Jump to content

Sablare caroserie/sasiu/jenti bla bla...


MikeRG
 Share

Postare recomandată

Fratilor, pana la retusuri, grunduri lacuri si vopseluri, ne mananca rugina. Alex, Dragos, flacaul care te-a contactat pentru aripile mele, cel cu broscuta visinie B...ceva...PZZ, spunea sambata ca stie un atelier unde se SABLEAZA (undeva pe calea Grivitei)!!! Asta e CALEA spre restaurare totala!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alexserb2000

    23

  • MishuL

    21

  • MikeRG

    20

  • lucuy

    13

ALOOOOOOOOO, AM SPUS SABLARE! SABLARE! SABLARE! Vreau o opinie si poate si raspunsuri!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ai frate, ai dat in amnezie, sablarea caroseriei inainte de orice grunduire, chituire, vopsire, lacuire!!! ptiu, doamne iarta, ti-a luat mintile invatatul!!! :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mai prin sablare se baga bucata de metal in baie de nisip fierbinte si care este proiectat sub presiune pe bucatica aia....astfel cind iese este aproape noua....problema este ca costa asta....aha Mihaiachi la Ratb poate face asta....da sunt piesele mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mikeRG una e treaba teoretica si alta e practica....eu am incercat sa-mi inoxez barile la Tirgoviste si mi s-a cerut cu sablare cu tot 7 mil....scuze da la banii astia imi iau noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai baieti, voi cititi cu atentie mesajele sau o frecati, ca chiar ma calcati pe sistem! Am spus intr-un mesaj anterior ca cineva dintre broscari (Dragos Ilea cu broscuta visinie PZZ) stie ca se sableaza in Bucuresti, pe calea Grivitei si costa incredibila suma de 3.000.000 lei. Ce nu e clar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 mil ce toata caroseria sau o aripa?...trebuie mai clar...sau poate mergem mai multi odata si obrinem un discount?....negociem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

obositoare munca asta de convingere

problema e la sablare trebuie sa scoti tot dupa ea nu?...si unde naiba le pun nene...trebuie sa o duc la Tgv la tara sa o desfac ...mai bine caut acolo o sablare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact! O lasi in tabla goala-goala, fara geamuri, chedere, interior, caroseria separata de sasiu, lucru dracului ce mai ...dar faptul ca ai o coca curatata de toata rugina, toate chilele alea de chit, e o baza corecta de vopsire si nu te trezesti in doi ani ca iti crapa si te caci pe paintjobul de 300 de coco (facut la cuptor, blah, blah- asa ca sa zicem ca ai vrut sa o vopsesti kalumea).

Ce ti-e tarsa sa o dezmembrezi? Mie nu si as face-o in momentul in care as gasi o oferta convenabila de sablaj!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Fratzilor, Am separat "SABLATUL" ptr. a-l urmari mai usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragutzilor. In toata faculta aia a mea de masini ;) , n-am auzit de sablat toata caroseria. Nici n-are sens. La Broscutza, singurele lucruri care merita sablate sunt jantele si aripile.

Sa sablezi un bloc motor e o prostie :salut: . Mananca nisipu' din Al ca din branza si ii strica toate suprafetzele prelucrate.

Daca vreti, vorbesc la uzina cu omu', da e o problema cu bagatu'-scosu' in/din fabrica ;) . Incinta de sablare nu e f. mare, incape o janta, poate o aripa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai era vb de paritle metalice ruginite....problema e ca la cit de ruginite sunt unele parti ale broscutelor e posibil ca dupa sablarea caroseriei sa ai un ciur....adica sa apara fff multe gauri....e bine ca le vesi si pui acolosica ceva tabla mai proaspata...eu as fi adeptul sablarii jentilor si a aripilor...restul as lua la perie de sirma montata pe bormasina...e coool ...asta dupa ce dai jos caroseria de pe sasiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu la bormasina coane, freci de-ti vine acru :x . De flex, auzi-t-ai? I se poate pune o perie de sarma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' bormasina cu perie de sarme ce are coane, nu-i tot aia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba mie mi-a mers fff bine cu bormasina....am scos aripile tut...ca la mina inebuneam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragutzilor. In toata faculta aia a mea de masini :study: , n-am auzit de sablat toata caroseria. Nici n-are sens. La Broscutza, singurele lucruri care merita sablate sunt jantele si aripile.

Sa sablezi un bloc motor e o prostie :study: . Mananca nisipu' din Al ca din branza si ii strica toate suprafetzele prelucrate.

Daca vreti, vorbesc la uzina cu omu', da e o problema cu bagatu'-scosu' in/din fabrica :( . Incinta de sablare nu e f. mare, incape o janta, poate o aripa.

Mai tata, ia ma lasa-n traznet facultatea ca nu o sa rontai toata viata informatia dobandita exclusiv de acolo. Uite vezi, daca altii nu e de meserie si are creierii odihniti, au vazut mai repede pe net si mai des decat crezi ca exista, faza asta cu sablajul=bombardament cu nisip (si nu fierbinte) cu un compresor, intr-un cabinet inchis iar omuletul e echipat corespunzator cu combinezon etans si respirator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da coane. Se practica. Se face asta si la itebeu, la mine, la schelete de tramvaie si de troleibuze dezbracate de tabla. 8) Am vrut sa zic ca n-am auzit sa se faca asta la caroserii autoportante din tabla. Daca voi vreti, vorbesc si bagatzi masinile in uzina si le sablati pana le ia dracu'. Da' nu pot sa va bag masinile pe shestache :study: in uzina, sunt un pic cam mari. trebuie oficial.

Da' io tot nu pricep ce va aia grija sa sablati TOATA :? masina. Ce rost are sa sablezi portierele? plafonu'? capotele? panourile laterale? Ca rugina mai adevarata se pune doar pe aripi, contraaripi si partea de jos- praguri, podele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cam cit ar face o sablare de jante pe sestache?...ai pe cine intreba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

pana la urma cum e cu sablarea? e bine sau nu e bine?

eu sant de parere ca da mai ales dupa ce l-am vazut pe un nene care asta facea toata ziulica(restaura complet masinute vechi)... si a facut un jaguar din 53 de sta matzu in coada.

era terminat rau jaguaru saracu da ca sa vada in ce stare e careoseria a facut o sablare, chestia e ca explica urmatorul lucru: ca in interval foarte scurt de timp (aprox 1 minut) de la operatiunea cu pricina trebuie sa dea cu nu stiu ce sulfat pe tabla pentru ca altfel risca sa o compromita la rugina totala (in 2 ani ce-i drept). imi pare rau ca nu mi-am notat atunci ce facea omu' (am vazut emisiunea pe DISCOVERY, anul trecut). Daca a mai vazut careva procedeul si stie mai multe e de anuntat. Nu de alta dar cel care vrea sa faca asa ceva sa stie ce si cum ca sa nu se trezeasca in 2 ani cu masina pistruiata de rugina.

deci ce se mai aude cu sablarea? exista vreo locatie unde se practica asa ceva ori ba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel sulfat este grund cu continut ridicat in sulfat de Zn de care va tot bat la cap....acel sulfat de Zn preia oxidarea tablei si o tine nenica ani buni intacta

:geek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ahaaaa, deci merita operatiunea doar sa ai ce-ti trebuie.

pai atunci veniti cu noutati pe subiect ca eu trebuie sa-mi fac tablaria si n-as face-o asa de dragu de a avea broscuta vopsita :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ia intra la sectiunea Vopsea si o sa vezi ce iti trebuie...in principiu merita sablate aripile ca alea mor repede...pt caroserie nu stiu cine are bai de sablare atit de mari ....si costa si enorm presupun :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Baieti am fost la Bricostore Militari si surpriza: se gaseste acea instalatie de sablare portabila pt acasa (2.5 mil)...au chir si material abraziv(800 mii pt 25 kg)

eu cred ca ma bag la o din asta :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Studiati problema sa nu luam o sparcaiala care nu poate sa faca nici macar niste zgarieturi; daca e ok, cotizez si eu, cu conditia sa facem o treaba kalumea (intr-un garaj/boxa de sablare, cu masti respiratoare si salopete,rezervor de nisip, etc. etc.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!