Jump to content

BENTLEY "de saraki"


corad0

Postare recomandată

Publicat (modificat)

De cate ori ai ocazia sa vezi un COMBO de 6 Koenigsegg, editie limitata? 😲

 

CCR 1 of 14

CCXR EDITION (FULL CARBON) 1 of 4

AGERA RST 1 of 2 (o gasiti in postarea de pe pagina precedenta)

REGERA 1 of 80 (X2 buc)

JESKO 1 of 125

 

AP1GczNM0cAcq2WS2HCl7dSkS65Zr0ktD7mTGsl2

AP1GczMe5ilcq7ZeUVJosA7LXblJa4aqc5rDu2MR

AP1GczMdhXs5vyNGidgnPbwCOArSfx_7DQTuodHm

AP1GczPNOS0uSJAKFHZGyPnXwL_BD1IpyWHq9rce

AP1GczOq_Dbo9sSRYo60uWRQ4mVpw7EMUwNCkbJR

AP1GczOjCuMey14aHfTJ3O1k8-ItbvNR7QH8UgKN

AP1GczPeNY28eUo6FsdYkPqO2_edqeNjEjRY8Zg1

AP1GczP6k6vg9NcUfDS0QVkG2eI-mRqnMvgNwEFN

AP1GczPiaXxfvO8KlUV36Jg6-w7sTBzzdbELd10_

AP1GczOLA_v2XYN-5GcwK92GBwgrjyce3oIFqzpa

 

 

Modificat de corad0
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Daca tot sunt fan "Scuderia" si avem o dubla Ferrari la Marele Premiu de F1 de la Monaco, ma gandeam sa impartasesc cu voi si niste "Ferraroase" pe care nu le vezi in weekend pe Nordului sau la Mamaia. 😄 

 

Da, ati ghicit, langa cele 2 Ferrari F40 se afla un Lamborghini Sesto Elemento 1 din 20 in lume, apoi F50, Enzo, LaFerrari, Daytona SP3 si 2x812 GTS Aperta Competizione. (daca mai conteaza 😋)

 

Am avut ocazia sa mai vad aceste modele de masini atat la Muzeul din Maranello, prin Sudul Frantei si Elvetia, cat si in UK, unele pe strada, altele in colectii private si garaje de reparatii.

 

Unii baieti chiar au gusturi pe deasupra puterii financiare. ❤️ Bineinteles ca mai erau in jur de 250 de Ferrari si Lambo mai de "saraki" prin jur, toate culorile si configuratiile pe care ti le poti imagina. 😄 

 

Doamne....fereste...! 🤪

 

Aruncam un ochi la ProTV e Fast and Furious si parca am recunoscut masina din film :scratch:, era si ea prezenta la eveniment! 😲

AP1GczMn8lS5tad7o7s-hEQRrX7qkna82H6yXqil

AP1GczOoWaSUR5U7zXavRPERhlCtY2xeyIHohsYj

AP1GczMdLSqZsyMS6kWLvp04UUZJ-X1m2cWdQVvv

AP1GczP4lUzNBXdVlsPqzlKhlBQW16zxBz2D_9QI

AP1GczPGxkZU6PU2tF1AtmELD1Nz68dKUogej2Qu

AP1GczMRQMPqSQNDUgRnQeyP1l31vlQR809BOYhv

AP1GczOBIoGqn30JT8ArAUWqbCzQM6LGDhjY_EmI

AP1GczMnEf_A7fmPTKXo8jCRfwbVfoBfGMS_57Ci

AP1GczP4dCNBpR0def5FLwEzMX5r-tQyirY6ZK-o

AP1GczMbh2uladQBnQULKgxGD_XskYEGWyhjjP26

AP1GczOQktnMMv6WlSam_UvoM-NyoH9APZ0_j3Uy

 

 

 

 

 

 

 

 

Modificat de corad0
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Si daca tot v-am prezentat niste masini "din filme" mai sus, m-am gandit sa mai adaug un "unicorn" la toata povestea asta "automotive"! :Driver:

 

Un sentiment special te cuprinde cand o intalnesti "in persoana" pe "Nutzi"- Eleanor, Fordul Mustang GT 500 Shelby din 1967 condus de Nicholas Cage in Gone in 60 seconds, daca mai e semnata si de The Stig, cu atat mai bine! :rolleyes:

Masina din imagini a parcurs 25 000 km pana in prezent si ocupa un loc special in colectia unui domn pasionat, trecut de 50 de ani.

 

"Eleanor" este o masina speciala pe care o am si eu in colectia personala, din pacate doar in miniatura! 😄

 

P.S. Ne-am si asortat, la culoare! 😁

 

AP1GczMunx9XdqCdVz-K-w1ydJdlzr5PPh51gdb6

AP1GczM62fSiyxdOEF6xlyv2NEkPwIDHca3z6Zbg

AP1GczMAz0q-ebyyUiyaJyCRpgCsnNqDTLtiD8LA

AP1GczMLM8Ju6xToSvVh6xmXRPiedmQ_lKE7LvDC

AP1GczPIpJ3jH_ymmmFZaJawhyFc1rVel3gPFzBj

AP1GczNlMxuVuou1iwz-uScodwTwdxfoNw_xgtXe

AP1GczOgY0PBPj-ovqyDRAiZiH7eq7CPx1h9yJMO

AP1GczM8F4XDCn_TsK8Ai73rsByj4hriC_9B6_5y

AP1GczMoXnvR8Bkh1u4FMagPpMm36aM827M2tf9c

AP1GczP7g3ilk0J6TAJI-GkHHWkGcXGoN2XUa_aL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Modificat de corad0
Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Publicat (modificat)

Semne ca incepi sa imbatranesti (intre cele 2 "fauveuri" au "perindat" 6 BMW-uri si un Porsche SUV, dar back to VW) 🙄

 

2010-Golf GTI DSG 2.0 TSI

AP1GczOKXXuPYKW-Cva4ukvqwt77q_wo1oZlPXnH

 

2024-Phaeton 3.0 V6 TDI 4 Motion

AP1GczOBFr7_pYp766PdjqJxt58ohqXJrWEpyYhd

Modificat de corad0
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Phil, patronul serviceului specializat in BENTLEY este clientul meu, intre timp am devenit prieteni si am ajuns EU clientul lui! :scratch:

 

Phaetonul necesita o atentie sporita cand vine vorba de servisare, stiam la modul teoretic acest aspect, insa Phil mi-a aratat in softul auto al laptolului sau, cu foarte multe exemple, ca aproximativ 70% din acest "Passat" supradimensionat este de fapt, BENTLEY, la propriu.

Masina imparte foarte multe componente cu fratele vitreg aristocrat, de la platforma, articulatie, directie, suspensie, cutie de viteze, calculatoare, electrica, materiale folosite la interior, sistemul de aer conditionat cu guri de ventilatie situate in usi si stalpi, pana la motoare. (in unele cazuri)

 

Inainte de a intra in posesia lui Baloo, "ursul supraponderal"🐻 a primit o servisare si o verificare tehnica completa din partea dealerului. Dupa un an/15 000 km, am considerat ca e nevoie de o noua servisare.

Asa am procedat cu toate masinile pe care le-am detinut in trecut si au rezistat sute de mii de km, fara probleme majore.

 

Stiam ca V6-ele diesel de la VAG este foarte fiabil, Cayenne-ul detinut in trecut avea acelasi motor si a mers fara probleme peste 300 000 km, utilizat multi ani si in mare proportie in traficul din Bucuresti. :Driver:

 

La reprezentanta, cat a fost masina in garantie, uleiul folosit de cei de la Porsche a fost Mobil1, schimbat anual. Am utilizat acelasi tip de ulei ulterior, cand masina a iesit din garantie.

Garajul lui Phil este acreditat de Bentley (+toate modelele VAG, inclusiv Lambo chiar si Bugatti a avut la mentenanta), iar pentru a pastra garantia producatorului (in cazul clientilor care au masini noi si doresc sa isi faca servisarea la el) foloseste tot uleiurile Mobil1, dar se ocupa si de alte branduri, in special britanice,  Land Rover, Aston Martin, Jaguar etc.

 

Asadar, Baloo a beneficiat de o verificare (inspectie) tehnica noua (constatare advisory discuri+placute aproximativ 70% uzura, dar fiind maniac, am zis ca le vreau inlocuite! totusi este o masina grea si "better be safe than sorry") + diagnoza completa + servisare ce inlcude inlocuire de:

 

*ulei

*antigel

*lichid de frana

*filtru ulei

*filtru aer

*filtre polen

*filtru combustibil

*discuri frana

*placute frana

 

Masina a primit cadou si o baita (desi am duso la service curata), un tratament de vopsea cu o ceara solida+interiorul care ma astepta mirosind a lavanda. 

Am atasat si o poza cu bordul unde sunt afisati 1000  km parcursi de la ultima alimentare! Consumul fiind mediu urban+extraurban.

 

La final, dupa ce mi-a inapoiat cheia, Phil mi-a spus ca daca ma plictisesc vreodata de Phaetonul asta si vreau sa il vand, sa il caut, desi omul conduce Bentley! 🙄

 

Da, ati ghicit, in garaj e un Jaguar E-Type V12! 😲 

 

AP1GczO1zKegEIMWUZdUR1bIRJj-SWeOehUiMTDs

AP1GczMkw3EIchYqKLi4d6k9vEsXxlSOWRIWh-Yu

AP1GczNurkHSFA3svuVludDwgfTwyW5MfqHxueYO

AP1GczMf950LuBVo5onAQ7zQuXndnjcwtfseKkNR

AP1GczNoeWIiyvBL5Lu1STA3TfuiKCUCaiB0kHx2

AP1GczPMwMX52It2rms3nMedO_uXTiqc0fQ9qmzK

AP1GczP6H0JAEjxHl-ahvaqGbhorE88pHeWKIk0Y

AP1GczNtp-yJUmcxbfQSgIRMSGXwOfuBLbd3r1Cm

AP1GczOXTKUbD13FlxzM_etQ-yVjQ70Uhc5G92Or

 

 

 

 

 

 

 

Modificat de corad0
Link către comentariu

Sa schimbi discuri si placute la 70% uzura e deja moft si bani aruncati... in rest bravo pt intretinere!

Link către comentariu
Publicat (modificat)
58 minutes ago, acidone77 said:

Sa schimbi discuri si placute la 70% uzura e deja moft si bani aruncati... in rest bravo pt intretinere!

Multumesc! 🙂 Pe spate placutele erau cam "pa"  iar discurile pe la 70%, mai "mergeau", puteam schimba doar placutele, ce-i drept.

Dar daca tot s-a ridicat masina pe elevator, s-au dat rotile jos, s-a comandat si spray de frane, solutie de curatare, senzori uzura etc, m-am gandit sa impusc 2 iepuri deodata. 

Mai mult decat atat, la urmatoarea inspectie tehnica, daca ti se impune sa schimbi discurile, trebuie schimbate automat si placutele inca o data si tot acolo ajungi. 

Am schimbat si lichidul de frana cu ocazia asta, sa fie totul "fresh" si sa nu am dureri de cap ulterior. 

 

 

Modificat de corad0
Link către comentariu

Nu mai lasa si tu nivelul de carburant asa de jos. Ajunge pompa sa aspire tot jegul din rezervor...

Link către comentariu
Publicat (modificat)
1 hour ago, Xman_ghio said:

Nu mai lasa si tu nivelul de carburant asa de jos. Ajunge pompa sa aspire tot jegul din rezervor...

Rezerva se aprinde cand mai ai 20 de litri in rezervor. 😉  Cu acul la minim alimentez 83 litri. (rezervorul are 90 litri)

Modificat de corad0
Link către comentariu

@Xman_ghioMartorul  era aprins de 2 zile, de cand am luat masina de la service dintr-un orasel aflat la 40 km distanta. (intre timp am mai mers 60 km combinat oras/autostrada) Acul (indicatorul) de combustibil abia ieri s-a apropiat de minim si am hotarat sa opresc sa alimentez.

Am incercuit data si volumul de DIESEL alimentat la pompa ieri. Cum am spus si mai sus, stiam ca rezerva este consistenta dar masina te previne pentru ca poti sa ai consum urban foarte mare si atunci te "indeamna" sa mergi sa alimentezi cat mai repede.

 

Daca ramai in "pana prostului" e nasol, citeam in manualul masinii ca este o intreaga procedura care trebuie efectuata pentru a reporni, Phaetonul avand 2 pompe de combustibil, una in rezervor si una de inalta presiune, pe traseul de alimentare catre motor. 😜

 

Asadar, 9 litri ramasi in rezervor, 81 de litri alimentati! :)

 

20240615_153843.jpg

Modificat de corad0
Link către comentariu

In rezervoare intotdeauna incape mai mult decat e specificat oficial... posibil sa fie real vreo 95 spre 100L chiar.

Eu de ex am 66L marcati ca si rezervor si de multe ori am alimentat spre 65L si deabia se aprinsese becul de rezerva.

Dar in general e ok sa nu lasi pana omori pompa, eu cand am sub 1/4 deja ma orientez cu alimentatul 😀

Link către comentariu

Bere frantuzeasca, masina germana,  ulei american, sper ca macar discurile si placutele alea sunt produse in UK, ca sa te dai bine cu localnicii. 😀

 

Link către comentariu

Da. Frane englezesti! Au colaborare cu Ferodo in High Peak (nordul Angliei) este o fabrica imensa, Apec furnizeaza doar in UK si Irlanda.

Berea, desi brand francez, e facuta tot in UK. 😄

In schimb uleiul, desi american, e facut in Franta (cel putin lotul asta) Exxon avand rafinarie mare la vreo 30 km de mine. Amestecatura! 😄 

Modificat de corad0
Link către comentariu
On 6/15/2024 at 12:28 PM, Xman_ghio said:

Nu mai lasa si tu nivelul de carburant asa de jos. Ajunge pompa sa aspire tot jegul din rezervor...

Pompa nu trage de pe fundul rezervorului ?

Link către comentariu
22 hours ago, acidone77 said:

In rezervoare intotdeauna incape mai mult decat e specificat oficial... posibil sa fie real vreo 95 spre 100L chiar.

Eu de ex am 66L marcati ca si rezervor si de multe ori am alimentat spre 65L si deabia se aprinsese becul de rezerva.

Dar in general e ok sa nu lasi pana omori pompa, eu cand am sub 1/4 deja ma orientez cu alimentatul 😀

Nu are cum sa fie rezervorul mai mare decat specificatiile date de producator. 🙄

 

La Cayenne am avut rezervor de 100 litri si am alimentat 94 de litri cel mai mult,indicatorul de combustibil ajungand la 0, range 0. 😬

 

Unele masini au dotare optionala rezervorul de 100 de litri, cateva suvuri si limo. 😉

Modificat de corad0
Link către comentariu

Am avut un Ibiza cu rezervor de 45l in care puneam 55 litri, cu tot cu rezerva, apasand cu pompa butonul din interior.

Link către comentariu

E cat zice producatorul daca il umplii pana unde a fost proiectat sa fie umplut, adica pana la primul click al pompei. La batranul Passt B6 dupa ce am mers vreo 10 km cu range 0 pe trip computer am pus aproape 71 L de motorina (pana la primul click) cu o capcitate specificata de producator de 70 L. Iar faptul ca trage "gunoiele" de pe fund cand e putina motorina in el, e un mit. Pompa de motorina are absortia la cativa mm de fundul rezervorului. De altfel, m-am uitat eu in el de curiozitate la aproape 300 000 de km si e "ca nou" ... fara pic de depuneri iar prefiltrul de la pompa de motorina era doar foarte putin murdar. 

Link către comentariu

Nu stiu ce sa zic, "o fi" la anumite modele🤔, nu va contrazic, eu n-am alimentat niciodata mai mult combustibil decat capacitatea rezervorului data de producator, chiar daca am bagat combustibil pana "in buza" cu acul la minim chiar si dupa ce sare de primul "click" al pompei si chiar am fost curios sa aflu specificatiile date de producator la toate masinile/motorizarile detinute de mine, intotdeauna am alimentat mai putin decat capacitatea maxima. 😐

Modificat de corad0
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!