Jump to content

BENTLEY "de saraki"


corad0

Recommended Posts

acidone77

Mercedes a putut sa coboare piata cu A klass, dar VW sa urce in liga Mercedes de lux, niciodata.

Miscarea corecta era sa impinga in data Audi, sa cizelele A8-ul la rang de arta, ca deja A8 era vazut ca o masina de lux ce se putea bate de la egal la egal cu Mercedes/BMW.

Phaeton a fost vazut tot timpul ca un Passat mai mare si foarte scump, chiar daca el in realitate oferta alt nivel de calitate.

Link to comment
cristi511
13 hours ago, corad0 said:

 

Gasesti de la 2000 eur la 44 000 eur SH, nu e problema! Dar ia in calcul ca 4 amortizoare noi pot sa coste 10 000 eur. Daca cedeaza unul, trebuie schimbate ambele, pe aceeasi punte. (cica asa recomanda producatorul) 😄

 

 

Doar ca idee, recomandarea asta e valabila si pt logan sau lada.

 

Hai sa nu umflam mai mult decat e cazul.

 

Ca sunt scumpe, mai ales OEM, e alta poveste. Raportarea trebuie făcută la pretul "de nou", nu cel platit la achizitia "sh".

 

Si in plus, am observat ca e o chestie la romani, sa isi cumpere masini premium sh la preturi de nimic iar apoi sa discute de intretinere.

 

Cine isi lua masina asta de noua cu siguranta nu se gandea la un schimb de amortizoare ca ar fi scump. Ma hazardez sa spun ca nici nu il interesa subiectul. 

 

Dar personal urmaresc topicul pentru ca sunt curios cat mai poti scrie despre cat de uber este phaeton si cam cat de neinspirata a fost piata ca nu l-a acceptat ( am gandit altceva dar nu e frumos de scris).

 

Ps: putine masini am vazut in stare reala buna, majoritatea niste cazane hidoase. O fi vreun motiv pe undeva, nu?

 

Link to comment
vwblabla

@cristi511 De acord cu tot ce ai scris mai sus , mai ales cu ultimele 3 randuri !!!

Link to comment
Posted (edited)

@cristi511 Salut. o sa iti raspund in ordinea afirmatiilor tale: 

 

1: Ii raspundeam lui Tavi care zicea ca a gasit una la 11k eur, de aia am mentionat pretul, pentru ca ii poti dubla valoarea Phaetonului respectiv daca ii schimbi "doar" amortizoarele, pe care oricum eu personal nu le-as inlocui DECAT cu OEM.  Am luat in considerare si ca raspunsul lui ar fi sarcastic. 

 

Mi-am asumat intretinerea acestei masini, daca mi se parea SCUMP ca trebuie sa bag 10k eur doar in amortizoare, nu o luam. Nu m-am plans niciodata de intretinerea celor 10 masini pe care le-am avut pana in prezent (7 dintre ele cu motoare in 6 cilindri, una cu motor in 8 cilindri) jumatate dintre ele cumparate noi din reprezentanta, mi-am asumat si pierderile, devalorizarea, intretinerea, combusitibilul, taxele, dar chiar nu vad ce e rau in a discuta despre intretinere, pana la urma pe TOATE topicurile din aria MASINA MEA se discuta acest aspect!🤨

 Ba chiar pe una dintre masini am reconditionato cap coada, banii investiti in ea ar fi luat un model de masina mult mai nou. (vezi grupul BMW e39 Romania)

 

Cei pe care nu ii intereseaza subiectul, nu frecventeaza un forum auto. Cred ca nu ti-ai gasit persoana potrivita careia sa ii dai exemple cu ce ai observat tu la romani, citez: "masini premium sh la preturi de nimic iar apoi discuta de intretinere".  Nu ma baga in acea "oala". 😒 Ah, imi aduc aminte de ultima factura pe care am platito la Cayenne cand am reparat cutia de viteze in Elvetia la un service specializat in cutii de viteze: 14 000 franci. In Romania nu am rezolvato la nici un service specializat, nu i-au dat de cap, alti bani, alte zile pierdute, alte dureri de cap. Asta e doar unul din exemplele de cheltuieli pe care le-am avut eu personal cu o masina, de benzina arsa, de intretinere si taxele platite doar cu Turbo cred ca imi luam un Golf nou, ceea ce am si luat in urma cu ceva vreme, un GTI DSG prezentat pe acest forum in 2010.  De devalorizare si de restul masinilor care au venit toate cu cheltuielile aferente nu mai are rost sa mentionez, m-am bucurat de toate, am facut sute de mii de km la volanul lor. 

 

2. Ma bucur ca urmaresti topicul meu, o sa scriu in continuare cat de, te citez: "UBER" este Phaetonul, pana la urma nemtii in prezentarile lor, chiar si TOP GEAR au folosit termenul de UBER-SALOON cand au prezentat masina, deci, stai pe-aproape! ;)

 

N-am zis ca piata a fost neinspirata ca nu l-a accepetat, faci afirmatii aiurea, ba chiar am spus ca nici eu n-as fi platit pretul de nou pe masina asta tocmai din cauza emblemei, poate daca ai fi citit topicul mai cu atentie ai fi observat acest aspect, asta nu inseamna ca masina nu merita.

Cu banii de Phaeton nou, eu personal mi-as lua un Bentley SH. (dar este doar alegerea mea) 

 

3. "putine masini am vazut in stare reala buna, majoritatea niste cazane hidoase. O fi vreun motiv pe undeva, nu?"

 

Probabil ca la Mioveni nu exista Phaetonuri in stare buna, doar in stare "hidoasa", nu te contrazic, ar trebui totusi sa arunci un ochi mai departe decat la tine pe strada si anume la grupurile de Phaetonuri de p-afara, UK, China, Rusia, Germania, USA chiar si Polonia etc, lumea nu se rezuma doar la ce vezi tu pe "cocioc", exista oameni pasionati care stiu ce reprezinta o asemenea masina si care a ramas un etalon in industria auto intretinando corespunzator, chiar si la 22 de ani de la lansare! ;)  

 

Dau un simplu exemplu cu una din masinile de pe grupul nemtilor, mai toate masinile baietilor sunt in starea asta, exista garaje specializate care repara si intretin doar VW PHAETON (NU, nu in Romania):

 

 

 

 

 

Edited by corad0
Link to comment
tavitara

Nu eram sarcastic , evident ca nu imi permit o a doua masina cu motor de 3 si nu as face schimb SUV - berlina din motive personale

Asa ca m-am uitat de curiozitate sa vad ce oferte sunt pe la noi citindu-ti topicul

La 11k era asta , nu am studiat prea multe la ea , naspa nu e , arata ok :

https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/volkswagen-phaeton-3-0-v6-tdi-dpf-4motion-langer-radstand-aut-5-sitzer-ID7Hgd9M.html

Cea care mi-a placut la interior era asta , culoarea exterioara cum in poze nu ma atrage :

https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/volkswagen-phaeton-3-0-v6-tdi-dpf-4motion-tiptronic-lang-ID7HkU2k.html

 

Edited by tavitara
Link to comment
Posted (edited)

@tavitaraAh, e ok atunci! :) Am crezut ca zici la misto.

Personal EU nu as cumpara o masina SH din Romania decat daca as stii ca o iau de la un cunoscut, sa stiu masina cumparata de noua si istoricul ei, dar asta nu inseamna ca nu poti gasi o masina buna la pret ok.

Sunt si altii "bolnavi" care isi intretin masinile si poti prinde o oferta buna insa eu nu m-as risca. As prefera sa platesc in plus sa ma duc eu dupa o masina pe undeva p-afara sa o verific etc, dar asa sunt eu.

 

In acelasi timp, asta nu inseamna ca nu poti lua teapa si afara, dar riscul e mai mic, mai ales daca poti lua ceva de la un dealer unde poti vedea istoricul, plus ca stii ca a fost rulata pe drumuri de calitate, nu in hartoapele romanesti. 

Daca se ofera si garantie, cu atat mai bine! 

 

 

Am vazuto si eu pe a 2-a pe un grup de FB, este deosebita, acu' vreo luna cerea 25 000 eur pe ea. Arata binisor, mie imi place si culoarea. :)

 

Legat de a tine 2 masini, mi-am dat seama pe propria piele ca sunt multi bani aruncati pe "geam", in ultimii 14 ani am avut un seria 6 cabrio (630i manual 272 cp) la care n-am putut sa renunt, am luato de noua si mi-a placut maxim masina, fiind fan BMW, am avut si un X5 3.0d luat tot de nou si mi-am permis o aroganta de a avea masina de "vara/iarna". Pe urma am renuntat la X5, dar 6-le cabrio l-am tinut in continuare, comandasem si GTI-ul, asteptam sa vina, dar am mers cu 6-le vreo 2 ani daily, mi s-a parut perfecta din toate punctele de vedere, ultimul motor pe benzina aspirat 6 cilindri in linie, cutie manuala, 3 pedale, ultimul BMW veritabil creatie Bangle, insa pe timpul iernii ma apuca mila cand o bagam prin toate baltile din Bucuresti.

 

Am prins o ocazie la un amic din Elvetia, fiul lui cumparase un 530 XD Touring nou in 2010 (e61 facelift LCI automat 235 cp) si dupa cativa ani a plecat in America cu studiile, m-a anuntat ca vinde masina si m-am dus instant sa o iau.

In Elvetia autostrada este limitata la 110 km/h, singura problema de care ar trebui sa iti faci griji cand cumperi o masina diesel este sa nu aiba DPF-ul infundat, avand in vedere ca se circula foarte incet (vorba vine...😄), spre deosebire de Germania unde sunt multe autostrazi "no limit" si masinile sunt mai "forjate"! 😄

 

Asa am tinut iarasi 2 masini in acelasi timp, chiar 3 (+GTI) un viciu pe care mi l-am asumat, dar nah, nebuniile tineretii! 😄       

 

Unii au alte vicii, eu am avut masinile in sange de cand ma stiu, de pe vremea NFS 1 SE in 1996 si gumele Turbo. 🤪  

 

Tavi, suv-ul chiar este practic in RO, deci te inteleg, mai ales ca si eu am fost/sunt fan SUV. 

 

Atasez niste poze cu fostele iubiri inainte de Baloo: 

 

AP1GczMQ8LiRLU6DCfPKArgfIwaLfiZ4fExWWMo4

AP1GczOt1-A_FTg8OonKtb9lwihXhFMCwrW5bQRF

AP1GczOD0HivRCA2sY5aoWTBreXtfFBj2wzv8ppp

AP1GczP3SeCf1NGxn4OMFB_sXtiFSzA9Sn1m4KJj

AP1GczP2ikP3AGFcM2OWyra7WiFFNR_HSkt-riGP

AP1GczMDkGvRN9NMQw8IO9q7EW4DquHIc_1cX5hK

AP1GczNLh0LXPRXt3r_kY90R9PvgTOTVnnSm8w5o

AP1GczP-NoRsQtiR9QBKdAYMoxlE3qsTyFIJGu33

AP1GczMCdxs3cuXKUCUX_KPpPYQm2YAORbW0Imkn

 

 

 

 

 

Edited by corad0
Link to comment
cristi511

Raspunsul tau face toti banii. Jur! Apreciez energia depusa in a il scrie si mai ales research-ul facut la adresa-mi postala plus sageata aruncata.  Stim cu totii ca gaura din gogoasa e mai rotunda pe alte meleaguri.

 

Chiar ma bucur ca gasesti atatea formulari diferite de a spune acelasi lucru, e de apreciat. 

 

Pana una alta, ce am spus ramane perfect valabil.

 

Adica, in cuvinte mai simple si mai mult mai putine (a nu se intelege ca lipseste vocabularul necesar) e ca pe un forum e normal sa ne laudam basculantele dar tu duci treaba asta la rang de arta. Jos palaria!

 

Link to comment
Posted (edited)

@cristi511

N-am facut nici un research, orasul tau este afisat sub poza de profil, in semnatura. Sunt convins ca nu iti lipseste vocabularul necesar, te-ai facut inteles, stai linistit! :icon_thumright:

 

Imi pare rau daca tu consideri ca ma laud, imi place doar sa vorbesc din experienta si sa prezint FACTS in momentul in care fac afirmatii, tocmai ca sa nu existe aceste "generalizari". :soothe[1]:

 

Am vrut sa ii arat lui @tavitara2 dintre masinile pe care le-am avut simultan, inainte de Phaeton, probabil cei nou veniti au impresia ca vorbesc "din carti" ! 🙄

 

Tu ai fost cel care ai "ambalat motorul" pe topicul meu, eu doar l-am readus la "relanti" cu un singur reply. Eu sunt pacifist de fel si nu arunc cu sageti in nimeni, poti citi topicurile mele de prin 2010 de pe acest forum, doar ca am observat ca iti e lene sa citesti tot. 🤫

 

Te salut! :beer:

 

Edited by corad0
Link to comment
cristi511

Ei, departe de mine sa "ambalez" ceva, doar ti-am oferit o parere care nu ti-a plăcut. De acolo ai luat foc.

 

Fii atent parerea mea sincera despre masina, nu a ta, nu despre tine. Sper ca daca nu iti pica bine sa nu ma certi iar enumerandu-mi istoricul tau auto sau facand trimiteri spre diverse alte subiecte, independente de zona automotive.

 

Phaetonul este, ca multe alte realizari sau esecuri, extensia ego-ului unei persoane.

 

Este un instrument extrem de bine executat, o masina (obiectul) premium in adevarul sens al cuvantului, asa cum bine ai mentionat nu de putine ori. A fost, la momentul lansarii, o realizare inginereasca impresionanta. 

 

Cu toate astea, a fost si este un esec. Problema ei a fost, cum bine a mentionat cineva mai sus, badgeul. 

 

Cum tot singur ai mentionat, de banii aia(pretul de nou) ai fi luat altceva. Case closed.

 

Partea frumoasa este ca acum se pot gasi masini extrem de bine intretinute, cu rulaj minim (gasisem acum cateva luni in jermanica ceva pe la 20k cu sub 100k km rulaj) insa dezavantajul "exclusivitatii" e ca e genul de masina "cu care mori".

 

Si, oricat de mult nu ti-ar placea formularea mea, in cazul de fata vorbesti din postura unui client de masina sh, care considera ca a facut un deal extraordinar. 

 

Eu nu vad nimic pasional in instrumentul (masina) asta. Dar inteleg de ce te fascineaza confortul in raport cu banii platiti.  (Incearca si un citroen c5 cu hydractive, s-ar putea sa ai o surpriza colosala)

 

Si ca sa iti arat ca totusi citesc cand scrii ceva cu adevarat interesant, pasionant si pasiune mi se pare faptul ca ai fost dispus sa reconditionezi bmw-ul ala. Restul e  can can de pub.

 

Cheers!

 

 

Link to comment
Posted (edited)

@cristi511Altfel vii de acasa! Apreciez ca ti-ai luat din timpul tau sa iti revizuiesti comentariul si parerea.

 

Foc n-am luat, ca n-am de ce,  poti avea o parere, toata lumea poate sa aiba si sunt de acord cu ce ai mentionat mai sus.

 

Eu stiu ce si cum am facut in viata asta si cat am muncit sa imi pot permite niste fiare. Nu o sa te cert, cum de altfel n-am facuto nici in replyul precedent, m-am aparat in fata unor generalizari care nu ma caracterizau, aici n-am fost de acord si cu faptul ca tu ai vazut doar Phaetonuri "rupte" si ca sa ma intreb eu de ce? 

 

Ti-am aratat ca exista si Phaetonuri in stare "StarTrek".

 

"Problema ei a fost badge-ul" am spus chiar EU in diversele prezentari, nu "cineva" si da, de banii de nou as fi luat nu "atlceva", ci Bentley, o masina care este 70% Phaeton doar ca n-are sigla, iar pretul de nou e de 3 X S Class, n-avea rost sa mananc 💩, mi-ar placea sa invart volan de Flying Spur, cui nu i-ar placea?

Pana la urma si regina Angliei se plimba in "d-astea", Dumnezeu s-o ierte. :)

 

"Genul de masina cu care mori" inteleg aceasta afirmatie, dar asa cum am precizat intr-un post precedent, Phaetonul este o masina pe care o iei cu sufletul, nu cu ratiune ci cu pasiune. Faptul ca "mor cu ea" nu ma deranjeaza, maine as putea sa o fac cadou unui pasionat, nu sa o vand si m-ar face mai fericit decat sa iau 3 lei pe ea. Masina asta mi-a depasit asteptarile, este pur si simplu magica! Chiar si Vlad Micsunescu spune ca PHAETON este un "covor magic" si are dreptate! Daca nici el nu se pricepe la masini in Romania, nu se mai pricepe nimeni! ❤️ 

 

Problema ar fi ca dupa Phaeton, mi-ar fi foarte greu sa aleg ceva superior. Probabil o masina care sa o depaseasca ar costa cat o casa intro zona buna, de asta imi e teama, dar hei, in curand o sa ne bagam toti "cotetzele" in priza dupa "noua ordine mondiala".🙄

 

Inteleg afirmatia ta cu Citroen, muncesc  pentru compania care detine brandul. Stiu ca ei au patentat suspensia pe aer si au vanduto lui Rolls Royce si uite ca azi este disponibila si pe Phaeton/Bentley.

Sa nu exageram totusi, nu poti pune un Citroen nici macar langa un Audi A4 in materie de calitate a fabricatiei si materiale folosite, ca sa nu zic Passat.

 

Nu trebuie sa intelegi masina asta, nu e pentru "toata lumea". Eu inteleg de ce conduci o Alfa, desi nici Alfa nu e pentru "toata lumea", in schimb, compania pentru care muncesc detine si Alfa, am condus toate modelele, totusi iti sugerez sa conduci si tu un Phaeton in stare buna.

 

Multumesc ca apreciezi ca am reconditionat o masina care azi este clasica. Inca o am in Romania, am luato din Germania in 2007, dar a fost importata din Olanda, in stare de showroom, vad diverse rubrici online in care se considera a fi cel mai reusit seria 5 din istorie, n-am vanduto nici azi, as posta o poza dar mi-ai atras atentia ca "ma laud". 😒

 

Edited by corad0
Link to comment
cristi511
12 hours ago, corad0 said:

 

 Eu inteleg de ce conduci o Alfa, 

 

 

Hai sa ti dau răspunsul sincer: n-am avut bani de x3 nou cu ce imi doream :))

 

Faptul ca dupa ce am luat aro italian am descoperit ce miscare senzationala am facut (din prostie/noroc) e doar consecinta necumpararii bavarezei. 

 

Lumina mi s-a aprins dupa.

 

Ca sa iti faci o idee, am vandut a4 si c-ul in 2 saptamani cand mi s-a pus pata.

 

Deci...nebunia are multe forme. 😉

Link to comment
Posted (edited)

@cristi511

Te cred. Pana la urma departe de noi sa ajungem sa fim vreodata multumiti. E in firea omului, asa suntem construiti, niciodata nu o sa fim satisfacuti pana la capat si ne vom dori intotdeauna mai mult. Daca ne-am permite un Roma de 300 000 eur sunt sigur ca am visa la un LaFerrari de 3 000 000 eur si tot asa.

 

De multe ori facem alegeri pe care le consideram "aducatoare de fericire" desi cu un bun te obisnuiesti foarte repede si fericirea este de moment, eu personal m-am plictisit destul de repede de toate masinile, intotdeauna mi-am dorit sa experimentez cat mai multe si cat mai diferite.

 

Fiind pasionati, noi vedem masina ca fiind ceva mai mult decat un mijloc de transport care te duce din punctul A in punctul B, un fier care mananca bani si atunci cand sta pe loc,  dar daca stai sa te gandesti, cam la asta se rezuma. Totusi, daca asta ne face fericiti, atunci nu conteaza parerea nimanui.

 

E misto Alfa, are prestigiu, e frumoasa, interioare sexi, "noroc" ca se strica multe repede si mananc si io o paine. 😄 Glumesc, bineinteles, pana la urma toate modelele noi se strica foarte repede din pacate, sunt construite intentionat in asa fel. Piata pieselor auto este in continua crestere exponentiala, iar reprezentantele,

 

dealerii privati si garajele de reparatii private se inmultesc in fiecare zi, cel putin in UK dar sunt convins ca si in restul tarilor, cererea este foarte mare, (chiar daca inflatia e de vreo 38% comparativ cu acum 10 ani) pana la urma e un lucru bun, economia creste, apar locuri de munca si tara se dezvolta.

 

Managerul regional mi-s spus ca toate Alfele vor fi electrice din 2027, trist. 😌

 

 

 

 

 

Edited by corad0
Link to comment
  • 2 weeks later...
cristi511

Enjoy!

 

 

Link to comment
corad0
Posted (edited)

@cristi511Multumesc pentru ca ai share-uit acest video, este impresionant! ❤️

 

Ar trebui vizionat de orice pasionat auto, indiferent de ce marca auto prefera! Stiam mai toate informatiile din acest scurt documentar, citind mai toata presa auto de cand eram mic (aveam 11 ani prin 1997) pe vremea cand, desi aveam calculator si internet, conectat prin modem la telefonul cu disc al parintilor 😄 nu prea existau informatii online, asa ca eram nevoit sa cumpar reviste auto precum Auto Pro, Auto Motor Sport, ulterior Auto Expert etc. (fiind bolnav cu capu' dupa masini) 

 

Ma bucur totusi ca baietii de la Hagerty Media au reusit sa compacteze atat de multe informatii folositare aducandu-i un tribut lui Piech, care reprezinta fundamentul unei ere automobilistice pana la urma si care, a contribuit in mod direct, de la producerea de masini de serie, accesibile publicului larg, la masini de lux, de raliu, LeMans, supercaruri si hypercaruri.

 

Ca sa fac o legatura cu topicul meu, pentru cei care vor sa urmareasca doar partea in care este prezentat Phaetonul in acest video, derulati la 20:10, desi merita urmarit intreg reportajul! ❤️

 

Cand am adus cuvinte de apreciere Phaetonului, testandu-l pe pielea mea aproape un an, n-am intentionat sa-l ridic in slavi "pe gratis" ca sa zic asa, racindu-mi "gura" prin taste de pomana, comparand nivelul calitatii materialelor si finisajelor cu Porschele detinut mai mult de 10 ani.

"Nemtzalaul" asta, Piech, care si-a TERORIZAT angajatii chiar a fost perfectionist si asa cum este mentionat si in video si-a dorit sa lase in urma lui cel mai bun automobil din lume! (am atasat un printscreen)

Sa nu uitam ca pentru Phaeton s-a alocat un buget de 1.5 miliarde $, iar pentru Veyron 1.6 miliarde $ iar cand s-a propus conceperea lui PHAETON, jumatate din staff si-a dat demisia, crezand ca cerintele lui Piech nu vor putea fi atinse sau puse in practica niciodata! 😉 

 

Cand vreodata se vor mai aloca asemenea bugete in industria auto pentru a se crea un model de automobil? Eu spun ca niciodata, dar e o parere personala, vom vedea ce ne va rezerva viitorul in urmatorii 20 de ani, momentan in fabrica transparenta de la Dresda se fac ID-uri electrice cu interioare de plastic pentru care se cer preturi mai mari decat pretul inilital de lansare al lui Phaeton (care s-a considerat a fi "prea" scump)! 🙄

 

Asa cum am mentionat de nenumarate ori, faptul ca nu multi au vrut sa plateasca 100 000$ pe un VW si produsul finit nu a avut vanzarile asteptate, (multi crezand ca AUDI ar fi trebuit sa beneficieze de atentie si investitii) nu l-a afectat prea tare pe PIECH si nici VW! Da, a pierdut niste miliarde incercand sa creeze ceva nemaintalnit, a pierdut mult si cu Bugatti, dar VAG si-a recuperat oricum banii, in gama de lux avandu-l best seller pe A8, iar PHAETON-ul, de fapt, a fost vandut timp de 2 decenii cu emblema de Bentley la de 3 ori pretul (ba chiar se vinde si in continuare foarte bine, in 2023 s-au vandut aprox 15 000 automobile) :icon_thumright: 

Intrebarea pusa si in video este "Piech a fost SMART sau DUMB"? A creat ce si-a propus. 

Omul si-a dorit sa lase in urma lui ceva special si pana la urma a reusit! Va ramane o legenda in istoria industriei automobilistice! 🥰

 

(desi privirea lui ma inspaimanta) 😄😈

 

AP1GczMJ469NgODq5Pdrlp1cMNmVxcLMMBz3Oa_9

 

Edited by corad0
Link to comment
corad0
Posted (edited)

Bentley a oprit productia de motoare W12, iar de ieri, a oprit comenzile pentru motorul V8, care era disponibil pe Continental Coupe/Cabrio si Flying Spur. Pentru Bentayga inca va fi disponibil o perioada.

Se pare ca V8-ul va beneficia de "electrificare", combinand-ul cu un motor electric, produsul final fiind hybrid iar din 2026, Bentley se va produce exclusiv electric! 

 

Se pare ca ERA automobilelor cu combustie interna va disparea in curand, dupa normele ordinii mondiale. Rolls deja produce modelul Spectre, full electric. Urmeaza Lambo si Porsche. (Urus va fi produs doar hybrid, la fel si celelalte modele, iar Macan urmeaza sa fie primul model FULL electric, in afara de Taycan) 😒

 

TRIST! 😔

 

https://www.topgear.com/car-news/hybrid/bentley-has-stopped-taking-orders-its-v8-powered-continental-gt-and-flying-spur?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR19MFLu6BgdyC6Ppgy-QjASDhitxTbJ-NiK9tKFgSCyUSxbkwf0S8YgTWo_aem_AYcxRHA2D0tyHOelABRP7Iykz06jLFKKRXbL7iQH3-S30YhXuquXDmWuuw1YWXYHsBXXLT_ql2bzh0AM-gAOLEJI

 

AP1GczNrdVYSCLPG3WBkHiwZ7-TrKyCVB4AvIBGi

Edited by corad0
Link to comment
tavitara

Naspa , mi-a stricat toate planurile , nu mai iau Bentley

 

Link to comment
halamadrid

Trecem pe Aston Martin, ca astia vor sa produca benzinare in continuare. Bani sa fie!

Bine ca merge filelist!😄

Link to comment
corad0
Posted (edited)

Alt rau sa nu fie, ne conformam! 😄

 

Merge si filelist si IPTV, Doamne-ajuta, sanatate la toata lumea, important e noi sa nu murim! 😙

 

P.S. Foarte tare Dune 2! 🙂

Edited by corad0
Link to comment
halamadrid

  

Quote

P.S. Foarte tare Dune 2!

Fain.Asteptam 2026.

 

Pana atunci, mai arunc un ochi pe Star Trek: Discovery, care  nu e chiar rau, daca treci peste momentele cand mai boceste căpitana .😄

 

Link to comment
corad0
Posted (edited)
5 hours ago, halamadrid said:

  

Fain.Asteptam 2026.

 

Pana atunci, mai arunc un ochi pe Star Trek: Discovery, care  nu e chiar rau, daca treci peste momentele cand mai boceste căpitana .😄

 

@halamadridOoo, ma bucur ca mai sunt cinefili pe forum! 😀 Hai sa inviem topicul de filme si sa povestim aici: 

 

Edited by corad0
Link to comment
corad0
Posted (edited)

Cam asa arata ierarhia intro corporatie multinationala din industria auto: 

 

Executive Director-Alfa Romeo Giulia

 

Area Sales Managers-Peugeot 3008 (x2)

 

Warehouse Team Supervisor-Toyota Crown Royal 

 

Sales Agent&Distribution-VW Phaeton 

 

😄

 

Fiecare angajat are discount de 28% pentru achizitionarea oricarui brand de masini din portofoliul companiei, (in plan personal, achizitionat de nou) mai putin Maserati.  😄

 

Radem, glumim, pana una alta nimeni nu iti da bani pe gratis, am atasat o poza si cu masina de firma, am primito la 0 KM in luna mai anul trecut, (fix 1 an) in prezent bordul arata 36 000 mile. (Am conduso 60 000 km si inca nu s-a facut prima revizie 😄)

 

Oricum la 3-4 ani, in functie de KM, se innoieste parcul auto destinat utilizarii masinilor in cadrul/folosul companiei. :beer:

 

 

 

 

 

AP1GczPV80EoLLEHWdLcosVXf08KH0lCivmcH2Rm

AP1GczPqOLVXQg_guuwFM-4wz3biZECIlF52k1IB

AP1GczNVCvCH3YhNfCC6yD8xBqtBhWeL0Jtdv-OY

Edited by corad0
Link to comment
tavitara

60k fara revizie

Sa o cumperi cand o vinde firma ca nu mai gasesti asa masina intretinuta

 

Link to comment
corad0
Posted (edited)
1 hour ago, tavitara said:

60k fara revizie

Sa o cumperi cand o vinde firma ca nu mai gasesti asa masina intretinuta

 

N-am cumparat si nici nu am de gand sa cumpar vreodata masini frantuzesti sau italiene, nici cu discountul aferent! 😄 Pe romani :ROflag: ii doare burta daca nu e premium! 😄 Asta daca nu are calutul Ferrari 🐴 pe volan, (as mentiona si Lambo, dar e facut de nemti (VW) 😄) dar mai e mult pana departe. 🤪 

 

Vorba aia, multumesc celor care cumpara, trebuie sa mananc si eu o paine! 😄 Dar sincer sa fiu, imi plac foarte mult interiorarele noilor modele Peugeot, Citroen, DS si Alfa, chiar sunt calitative si au un design dragut iar motoarele sunt rafinate, cateva facute in parteneriat cu BMW. 🙂

 

Oricum, pare ca e nemuritor HDI-ul Peugeot. Merge impecabil cu "magiunul" din motor. 😄+ ca 90% din km au fost facuti pe autostrada cu pilotul automat setat la 120 km/h, deci nu e asa de "uzata".  Din pacate, le-au "stricat" cu adaosul sistemelor ADBLUE, dar asta e valabil la toate brandurile pana la urma, sunt mai

 

putin fiabile si mult mai complicate, generand costuri mari suplimentare de intretinere, dar, pana la urma economia creste daca oamenii trebuie sa cheltuie in plus! (cam nasol de buzunarul clientilor) Un injector Adblue de Peugeot/Citroen/Opel e vreo 900 euro iar un rezervor Adblue e 1300 eur (un balon de plastic)

 

astea sunt primele care cedeaza, cam la 2 ani, exact cand ies din garantie, mai adauga si electronica, trasee, cablaje, senzori, conducte, manopera de reparatie, timp pierdut, care costa bani etc..+ ca la modelele nemtesti ex: BMW, VAG, Mercedes probabil costa triplu. 

 

Dar HEI! trebuie sa indeplinim normele de poluare! SALVAM PLANETA, ce drq! 🙄 Cate boostere de vaccin ai facut? 😄 Ia hai sa nu le suparam pe Greta si Ursula! ❤️ 

Edited by corad0
Link to comment
acidone77
1 hour ago, corad0 said:

 

Radem, glumim, pana una alta nimeni nu iti da bani pe gratis, am atasat o poza si cu masina de firma, am primito la 0 KM in luna mai anul trecut, (fix 1 an) in prezent bordul arata 36 000 mile. (Am conduso 60 000 km si inca nu s-a facut prima revizie 😄)

Cum sa nu faci nicio revizie in 60k km? Si sa vrei sa mai tii masina 3 4 ani... wtf???

Link to comment
Kalikantaros
2 hours ago, corad0 said:

Cam asa arata ierarhia intro corporatie multinationala din industria auto: 

 

Executive Director-Alfa Romeo Giulia

 

Area Sales Managers-Peugeot 3008 (x2)

 

Warehouse Team Supervisor-Toyota Crown Royal 

 

Sales Agent&Distribution-VW Phaeton 

 

😄

 

Fiecare angajat are discount de 28% pentru achizitionarea oricarui brand de masini din portofoliul companiei, (in plan personal, achizitionat de nou) mai putin Maserati.  😄

 

Radem, glumim, pana una alta nimeni nu iti da bani pe gratis, am atasat o poza si cu masina de firma, am primito la 0 KM in luna mai anul trecut, (fix 1 an) in prezent bordul arata 36 000 mile. (Am conduso 60 000 km si inca nu s-a facut prima revizie 😄)

 

Oricum la 3-4 ani, in functie de KM, se innoieste parcul auto destinat utilizarii masinilor in cadrul/folosul companiei. :beer:

 

 

 

 

 

AP1GczPV80EoLLEHWdLcosVXf08KH0lCivmcH2Rm

AP1GczPqOLVXQg_guuwFM-4wz3biZECIlF52k1IB

AP1GczNVCvCH3YhNfCC6yD8xBqtBhWeL0Jtdv-OY

Scuza-ma dar limba romana e paralela cu tine....

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!