Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

Mai întâi trebuie o diagnoză. Presupun că de vină este senzorul de temperatură lichid răcire, dar presupunerea trebuie probată cu un vagcom.

Este golf 3 sau maşina din semnătură? (aici este aria de golf 3)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Passat1.9TDI115cv

Salut, am cumparat nu demult un Passat din 1999 1.9TDI 115 cp masina este foarte buna numai ca am o problema nu vrea sa sa ridice mai mult de 140, motorul lucreaza foarte bine, si din start parca e lenoasa trebuie timp pina isi ea viteza. Ma poate cineva ajuta? am fost la diagnostica si mi-au spus ca totul e bine 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbo, debitmetru, avans, ....pot fi multe .fa diagnoza in alta parte, chiar fa un log in mers si posteaza in topicul dedicat, dar si in aria dedicata (passat) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat1.9TDI115cv

Debitmetru deja e nou, si am mai schimbat citeva sensoare dar nu sa rezolvat problema.Numai bani pierduti si nervi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acelasi lucru l-a patit un prieten si problema s-a rezolvat cu curatarea turbinei (600lei). la el nu urca mai mult de 120

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat1.9TDI115cv

Astazi am schimbat toate furtunele de vacom, ca am gasit unul gaurit dar problema e la fel. O sa vad si turbina, da ca sa cumpar una noua trebuie sa stiu ca ea ea sa nu o cumpar si sa fie problema la fel, nici depasirea nu o pot face parca sunt cu carul cu boi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai sa faci o diagnoza sau log in mers si sa le postezi aici

http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/page-268,

tu ai sa mergi pe bajbaite iar cei de aici nu te vor putea ajuta .

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat1.9TDI115cv

Am facut a doua diagnoza si e totul in regula, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ne spui si noua rezultatul ? sau mai bine spus, care era defectul ? nu se stie, poate i se mai intampla la cineva !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea are cum la ceea ce spui tu. poate sa fie ori din pompa ori de la injectoare daca turbo si debitmetru zici ca sunt in parametrii dar pompa se poate verifica pe tester.ai incercat si in alta parte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat1.9TDI115cv

Cum va-m spus si mai sus am fost si la a doua diagnoza si la calculator arata ca totul e in regula nu are nici o eroare , dar masina tot e lenoasa. Mi-a zis sa scot turbo sa-l puna pe test la aparat poate sa fie trapetia lui deteriorata si la diagnoza sa nu gaseasca cauza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si posteaza in topicul dedicat, dar si in aria dedicata (passat) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile masina a luato razna merge in suturi ba trage bine a pierde puterea :grrrrrr: ,azi teroare... :evil: pierde putere,urca foarte greu in ture si nu mai trage deloc,deloc,cu a 3a in 3000 de ture am 70km/h :tuktuk: in loc 110,am schimbat si filtru de motorina cel de aer e inca ok,lam scuturat a curatat intercoleru,verificat traseul,furtunele.

Merge deparca as avea ufa de la debitmetru scoasa.

Nici turbina nu se mai aude dupa 2200  :banghead:  imi trebuie 1 km sa depasesc o masina (GROAZNIC).

Need some help ca nu stiu ce sa ii fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că trebuie un log în mers pe canalele 3,10,11 ca să ne dăm seama unde este problema. Şi o scanare dacă are vreo eroare stocată.

Cauze pot fi destule: EGR, turbină, debitmetru, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile masina a luato razna merge in suturi ba trage bine a pierde puterea :grrrrrr: ,azi teroare... :evil: pierde putere,urca foarte greu in ture si nu mai trage deloc,deloc,cu a 3a in 3000 de ture am 70km/h :tuktuk: in loc 110,am schimbat si filtru de motorina cel de aer e inca ok,lam scuturat a curatat intercoleru,verificat traseul,furtunele.

Merge deparca as avea ufa de la debitmetru scoasa.

Nici turbina nu se mai aude dupa 2200  :banghead:  imi trebuie 1 km sa depasesc o masina (GROAZNIC).

Need some help ca nu stiu ce sa ii fac.

 

Dar cu mufa scoasa cum merge? Cred ca e vorba de motor 1Z. Vezi cu vagcom ce valori ai la MAF (grup 003). Am patit si eu asa si valoarea citite de MAF era de aprox 12mg.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,cu a 3a in 3000 de ture am 70km/h :tuktuk: in loc 110,

pai asta-i semn de ambreiaj pe duca ,nu de motor  :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat1.9TDI115cv

Buna baieti, iar eu cu problema mea azi am fost la alt specialist si mi-a facut a 3 diagnostica si nimic nu a gasit, nu am nici o eroare si sa urcat mecanicul la volan si a spus ca merge bine, dar eu imi cunosc masina, e inca lenoasa, ce poate sa fie? nu mai stiu ce sa fac, bani aruncati in vint, nu demult am facut revizia completa curele pompa de apa, ambreiaj nou, uleiul din motor, uleiul din cutie, motorul nu are nici o picatura de ulei pe el. Nu vrea sa ridice mai mult de 140 si gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai fost avertizat sa postezi in aria passat .sa nu-ti iei vreo penalizare (nu sunt eu in grad) ,roaga un moderator sa-ti mute posturile .

daca ai schimbat distributia ,a fost verificat avansul cu vag-ul ?

masoara si presiunea din pompa tandem (relanti - >4bar ,+1000rpm - 7bar)

ti-am mai spus ,roaga pe cineva sa-ti faca un log in mers si posteaza-l in topicul indicat la  #1150

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna baieti, iar eu cu problema mea azi am fost la alt specialist si mi-a facut a 3 diagnostica si nimic nu a gasit, nu am nici o eroare si sa urcat mecanicul la volan si a spus ca merge bine, dar eu imi cunosc masina, e inca lenoasa, ce poate sa fie? nu mai stiu ce sa fac, bani aruncati in vint, nu demult am facut revizia completa curele pompa de apa, ambreiaj nou, uleiul din motor, uleiul din cutie, motorul nu are nici o picatura de ulei pe el. Nu vrea sa ridice mai mult de 140 si gata

 

Daca specialistul nu a gasit nici o eroare, asta nu inseamna ca masina nu are probleme tehnice. Daca tot s-a urcat la volan, de ce nu a luat si testerul sa faca un log in mers (valori injectoare, IQ, MAF, N75, etc).

Si ar fi bine totusi sa postezi in aria dedicata  ca acolo vor vedea mai multi posesori de Passat problema ta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mufa scosa e exact la fel de lenesa tind sa zic ca e debitmetru de vina ca aseara dupa ce am curatat ce am putut am desfacut debitmetru sa ma uit daca are ceva ars pe acolo lamele desfacute etc am curatat si lamela care e la vedere in centrul tunelului pe unde intra aer si dupa ce am scoso pe drum mergea in suturi urat de tot ba tragea ba nu tragea,de parca era unu in spatele meu si ma lovea mereu...dupa 5km sia dat drumu de 1data si a tras bine pana am oprit sa intorc(nu am oprit motorul)si gata au fugit cai,nu mai trage deloc vitezele luate pe rand pana in 4000 ca mai mult nu ii dau in stagiu care e ca chinui ambreaju ala saracu de el,nu trece de 90 mai exact acolo sub 90 cu a 5a in 4000,se tureaza si atat.


Ambreajul lam schimbat are maxim 100k si am mers atent cu el + ca are momentu ala cand isi revine in mintile ei si trage de rupe nu miroase a ambreiaj,pistonasu ala de actioneaza ambreajul e schibat lichid am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

insist ! pai daca intr-a 5-a la 4000rpm ai numa 90km/h ,tu ai probleme de ambreiaj nu de motor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat problema azi am demontat EGRu si era plin cu depunere masina a inviat din nou :icon_bounce:  :icon_bounce:  :icon_bounce: .O sa ii mai fac niste teste sa vad cum se comporta zilele urmatoare,o sa revin cu informati.

post-32861-0-44669300-1382978078_thumb.j

Modificat de MadyFakaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Salut, am si o problema cu un golf 3 1.9 tdi AHU, de cand s-a racit afara imi porneste greu, de exemplu aseara am pus contact, stins toti martorii apoi cand i-am dat a invartit 1 data si a murit (ca si cum s-ar fi inecat), apoi a mai facut asa de 2 ori, abia la a 3-a cheia a pornit (in momentul pornirii a scos si un nor de fum gri/albastru).

Mentionez ca bujiile sunt bune, bateria buna. De la ce poate fi. Multumesc.

Modificat de v@sy
Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic nou
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!