Jump to content

Reconditionare Jante


agent smith
 Share

Postare recomandată

M-am gandit la varianta cu poxipol, dar daca e mult de incarcat nu se va dezechilibra janta foarte tare. Poxipolul e mai rezistent mecanic darcred ca e mai greu. Asta e doar parerea mea, nu am incercat inca variantele. Si nu am crezut ca e o "prostie" varianta cu poxipol insa "Bogyciu" trebuia sa fie mai explicit altfel s-a inteles ca o gluma.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 265
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • razzvanu

    12

  • agent smith

    11

  • Golfuletz

    10

  • sharky

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu cred sa aiba diferente de densitati atat de semnificative incat sa iti dezechilibreze janta, doar nu pui mercur acolo... Si deaia exista varianta de echilibrare cu adaugare de plumburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Janta mea arata cam rau.

Ce se vede in poza plus pe inca vreo 3 spite.

post-17660-1268840195_thumb.jpg

post-17660-1268840195_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

4 jante pe 15.. (eu doar le-am reconditionat)

Vopsea STANDOX .

dsc03892hk.jpg

dsc03891n.jpg

dsc03896n.th.jpg

Am mai facut inca 2 seturi de borbet a, diseara inca un set de poze

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce-ai facut ma le-ai vopsit cu plumbii pe ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai nu intamplator te-a intrebat...vin si eu cu o completare care nu vreau sa o iei deloc ironic.

Plumbul nu echilibreaza numai janta ci si cauciucul...normal ar fi ca orice guma ai pune, inclusiv noua, plumbul va cadea in alt loc(mai mult sau mai putin)

Am vazut de exemplu la o echilibrare cand omu avea o roata care cerea mult plumb pe o parte...sti ce a facut tipul? a dejantat roata si a rasucit guma sa nu mai cada in pozitia aia, apoi nu a mai cerut acelasi gramaj....nu-ti spuneam asta daca tipul de la vulcanizare nu-mi explica(imi este prieten si multi de pe forum il stiu).

Sper sa nu te superi ca-ti spun, dar mai bine scoate-l, finiseaza-le din nou si mai da o mana de VOPSEA.

A fost scumpa vopseaua?...da un pret pe pm daca nu aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baiatul la care am facut jantele era atat de fixist incat abia ma lasat sa tai valvele... vroia sa le maschez ;)

deci... plumbii au ramas acolo din cauza lui. + nici interiorul jantei nu a vrut sa le vopsim. (freaky people) :)

vopseaua am luat-o cu reducere, normal costa 130 de ron 200 de grame de standox... (vopsea, diluant, lac, diluant, intaritor.)

L.E.: Nu ma supar pentru ca asta este adevarul.. dar nu am avut ce sa fac :)

Modificat de Ciubaca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Baieti am si eu o janta atinsa intr-o bordura pe aproape toata buza adanceime pana in 1mm si ma gandeam sa o retusez cu bison metal. Credeti ca ar dezechilibra-o tare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor - Slefuiesti buza cu un aparat de slefuit unghiular cat iti permite janta. Bineinteles acuma nu pana ramai fara buza de la janta. pe urma, te duci la un magazin de vopsele (gen policolor) si ceri acolo chit cu particule de aluminiu(sau chit metalic) sub aceste doua denumiri o sa gasesti chitul.. inainte degresezi suprafata cu nitro diluant, si dupa aplici chitul. lasi sa se intareasca(depinde cat intaritor ai folosit) slefuiesti cu smirghel de 80, daca mai e nevoie corectezi cu chit, daca nu, slefuiesti mai departe cu smirghel de 360, dupa degresezi iarasi zona, aplici fullerul(sprit chit), dupa ce se intareste/usca, il slefuiesti cu simt cu hartie abraziva de 600 + apa si sapun in apa. ca sa si cureti suprafata in acelasi timp. dupa aceea nu ramane decat sa degresezi janta si ii dai cateva straturi de vopsea si mai multe de lac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista si alte posibilitati mai simple pt zgarieturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 jante pe 15.. (eu doar le-am reconditionat)

Vopsea STANDOX .

Am mai facut inca 2 seturi de borbet a, diseara inca un set de poze

:cool:

Nu e reconditionat... E doar "retusat". Ca sa reconditionezi ar trebui sa aduci janta cat mai aproape de starea in care a a parasit fabrica, nu cred ca au fost vopsite la pistol acolo. Daca ai primit reducere la vopsea iar jantele au fost prost pregatite efectul "glow" va fi de scurta durata, nu faci altceva decat sa aduci janta la starea care era inainte intr-un timp f scurt. Daca tot muncesti, trebuie facuta treaba pana la capat, astfel incat sa merite efortul.

Daca intradevar ai un set de jante (la modul general) si vrei sa le reconditionezi trebuie sa le faci in asa fel incat sa para iesite pe fabrica in ziua in care ai terminat. Asta presupune incarcarea zgarieturilor cu sudura aluminiu, slefiut, finisat, polishat dupa caz, vopsire in camp electrostatic, etc etc.

Am avut si eu un set de jante vopsite la pistol si pe cat de frumoase erau cand le-am scos din vopsitorie pe atat de dezamagit am fost cand am plecat de la vulcanizare, mai bine le lasam in starea in care erau, nu mai munceam atat, plus bani la vopsitorie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e problema celor de la vulcanizari/ateliere, daca au sau nu aparate conforme. De obicei exista un dispozitiv de reglaj care poate opri falca aceea pe care gliseaza anvelopa la o anumita distanta de janta, nici nu ar trebui sa atinga janta, iar in cazul in care totusi o atinge, sa aiba o bucsa din material moale(plastic/teflon) care sa nu lase urme pe janta. Am montat pe janta polishata si nici macar urma nu a ramas, deci se poate, important e sa se vrea si sa existe un aparat conform.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e reconditionat... E doar "retusat". Ca sa reconditionezi ar trebui sa aduci janta cat mai aproape de starea in care a a parasit fabrica, nu cred ca au fost vopsite la pistol acolo. Daca ai primit reducere la vopsea iar jantele au fost prost pregatite efectul "glow" va fi de scurta durata, nu faci altceva decat sa aduci janta la starea care era inainte intr-un timp f scurt. Daca tot muncesti, trebuie facuta treaba pana la capat, astfel incat sa merite efortul.

Daca intradevar ai un set de jante (la modul general) si vrei sa le reconditionezi trebuie sa le faci in asa fel incat sa para iesite pe fabrica in ziua in care ai terminat. Asta presupune incarcarea zgarieturilor cu sudura aluminiu, slefiut, finisat, polishat dupa caz, vopsire in camp electrostatic, etc etc.

Am avut si eu un set de jante vopsite la pistol si pe cat de frumoase erau cand le-am scos din vopsitorie pe atat de dezamagit am fost cand am plecat de la vulcanizare, mai bine le lasam in starea in care erau, nu mai munceam atat, plus bani la vopsitorie...

sau poate te-ai zgarcit ca sa mergi la o vulcanizare "moderna". cum a scris si Cristi, daca sunt aparate si baiatul de la vulcanizare isi da interesul.. nu are cum sa "plece" vopseaua.

cine stie cum au fost festite jantele tale...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut...stie cineva o vulcanizare buna in bucuresti unde se pot rolui jante auto?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am facut la primat gold, pe soseaua de centura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...stie cineva o vulcanizare buna in bucuresti unde se pot rolui jante auto?

Multumesc!

Daca ai nevoie te trimit la Sama la un prieten...e scump dar e profii.

In legatura cu introdusul cauciucului fara sa lase urme, baiatul e profii in adevaratul sens al cuvantului...mie nici nu mi le-a atins :)

Pentru stretch mare ti le intinde cu butelia de presiune.

Cine are nevoie si e din BUCURESTI va pot da numarul...lucreaza cu atentie.

Modificat de eugen_zim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jantele fiind Brock B2 trebuiau intoarse cu buza in jos pt a fi pus/extras cauciucul. Chiar si cu protectii din plastic la ghearele masinii de strans tot au ramas urme, si asta pt ca 195/45/15 are un talon f dur si baietii de la vulcanizare nu sunt invatati cu asa ceva. Una din jante s-a invartit in masina cand se incerca introducerea cauciucului si au ramas urme destul de adanci in vopsea. Vulcanizari profi pe aici nu gasesti, toti sunt o apa si un pamant, iar singur cu leviere nu vreau sa imi pun muschii la incercare. Ce inseamna "festit"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In lucru: 1005766.th.jpg

1005767.th.jpg

1005769x.th.jpg

Mai am de treaba la ele, dar incet incet sper sa le fac asa cum mi'am propus.

E nasol cu timpul liber ca de altfel erau gata si urcate pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spor la frecat razvane ! :offtopic: :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

una bucata janta ats cup 8j, gata in proportie de 90%

mai trebuie polishata putin buza, si sa vopsesc cu negru marginile la spite si in centrul jantei unde sunt prezoanele.

1005774.th.jpg

1005780.th.jpg

1005780o.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am niste jante de aluminiu ce au fost vopsite partial negru,m-am saturat de acel model si am hotarat sa ma apuc de ele. Am inceput cu Decanol,am dat lacul si vopseaua jos de pe ele (tare greu a mai mers) si acum vreau sa le dau un finish frumos. Cum pot sa le polishez pana ajung asemanator oglinzii? Cu hartie abraziva de 2000+multa apa am incercat dar tot nu stralucesc. Solutii? :)

Modificat de Dacro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu polish ai incercat dupa ce le-ai matuit cu smirghel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru polish...ai numarul meu la profil :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut , imi poate spune si mie cineva daca este un centru , vulcanizare de reconditionat jante din aliaj ? de indreptat stiu unde este dar de reconditionat nu am auzit deloc. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!