Jump to content

Schimbare bucse bascula


catalinx
 Share

Postare recomandată

merg f bine bucsle de cupra si bara stabilizatoare de VW in locul celei cu bucse alunecatoare de teflon,eu am de 8-9 luni pe masina si e ok bineinteles ca s-a mai rigidizat masina :P dar intru tare pe curbe acum si e mai stabila(am si strut bar wiechers intre oale) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat si eu azi bucse de cupra sa pun pe polo si nu mai retin care e smecheria cu montajul: in "scobitura" din bucsa intra bascula??

nu de alta dar nu mai imi amintesc nici cum sint alea de acum montate pe masina.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu ieri bucsele pe fata (cele mari) iar cele mici surprinzator aratau chiar mai bine decat cele noi. Pt inserarea in consola am folosit o presa artizanala construita cu un buget foarte redus (atasez poza) alcatuita dintr-un filet lung de cca 20 cm, 2 piulite, 6 seibi(2 dimensiuni) si 2 fulii ( una cumparata din obor iar una de alternator de Dacia 1310 ) am luat bucsa pentru a gasi fulii pe masura. bucsele au intrat usor, ajutate de putina vaselina cu care am uns exteriorul bucsei. App am ales varianta "pe masina" adica nu a fost necesara demontarea consolei si nici efectuarea geometriei dupa incheierea operatiei.

Drept concluzie masina se comporta mult mai bine si nu mai exista trosnete scartaieturi si alte cele.

post-49839-1248290336_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Blitz, intr-o discutie mai veche spuneai ceva despre schimbarea bucselor mici de la bascula, la niste Fabii mai birjerite, si ca nu prea ar merge, poate cu Powerflex. Printre simptoame, se numarau cumva si unghiurile de cadere negative? In afara de treaba cu subframe-ul ala, sau jugul motor cum ii mai zice, care cat de curand va fi schimbat. De aia sta volanul stramb, din cauza cadrului, dar unghiul de cadere e dat peste cap si la roata cealalta, unde e totul la linie. Cam totul nou pe acolo: bucse mari & console, pivoti, bielete, bucse bara stabilizatoare, exceptand amortizoarele care sunt cam obosite, dar nu strambe. Si, 2: la platforma asta merge facuta caderea cu prezoane din alea cu excentric, care prind fuzeta de amortizor?

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@saboteur: Sa-ti dea D-zeu sanatate pentru gaselnita cu bucsele de Seat.Citit forum TOT,schimbat bucse= masina se comporta extraodinar(si mi-au disparut si vibratiile din volan la viteze de peste 110 km/h).

@ceilalti (care zic ca e nasol cu bucsele astea):Think again!mai sunt si alte subansambluri care pot creea mici situatii neplacute.

Merci inca odata! :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

am facut azi revizia si mecanicul mi-a recomandat sa schimb bucsele de la bascula.

Stie cineva un service bun (si mai putin scump :) ) in Bucuresti?

multumesc anticipat,

adrian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut ITP-ul si mi-a spus sa schimb bucsele de la bascula. Am citit si am vazut ca cele de seat sunt mai rigide , dar mai rezistente. Intrebarea e: Cate bucse are pe brat si daca ati avea mi-ar trebui codurile sa fie mai usor de comandat, caci cei de la magazin spun ca le trebuie talonul de seat :)

Acesta este codul? 6LL 407 183

Ce producator ar fi cel mai recomandat?

Sunt bucse si pe puntea spate care s-ar putea uza, caci eu am impresia ca bate ceva cand trec peste gropi?

Modificat de Cristiii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:

Acesta este codul? 6LL 407 183

Ce producator ar fi cel mai recomandat?

Sunt bucse si pe puntea spate care s-ar putea uza, caci eu am impresia ca bate ceva cand trec peste gropi?

Te duci,la dai codul si le spui ca sunt de seat ORGINALE!nu stiu care e producatorul...cert e ca sunt pentru Cupra dupa 2003.Bafta! :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost si eu azi prin oras la cateva magazine sa cumpar bucsele de cupra cu codul 6LL407183 dar au niste preturi..... 75-80 ron pe bucata, originale. cam mare diferenta fata de cei care le-au cumparat cu 35 ron bucata. o sa mai caut. spunea cineva ca aceste bucse sunt un pic mai mici in diametru decat cele de fabia, e adevarat? am citit tot de pe aici si vad ca nu ar fi probleme dar......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am dat si eu comanda de bucse cupra la reprezentanta seat din iasi, cost 42,3ron, la magazine cel mai ieftin 65 ron. dimineata sun la reprezentanta seat din iasi si le dau codul bucselor, stupoare, cel de la piese imi spune ca nu gaseste si ca nu este nici o piesa cu acest cod, trimit un mayl la seat suceava cu acelasi cod si tipul de acolo imi raspunde ca le au pe stoc la pretul 42,3 ron, sun din nou la iasi si acelasi raspuns, cod inexistent, ca poate cei de la sv folosesc alt program de cautare si de asta au gasit. scot la imprimanta poza cu bucsele si maylul de la sv si fuga la seat iasi, acolo vine un tip din hala service care era si tipul de la piese, ii arat poza si el : aaa, dar astea sunt bucse de cupra, nu le avem pe stoc dar la comanda le aducem, raman prost, ii spun ca am sunat dimineata si am vb cu el la care imi spune ca era colegul. deci daca cautati ceva, insistati mai mult, unii sunt pusi acolo doar sa incalzeasca scaunul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci bucsele de cupra se pot lua doar de la reprezentata Seat sau de la mag de piese... Dar cele din postul #148 al lui BLiTZ de unde se pot lua? La Skoda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar de la reprezentata Seat

la reprezentanta le-am gasit cel mai ieftin, cel putin 23 ron pe bucata sub pretul magazinelor de profil din iasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditu, alea le poti lua de la Skoda dar, dupa ce-au mai patit colegii pe-aici, iti recomand sa ai la dispozitie cand te vei duce sa comanzi si codul de piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot schimbat bucsele astea de 3 ori. Tot moi sunt. Ultima oara am pus orginale, cumparate de la VW. Tot moi sunt. NUmai cand sunt proaspat puse sunt mai tari si zici ca ai masina noua, dar dupa 1 zi a trecut. :P

Mi-e ca daca mai desfac iar consolele alea ca sa le schimb or sa se duca naibii si o sa trebuiasca sa dau banii pe console apoi. Deja una am schimbat-o pt ca un mecanic netrebnic mi-a infiletat surubl ala mare aiurea si mi-a stricat si surubul dar si consola (ma refer la filet). Imi prinsese el cu un alt surub mai mare...o inginerie tipic romaneasca.

Mi-as ca m pune din astea de Cupra, dar imi e teama ca umbland iar la console sa nu se duca naibi iar vreuna din cauza priceprii mecanicilor. Una e noua, dar cealalta poate fi sigur victima (deja desfacuta si facuta de 3 ori).

Astea de Skoda sunt mai putin tari fata de cele de Cupra? Ma gandesc ca sunt intre Cupra si cele normale.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Man, TOATE suruburile care se infileteaza in aluminiu se schimba dupa demontare cu altele noi. Asta odata. In felul asta nu se va strica filetul din aluminiu atunci cand sunt scoase suruburile. La treaba cu bagatul filetului stramb nu prea ai ce sa ii faci... traiasca pistolul pneumatic si mecanicii de duzina!

Ultima oara si mie mi s-a parut ca sunt moi alea originale si mi-am montat dinalea noi, in cruce, ca la postul #148. Sunt multumit deocamdata (n-am facut decat vreo 10k cu ele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la skoda in Galati,inca nu auzisera de alea noi. Tot model vechi aveau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am primit si eu azi bucsele de cupra, urmeaza sa improvizez o presa si sa le montez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La astea de cupra ti-as recomanda sa dai jos consolele si sa mergi cu ele la o presa. Ideea este ca intra destul de greu pe consola si pe urma varfurile bratelor vor intra si ele foarte greu. Te vei chinui tare daca faci operatiunea direct pe masina.

Un sfat: daca vrei sa ungi sa intre mai bine varfurile bratelor, unge cu vaselina siliconica, nu dinaia clasica din petrol.

Spor la lucru!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am si eu o intrebare. Am un Bora 90 cp si vreau sa le schimb bucsele, numai ca nu stiu la ce preti sunt si nu stiu cati bucati sunt. astept raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bora = golf4 sau octavia1 sau seat leon, cauta pe acolo

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa dai jos consolele si sa mergi cu ele la o presa.

azi am schimbat si eu bucsele, am pus masina pe un canal si am lucrat comod exact ca sub un elevator. intradevar nu cred ca sunt sanse de bagat aceste bucse si apoi bratul direct pe masina fara sa dai consolele jos. in loc de silicon am folosit sampon auto pe care-l aveam la indemana. pentru a le baga in console am folosit menghina la care am pus si o teava pentru a face parghia mai puternica, intra foarte greu ultima jumatate a bucsei. mai trebuie tinut cont si de pozitionarea hexagonului din bucsa fata de consola iar la montaj si de brat fata de consola pentru ca in momentul in care masina se lasa pe roti, bucsa nu trebuie sa fie torsionata sus - jos deoarece se uzeaza prematur. timp de lucru=4ore.

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

impresii :D

am omis intentionat impresiile deoarece masina nu o am demult si nu stiu cum ar fi mers cu bucsele originale daca ar fi fost in stare buna. ce am observat este ca nu mai trancane la gropi si la franare, vireaza stanga-dreapta pana la capat(cineva spunea ca are probleme legate de viraje), nu mi se pare asa rigida incat sa ma deranjeze. in mare, sunt multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!