Jump to content

Reset adapt. ECU - clapeta acceleratie


Andi TDI

Recommended Posts

S-a facut recalibrare de vreo 10 ori. Totul era ok. curatarea s-a facut cu o solutie speciala de degresat, apoi s-a uns putin cu un fel de wd 40 pe margine la axul clapetei.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 661
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • xxnelu

    42

  • Al Bundy

    26

  • lupo_bv

    18

  • F l o r i n

    18

Top Posters In This Topic

Popular Posts

- (optional, cred) opresti toti consumatorii - opresti motorul - deconectezi bateria (atentie la codul cass) - astepti cateva sec - reconectezi bateria - pui contact fara sa atingi pedala de accelerat

Pentru ca aerisirea carter-ului se face direct in carburator si pentru ca am cunoscutzi care au avut probleme cu clapeta de admisie ( motor cu variatzii de relanti, aer fals, etc ... ) planificam o cu

Continuarea: (nota1: toate operatiunile s-au efectuat la service Avia Militari) (nota2: inainte de orice, stiam ca se va detecta la interogare o eroare a sondei lambda, care tot apare de 2 ani; n-am s

Posted Images

verifica sa nu prinda aer fals pe undeva la colectorul de admisie si mai compara temperatura de la motor cu ce indica in bord si ce arata pe calculator sa nu fie de la sonda. spor :icon_cry:

Link to post
Share on other sites

atentie mare va rog la mecanicul care va curata clapeta, sa ma scuzati ca va spun dar un mecanic care te trimite sa cumperi spray de curatat carburatoare este ...... montator de piese nu mecanic !! si daca nu are ce i trebuie si va trimite pe voi, atunci mare atentie cum curata clapeta cind o da jos: daca freaca la ea cu peria sau cirpa ca si cum freaca potele, o sa aveti apoi mai multe probleme, axul putin decalibrat (miscat, indoit) sau pozitia maxima / minima de deschidere a clapetei modificata = corpul clapetei e numai bun de aruncat !! se curata foarte bine cu spray de frine de la motul - credeti-ma ca am facut asta de multe multe ori si ramine ca noua, mai intii am scos furtunul din fata clapetei si am dat bine cu spay (are un furtunete subtire ) inclusiv la ax astfel incit sa se duca toata negreala care se adunase acolo; adaptarea de clapeta este necesara, o scanare cu vag comul este necesara din cind in cind, vazut daca a aparut o eroare ceva, sint chestiuni simple pe care le puteti face si singuri (daca va place si aveti timp & chef) fara sa dati bani multi la mecanici care va trimit la cumparat de sprayuri

Link to post
Share on other sites

bbm - acelasi lucru l-am facut eu acum aproape o saptamana, fara sa dau clapeta jos, am demontat doar furtunul dintre debitmetru si clapeta, am dat cu spray de clapeta si carburator de la wurth conform instructiunilor de pe spary si la sfarsit o calibrare cu vag comul, pretul a fost de aproximativ 25 lei spray-ul si 20 min pierdute.Pana acum se comporta ok, intradevar era super murdara clapeta si nu am decat 33k km :icon_thumright:

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

M-am gandit si cred ca e timpul sa curat si eu clapeta cu pricina :) masina are 124 de mii si nu cred sa fi fost curatata vreodata. Din cate am inteles, clapeta sa afla sub capacul motorului, sub filtrul de aer. Stie cineva cu exactitate unde se afla clapeta in cazul motorului meu? Daca aveti si o poza ar fi excelent.

Multumesc

Link to post
Share on other sites

Ai incercat sa scoti capacul motorului? :vaidecapulmeu: Cu siguranta o vei observa din prima; gura de iesire a filtrului de aer, "imbraca" intrarea corpului clapetei, intrare care va fi foarte curata in comparatie cu tot ce o inconjoara :offtopic: . Daca nu o descoperi din povestire, o sa pun si o poza. :)

Link to post
Share on other sites

Da, am dat jos capacul motorului atunci cand mi-am schimbat filtrul de aer :vaidecapulmeu:

Dar nu stiam exact care e si ce anume trebuie curatat si cu ce. Am masina de 2 luni jumate si mi-e cam frica sa umblu la motor in necunostinta de cauza.

Multumesc, as fi recunoascator daca ai pune si o poza :)

Edited by xxnelu
Te rog sa nu mai dai QUOTE/REPLY la mesajul anterior. Foloseste Add Reply.
Link to post
Share on other sites

Multumesc, am "ochit-o" si eu mai devreme, am dat jos capacul si ma gandeam ca numa aceea poate fi.

Edited by xxnelu
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Imi spune-ti si mie va rog la motorul de 1.8 de pe passat din 1999 pe unde se afla clapeta de acceleratie ?? Multumesc.

Link to post
Share on other sites

Cel putin pt. motorul ADR, ai in poza de mai jos.

post-3949-1212069616_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
morpheus77

Am si eu aprox. aceleasi simptome la GIV(la ralanti trepideaza uneori,iar in mers imi pierde uneori putere,am curatat clapeta de acc.,insa nimic).Am fost si am facut o scanare cu VAG-Com,si mi-a diagnosticat niste rateuri la unul din cilindri(mai exact la cilindrul 3),iar mecanicul mi-a zis ca a gasit putin ulei la una din bujii,dar numai la una.Mi-a facut cunoscut ca uneori s-ar putea sa mearga in 3 cilindri,si ca ar putea fi fisurata garnitura de la culbutor.

Daca ati intalnit asemenea simptome,va rog sa postati potentiale remedii.

Link to post
Share on other sites

salutare!imi recomandati curatarea clapetei de acc acasa?pt un vw bora 99,1.6 injectie?si daca da ce ar trebui sa fac?sunt incepator la motoare dar vreau sa invat...ms mult

Edited by n34ru_04
Link to post
Share on other sites

Iti recomand sa ai rabdare si sa citesti paginile acestui topic. Daca esti foarte grabit, vezi mai exact ACEST POST .

Link to post
Share on other sites

Salutari la toata lumea!Tocmai mi-am curatat clapeta la acceleratie.Am dat tot mecanismul jos si am constatat ca era foarte murdara.Am curatat,am pus totul la loc,i-am dat cheie si dupa jumatate de ora am aceeasi fluctuatie la ralanti,ca inainte de a curata clapeta..De fapt acul sta teapan la 850,dar consumul din BC creste brusc de la 0,4 l/h la 0,9l/h,scade..Si motorul nu merge rotund,parca se ineaca(asta doar pt o fractiunde de secunda si la intervale de cateva secunde bune).Stie cineva despre ce e vorba?Tebuia sa resetez ECU-ul prin luarea bornelor de pe baterie(nu am vag-com)????...Utasem...Bujiile sunt noi,le-am schimbat sapatamana trecuta.

Edited by stevee
Link to post
Share on other sites

Ai citit acest topic de la inceput? Banuiesc ca dupa curatare, ai facut si adaptarea/setarea de baza :) ; daca nu, aceasta poate fi cauza comportamentului descris de tine. :somnmare:

Link to post
Share on other sites

O intrebare xxnelu!Se poate reseta ECU-ul dupa o perioada de mers cu masina,tinand seama de faptul ca atunci cand am curatat clapeta nu am facut acest lucru? :rolleyes:

Luand borna de pe baterie sau cu vag-com-ul?

Edited by stevee
Link to post
Share on other sites

Adaptarea/setarea de baza se poate face oricand. Ideal ar fi cu Vag-Com dar, poti incerca si varianta DIN PRIMA PAGINA. ;)

Link to post
Share on other sites

Gata am rezolvat-o!Am resetat clapeta.Ii multumesc lui maniacuv6 pentru ajutor.Un baiat super de treaba.Il recomand tuturor celor din Iasi!!

Link to post
Share on other sites

Stie cineva ce turatie de relanti trebuie sa aiba un motor AZD 1.6 16V 105cai? La mine sta la 630 si are mici variatii (10 ture) cu clima oprita. Nu e prea putin?

Link to post
Share on other sites

poza din postigul #60 este buna si pentru golf4 2001, 1.6 16v AUS?

I: cate-odata cand o "pisc" imi da putin in nas, dupa care incepe sa traga, are rost sa imi bag nasul in clapeta? motorul merge rotund, porneste. nu am erori stocate.

multumesc!

Link to post
Share on other sites

Sant de vina bujiile.Ar trebui sa le verifici.Eu am avut aceeasi problema!

Link to post
Share on other sites

stie cineva sa gaseste de vanzare SEPARAT si UNDE, garnitura aceia de cauciuc dintre corpul clapetei de acceleratie si galeria de admisie.MS

Link to post
Share on other sites

acum 2 saptamani am avut ceva probleme cu relantiul asa ca m-am bagat eu sa curat clapeta de acceleratie,am scos bateria si mufa de la clapeta am curatat-o (am dat cu spray de curatat motorul ,am tras putin de clapeta aceea ca sa curat putin si in interior) iar acum nu mai reusesc sa-i dau de cap am incercat cu cineva cu un vag-com sa o resetez la pozitia initiala dar nu merge ,are o eroare care nu poate fi stearsa(060 actuator throttle......)ceva de genul,si acum nu mai merge nici soclul dimineata sau cand o pornesc si trebuie sa o tin eu din acceleratie altfel se opreste motorul asta pe langa faptul ca relantiul sta la turatia care trebuie ,numai cand vrea el,inainte statea la 800 rpm acum oscileaza undeva intre 534 si 634rpm

ma puteti ajuta in anumit fel?sugestii?sau a mai patit cineva asa ceva?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri