Jump to content

BENTLEY "de saraki"


corad0

Postare recomandată

Mersi, am comandat o si eu, in 14.08, dar problema e ca pe 25 eu plec si nu stiu daca va ajunge.

In schimb mi au dat factura azi, si imi spun ca mi vor trimite si pe email certificatul.

 

De pe alte site uri am inteles ca in caz de ceva, te poti justifica cu acele acte, daca esti oprit.

Link către comentariu

@skodamenN-ai pentru ce! 😉 Da, asa este, vei primi pe mail documentatia. Nu cred ca te va intreba nimeni de asa ceva daca te opreste, in schimb e problema la parcari in zone centrale, amenzile sunt emise de cei care verifica daca ai vinieta lipita in parbriz. 

Chiar si asa, vei putea justifica o amenda ulterioara cu plata acestei taxe. Poate ai noroc totusi si vei primi prin posta vinieta. In ce zona a Frantei vrei sa mergi? 🙂

 

Link către comentariu

Alsacia, Mulhouse,Strasbourg, ce o mai fi

Modificat de skodamen
Link către comentariu

Pai cum sa nu inceapa durerile de cap? 😠

 

AP1GczPm5gY__t4TNB18_cQ337j_MlbuF63uX7it

Link către comentariu

E clar, primele semme ca devine o "epava" 😁🤣

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Un bec xenon a decis sa "se stinga", fie-i tarana usoara :icon_cry: i-au ajuns 13 ani de folosinta. Din pacate masina necesita o lucrare nu tocmai simpla, bara trebuie demontata pentru aceasta operatiune de inlocuire a becurilor, cred ca si farul trebuie demontat. 

Dupa multe cautari, mai toate garajele sunt fully booked pentru saptamana viitoare, multe sunt si inchise, fiind perioada concediilor, cu greu am gasit un "oftalmolog":blink: care sa il ajute pe Baloo🐻.

 

Pana la urma un client de al meu cu service personal a fost dornic sa ma ajute, a verificat pe calculatorul din service in "ceva" sistem online ce necesita aceasta lucrare, unde a introdus numarul de inmatriculare al masinii si i-au aparut toate informatiile necesare despre masina, mentenanta, reparatii cu subdiviziuni legate de orice problema, unde este trecut si timpul estimativ de lucru pentru orice lucrare, piese necesare TOT  TOT TOT! 🤪

 

Mi s-a aparut foarte tare acest aspect, un mod de lucru "PROFI" ca sa zic asa, exact la fel ca si la service-ul specializat in Bentleyuri (care si el era fully booked pe urmatoarele 2 saptamani).

M-am dus la el marti, avea lucrari deja rezervate pentru saptamana asta, nu avea timp sa o faca, a reusit sa ma programeze pentru saptamana viitoare, marti dimineata, eu miercuri avand platit deja feribotul pentru a traversa Canalul Manecii spre Franta si hotel rezervat pentru innoptare. 😟

 

Am intrebat in 8 locuri de preturi legate de aceasta operatiune si sub 300 de lire n-am gasit pe nimeni "disponibil" si abia peste 2 saptamani programare (+-/100 de lire sunt doar becurile, o sa le schimb pe ambele, 200 manopera. (estimativ 2 ore de lucru pret standard mai peste tot)

La reprezentanta costa 200 lire/ora manopera cu programare dupa 15 septembrie. 😒 Am emotii si sper sa rezolv masina pana plec, sunt la limita cu timpul, sper sa fie doar becul ars si nu alta problema electrica totusi! 😩 

Am rezolvat mai toate cele necesare calatoriei de vreo 4000 km estimez dus-intors, bagajele sunt aproape gata. 

 

Fingers crossed! 🙏

 

AP1GczOiV3y9JAmMry04FAalDl_mqPE5LZ58ndf2

Modificat de corad0
Link către comentariu

Sunt si adaptive sau simple?Gen fac umbre noaptea pe masini daca mergi pe auto si activezi faza lunga?

Totusi, cam devreme sa se arda la km aia, cumva umbli cu ele aprinse ziua?😅

Modificat de dan_ionut
Link către comentariu

Farurile cu Xenon nu pot sa faca umbre pe masinile din fata. Lucrul asta se poate face doar cu LEDuri, la farurile matrix. Faza lunga da, poate fi automata, adica o activeaza/decupleaza in functie de trafic..

Prin faruri adaptive pe generatia asta de masini, pe langa reglajul automat pe intaltime, mai "iau si curba".

Becurile sunt consumabile si ele...asa ca dupa un nr. de ani, ore de functionare, se mai si strica. Si daca nu, isi pierd din intensitate, asa ca la cativa ani e un lucru bun sa le schimbi.  

  

 

Link către comentariu

Pot, VW numeste asta DLA - Dynamic Light Assist si a fost implementat pe ultimele generatii de faruri cu xenon inainte sa fie scoase la pensie de tehnologia LED. 

Link către comentariu

Ba pot, sistemul DLA (Dynamic Light Assist) initial a functionat cu faruri Bi-Xenon, lansat prin 2010-2011, cand LED-urile nu existau.

 

Link către comentariu

Sunt atat de precise incat daca ai o singura masina in fata, pe banda ta, pana la cateva sute de metri departare, face un con de umbra care se umple cu lumina atunci cand aceasta dispare din unghi sau se indeparteaza foarte mult.

La mers pe DN-uri, face lunga pe partea dreapta cand e trafic intens si ridica si partea stanga atunci cand nu vin masini din fata.Dar nu e doar on/off, e cumva un sistem rudimentar pe umbre, nu asa definit ca la Matrix LED...

Modificat de dan_ionut
Link către comentariu
  • 1 month later...

Buna seara! 🙂 V-a fost dor de Baloo 🐻, "ursul supraponderal"? 😄 

Timp de 2 saptamani am fost plecati in "explorare", 4000 km au fost bifati pentru a ne cunoaste in detaliu, asa ca o sa avem multe de povestit despre "aventurile" pe care le-am trait, dar sa incepem cu inceputul: 

 

Fix inainte de vacanta, Baloo a decis sa nu mai "vada" cu un "csenon" si mi-a daramat tot "feng shui-ul" si vibe-ul de vacanta, insa dupa multe interventii pe la service-uri, am gasit niste baieti dornici sa ma ajute in ultimul moment, am precizat si mai sus. 

"Ursul" 🐻 a primit 2 becuri Osram D3S (cred, daca imi aduc aminte ce scria pe cutii) si a devenit din nou "clarvazator". :eek:

 

Nu stiu cat se poate intelege din niste poze facute cu telefonul, insa, noaptea a devenit "zi".  Panourile de pe autostrazi si marcajele aveai impresia ca sunt iluminate, la propriu.

Nici nu stiam cat de mult pot insemna niste becuri noi, mai ales pe drumuri nationale, fara nici o sursa de lumina. Farurile vireaza in curbe si iti ofera o "viziune" perfecta asupra drumului neexplorat.

In momentul in care setezi faza lunga, ai impresia ca e miezul zilei, intunericul dispare, la propriu. Sublim! ❤️ 

 

Am plecat la 4 AM, noaptea, pe 13 grade, ploaie, pentru a urca pe feribotul de la 11 AM din Dover si dupa ce am trecut Canalul Manecii, am dat direct cu "nasul" intr-un soare de 32 de grade. Dupa cateva ore, temperatura din bord indicata era de 37 de grade. 🤪

Primul lucru pe care l-am facut a fost sa setez farurile pe modul "Travel Mode", pentru circulatia pe sens opus, pentru a nu deranja ceilalti participanti la trafic, desi 90% din calatorie s-a desfasurat pe autostrada.

 

O sa detaliez in zilele care urmeaza experienta mea alaturi de masinoiul asta creat de un "nazist" nebun, care si-a dorit perfectiunea in domeniul auto, stay tuned: 

 

AP1GczOWqgT61vRdcQ4N5QWmw2KW8L8JBkuE7qJR

AP1GczOokPHq1IGStdnQEn2A6K0PmHa0gQO87b2L

AP1GczMHFzsf3FCOreA8edPVfMSnT-xMhFoshG85

AP1GczPMCrRhtNp3GJvyPk3lU8VjMVZU_bn7WG4S

AP1GczPXMVWO657tRFwXC2wWj7qrz9okzZM2CGW7

AP1GczNIiDUhpD_2KEO2P3dDECueS2OX-gjAG979

 

 

 

 

 

 

 

Modificat de corad0
Link către comentariu

Ce versiune de OSRAM ai pus ?

Tot cu bara data jos se schimba ?

Link către comentariu
11 hours ago, tavitara said:

Ce versiune de OSRAM ai pus ?

Tot cu bara data jos se schimba ?

Salut Tavi! 

Cool Blue Intens Xenarc 

Da, bara fata trebuie demontata, multe modele VAG necesita aceasta operatiune si e de munca! 🙄

 

De obicei apar multe variante cand faci comanda dupa modelul masinii si iti arata ce e compatibil, ce au baietii pe stoc cu livrare imediata etc.

Nu le-am ales eu, patronul serviceului la care am facut masina (omul e si mecanic, muncea cot la cot cu angajatii) mi-a spus ca a mai schimbat pe mai multe VAG A8, A7 etc si a fost ok aceasta varianta. 

 

Am mers pe mana lui, oricum aveam nevoie de masina in ziua respectiva. In cateva ore urma sa plecam in Franta, deci era crucial! 🤪

I-am spus ca e ok sa puna si lumanari, numai sa am lumina! 😄

 

Daca te uiti din lateral farurile sunt ALBASTRE insa din fata sunt complet albe iar lumina proiectata pe sosea este alba ca ziua. 

Diferenta de la cer la pamant fata de ce aveam inainte, insa sunt convins ca a tinut si de vechimea becurilor, nu mai aveau intensitatea atat de puternica fiind originale pe masina de 13 ani. 

Cu becurile noi, cand pun faza lunga noaptea pe autostrada am impresia ca e miezul zilei. 😄

AP1GczP4uVxjMeG3KIC0l_8pt_akhjXKZYMdtfZ2

AP1GczNxGj5NLFNKsxtg0kBizusptLm77FWC1YBt

AP1GczNI8Finjc8hltttxpL1xPoQg4_gsINvl9Bq

 

 

Modificat de corad0
Link către comentariu

Exact din cauza asta am ales eu varianta Ultra Life la D3S , sa nu trebuiasca sa dau iar bara jos prea des

Si da , cele vechi fiind obosite diferenta de limina a fost semnificativa

 

aq1.jpg

Modificat de tavitara
Link către comentariu

Sper ca Baloo e bine cu noii ochelari dar la mine n-am schimbat asa ceva, se vad destul de clar noaptea, la fel si discuri etc, am schimbat doar uleiuri si curele in vreo 27.000km.

Imi place mult ca faza lunga se activeaza cu niste clapete/cortine care se simt cum lucreaza atunci cand comuti de pe scurta pe lunga, de parca s-ar deschide o fanta sa permita mai multa lumina, e lent asa.

 

Las o poza si pentru colegul cu Touaregu care nu credea in existenta a mai mult de 1 Phaeton pe strada in acelasi timp.

 

 

WhatsApp Image 2024-10-04 at 09.14.37.jpeg

Modificat de dan_ionut
Link către comentariu

@dan_ionutSuper! Intradevar, multe consumabile se deterioreaza si in functie de orele de functionare, vechime si cel mai important modul de exploatare, nu doar de KM.

O masina rulata excesiv in oras de exemplu va avea de suferit mai mult decat o masina exploatata in regim extraurban. 

 

Acum tu n-ai schimbat nimic la a ta, dar n-ai de unde sa stii ce o fi schimbat proprietarul anterior. Nu trebuie sa te iei doar dupa ce e trecut in cartea de service. E posibil sa aiba interventii si fara sa fie trecute pe undeva.

La mine in 100 000 km pe fata franele sunt noi pentru ca au fost schimbate de proprietarul anterior, insa pe spate masina avea franele originale si am vrut sa le schimb pentru a sta linistit la urmatoarea inspectie tehnica. (uzate cam 70%, mai "mergeau" dar placutele erau MUCI, aproape de minim)

A mai fost schimbat EGR-ul si fluidele. In rest masina nu are interventii notabile, de care sa stiu eu, doar revizii anuale. Facturile pe care le detin sunt doar pentru service anual si verificari tehnice.

 

Curelele si rolele inca arata impecabil, parerea mea e ca nu au fost schimbate niciodata, ce-i drept si km sunt putini. Parerea mea este ca daca masina ta are 200 000 km, franele au fost deja schimbate.

In Romania la masinile precedente schimbam placutele la maxim 30 000 km (2 ani) iar discurile pe la 60 000 km, ce-i drept utilizam mult masinile in oras. 🙂

 

La ultima inspectie tehnica am avut trecute in advisory cele 2 bucse de pe fata, adica sa fie tinute sub observatie. Cand o sa fie necesar sa le schimb, voi inlocui toata articulatia fata, toate bratele si "bucsareala", kitul complet. 

 

Si mie imi place cum se face trecerea de la faza scurta la faza lunga, cumva "analogic", totul legat de masina asta mi se pare analogic, fin, mega calitativ, toate butoanele pe care apesi, toate materielele pe care le atingi, toate usitele care se deschid incet dupa ce apesi pe ele, par facute cu o atentie sporita, nimic nu e lasat la voia intamplarii, inclusiv luminile ambientale care se sting ca la teatru, tot pachetul asta ofera o experienta sublima de masina construita cu mega atentie la detalii. Lumea nu a cumparato pentru ca nu concepea sa dea peste 50 000 euro pe un VW. Acum platesc 75 000 euro pe un ID7 si nu li se mai pare scump. GEEZ! Traim vremuri frumoase! 😄

 

 Cel mai misto e cand pornesti masina si farurile isi fac ciclul acela stanga/dreapta sus/jos, intotdeauna mi-a placut acest aspect, l-am apreciat si la GTI si la Cayenne! Deh, tot VAG! 🤪

 

Modificat de corad0
Link către comentariu

Vechiul model era si mai interesant pe partea de butoane si interior, knob-urile de meniuri se blocau atunci cand ajungeai la extremele unui meniu 1-10 sau low-high, se misca liber intre, dar la minim si maxim se blocheaza efectiv rotita, m-am interesat si intra acolo un bolt care blocheaza si iti da un feel ca esti la una din extremitatile meniului.Ce mai aveam eu pe cea veche si asta nu este TV, cortina luneta si desi era din 2005, tot avea mirosul ala interesant al pielii.

 

A, cheile erau cu profile, configurai un profil si in functie de cheia introdusa se modificau scaun, oglinzi, chiar si volum media etc...

Link către comentariu

@dan_ionut

Modelul vechi mi se pare foarte out-dated, mai ales pe partea de infotainment iar butoanele foarte plasticoase, pare foarte "ieftin" comparativ cu modelul urmator. Am condus un model prefacelift si mi s-a parut ca arata ANTIC! Probabil tine de gust, unii apreciaza acest aspect. 😊

La facelift au facut modificari substantiale, mai ales pe partea asta de consola centrala, butoane, comenzi, navigatie RNS 810 Touch Screen (LCD superior, grafica mai buna, Google Maps 3D+HDD+SD card slot pentru MP3 si/sau upgrade de soft) + volan nou incalzit+comenzi,

aspecte care aduc pana la urma Phaetonul in "zilele noastre". 😁

 

Butoanele au fost upgradate, sunt mai calitative si arata mult mai bine, dupa parerea mea umila, bineinteles. 🙂

                   

Modificat de corad0
Link către comentariu

Boon, nu puteam sa sar peste vara asta fara sa ma bucur de putin soare, nu de alta, dar in UK ploua des, indiferent de anotimp, temperatura fiind in mare parte pana in 20 de grade, atat vara cat si iarna, nu ca ar conta, m-am obisnuit. 🙄

 

Personal apreciez ca nu exista canicula (max 30C cateva zile/an) si nici temperaturi negative, (foarte rar) si din acest motiv nu avem nevoie de cauciucuri de iarna. 🙃 

 

In fiecare vara planuiesc o "escapada" impreuna cu sotia intr-un loc deosebit, neaparat la MARE! In ultimii 3 ani am vizitat insule din Italia (Sardinia) si Spania (Mallorca). Orasele mari turistice si partea de coasta le-am vizitat deja asa ca ne-am gandit sa "iesim in larg". 😊 

 

Am facut multe vacante "la volan", prin toata Europa, bifand mai toate tarile importante si imi place varianta asta pentru ca ador sa conduc, te poti opri oriunde, iti poti face ruta asa cum vrei tu, nu exista limita la bagaje (un aspect pe care il iubeste sotia 😄) si poti vizita cat mai multe locuri.

 

Exista si minusuri cand stai sa te gandesti la cate riscuri de expui, accidente, pene, oboseala, zile de concediu pierdute pe traseu, uzura masinii, combustibil, taxe de autostrazi, viniete, asigurari suplimentare + recovery, costuri extra, innoptat pe drum, parcare etc etc. 🙄

 

In ultimii ani am renuntat la masina personala in vacanta deoarece conduc zilnic intre 200-400 km cu masina de serviciu + vreo 60-100 km cu masina personala, asa ca sunt cam satul de condus si autostrazi. De obicei ne alegem un loc, zburam pana acolo si inchiriem o masina pentru a explora zona. 

 

Anul asta am decis sa il scoatem si pe "Baloo" in vacanta, probabil sa se justifice achizitia acestui "vapor". Sunt constient ca ne puteam face treaba si n-am fi avut nevoie de ceva mai mult decat un Golf, hai fie el GTI (ca sunt pasionat) dar daca tot am bifat un V6 TDI sub capota balenei, sa-l punem si la incercare, ZIC! 😉

 

Stiam la ce sa ma astept, Cayenne-ul avea acelasi motor sub capota si am sute de mii de km condusi pe autostrazile europene (la ora actuala calculasem ca am trecut de 1.2 milioane de km condusi in 20 de ani de permis (anul asta, deci cam 50 000 km/an medie) ) iar cu Baloo circulam zilnic pe autostrada dar pe distante

 

limitate, jumatate de oradimineata pana o las pe sotie la munca, apoi spre locul meu de munca. (vreo 40 de km in total pe sens, apoi, la finalul programului, retur).  

 

Am tot dezbatut subiectul "vacanta" impreuna cu sotia, amandoi contribuind financiar la tot ce ne inconjoara, intr-un cuvant "VIATA" si am luat in calcul sa vizitam mai multe variante si tari.  Distanta n-ar fi fost o problema pentru a ajunge in nici una din tarile Europene la bordul Phaetonului insa ne-am dorit sa fie o

 

experienta deosebita fiind obisnuiti cu un anumit standard, asa ca dupa ce ne-am contrazis pe multe subiecte, fiecare avand de mentionat plusuri si minusuri, am ajuns la un numitor comun si ne-am hotarat ca putem bifa mai multe aspecte pe care le apreciem amandoi intr-o vacanta si anume: (in ordinea importantei si

 

calitatii): PLAJE, MANCARE, SERVICII, CAZARE, intr-o tara deosebita si anume FRANTA! Mai exact Provence-Alpes-Côte d'Azur sau "pe romaneste" COASTA DE AZUR/Sudul Frantei, tocmai pentru ca am mai fost de 3 ori in urma cu cativa ani si stiam amandoi CAT DE TARE ESTE! ❤️ 

 

Stiam la ce sa ne asteptam si mergeam la sigur, n-aveam cum sa dam gres, mai ales ca am bifat toate locatiile importante, Monaco, Saint-Jean-Cap-Ferrat, Villefranche-Sur-Mer, Saint-Jean-Cap-Ferrat, Nisa, Sainte Maxime, Saint Tropez + Ramatuelle, fiecare zona fiind unica si avand un sarm aparte. 

 

Asa ca dupa ce sotia a reusit sa umple pana la refuz 5 trollere, 2 rucsace si vreo 5 sacose cu tot ce aveam nevoie (si ce nu aveam nevoie, din punctul meu de vedere, desi ea a zis ca "avem nevoie de toate" 😄) ne-am setat alarma la 3 dimineata sa ne trezeasca si la ora 4 ne-am pornit la drum intr-o vacanta ce urma sa

 

tina 2 saptamani.  Am prins si un rasarit superb pe autostrada. 🌞

 

Obiectivul meu a fost sa il urcam pe Baloo pe feribotul de la ora 11 din Portul Dover pentru a traversa ENGLISH CHANNEL (Canalul Manecii), spre Calais, asa ca mi-am luat o marja de 2 ore intarziere, mai ales ca urma sa traversam jumatate din M25, centura Londrei, care are in total 188 km. (deci, vreo 100 km de trafic

 

HORROR la ora de varf) Am avut noroc si desi a fost FOARTE AGLOMERAT in jur de ora 8, chiar si cu 4 benzi pe sens a fost FULL de masini, densitatea populatiei isi spune cuvantul+cei care tranzitau acea portiune, pot spune ca am traversat Londra foarte repede. Inca o data, infrastructura isi face treaba!

 

Deh, nu platim taxe degeaba in UK! Din acest punct de vedere cel putin! 🤪 

 

Calatoria pana in port ar fi trebuit sa dureze in jur de 5 ore fara oprire. (aproximativ 500 km) Cu 2 opriri de pipi si cafea am ajuns in port la ora 9:20. Era destul de aglomerat dar am trecut glont prin vama, politistii s-au uitat la numerele de UK si ne-au facut semn sa trecem, francezii s-au uitat 5 secunde in pasapoarte, 

 

ne-au intrebat unde mergem, le-am raspuns ca in vacanta in Franta si ne-au urat "Bon Voyage!". Urmatorul checkpoint a fost pentru check-inul pe feribot, din vama erau indicatoare iluminate pentru fiecare companie de feribot cu banda aferenta (vreo 4 variante). M-am incadrat pentru Irish Ferries, am stat cateva minute

 

la coada, am ajuns la "toneta" unde am inmanat din nou pasapoartele si telefonul pentru a arata rezervarea de pe mail (care era la ora 11, noi am ajuns la 9:30).  Spre surprinderea mea, ne-a dat voie sa urcam pe feribotul de la ora 10. Exista feriboturi care traverseaza canalul din ora in ora.

 

Eu ma asteptam sa ma traga intr-o parcare si sa imi zica sa astept pana la 11. Din fericire oamenii sunt foarte organizati si daca ajungi mai repede, ai libera trecere. Daca intarzi si ajungi mai tarziu, exista posibilitatea sa te suprataxeze. Dar cam atat. Foarte organizati! M-am stresat degeaba.

 

L-am urcat pe Baloo pe feribotul imens care avea vreo 3 etaje de parcare, interiorul arata ca un MALL, restaurant, magazine, etc etc. Cele pe care am calatorit in Grecia mi s-au parut micute pe langa astea. Avea un etaj de parcare dedicat doar pentru tiruri si autobuze, unul pentru VAN-uri si rulote si unul pentru

 

turisme/suvuri. Foarte tare! Aveai posibiliatea sa stai si in interior pe canapele/fotolii foarte confortabile cat si afara, loc special amenajat, internet gratuit etc. Calatoria a durat 1 ora si 30 min. Lejer! Un prilej foarte ok sa te odihnesti pentru restul calatoriei si sa savurezi inca o cafea! 

 

Atasez cateva poze de pe drum, vad zilnic sute de supercaruri si masini deosebite dar n-am timp sa le fac poze, dar ma bucur ca am reusit sa suprind niste raritati din punctul meu de vedere: PASSAT R36 Variant (ca tot e forum VAG :P ) si un Aston Martin DB6 Mk2 Volante.

 

Va las un Sneak Peek din primii 500 km, inca 4000 KM si terminam calatoria. Va urma!  Enjoy! :)

AP1GczM6jt5LJPSjJRWzWgtSf62hThR9y3go30mW

AP1GczN6NInVBNmsoqYfR9tvtJrunAOWEMdyb6mI

AP1GczOYd9q5s_5U51-hHf0aTD4iFyWraNVSKHfj

AP1GczM3H8Wt8bMyneY-XD2tX-jJ-TqjJN41_lOi

AP1GczPpg-SKh6cMnORIpoNFdWKb78Dnsn5UllRe

AP1GczNWOvm7aHsf8NrezdOv250v9cqY1BRe6mAk

AP1GczPly4CNqCyRL5dV-sgok1-HceuW0braKptp

AP1GczNbNtjjmPC8HvARP6bcMsA-AEj1b_6XRkBg

AP1GczO8Dhgl6UQNRPLQF2ayx9fAO3lDSUI3w0tC

AP1GczMj4brGc5vRIjvm6_z923mbRk-knMfGvgtb

AP1GczN8VTuF3GwU-88V1tLs7_ExHFk3bLCQRAY_

AP1GczP7rOw-1vj5_HOeJiutINh5_KbDH_6ChSx_

AP1GczNzRwAPzEn9yUABp5PQ4B0a3TUik2SFRxyB

AP1GczNIg1_VG6C1Jh-uQ1Rjn9uVGS82u8-NJekL

AP1GczOMNVCMavlhOUMaEE__GRIEdGhMfSRaZpoF

AP1GczM4LBwWvJLX0z9H3KdOxyY3f8KCD5QA7udV

AP1GczMkfTlu4c7LLcl82bv-BZlQRs3A5Nw8VV2d

AP1GczNAvg3pMcLrkRqQZ_ZPqR0aJRWjjT0hN3HJ

AP1GczM1zp1wD6W-yy2wv9cAZDVvDPZeg1Cpis55

AP1GczPHmkAON97UugEJUSt3pc8uket1SJGtyy2O

AP1GczNPBa_McmC847Fl-HauZxnfj4GTJtWmvuu0

AP1GczMfE_y7fvV5IQ-lv9CIVCODAPFxtBhFv6mY

AP1GczM9nKaCApQNY9HfcFKsezeaimiEwkCzTVML

AP1GczOFG2giyKFVQNNpcG3unuWSP7k3cAzWeU8a

AP1GczP9Sf6Q_0NVajNHqOCKDtt2fwfCTd4S7lca

AP1GczNHKADP_BJn36buLy0NgtsONGJZByYOPiY6

 

 

Modificat de corad0
Link către comentariu

Imi place treningul :D Nu stiam ca se mai poarta asa ceva :lol: 

Asteptam cu interes episodul 2.

Link către comentariu

Yoy , haha , pai ce are treningul ?

In UK oricum daca te uiti cum se imbraca toti ... nimenui nu-i pasa , merg prin Londra in slapi cu picioarele goale iarna

Numai noi aici suntem fashionisti rau , numai haine de firma de pe Temu

Link către comentariu

@acidone77Sa stii ca la Londra chiar se poarta trening, in special de rusi, albanezi si ceceni, 😄 e drept ca isi "asorteaza" de multe ori o geaca de piele peste, sa nu se vada armele, acu' fie vorba intre noi, "baietii" se dau jos din G-uri si S-uri AMG. Ii iertam,  fiecare dupa posibilitati! 😄

 

Nu stiu cat se mai poarta trening in Romania, probabil ca doar Puya, Serghei Mizil si EU mai purtam, CSF, sunt mai de "moda veche" si intotdeauna mi-a placut genul asta de tinuta lejera, elastica, mai ales cand plec la drum lung. Nu imi place sa ma "stranga" sau sa ma jeneze nimic, mai ales ca asemenea lui Baloo 🐻 si eu sunt supraponderal. A fost si "friguleanu" afara, pe feribot, deci mi-a prins bine! 🙂

 

O sa tin cont sa imi pun cravata data viitoare cand mai plec la drum lung si postez poze cu mine pe forum. 😄

 

@tavitaraIn UK majoritatea "plebei" britanice se imbraca execrabil, vad femei care se dau jos din Range Rover la magazin, cu un catel in brate, in halat si slapi, nemachiate si cu parul valvoi, se vede ca s-au trezit la ora 12 si n-au nici un job. Daca te duci la outlet este coada pe 3 randuri la CROCSi, acele incaltari de "guma". 

In acelasi timp, "englezoii" care se respecta sunt SUPER MEGA eleganti. Sa nu uitam de filmele cu James Bond, Kingsmen, Downtown Abbey simbolurile elegantei, va recomand si filmele lui Guy Ritchie, elita inca se imbraca asa si chiar sunt multi!

Exista foarte multe magazine care fac costume la comanda si de obicei se sta la coada 3-4 luni pana iti vine comanda. Sunt foarte cautate si GROAZNIC de scumpe! :eek:

 

Cei mai eleganti din UK (dupa parerea mea) sunt cei din elitele indiene! Am vazut o gramada de indieni cu turban in cap si niste costume pe care nu le-am vazut decat in filme, incaltati din Harrods, btw, daca vizitati magazinul vreodata o sa vedeti plin de indieni si arabi care nu fac doar "window shopping", multi dintre ei asteptati de soferi cu ROLLS. Incredibil! E adevarat ca "invart" industria farmaceutica la nivel mondial si au bani de n-au ce sa faca cu ei, insa multi au super stil! Apreciez acest aspect! Cred ca a fost prima data cand am intors capul dupa niste barbati, 😆 n-am mai vazut atata eleganta niciunde! Si pot spune ca am vazut o mare parte din lumea asta, nu doar Europa. Dupa ce vezi niste baieti de genu' asta prin Mayfair, ai impresia ca la Monaco e "sarakie". 😉

 

Nasul meu este croitorul Casei Regale in Romania si se ocupa de tinutele multor oameni importanti, inclusiv de cele ale Printului Albert de Monaco, dar o sa il dau ca exemplu pe Becali, alt client de al lui, care isi comanda stofa pentru costume din Anglia. Ma gandesc ca isi permite sa isi comande de oriunde de pe glob, insa cica "aia englezeasca" e cea mai de calitate. Lana de Vicuña este procurata tot prin atelierele din Marea Britanie, o "capra" cu o blana "foarte speciala" care traieste prin America de Sud, se foloseste cica doar "parul" de pe piept, jur! 😄 Daca aveti chef sa aflati mai multe, cautati pe internet! Un costum depaseste 25-30 mii de euro. Mi-a facut si mie niste costume pe comanda pentru anumite evenimente (nu asa scumpe ca ale lui Becali 😆) insa eu tot in TRENING ma simt cel mai bine! 😎

 

Asta sunt eu! Imi asum. 🤪

 

AP1GczOrbe5k5_UOy1VME2E6sCTcaLvwN0OOO_18

Modificat de corad0
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!