Jump to content

Reset adapt. ECU - clapeta acceleratie


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

am incercat azi sa imi adaptez clapeta cu vag-ul dar.. nu sh de ce nu mi se conecta, nu imi intra pe 01 engine. care ar fi buba?

Modificat de salapiat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca interfata este o clona si folosesti Vag-com 311 sau 409, mergi la Options, iar Start Baud, in loc de valoarea 0 pui 9600 apoi dai Save. Doar asa vei putea intra pe Engine 01. La celelalte module folosesti valoarea 0 la Start Baud. Sa ai si contactul pus.Sper ca m-am facut inteles.

Modificat de didus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal didus ,eu am acceleratia pe cablu, cum pot sa desfac cablul ala de pe clapeta,am incercat sa resetez clapeta (dupa ce am curatat-o,dar fara sa o dau jos ) in modul non vag-com,dar fara nicio reactie,am incercat sa o fac cu vagcom-ul si nu mi se sterge erorile :

00513 - Engine Speed Sensor (G28)

03-00 - No Signal

00282 - Throttle Position Actuator (V60)

26-00 - Output Open

Readiness: N/A

aceste 2 erori imi apar mereu.........ce zici trebuie cumva schimbata clapeta de acceleratie sau trebuie data joc si curatata amanuntit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) - deoarece exista topic-ul http://vwforum.ro/index.php?showto...mp;#entry912486 unde puteai continua discutia despre erori.

Pentru eroarea 00282:

00282 - Throttle Position Actuator (V60)

00282 - Throttle Position Actuator (V60): Implausible Signal

Possible Symptoms

Idle Speed too high

Idle Speed Regulation in Limp Mode

Cruise Control System (CCS) not working

Possible Causes

Throttle Position Actuator (V60) jammed

Wiring/Connectors from/to Throttle Position Actuator (V60) faulty

Possible Solutions

Check Throttle Position Actuator (V60)

Check Cruise Control System (CCS)

Pentru eroarea 00513:

00513 - Engine Speed Sensor (G28)

00513 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal

Possible Symptoms

Engines not starting

Possible Causes

Wiring from/to Engine Speed Sensor (G28) faulty

Engine Speed Sensor (G28) faulty

Possible Solutions

Check/Repair Wiring from/to Engine Speed Sensor (G28)

Check/Replace Engine Speed Sensor (G28)

----------------------------------------------------------------------

didus & salapiat - pentru discutii despre de functionarea Vag-Com, aveti alte topic-uri.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai frate esti criminal :) eu l-am intrebat pe didus cum desfac cablul de acceleratie de pe clapeta,pt ca am curatat-o direct pe masina si nu a dat niciun rezultat ,inclusiv am facut resetul cu bateria, iar la urmatoarea scanare aceeasi chestie mi-a aparut, adica nu s-a schimbat nimic :mop:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimate alex ct te rog sa te racoresti si sa-ti masori cuvintele. Acelasi mod de exprimare l-ai avut si la adresa lui didus AICI.

Ti-am atras atentia si atunci. Pe alte topic-uri, gen, cele de intalniri, se mai acepta astfel de "exprimari amicale" intre cunostinte/prieteni dar, pe ariile tehnice, NU.

La urmatoarea iesire de acest fel, vei primi warning.

On-Topic.

Totusi, eroarea legata de G28, nu are legatura cu clapeta; sa nu-mi spui iar ca sunt criminal si nu vad, sau nu stiu sa citesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit... dar nu cu vesti bune...am incercat sa fac resetarea cu bateria... nu a mers, azi am facut readaptarea cu vag dar... nu sh de ce turatia imi ramane tot pe la 1200-1500 la relanti. am folosit metoda vag care mi-ati dat-o voi mai sus dar tot degeaba...stiti voi care ar putea fi cauza?

ce valori ar trebui sa aiba unghiul acceleratiei

post-32222-1233166510_thumb.jpg

Modificat de salapiat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatato si eu ieri,nu am dat borna jos,decat am scos mufa din clapeta,am desfacut clapeta,am sterso,la partea de jos era foarte murdara in comparatie cu aprtea de sus unde era mai putin,am montato inapoi,am lasat contactul pus 1 min,fara sa ating pedala de acceleratie,si am pornito,nu a trebuit sa ii fac nici o adaptare,dar ca sa fiu sigur,am dat cateva ture de bloc pana sa incalzit la 90,am scos borna tot asa 15 min,am fumat 3 tigari :offtopic: am pus borna,am pus contactul 2 min,si am pornito. Aseara am facut si un drum de 100 km,si vreau sa zic ca sa schimbat in bine mersul masinii,altfel trage,raspunde mai bne,parca se simte si cuplul mai bne intre viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saluatre , am curatat si eu clapeta ieri dupa cum am aflat de pe forum ca se face(golf IV 1.4 16 AHW) si nu stiu cum sa o adaptaez. Am incercat cu Vag-com de mai multe ori da nu am reusit, sta turata pe la 1500 . Vreau sa incerc si cealalta procedura fara Vag-com, da nu am intzeles prea bine cum se face. Poate careva dintre voi sa-mi detalieze.pls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la service si am reusit in sfarsit sa-mi adaptez clapeta de acceleratie!! Pentru o munca de 8 minute mecanicul mi-a cerut 60 RON. Asta e , bine ca am reusit in sfarsit sa o adaptez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine vreau sa ma duc la service sa imi curat clapeta de acceleratie.Va rog frumos sa imi spuneti detaliat si mie cum procedez sa o adaptez(in afara de VAG-COM) nu am inteles exact cum se face.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Daca te duci in service pentru curatare, cred ca iti vor face si adaptarea.

2. Prima pagina a acestui topic...ai citit-o?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am vorbit cu cei de la service si imi vor face adaptarea,dar ma gandesc la ce au zis majoritatea in threadu acesta..adica sa faca adaptarea si sa nu o recunoasca sau ceva de genu(iertatima daca ma insel) deci este posibil ca dupa ce imi fac ei adaptarea sa nu functioneze si sa trebuiasca sa o fac eu manual cu scoaterea bornei si restu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Golf 4 1.6 sr an fabricatie 99.

Problema se manifesta astfel - daca incerc sa plec doar din ambreiaj iar piciorul stang il tin usor apasat

pe pedala de acceleratie simt cum se trage pedala de sub el.

- daca sunt in mers si urc in turatie,adica pe la 2500-3500 sa zicem iar apoi

iau piciorul de pe acceleratie masina "da in nas" de 2-3 ori ,iar daca incep a accelera

face acelasi lucru dar de data asta 1 sau 2 ori. adica pt mine frana de motor

ma cam zdruncina.

Ce am facut. -am curatat clapeta de acceleratie

- am lasat bornele scoase 15 minute apoi le-am repus si am pornit motorul fara

sa apas pedala de acceleratie "in ideea ca se va reseta ceva"

- azi am fost la service si au spus ca trebuie sa schimb clapeta de acceleratie

si in timp ce se ma uitam pe calculatorul acela am vazut si cateva date

1. clapeta acceleratie 4.33 V "volti"

2. senzor clapeta 3.78V

3. nu mai retin ce scria .ceva de genu 000000100

4. -----00

Tipul de acolo mi-a spus ca acele 2 valori de 4.33 si respectiv 3.78 ar fi trebuit sa fie identice " dar nu era sigur a spus pt ca nu a mai intalnit asa ceva" !!!

Pe mine ma intereseaza daca cineva care se pricepe sa traduca ceea ce scria pe ecranul ala si daca stie si care e problema.

Este cineva pe forum care poate sa ma ajute pt ca deja am da 150 ron numai ca sa ma duc la service si sa-mi spuna ca nus ce senzor e stricat ,azi mi-au zis k sa schimba clapeta pt ca cica e o bobina care poate e defecta.

Multumesc : VWForum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit...e un comportament normal acea frana de mototr..cat despre valori...uitate la pag 8 ca am pus acolo un priunt screen in momentul adaptarii la mine ...mie imi merge bine acum(dupa adaptare mi-a mai ramas turata la relanti pana am mai facut vreo 30 de km dar dupa si-a revenit) asa ca eu zis sa stai linistit si sa nu ii mai faci nimic.

uite aici:

http://vwforum.ro/index.php?act=at...t&id=125497

Modificat de xxnelu
Te rog sa nu mai dai QUOTE/REPLY la mesajul anterior. Foloseste Add Reply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Golf 4 1.6 sr an fabricatie 99.

pt ca deja am da 150 ron numai ca sa ma duc la service si sa-mi spuna ca nus ce senzor e stricat ,azi mi-au zis k sa schimba clapeta pt ca cica e o bobina care poate e defecta.

depinde de service-ul la care ai fost si de ce meserias ai dat cu nasu`.cel care iti face o diagnoza nu poate sa-ti ia banii doar asa,ca poate o fi ceva bobina sau probabil nus ce senzor,bla,bla,bla.ala pentru banii luati trebuie sa-ti demonstreze ca este precis clapeta,in cazul tau(care nu se defecteaza una cu doua).Despre ce ne-ai descris ca ai vazut pe tester nu spune mare lucru.Ar fi trebuit sa-ti fi dat scris codurile de eroare care le-a citit testerul si dupa ele sa ne putem da cu parerea.Dupa cum se manifesta din ceea ce ne descrii, motorul merge cu intreruperi/rateuri cand face ,,frana de motor``.Dupa ce ai curatat clapeta s-a schimbat ceva in mersul motorului?Adaptarea clapetei dupa curatare este neaparat obligatorie si ai facut-o f bine fara Vag-Com, doar ca dupa punerea bornelor se pune contactul, se lasa pana actuatorul clapetei isi face treaba(bocane,trancane)aprox 1 min, dupa care se porneste motorul si se lasa pornit (toate astea fara se se atinga pedala de acceleratie)timp mai indelungat(aprox 15 min).Daca nu ai facut asa o poti repeta de cate ori este nevoie ca nu se intampla nimic rau.Ar trebui verificat(inainte de a merge sa-ti mai ia cineva ceva banuti) sistemul de alimentare(filtru,pompa benzina) si chiar bujiile.In concluzie,nu mai da bani la cei care isi dau cu parerea, o fi, poate sau probabil.Au gasit defectul,sa-l rezolve .Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

satul de mofturile si refuzurile mecanicilor de prin sb de a-mi testa masina(ca cica e prea veche si nu se poate testa)mi-am cumparat chit diagnoza si dupa ce l-am instalat am rulat o diagnoza si mi-a dat urm erori(masina la relanti):

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 032 997 026 X

Component and/or Version: 1,6l R4 MONO 1.2.3 D7B

Software Coding: PMC 01

Work Shop Code:

4 Faults Found:

00282 - Throttle Position Actuator (V60)

27-00 - Implausible Signal

00561 - Mixture Adaptation

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

00525 - Oxygen Sensor (G39)

29-00 - Short to Ground

00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

iar la partea cu masuratori in rimp real a rezultat urm tabel atasat

e clar ca am o problema cu clapeta si sonda dar despre valorile din tabel cum vi se par?ca eu chiar nu stiu cum sa le compar intrucat nu am gasit valori de referinta dupa care sa compar ceea ce am obtinut eu

post-30655-1235923313_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o inspectie vizuala asupra clapetei de acceleratie si am observat ca nu sta inchisa, este intre deschisa, indiferent daca este pornit sau oprit motorul...asta este pozitia ei normala?? Muradara era doar marginea ei, ar trebui curatata??

Modificat de Luci26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat clapeta de acc...e pe cablu la a mea...am gasit multa negreala,relantiul nu mai oscileaza aproape deloc,pornirile sunt mai rapide dar a crescut consumul cu vreo 20%

ciudat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am un golf 4 1.4 binzina AHW imi trpideaza la relantiiam fost la tester 4 erori peclapeta de accelaratie .Considerati ca daca o curat si scot bornele se pierd acele erori multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa depistez clapeta ieri :P...trebuie neaparat curatata dupa parerea mea !!!

am facut si o poza 11032009697.th.jpg nu se prea vede in poza dar marginile ei acolo in interior sunt pline de mizerie!!!

nu stiu cand o sa am timp dar oricum as vrea sa fac eu treaba asta.

Modificat de Miky_xXx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost cu ea la doctor...printre altele mi-au curatat si clapeta...dar fara sa o dea jos. Unu` i-a dat forja si altu` a dat cu spray de curatat carburator (sau cam asa ceva) acolo la clapeta. Oricum, deocamdata nu simt absolut nici o diferenta. Am sa-i fac azi si o resetare prin metoda traditionala sa vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si resetarea. nici o schimbare. mentionez ca eu nu am auzit nici un bazait cand am pus borna la loc si am pus contactul :question: . Temperatura era la 90. am sa mai incerc si maine sa vedem poate reusesc...daca nu astept intalnirea si o sa fac treaba asta cu vag-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea se curata asa clapeta de acceleratie. Trebuie dat corpul jos, curatata bine si apoi facuta adaptarea cu vag-com sau metoda hardcore de care ziceai tu. Mie la Compexit mi-au luat 80 de lei pt curatare si au facut-o ca lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!