tremura. Relantiu sta la 950.

Recent a fost adusa din franta masina, dupa care masina a fost in service unde iau fost schimbate consumabilele: ulei,filtre,distributie,antigel,termostat,pompa apa.

Inainte de golf, taicamiu a avut o octavia break din 99 tdi AHF de 110 cp, aia consuma foarte putin.

E un consum normal avand in vedere ca nu se merge cu masina subturat, si numa motorina de la peco foloseste?

Mersi anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai trage bine masina, sau nu mai trece de o anumita turatie (asa a patit un prieten, nu putea mai mult de 3000 de ture).

Poi ar fi mai multe motive:- sa urce in turati multe(max.4800) trebuie sa iei vitezele calm si pe rand

- Verifica filtru motorina,aee,intercooler de la turbo sa nu traga aer pe undeva sau sa fie prea uzat (fai un ''clean'') - Amestec slab motorina sau putina am observat atunci cand e putina parca masina stie si nu mai trage calumea - distributie pe duca sau ambreiaj pe duca

- Ceva probleme cu acceleratia dar din soft(calculatorul masini)

Cam atatea stiu eu din cate am auzit si vbit cu posesori de G3 TDI 1.9. Succes :Driver: :D

Salutare.Am si eu o nelamurire in legatura cu masina a lu taicamiu.Un golf 3 tdi, motor tdi AHU, 310000 km. Mi se pare consumu de motorina cam mare, consumu mediu cam 7,5-8 % mers in oras si in afara.Dar drumuri scurte 30 km.

Motoru merge bine,nu fumega, nu galopeaza, nu tremura. Relantiu sta la 950.

Recent a fost adusa din franta masina, dupa care masina a fost in service unde iau fost schimbate consumabilele: ulei,filtre,distributie,antigel,termostat,pompa apa.

Inainte de golf, taicamiu a avut o octavia break din 99 tdi AHF de 110 cp, aia consuma foarte putin.

E un consum normal avand in vedere ca nu se merge cu masina subturat, si numa motorina de la peco foloseste?

Mersi anticipat

Consumule putin cam mare la 7,5-8, mie imi ia in afara 5 max 5.5 , incearca sa schimbi filtrele aer, motorina ,si pt relanti fai o aerisire e foarte bine venita la masina scapi si de mizerile din sistemul de racire si se lasa si relantiul.

SUCCES :sbine: :sbine: :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat de debitmetru pentru ca am un prieten care si-a luat un G3 tdi si de pe la 2400 rpm parca se schimba sunetul motorului,parca nu mai respira cum trebuie,nu stiu cum sa explic.Se aude mult mai tare!De tras trage ca lumea,nu se plafoneaza pana pe la 4000rpm,dar care ar fi problema de se aude mai tare?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e debimetrul dus masina ar merge ca un melc si ar trage foarte prost cand accelerezi ar urca si acul la turometrul destul de greu.Cel mai sigur e sa puna vag-comul si sa vada cat aer baga in MAF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Dar daca galeria de admisie e cam colmatata de funingine depusa consumu ar trebui sa fie mai mare? Se poate face acasa curatirea galeriei de admisie?

Si am mai observat la golfu lu taicamiu cand opresti motoru se simte si in masina( se cam zguduie). Probabil suportii motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!